Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#55
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Mazda 6 doar pe benzina daca vrei, n-as risca cu diesel de la ei. De la Renault mai degraba Talisman e ce trebuie. VW au si Arteon daca nu vrei break si-ti place mai mult ca design, am auzit de bine ca fiabilitate de motorul de 240 cai, chiar daca e biturbo. Oricum, is masini fara suflet, slaba sansa sa te atasezi de vreuna, poate doar Mazda sa fie un pic mai cu corason. Le iei ca pe un telefon mai smecher, sa-l tii cativa ani si sa iei altul, asa is si concepute, deci ori mergi tot pe oldies but goldies, dar accepti servisarea si eventual restaurarea la inceput, ori intri in hora ce-mi iau peste x ani.

Edited by Mihai_mb, 15 October 2022 - 02:06.


#56
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,683
  • Înscris: 24.10.2015
Talisman e scump ( nu as da atat pe un renault) si nu-mi place. Am pus Megane in lista doar pentru ca e mai ieftin si-mi place la designe.


#57
snaker445

snaker445

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 892
  • Înscris: 31.08.2006
Si eu tot pe Arteon m-as duce, chit ca este cam aceeasi masina ca si Passatul, doar ca are un exterior mai sportiv si o suspensie ceva mai rigida. Am condus una vreo doua saptamani si fata de Passat nu prea sunt diferente mari.

Attached Files



#58
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Pana la urma se pare ca am gasit si eu ceva, insa nu stiu cum ar trebui sa arate si ce sa scrie pe contract / factura. Prima data doamna de la dealer mi-a facut contractul cu pretul net (Kaufpreis (netto)) si Lieferung gemäß §6a UStG innerhalb der EU dar din ce am citit pe net directiva 6 se refera la tranzactii intre persoane juridice (deci trebuia sa platesc TVA in Romania) nu intre dealer si persoana fizica. In plus nu aparea pretul brut ci doar net. I-am spus asta si a refacut contractul cu pretul brut (Kaufpreis (brutto)) si Gebrauchtgegenstände/Sonderregelung, MwSt. nicht ausweisbar / (Differenzbesteuerung nach §25a UStG.) care am mai gasit pe un alt topic ca ar fi calea corecta si ca nu ai mai plati TVA in Ro.

Tu ai mai platit TVA in Romania? Imi poti spune ce scrie pe contractul tau? Ai si factura de la dealer sau a fost suficient contractul? Ce alte acte sunt necesare?

#59
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Daca iei pe PF, corect este sa platesti direct pretul cu tva ( brut), adica mwst. Nicht ausweisbar. Nu se mai plateste tva apoi in Romania.

E suficienta factura de la dealer cu datele tale in ea, brieful mare ( cartea) si brieful mic ( talon). Ei s-ar putea sa-ti ceara sa semnezi online pe contract/factura si sa printeze asa. Roaga-i in cazul asta sa puna si un exemplar semnat si stampilat doar de ei pe care sa-l semnezi tu acasa cu pixul albastru si sa-l folosesti drept original, ca nu stii cu autoritatile romane peste cine dai.

Atentie: daca masina e din 2018 incoace, iti trebuie certificat de conformitate ( care atesta masuratorile wltp), cica il cer la rar, eu am rar-ul saptamana asta si iti zic daca mi l-a cerut, le-am mentionat special la astia de unde-am luat-o sa-l puna si cred ca l-au printat ei, fiind reprezentanta, ca nu stiu daca masina il mai avea.

Edited by Mihai_mb, 17 October 2022 - 17:15.


#60
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
Super, bine ca i-am spus sa refaca. Pare un contract pe care il scoate aplicatia mobile.de, pare sa fie standard.

Chestia e si ca vor toti banii inainte pentru a putea elibera masina.
Mi-au mai spus ca daca nu vin eu pot trimite actele masinii si a doua cheie doar daca soferul platformei are imputernicire pentru a lua si actele, nu am cum sa fac asta, cred ca ramane sa le spun sa le puna la curier.

Din pacate e 2016 n-am bani de mai nou, si asa sunt niste preturi nesimtite. Este Tiguanul de care ziceam ca are revopsiri si codare de airbag, la sfaturile cuiva de pe forum m-am uitat iar pe raportul intrarilor in service si codarea de airbag pare sa fie facuta pe garantie desi masina nu mai beneficia, asa ca presupun acum ca a fost ceva recall. Initial am crezut ca au schimbat airbag-ul ca a fost declansat, ca operatia a fost facuta cand a intrat masina in service pentru revopsire usa.

#61
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Ciudat cu soferul, eu n-am avut nici o problema, mi-au cerut doar numele lui si numarul platformei.

Cu airbag-ul nu stiu ce sa zic, o fi vreun tsb, si la mine in istoric fost date ceasurile de bord jos si mi s-a parut ciudat (chiar am verificat km pe dsg cum a ajuns si sunt ok :)) si din incarcarea pe filtrul de particule rezulta ca-s reali), dar pe urma am gasit ceva tsb la Passat cu probleme la recunoasterea cheii unde trebuia facuta operatiunea.

Oricum, sa nu-i crezi pe ei cu nimic, masina mea a fost vanduta ca "nichtraucher" si am si confirmat asta pe mail cu ei inainte, cand i-am intrebat daca a avut ceva schimbat, nu, n-a avut nimic, pana le-am pus in fata istoricul cu bara fata si parbrizul si au lasat 200 eur simbolic. Si era neamt la reprezentanta oficiala VW, iti dai seama ce mint la handleri. Vazusem inainte un Alltrack 2018,albastru,dotat, unfallfrei am sunat la turc si confirma ca n-a avut accident, ca e perfecta. Dau un carvertical si cand colo dauna de 40k eur in Lituania. Inainte se mai codeau sa minta chiar ca nea Caisa la Cumparatura ca e de sfera penala faza (bine, si la noi, dar pana se rezolva un proces din asta..)

Edited by Mihai_mb, 17 October 2022 - 18:50.


#62
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 27.03.2006
O sa mai verific cu ei, mie mi-au cerut imputernicire si copie dupa buletinul soferului. Le-am spus ca nu am de unde sa fac rost ca nu stiu ce sofer va fi si le-am dat numele firmei.

Pai si asta figureaza tot fara accident la ei si le-am dat poze cu intrarile in service pentru vopsit usa, bara si aripa. Eu tot sper sa fi fost daune mici, nu am gasit ca s-ar fi inlocuit piese gen far, geamuri si alte nebunii, doar s-au revopsit elementele.

Turcii, polonezii si altii de genul mint la fel de mult ca si romanii. Daca vedeam ca dealer-ul are nota sub 4 si in afara de deutsch si english apar si alte limbi vorbite deja ziceam pas.

#63
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
I-am facut RAR-ul ieri, au trecut-o 2019 pe carte. Cu ocazia asta mi s-a confirmat ce ziceau si niste samsari, unii proprietari de parc, cand stateam dupa numere rosii. Se aduc/vand preponderent masini SH de <2,3000 euro sau >30000, deci ori foarte ieftine ( fabii, zafire mai vechi ), ori foarte scumpe, Q8-uri, S-Classe-uri 2018,2019, s-a cam rarit clasa de mijloc la sh-uri.

#64
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,235
  • Înscris: 12.12.2011
Se confirma si cu clasele sociale: ori saraci, ori bogati.

Sa o stapanesti sanatos si km multi fara incidente :)

#65
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,141
  • Înscris: 16.10.2018

View PostMihai_mb, on 20 octombrie 2022 - 17:06, said:

I-am facut RAR-ul ieri, au trecut-o 2019 pe carte.
Să te poarte cu bine, drumuri line și numai gânduri bune! Și, pentru cârcotași, doar atât: ”Mașină mai bună ca Passat, e doar Passat - model următor!”

#66
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Astazi s-au schimbat :
Amortizoare ( toate 4) kyb, flanse, bucse bascula fata, bielete antiruliu, rola intinzatoare (gates) si curea accesorii (conti)
+ facut update soft cutie de viteze si infotainment.

Masina sta acum lipita de drum cum trebuie, anterior la o denivelare mai adanca luata pe la 60 la ora am harsait un pic de pamant, moment in care am decis schimbarea amortizoarelor cu tot ce mai era uzat pe acolo. Nu mai am deocamdată nici un zgomot de la suspensie, stiu ca e doar pentru un an - doi tacerea, dar se simte ca o masina noua din punctul asta de vedere.

La cutie dupa update de soft s-a îmbunătățit mult cat de lin schimba vitezele la decelerare in modul sport ( in special din 4 in 3 si din 3 in 2), in drive si in sport accelerare nu erau probleme. Acum nu se mai simte nici un schimb de viteza, parca e hidramata.
La infotainment am facut update-ul ca s-a blocat de vreo 2 ori pe connecting to Android Auto si a ramas asa pana la reset, vedem daca se rezolva.

#67
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,490
  • Înscris: 16.07.2017
Mihai_mb, ai observat după câți kilometri, se pornește regenerarea la filtrul de particule?

View Postcorcodel10, on 20 octombrie 2022 - 17:09, said:

Se confirma si cu clasele sociale: ori saraci, ori bogati.

Sa o stapanesti sanatos si km multi fara incidente :)
Ai dreptate, corcodel 10.

Edited by freddy2017, 07 November 2022 - 15:18.


#68
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Undeva pe la 300 km mers urban, intre 250 si 350 in functie de cat relanti e, cata aglomeratie. Urmeaza si drumuri lungi si o sa vad la cat ajunge pe extraurban.
Dupa ultima operatiune de service, chiar e misto de condus masina, in momentul asta nu are nici un zgomot "tehnologic" care sa deranjeze urechea, se vede ca e mult mai bine inchegata decat golful, chit ca stau pe acelasi mqb.

Edited by Mihai_mb, 07 November 2022 - 18:08.


#69
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Azi am pus baterie noua ( Rombat AGM 70 Ah) , cu cea veche deja taia masina din functii si invartea greut la pornire plus ca am lasat-o la 12.6V dupa un drum mai lungut si am gasit-o dupa o noapte de stat in garaj la 12.2. I-am facut eu codarea pt cea noua cu obdeleven.

Edited by Mihai_mb, 24 November 2022 - 20:13.


#70
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Aproape 160.000 km. Am schimbat flexdiscul de la cardan spate, era cauciucul crapat, am pus FEBI. Am facut revizia motor cu ulei OE la Bacau la Eexcalade de pe vwforum, ocazie cu care am schimbat si ambele tampoane motor, care aveau deja ceva uzura, rezultand vibratii mult mai putine la relanti dupa schimbare: m-am surprins uitandu-ma la turometru sa vad daca a intrat start stop-ul si era motorul pornit Am facut si revizia la cutia de viteze cu ulei si filtre OE. S-au verificat cu ocazia asta parametri injectoare, span in locatia filtrului de motorina, km pe module, inspectie vizuala pe dedesubt, totul e in ordine.

Am montat si cauciucuri de vara noi, Kleber ( am prins o oferta mai buna si au parametri foarte buni pe comparative ) , dar echilibrarea a fost mai cu cantec. Unul din cauciucuri a trebuit rotit pe janta in mai multe pozitii  (multumesc tot lui Catalin pt idee ) pana sa iasa perfect si sa nu se mai simta nimic.

Oricum, masina a fost sensibila din punctul asta de vedere de la inceput, trebuie maini pricepute ca s-o scoata echilibrata pe toate marcile de anvelope ( incercat si goodyear, si michelin). La cele goodyear noi de iarna a trebuit sa vizitez 3-4 vulcanizari pana le-a echilibrat cineva, dar nu stiam smecheria cu rotitul anvelopei pe janta, plus ca nu toti de la vulcanizare accepta sa o faca din nestiinta/comoditate.Jantele au iesit drepte la toti la care le-am verificat pana acum, dar verificarile au fost cam la ochi, o sa incerc cand am drum la Bucuresti sa trec pe la autosoft, ca oricum de la ei sunt si anvelopele.

In rest, foarte multumit, consumul neresetat pe aprox 4-5000 km era pe la 7,2 ( un pic mai mare decat lua golful 1.0 tsi intr-un regim mixt similar ). Urmeaza sa vedem cum se comporta si pe meleagurile grecesti.

Edited by Mihai_mb, 09 May 2023 - 13:34.


#71
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,683
  • Înscris: 24.10.2015
Cum se manifestau rotile ca erau neechilibrate? Simt si eu cateodata ceva vibratii pe la 140 km la ora si nu-mi dau seama daca e de la drum sau de la masina. Ca de multe ori nici autastrazile nu-s perfect drepte, pe alocuri se simte clar ca-i de la drum. Insa pana la 140, de exemplu la 130km/h merge uns.

Ma mai gandesc sa nu fie si de la anvelope ca masina sta mult parcata.

#72
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016

View Postvinciun, on 09 mai 2023 - 20:07, said:

Cum se manifestau rotile ca erau neechilibrate? Simt si eu cateodata ceva vibratii pe la 140 km la ora si nu-mi dau seama daca e de la drum sau de la masina. Ca de multe ori nici autastrazile nu-s perfect drepte, pe alocuri se simte clar ca-i de la drum. Insa pana la 140, de exemplu la 130km/h merge uns.

Ma mai gandesc sa nu fie si de la anvelope ca masina sta mult parcata.
Vibratii intre 130 si 150,cele mai pronuntate la 140 si foarte foarte putin la 80 la ora, dar nu suficient cat sa diagnostichezi. Vibratiile raman si daca scoti cutia pe liber, tot nu merge lin masina ( asa iti dai seama 100% ca e de la roata, ca nu e restul trenului de rulare angrenat). Testul e bine de facut pe drum cat mai bunut/ recent asfaltat. Daca simti vibratii in volan/bord/maini, e pe fata roata, daca iti vibreaza fundul/spatele/podeaua e deobicei pe spate.

Chiar si anvelope usor ovalizate se pot echilibra cat timp bataia e sus/jos, nu stanga dreapta ( adica nu sunt oable) daca omul care o face stie meserie, dar e greu de gasit om priceput si masina de echilibrare calibrata ( la una decalibrata un simptom este ca vei echilibra roata cum ti-o cere, o dai jos de pe aparat, o pui iar si cere iar plumb pe roata deja echilibrata de ea, masina aia nu funcționează).
Trebuie curatate fff bine jantele de tot pamantul, mizeria si plumbii vechi, curatat butucul de la roata, gresat butucul cu spray cu cupru, apoi echilibrat roti. Se inspecteaza pe masina de echilibrat cum se invarte roata și daca e stramba/oabla janta. Daca janta are joc stanga-dreapta ( e oabla), trebuie ori roluita, ori schimbata. Daca roata cere mai mult de o palma pe lungime de plumbi, se roteste cauciucul fata de janta cu 90 de grade si se incearca iar echilibrarea pana la o dimensiune minima de plumbi ( daca in continuare cere mult oricat ai roti, ori e cauciucul praf, ori e masina de echilibrat praf) , apoi se monteaza roata fixa de butuc, prezoanele la mana si la sfarsit se strange ( de preferabil cu dinamometrica) si se face presiunea la recomandarea de pe usa.

Edited by Mihai_mb, 09 May 2023 - 23:00.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate