Învechit, nu mai corespunde standardelor - turism
Last Updated: Aug 04 2022 22:35, Started by
djl
, Aug 02 2022 11:50
·
0
#37
Posted 03 August 2022 - 10:01
Unele vagoane se degradează şi după 5-10 ani. Te apuci să le schimbi?
Iar la vagoanele vechi se poate pune aer condiţionat. Culmea, că deştepţii de la C.F.R. nu au pus la alea de dormit vechi, faine, că nu au avut bani să facă modificări la instalaţia de a.c. ca să funcţioneze cu Freon "ecologic". Plini de nespălaţi e şi în vagoanele noi. Ah, şi la multe vagoane noi sau modernizate, abia poţi deschide geamul, că nu mai e ca la alea vechi... dacă se strică a.c.-ul sau locomotiva, să vezi distracţie atunci. De asta ce mai zici? În Bucureşti ai ce să vezi, numai că oraşul are nevoie să fie curăţat, că multe străzi pline de jeg, la propriu. Edited by djl, 03 August 2022 - 10:09. |
#38
Posted 03 August 2022 - 10:21
djl, on 03 august 2022 - 10:01, said:
Unele vagoane se degradează şi după 5-10 ani. Te apuci să le schimbi? Iar la vagoanele vechi se poate pune aer condiţionat. Asa cum in alea vechi se poate pune AC la fel in astea moderne se pot face reparatii. Deci? Aleg un vagon cu uzura si fizica si morala, sau doar unul cu uzura fizica? |
#39
Posted 03 August 2022 - 13:30
Încercam să arăt că şi vagoane vechi se pot repara, deci nu trebuie scoase din uz că-s vechi.
Sunt şi eu curios, un vagon din anii '60, cu ce uzat moral, în afară de faptul că nu are aer condiţionat. Fizic poate să fie uzat şi unele nu mai merită reparaţia, dar moral, cu ce sunt uzate? Edited by djl, 03 August 2022 - 13:30. |
#40
Posted 03 August 2022 - 13:35
Cu faptul ca arata si pute a vechi Spatiu inghesuit, materiale si culori de toata jena, usi care nu respecta standardele de siguranta.
Nu unele nu mai merita reparatia. Niciunul nu mai merita. Si inainte sa zici ca se poate repara si aduce la standarde, nu. E mai scump de reparat si mentinut decat de inlocuit. Edited by Ann0nyym0us, 03 August 2022 - 13:35. |
#41
Posted 03 August 2022 - 13:44
#42
Posted 03 August 2022 - 15:26
Ann0nyym0us, on 03 august 2022 - 13:35, said:
Cu faptul ca arata si pute a vechi Spatiu inghesuit, materiale si culori de toata jena, usi care nu respecta standardele de siguranta. Nu unele nu mai merita reparatia. Niciunul nu mai merita. Si inainte sa zici ca se poate repara si aduce la standarde, nu. E mai scump de reparat si mentinut decat de inlocuit. Spaţiu înghesuit... de unde? Dacă te referi la albul de la unele vagoane de producţie Românească, da, nu era cea mai bună opţiune. La alea Germane (Est şi Vest) erau materiale mai bune. Care standarde? Canapelele se pot schimba. Iar apropos, parte din vagoanele noi sunt doar vagoane modernizate sau recarosate. |
#43
Posted 03 August 2022 - 15:56
djl, on 03 august 2022 - 15:26, said:
Spaţiu înghesuit... de unde? Dacă te referi la albul de la unele vagoane de producţie Românească, da, nu era cea mai bună opţiune. La alea Germane (Est şi Vest) erau materiale mai bune. Care standarde? Canapelele se pot schimba. Iar apropos, parte din vagoanele noi sunt doar vagoane modernizate sau recarosate. |
#44
Posted 03 August 2022 - 16:07
djl este un romantic incurabil, el nu-și va pune niciodată problema meschină a costurilor, sunt irelevante.
pentru el un vagon din primul război mondial e o bijuterie și nu contează cât costă să îl refaci să îl refacă alții, bineînțeles, nu el pe banii lui. el doar să se dea cu bijuteria refăcută |
#45
Posted 03 August 2022 - 16:53
E o conspiratie mondiala impotriva lui djl,asta e adevarul pur.
|
#46
Posted 03 August 2022 - 17:11
Un vagon de dinainte de W.W. 1 nu e acelaşi lucru cu un vagon din anii '60-'90. Am mai zis, au refolosit unele vagoane vechi, ca să facă unele noi, mai puţin confortabile. Au pus aer condiţionat şi canapele noi pe unele vagoane compartimentate din anii '90 şi le-au lăsat compartimentate. Dacă se vrea, se poate. Ar fi putut face asta şi cu cele din anii '80.
Iar un vagon fain poate să fie şi nou, dar nu se mai fac vagoane faine. |
|
#47
Posted 03 August 2022 - 17:28
djl, on 03 august 2022 - 17:11, said:
Un vagon de dinainte de W.W. 1 nu e acelaşi lucru cu un vagon din anii '60-'90. Dar nu cu unul din 2022. Cat despre standarde, m-am mai obosit odata sa iti caut normative de siguranta auto sa citesti, si evident, cu nesimtirea si ignoranta de care dai dovada mereu, ai ignorat cand n-ai mai gasit argumente contra. |
#48
Posted 03 August 2022 - 17:56
Dacă sunt eu arogantul, te întreb ceva simplu: de ce nu se fac vagoane confortabile NOI care să respecte normele alea de care zici tu? Asemenea vagoane, eh, m-ar făcea să privesc altfel prezentul. Normativele auto le-am citit, dar oare sunt aceleaşi cu cele de cale ferată.
Iar călătătorul de exemplu nu are dreptul la un scaun care să nu-i distrugă sănătatea din cauza inconfortului? Nu ergonomia ar trebui să fie pe lângă siguranţă unele dintre chestiile ce caracterizează noul? Edited by djl, 03 August 2022 - 17:57. |
#49
Posted 03 August 2022 - 18:30
Confortul e ceva subiectiv,daca 1000 de oameni zic ca e confortabil si tu nu ce ai vrea sa se faca dupa tine sau dupa ei?
Si cu ce drept tuni si fulgeri si tii sa ti impui parerea intro afacere privata: constructia de vagoane? Daca s proaste ii scoate concurenta si publicul de pe piata. Nu ti convine ai avion masina,vapor,nu te obliga nimeni sa mergi cu trenul Tu poti sa ordoni in propria afacere si cam atit. Si acolo in limitele permise de lege. |
#50
Posted 03 August 2022 - 21:25
djl, confortul trecutului avea un alt cost. Mult mai puțini își permiteau să călătorească. Vezi cum erau avioanele în anii 60, 70, ce fotolii aveau mai ales la 1st class, și ce scaune meschine au acum. De ce?
Pentru că astfel, costurile se reduc și mult mai multi oameni își permit să călătorească. Iar oamenii nu sunt ca tine, prefera să facă compromisuri la confort pentru a-și permite drumul. Drumul în sine nu e scopul pt majoritatea oamenilor, ci destinația. Tu ești atipic, tu ai merge cu trenul doar sa te plimbi cu trenul. Dacă vrei confort iei o limuzină Mercedes s klasse si aia are scaune cum vrei tu, de piele. Lucs . Sau avion privat. Sau tren.. mai greu. Probabil că sunt și trenuri de.lux de închiriat dar nu la noi. |
#51
Posted 03 August 2022 - 22:47
Oamenii aleg confortul. Dacă într-o zonă sunt mai multe hoteluri, ai de unde alege, în caz că nu-s ocupate toate camerele. Nu-ţi place ce oferă unul, te duci la altul.
Aproape la fel şi în cazul locuinţelor. E adevărat că aici nefiind ceva sezonier, dacă ai mai puţini bani, va fi ceva mai prost, dar teoretic ai de unde alege. În cazul trenurilor, din păcate nu e aşa. Că alegi ce ţi se oferă, nu ai vreo opţiune reală. Dacă nu-ţi place, poţi alege ceva mai ieftin, dar la fel de incofortabil. O.k,., un vagon compartimentat e mai scump, dacă măcar contra unei sume în plus, oferă-mi posibilitatea confortului sporit! Că la avion dacă am bani, pot alege lux, la tren dacă vreau confort sporit, dar să nu fie vagon de dormit sau cuşetă, nu am posibilitatea asta. Şi nu sunt singurul care îşi doreşte un confort. Poţi oferi ceva în plus faţă de concurenţă, fă-o. Edited by djl, 03 August 2022 - 22:49. |
|
#52
Posted 03 August 2022 - 22:59
Djl, tu ai fost cu trenuri în străinătate? În tarile din vest?
|
#53
Posted 03 August 2022 - 23:29
Dany_Darke, on 02 august 2022 - 12:29, said: concuram cu africa la un moment dat Ne-au intrecut. Ethiopian e companie profitabila si zboara pe 5 continente. Also, aeroportul (Bole) arata mai bine decat otopeni care anul trecut arata ca o hazna. Bine, mai sunt si alte aeroporturi urate (Panama), dar totusi... Otopeniul e o hazna intunecata. |
#54
Posted 04 August 2022 - 09:01
djl, on 03 august 2022 - 22:47, said:
Oamenii aleg confortul. nu, aleg rapiditatea djl, on 03 august 2022 - 22:47, said:
la avion dacă am bani, pot alege lux nu, nu poți. business class de ex. pe tarom e de fapt acelasi scaun cu ceva spațiu de picioare și o perdeluță care te separă de clasa economy djl, on 03 august 2022 - 22:47, said:
la tren dacă vreau confort sporit, dar să nu fie vagon de dormit sau cuşetă, nu am posibilitatea asta normal. ajung cele două clase. nu vrea nimeni lux pe tren nici nu înțeleg de ce vrei tu așa ceva, că nu ți-ai permite oricum iar oamenii cu bani, care și-ar permite, nu folosesc trenul. pentru că timpul e mai important. ei iau avionul excepție trenurile HSR, care au confort sporit cum zici tu, chiar 4 clase, standard, premium, business & executive.. dar ia vezi cât costă de ex. un bilet Roma - Milano e 95 euro la săraci, standard și 250 euro la executive, cel mai lux de lux unde stai în fotoliu din ăla de piele și poți să și dormi în el djl, on 03 august 2022 - 22:47, said:
. Şi nu sunt singurul care îşi doreşte un confort. Poţi oferi ceva în plus faţă de concurenţă, fă-o. ba ești cam singurul dacă ar exista doritori ar face companiile ofertă. dar nu există nimeni în românia nu ar da 250 euro pe o călătorie cu trenul |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users