Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Învechit, nu mai corespunde standardelor - turism
Last Updated: Aug 04 2022 22:35, Started by
djl
, Aug 02 2022 11:50
·
0
#55
Posted 04 August 2022 - 14:14
Pai djl nu umbla cu trenul in Ro,daramite prin alte parti.
|
#57
Posted 04 August 2022 - 15:03
DJL are idei din astea ca poti sa restaurezi o Dacia 1300 sa mearga precum un AMG GT-R, ca deh, tot 4 roti are. Si arata bine interiorul de Dacie, e de-a dreptul superb. D-aia fiecare roman, imediat ce si-a permis, a cumparat alta natie de masina.
Discutii absolut fara rost. Incercam sa explicam unui berbec (in sensul de incapatanat) de ce lucrurile vechi nu pot fi folosite in mod corect si confortabil in 2022. |
#58
Posted 04 August 2022 - 22:35
A mai fost de vreo câteva ori subiectul asta dejelistic.
Hoteluri vechi, recondiționări, trenuri aceleași aiureli fără cap și fără coada. La unul din topicurile astea unde djl abera cu reconditionarile m-am obosit sa răspund pentru ca al meu hotel se afla în acel moment într-o renovare totala. Cam odată la 10 ani se face asta. Se face ca să schimbi produsul ca să îți ții clienții și se face și pentru ca toate materialele au o perioada de utilizare. Recondiționarea are rost când investești mai putini bani pe o perioada de timp fata de a investi ceva mai mulți bani în ceva nou. Trenurile vechi oricât de mult ai îngriji la ele la interior la un moment dat nu mai ai ce sa îngrijești. Asta lăsând la o parte ca orice vechitura devine un risc de siguranță. M-am plimbat în ultimele doua zile cu vagoanele modernizate al CFR, ramele franțuzești ale Regiotrans, IC2 al Astra și bombardier ul Talent al TFC. Oricât de mult te-ai chinui sa le întreții, se vede uzura, geamurile și vopseala matuita, tabla care se ondulreaza și micile defecte ale diverselor subansambluri. La un moment trebuie sa lași mortul sa se ducă la groapa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users