Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme tehnice la Telekom
Last Updated: Dec 16 2022 06:02, Started by
l0calh0st
, Sep 15 2022 13:07
·
0
#1
Posted 15 September 2022 - 13:07
Saptamana trecuta in 5 septembrie m-am prezentat intr-un magazin Telekom sa fac o schimbare de SIM si o actualizare a cartii de identitate. Pe langa faptul ca magazinul era foarte slab iluminat, m-am lovit de doua probleme, aparent fara rezolvare:
1. Nu mi-am putut actualiza datele personale, pentru ca nu le mergea scanner-ul din ce am inteles. Nu mi-a zis daca pot trimite un mail undeva sau sa revin in alta zi. 2. S-a incercat o schimbare de SIM, toate bune, mi-a confirmat ca e functional, dar acasa surpriza, nu se inregistreaza la retea, apare ca dezactivat. Iar de aici incepe distractia. In 6 septembrie am sunat de pe alt numar de doua ori, s-a transmit o solicitare a ramas sa astept. In 7 septembrie am sunat, mi s-a garantat ca se va da urgentare si sa astept. Intre timp mai dadeam cate un restart la telefon (nokia 230) dar degeaba. Din 8 pana in 13 am fost plecat din tara, n-am mai avut contact cu ei. Ieri in 14 sun din nou, imi raspunde un baiat care imi spune ca da, se pare ca dureaza de prea mult timp. I-am zis daca sa ma duc din nou in magazin sa fac schimbare acolo, a zis ca e degeaba, pentru ca e ceva eroare si e in atentia departamentului abilitat, dar o sa dea cu urgentare si ma asigura ca o sa mearga. I-am zis ca si colega din 7 septembrie a dat urgentare si degeaba, insa el m-a asigurat ca da mail la toti sefii si astfel se va rezolva. Azi am sunat din nou, mi-a raspuns aceaesi tipa din apelurile din 6 si 7 septembrie, parea cam deranjata, i-am zis ca vreau sesizare cu numar de inregistrare. A refuzat argumentand ca citez, "fac degeaba sesizarea" ca o sa o inchida colegii. I-am zis ca am nevoie de dovada ca am incercat sa rezolv problema cu voi inainte de a apela la alte institutii abilitate. Mi-a zis ca "lasati, ca puteti face sesizarea si asa si ei vor cere apelurile inregistrate la noi". In fine, au trecut mai bine de 10 zile si la intrebarea ce eroare este, sunt doar eu impactat sau si alti useri, departamentul RC al Telekom nu a stiut sa imi raspunda. Nimeni nu stie nimic si aia e. Voi ce probleme ati mai avut cu ei? |
#2
Posted 15 September 2022 - 13:25
De ce trebuia sa faceti actualizarea CI - v-au chemat ei? E ca la banca!?
P.S. Raman pe prepaid. La Vodafone. Edited by __Dan__, 15 September 2022 - 13:26. |
#4
Posted 15 September 2022 - 13:31
__Dan__, on 15 septembrie 2022 - 13:25, said:
De ce trebuia sa faceti actualizarea CI - v-au chemat ei? E ca la banca!? P.S. Raman pe prepaid. La Vodafone. Oare pentru ca am schimbat adresa din buletin, serie, valabilitate etc? Mor in general pe romanii care simt nevoia sa fie mai superiori, hai sa ramanem pe subiect. |
#5
Posted 15 September 2022 - 13:54
Cât vezi, atâta face.
Trebuie sa ai mare noroc sa rezolvi. Adică sa dai peste unul care înțelege problema ta și chiar vrea sa te ajute. Cei mai mulți însă sunt depășiți si/sau nu le pasa, pentru ca salarii mici. |
#7
Posted 15 September 2022 - 14:29
radunic, on 15 septembrie 2022 - 13:25, said:
Zi-le că reziliezi / portezi, poate prind viteză... broris, on 15 septembrie 2022 - 13:54, said:
Cât vezi, atâta face. Trebuie sa ai mare noroc sa rezolvi. Adică sa dai peste unul care înțelege problema ta și chiar vrea sa te ajute. Cei mai mulți însă sunt depășiți si/sau nu le pasa, pentru ca salarii mici. dorin_2k, on 15 septembrie 2022 - 14:10, said:
Mai exista Telekom? Nu au trecut la OROC? Divizia fixa s-a transformat in OROC si e sub umbrela ORO. TKRM este entitate juridica de sine statatoare fara treaba cu ORO. |
#8
Posted 16 September 2022 - 07:59
Oricum sunt sanse mari ca si divizia mobila sa se vanda, la cum merge treaba la ei.
|
#11
Posted 19 September 2022 - 11:44
19 septembrie si SIM-ul nu e functional. Vinerea trecuta am depus doua sesizari, atat la ANCOM cat si la ANPC atasand procesul verbal cu schimbarea de SIM.
Trecand peste asta, intr-o pauza mai devreme am sunat din nou la RC, oamenii aia sunt o gluma proasta. Nu stiu cum de reusesc sa lucreze acolo si sa sustina politica companiei. Mi-a zis ca doar trebuie sa astept si atat. Cat dureaza? Nu se stie. Aia e. Am cerut reziliere, se poate face doar in magazin sau pe mail. N-au nicio treaba cu realitatea. Recunosc ca imi place ca tot insista ca o sa imi dea reducere pe factura, si totodata sa ii vad cum se chinuie in agonie. Dar cu toate astea nu pot sa nu ma intreb cum de mai au abonati, mai ales in sectorul m2m ca am vazut inca multe POS-uri pe “Cosmote”. |
#12
Posted 14 December 2022 - 16:44
Internetul picat de azi dimineata pe Telekom mobil in jud Bacau, oras Comanesti. Telefonul nu se mai conecteaza la 4G sau 3G, ramane pe Edge dar nu transfera date.
Sunat la Rel. Clienti, raspuns: se stie problema, se lucreaza |
#13
Posted 16 December 2022 - 06:02
lucianbacau2001, on 14 decembrie 2022 - 16:44, said:
Internetul picat de azi dimineata pe Telekom mobil in jud Bacau, oras Comanesti. Telefonul nu se mai conecteaza la 4G sau 3G, ramane pe Edge dar nu transfera date. Sunat la Rel. Clienti, raspuns: se stie problema, se lucreaza |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users