Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...
 Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#73
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
163500 km.
Proaspat intors din Halkidiki.
Epopeea anvelopelor a continuat cu vibratii si  pe drumul spre Bucuresti. Am oprit la Autosoft Baneasa, scos rotile, pus pe hunter, concluzia: toate anvelopele cu defect de fabrica ( ovalizate). Le-am dat pe garantie, fiind comandate de la ei, dureaza 3-4 saptamani solutionarea dosarului. Intre timp, am cumparat 4 goodyear noi de vara verificate la ei, echilibrate, montate, cu care nu au mai fost probleme. Cand vin cele noi de la garantie, o sa le vand. Am inteles ca au avut probleme similare la mai multe marci de anvelope in ultima perioada.

In rest, sunt multumit, consumul 6.5% pe concediu si nu am menajat-o deloc.
Sunt multumit si de ergonomia masinii, am pus poza cat de bine incap 2 scaune de copil ( in centuri, nu in isofix) si al treilea adult in spate. Am carat jumatate de casa ( vesela, lada frigorifica, umbrele, corturi, jucarii, carut mare) si au incaput bine. Ajuta si plasa despartitoare si am putut sa umplem portbagajul pana sus la tavan, am mai pus si pe la roata de rezerva diverse.
La intoarcere am prins ploi zdravene si ceva inundatii pe sosea, farurile de ceata sunt inca aburite, deci le voi porni in perioada urmatoare ca sa se usuce, ca-s cu halogen.

Am început si un retrofit cu trimurile de "mahon" OE. Sunt plastice colorate, dar mie imi plac cum arata, mi se pare fac interiorul mai elegant si mai putin anost. Stiu ca e chestiune de gust, asa ca le voi pastra si pe cele originale argintii, sa fie.
La usi e mai mult de munca, se monteaza cu tot cu tweeter si maner, asa ca daca tot desfac fetele de usi, am cumparat un pachet de STP diamond bomb aero si voi insonoriza cat pot ( ca plan initial: fete usi, portbagaj, oala roata rezerva, poate podea).

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 21 June 2023 - 12:47.


#74
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,597
  • Înscris: 11.07.2006
Multi km in continuare,pe plaja respectiva am fost si eu super peisaj,luna urmatoare ajung si eu in Grecia pe la riviera olimpului la fel cu doi copii (5 respectiv 14luni).Cum a fost apa ce temperatura ai prins.

#75
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Am prins vreme perfecta, cred ca o singura dupa-amiaza a dat niste stropi anemici si au fost vreo 2-3 dimineti cu plafon de nori, care imi placeau maxim, ca nu mai aveam de instalat umbrele si corturi. Fetitele noastre au 9 luni, respectiv 3 ani. Apa ok, mai recisoara pe partea dinspre Sithonia spre Kassandra ( noi am fost cazati in Nikiti ) , calda la Karidi / Trani Ammoudia. De cand mergem cu copiii, alegem tot timpul inceput de iunie pentru temperaturi mai moderate si ultimii ani au fost ok. La intoarcere, am prins in schimb furtuna puternica pe drum in zona Salonic, a fost si drumul inundat cu viituri din deal pe cateva zeci de metri, am trecut prin apa pana la senzorii de parcare, deja bipaiau, am scos 4 pumni de crengi de la etrieri cand am oprit prin Bulgaria. Dar mi-a fost frica sa opresc in mijlocul apei pe avarii cum am vazut ca faceau unele masini, am zis ca daca creste si mai tare apa, o incurcam. Pe urma am intrat pe centura Salonicului si am fost mai la inaltime fata de restul inundatiilor. Vacanta placuta!

Edited by Mihai_mb, 21 June 2023 - 13:21.


#76
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
164500 km. Astazi mi-am facut de lucru. Am desfacut toate fetele de usi, plasticul de la usa portbagajului, capitonajul de sub roata de rezerva. Scopul principal a fost sa inlocuiesc trimurile de pe usi cu cele cu aspect de lemn, ca pe bord, dar fiind o zi placuta si insorita am decis sa si insonorizez cat s-a putut. Am folosit STP Bomb Aero, nu am stat sa documentez procesul foarte detaliat in imagini, sunt tutoriale pe youtube oricum mult mai bune decat ce as fi reusit eu sa compun la primul diy de acest gen. Cert este ca inafara de mainile mele zdrelite si julite, am reusit sa nu rup/stric nimic grav, desi am si improvizat putin pe alocuri la desfacut ornamentele.

In usi, am gasit foarte putin insonorizant, iar la portbagaj si roata de rezerva mai deloc, masina fiind astfel plina de incinte acustice rezonante. Ciudat e ca chiar si asa, e mult mai izolata fonic standard decat Golful sau decat o Toyota Rav4 spre exemplu, deci probabil se reuseste efectul prin alte artificii.

Ce am realizat este ca e mult mai de efect sa umpli cavitatea dintre cele 2 fete de tabla care compun usa/portbagajul cu insonorizant pe ambele parti, lucru pe care nu il pot surprinde in poze, deoarece gura de acces nu e foarte mare (se observa in poza cu usa deschisa si fata jos unde e cavitatea si ca am insistat cu insonorizant acolo, punand mai putin intre fata de usa si primul rand de tabla - oricum, poza e wip, am mai pus si acolo) . M-au ajutat si mainile subtirele si temperatura mare, care a facut materialul bituminos maleabil si usor de taiat/asezat.

Desi nu am mai avut putere decat de o proba scurta de drum cu maxim 100 km/h, efectul este puternic resimtit, s-a redus mult zgomotul din masina la rulaj. Probabil daca as avea rabdare sa fac si podeaua, tavanul, stalpii, ar rezulta ceva deosebit, dar chiar si cu munca de acum e undeva la nivel de E-klasse/audi a6 ca perceptie, inclusiv sunetul infundat, plin si scurt cu care se inchid acum usile si portbagajul.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 15 July 2023 - 21:58.


#77
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Din ce am citit cand m-am documentat inainte sa ma apuc de facut la Fiesta sotiei, cel mai mare efect il are interventia asupra portbagajului si a portierelor, in ordinea asta, cel putin la masini break/hatch.. La podea (mai ales in partea din fata), plafon, zona de sub bord si stalpi imbunatatirea e doar marginala.

#78
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,967
  • Înscris: 15.06.2007

 Mihai_mb, on 02 octombrie 2022 - 15:31, said:

M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).

Felicitari si drumuri bune.

Apropo de regenerare: imi da cu virgula pentru ca ai mentionat ca are si sistem cu AdBlue. Deci cum  e treaba? Face regenerare chiar si sistemul cu adblue? Eu nu am adblue si in functie de regimul de mers la 200-400 de km face regenerare.

#79
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
La fel face regenerari si cu AdBlue.
Am avut Ford 1.6 tdci euro 5 din 2011, la ala avea un aditiv dpful și regenera pasiv, cam ca la benzinarele de acuma cun gpf, doar ieseai la drum lung si mergeai infipt, nu stiai ce/cand/cum.

La asta o simt imediat, e mai sprintena, se aude mai gutural motorul, incep ventilatoarele si turatia crescuta la relanti, dar imi dau seama doar din sunetul diferit pe care il scoate.
Plus ca nu stiu ce algoritm de toata bafta are ca pe bune daca nu incepe sa regenereze in 80% dintre cazuri fix inainte sa ajung unde aveam de ajuns.

Edited by Mihai_mb, 23 July 2023 - 22:59.


#80
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,967
  • Înscris: 15.06.2007
Din pacate si eu merg cu a mea inclusiv prin oras, (cea veche nu o mai folosesc) asa ca drumuri dese si scurte moartea pasiunii pentru DPF, care se umple dearul de repede. Daca imi permite timpul o duc imediat in afara orasului unde pot circula in regim de regenerare, cu iv-a sau v-a la 2000-2500 rpm, macar vreo 5 km dus intors. Credeam ca sistemul AdBlue rezolva si problema umplerii DPF cu funingine, dar se pare ca sunt mancaruri de peste diferite.  Singura chestie la care apelez de un an, este sa adaug la fiecare 3-4 plinuri un flacon de DPF "cleaner" care este defapt un aditiv care pretinde ca modifica proprietatile particulelor care sunt captate in DPF si anume ca la regenerare se ard mai usor, la temperatura mai scazuta, facilitand procesul de regenerare, prelungeste viata filtrului.. ramane de vazut.

Edited by tfmercedez, 24 July 2023 - 00:03.


#81
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
165000 km si finalul ( sper ) din epopeea anvelopelor Kleber. Dupa ce s-au plimbat la constatare in Romania, unde nu s-au gasit abateri iesite din norme conform unei fituici scrisa de mana din care nu intelegeam nimic, apoi au fost trimise cica in Franta, unde Michelin a refuzat expertiza pt ca erau cumparate de la tert, nu de la ei, Autosoft m-au sunat ca nu mai au ce sa faca si sa vin sa le ridic. Facut plangere la ANPC, descris toata povestea cu documente, in cateva zile ma sunau mierosi de la Autosoft , ca daca mi se pare o solutie corecta sa-mi returneze banii integral pe ele si sa-mi retrag plangerea, ca ei isi doresc tot binele pt client blablabla. Mi-au returnat banii integral, am retras plangerea, si cam asta a fost. Nu cred ca mai comand anvelope de pe net si nici nu ma mai las atras de mirajul vreunui pret ceva mai mic, cu Goodyear / Michelin n-am avut niciodata probleme. La astea, am zis ca daca e tot Michelin undeva sus, or fi ceva de capul lor, dar pare ca CTC-ul lasa de dorit sau cine stie de pe unde erau cumparate contrafacute la un pret mai mic de au refuzat expertizarea.

Edited by Mihai_mb, 25 July 2023 - 14:09.


#82
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,831
  • Înscris: 08.01.2010
Nu te mai complica cu anvelope mediocre, sunt cea mai importanta piesa a masinii.

#83
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016

 Cumulus, on 25 iulie 2023 - 14:55, said:

Nu te mai complica cu anvelope mediocre, sunt cea mai importanta piesa a masinii.
Culmea pe pe comparative ( din alea pe bune, nu din alea de reclama ) ieseau foarte bine.

#84
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Nu are legatura cu faptul ca tu le-ai comandat online. Autosoft e centru de anvelope cu vulcanizari fizice, sunt mari. Eu am patit-o cu best tyres. La fel, lant de vulcanizari . Anvelopele in cauza.... Michelin, deformate.
Sunt pur si simplu magari cand vine vorba de garantie. Mie nu-mi pare normal sa ma lasi fara anvelope cat timp cauti tu ca vanzator/producator defectul de fabricatie.
Daca tu n-aveai bani sa cumperi alt set, ce faceau? Te lasau pe jante?
De asemenea, daca tu cumperi alt set, iar cel defect se inlocuieste, ti se pare normal sa stai sa le pui tu pe olx ca sa iti recuperezi banii?

#85
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Pe langa ca nu e normal sa te lase fara anvelope sau mai stiu eu ce, nasol e ca daca nu intram peste ei cu ANPC-ul eu in momentul asta aveam in brate anvelopele vechi pe care imi era si rusine sa le pun pe olx.
Basca documentul pe care l-am primit concluzie de la garantie (il atasez aici). Cu ceva intuitie, am dibuit din el ca 2 anvelope ar fi "la limita" considerate, desi au abatere radiala de 1.15 mm/whatever masoara ei acolo si au cerut 35/40 interior/exterior grame plumbi la echilibrare cand alta anvelopa a cerut 10/ 0. Par strasnice. Si concluzia documentului e ca am rulat cu subpresiune pe un carosabil ondulat si inclinat :)). Asta cand ei mi-au dat anvelopele de pe jante jos si le-au pus pe Hunter si au zis ca n-are nici sens sa le monteze inapoi pe masina la ce tare bat. Probabil s-au distrat la anpc cand au citit toata tarasenia..

#86
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Si documentul

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 25 July 2023 - 22:45.


#87
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Eu ma intreb de ce nu au fost identificate aceste deficiente la montarea si evhilibrarea initiala.

#88
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Montarea si echilibrarea initiala s-au facut la Suceava ( unde mi s-a mentionat ca o anvelopa nu e chiar grozava ), urmat de 2 incercari de reechilibrare succesive la service-uri diferite din Suceava mai mult sau mai putin reusite, urmat de drumul la Bucuresti cu oprire la autosoft. Avand in vedere cat de greu gasesc pe cineva sa echilibreze bine in SV, m-am gandit ca ar putea fi si asta cauza, nu doar anvelopele.

Edited by Mihai_mb, 27 July 2023 - 09:13.


#89
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Intuiam raspunsul asta, sa fiu sincer. Multe ateliere din orase de provincie au aparatura care trebuia casata acum ceva timp..

Edited by closchkutza, 27 July 2023 - 12:53.


#90
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,967
  • Înscris: 15.06.2007
Ma gandeam eu ca e bine sa tin de gumele din fabrica cu care a venit masina, M GreenX energy saver.  Cred ca nici aftermarket nu mai prind la fel de bune precum cele din fabrica chiar daca tot de la Michelin. O sa le folosesc pana ating limita legala de uzura. Si-au facut treaba excelent timp de 7 sezoane.

View PostMihai_mb, on 09 mai 2023 - 13:24, said:

, ocazie cu care am schimbat si ambele tampoane motor, care aveau deja ceva uzura, rezultand vibratii mult mai putine la relanti dupa schimbare: m-am surprins uitandu-ma la turometru sa vad daca a intrat start stop-ul si era motorul pornit
Referitor la tampoanele respective, am si eu o nelamurire: cand masina era noua, cand luam piciorul de pe acceleratie nu se simtea nimic, foarte lin, imperceptibil intra in frana de motor. De la o vreme insa, dupa 130000km am observat ca la aceeasi chestie se simte ca o smucitura cand trece din sarcina in frana de motor. Ma gandeam ca o fi de la ambreiaj sau cutia de viteze, dar poate fi de la tampoanele motorului?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate