Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce ma sfatuiti pt praguri - Golf 5 2007

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Buna - deschid acest topic in speranta ca voi obtine sfaturi utile pentru 'problemele' mele la un Golf 5 1.6MPI din..2007.

Partea de exterior :
- am observat dupa spalare, desi stiam ca sunt probleme .. ca s-a desprins o parte din pragul dreapta (de la pasager). E o problema stiuta cu tabla la generatia asta de masini, s-a mai carpit pe ici-colo dar trebuie de acum sa pun problema mai serios. Nu am ambitii f. mari dar.. nici sa raman asa.
- pe partea stanga (la sofer) se prezinta ca in poza pe toata..lungimea. Deci va trebui intervenit la ambele.
- mai sunt ceva probleme mai mici la aripi fata si.. semnul de deschidere portbagaj. Acolo se aduna apa, e chestie stiuta etc.

Nu am prea fost la vopsitorie pana acum si de aceea as fi curioasa cam la costuri m-as incadra cu aceste remedieri. Cum ar trebui sa pun problema/merita inlocuite pragurile cu totul? Stiu ca sunt sudate de sasiu si trebuie.. taiat etc. Vazusem la un webshop piese auto prag in jur de .. 1200ron. deci cam 3000 cu manopera?

Comportament
1. Urmeaza sa ii fac revizia la 10k km cu schimib ulei si filtre si ce o mai fi. Acum are 126000km (reali). Tinerica ar zice multi.
Observ totusi ceva mai ciudat la schimbarea treptelor : simt efectiv in maner cuplarea rotilor dintate.. nu e atat de smooth cum era inainte. Nu stiu daca e influentat de caldura de afara dar.. se simte pur si simplu un "grip" asa. De intrat intra in viteza normal, prinde bine ambreiajul - dar partea de smooth parca nu mai e ca inainte - stiu ca nu se schimba uleiul la cutiile manuale dar.. orice idee pana la revizie m-ar pregati..
- O sa intreb de asta la revizie dar vroiam sa aflu pareri si de la voi.. daca se poate.

2. Frane - nu s-a facut aerisire deloc de cand o am.. un singur schimb de placute. La itp imi recomandase o aerisire caci ma plangeam ca e cam moale frana.. nu ai senzatia de eficienta maxima cand esti cu ea la podea (deci de cazuri d-astea discut) - ce parere aveti? Lichidul de frana cand se inlocuieste?

Voi face revizia la un atelier recomandat. Nu am planuri marete cu o masina de 15 ani dar sa ma pot folosi de ea inca 2-3 ani ar fi ok.
Va multumesc foate mult.

Attached Files


Edited by Pieptoasa, 05 June 2022 - 14:53.


#2
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,276
  • Înscris: 24.11.2002
Alta cu praguri mai noi?
Acum schimbi pragurile, aripi, acusi cutia de viteza, ambreiajul si franele si altele.
La "tinerica" aia incep sa ii pice cand una, cand cealalta, sa nu pice cand ai nevoie musai de ea sau de acel sistem, o directie sau o frana.

Edited by vestale, 05 June 2022 - 14:56.


#3
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Nu e momentul potrivit pt a fi inlocuita.. nici nu imi permit - trebuie sa o mai pot folosi. Am vazut astazi un G7 cu puncte de rugina pe tabla de la portbagaj si laterale.. m-a cam demoralizat sincer brand-ul in epoca ceva mai moderna cu calitatea..

Edited by Pieptoasa, 05 June 2022 - 14:59.


#4
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,898
  • Înscris: 27.01.2016
Eu am schimbat pragurile la un Polo din 2001 de vreo 5 ani si sunt foarte multumit. Toata treaba a fost vreo 1500 lei.

Edited by Testosteron, 05 June 2022 - 15:10.


#5
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Cu totul presupun.. se decupeaza actualele si se sudeaza altele noi care vor fi si vopsite? Arata bine?

Edited by Pieptoasa, 05 June 2022 - 15:13.


#6
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008
Pentru ca nu mai treceam la ITP, am dat 3100lei pentru reparatii praguri la un Logan alb....Astea sunt preturi din 2022 la service, pentru logan, cele mai ieftine piese si vopsele. Stiu si eu pe cineva care a dat 1500 lei la un matiz alb acum ceva ani, deja trebuie iar reparat.
Probabil la garajul unui amic cu talent, sa coste vreo 2000-2500lei.
Acele praguri trebuie taiate, sigur rugina a atacat si alte componente. La mine se urcase pana pe aripa din spate si pe interior pe contraaripi. Pana si sub numarul de inmatriculare din spate era rugina. Ce mai...era rupta, dar a facut-o sa arate ca noua din fabrica. Mi-a dat "garantie  verbala" 5 ani da' ma pi* eu pe garantia lui Posted Image ca sigur nu tine prea mult. Am stat si m-am gandit daca merita reparatia, loganul fiind din 2006. Acum motorina e 9lei Posted Image da' macar am jante si anvelope noi care valoreaza cat jumate din masina, practic cu vopseaua asta i-am dublat valoarea.

Edited by sandu222, 05 June 2022 - 15:39.


#7
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Lichidul de frână se înlocuiește la trei ani maximum... Nu e scump și, în plus, atunci se face și aerisirea.

ASTA AR TREBUI SĂ FIE PRIORITATE!!!

Atenție și la anvelope, cât de uzate fizic și moral sunt. Adică chiar dacă mai au "carne" pe ele, dacă sunt vechi, sunt îmbătrânite și și-au pierdut din elasticitate, adică ai niște "opinci" care merg ca pe gheață.

Edited by Bogdansv1, 05 June 2022 - 15:42.


#8
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 983
  • Înscris: 28.07.2015
Tinichigerie auto.Praguri inlocuite,vopsire. Doar "repararea" actuala (sudura petice de tabla in zonele unde rugina a facut prapad,si acoperirea cu chit si vopsea-se practica/pregatita de vanzare/de prostit viitorul cumparator)nu face decat sa amane distrugerea completa a pragurilor(rugina ataca deja din interior inspre exterior).
Uleiul cutiei de viteze SE SCHIMBA!
Lichidul de frana se schimba.Aerisirea se face atunci.
Cheltuiala o sa fie serioasa in cazul asta,probabil trebuie sa beneficiezi de masina mai mult de 2-3 ani ca sa compensezi cheltuiala.
De vandut in starea actuala nu este recomandabil.Suma obtinuta asigura doar achizitia unui alt tomberon.
Spor!

#9
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,898
  • Înscris: 27.01.2016

 Pieptoasa, on 05 iunie 2022 - 15:11, said:

Cu totul presupun.. se decupeaza actualele si se sudeaza altele noi care vor fi si vopsite? Arata bine?
Arata ca si originalul. Acum probabil ca ar costa mai mult dar tot merită daca masina e ok. Si la golf or fi si mai scumpe deci eu zic ca pe la 2500 te-ar costa toata treaba. Maxim.

Edited by Testosteron, 05 June 2022 - 17:01.


#10
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Omisesem faza cu uleiul din cutia de viteze, în cartea tehnică a mașinii mele (Toyota) se recomandă schimbarea la 75.000 km.

#11
uNNNk

uNNNk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 04.11.2014
Se schimba si uleiul din cutia de viteze, in functie de motorizare/cutie viteze ar trebui sa fie undeva intre 50-100 lei/litru. Trebuie vazut in manualul masinii cat intra si ce fel de ulei iti trebuie, dar cred ca mai mult de 3 litri nu intra.
In general o sa se simta (putin) mai finuta cuplarea vitezele (cand efectiv bagi schimbatorul intr-o viteza) daca nu a fost schimbat niciodata.

Edited by uNNNk, 05 June 2022 - 18:12.


#12
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,128
  • Înscris: 10.07.2013

 Pieptoasa, on 05 iunie 2022 - 15:11, said:

Cu totul presupun.. se decupeaza actualele si se sudeaza altele noi care vor fi si vopsite? Arata bine?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/agRfS3Umw_o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Atentie maxima la reparatii sa nu fie de mantuiala...Posted Image

Edited by xmanyacs77, 05 June 2022 - 18:14.


#13
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Este un Golf 5 1.6 MPI 102CP cod motor BSE - cutie viteze 5 trepte; din 2007. Ce cutie de viteze ar fi ? Daca stiti si ma puteti ajuta, eu nu am gasit prea multe legate de schimb ulei cutie.. am pus manualul aici : link
1. Se poate verifica starea actuala a uleiului din cutie?
2. Anvelopele sunt in stare f buna. aici nu sunt emotii.

Quote

Arata ca si originalul. Acum probabil ca ar costa mai mult dar tot merită daca masina e ok. Si la golf or fi si mai scumpe deci eu zic ca pe la 2500 te-ar costa toata treaba. Maxim.
Da.. o sa cer un deviz evident.. sa vad cat ajunge totul. In realitate nu-i f. afectata.. eu am facut poza cu zoom dar tot nu trebuie amanat.


Quote

Atentie maxima la reparatii sa nu fie de mantuiala
Voi merge la un service despre care am mai auzit de bine..si cu o persoana mai cunoscatoare langa mine; ca altceva ce pot sa zic.
_____________

O masina serioasa nu as putea lua sub 22k.. deci calculele mele pe urmatorii 2 ani sunt facute cu actuala.

Edited by Pieptoasa, 05 June 2022 - 19:29.


#14
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,951
  • Înscris: 15.04.2019

 Bogdansv1, on 05 iunie 2022 - 15:39, said:

Lichidul de frână se înlocuiește la trei ani maximum... Nu e scump și, în plus, atunci se face și aerisirea.
Desigur. Când m-am dus la Dacoserv (după 8 ani) să mi-l schimbe, dispecerul de acolo s-a crucit. L-au schimbat, pentru că "așa recomandă producătorul", dar clar n-o considerau o prioritate.

 Bebeluka, on 05 iunie 2022 - 16:57, said:

Uleiul cutiei de viteze SE SCHIMBA!
Aceeași reacție, la un service de cartier (dar cu mecanici bătrâni), când m-am prezentat pentru operațiune după cei 60k kilometri recomandați de producător.

#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Pragurile alea te mai duc cel putin o iarna.
Vezi la anu daca mai vrei asa de tare sa le schimbi.

Schimba-i uleiu la cutie, lichidu de frana si trage de ea cu cheltuieli minime.

#16
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,371
  • Înscris: 05.04.2006
Nu baga prea multi bani intr-o masina asa veche. Ca sa mai tragi de ea 2-3 ani mergi la un atelier oarecare, iti da rugina jos cu flexul, trage un grund si o vopsea neagra cu cauciuc strict pe acele praguri Ala din prima poza pare lovit, dar nu te complica sa il chituiesti. Poti ruga mecanicul sa bage si niste vaselina sau ulei in acele praguri dupa ce le cirpeste. Sigur ca e o reparatie cam de mintuiala, dar nu poate costa mult. Schimba uleiul in cutia de viteze si placutele, am fost cam in aceeasi situatie cu Loganul din 2005. Si al meu mai trebuie cirpit colo-colo dar nu merita sa fac investie intr-o masina de 17 ani. Macar a mea nu a ruginit deloc.
In general, pentru protectia pragurilor recomand, inca de la achizitionarea masinii, un set de 4 aparatoare de noroi.

#17
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 31.07.2011
Este foarte adevarat ca nu merita investita o suma mare intr-o masina veche.
- La uleiul de cutie am inteles ca e recomandat sa fie inlocuit cu cel original, spalat inainte etc. Codul cutiei am inteles ca apare trecut in portbagaj langa roata de rezerve.. cod din 3 cifre ca si cel pt motor (BSE).
- Sunt curioasa cam la ce costuri voi ajunge per total. Estimez un 4000 schimburi + cosmetica. E mult? Ce spuneti?

Probabil te referi la asta cu aparatoare noroi - intr-adevar protejeaza sa nu mai arunce diverse in prag. Problema e ca nici suruburile care prind capitonajul pentru protectia aripii nu mai sunt la prima tinerete.. dar s-o rezolva..cumva.. sunt vreo 70ron.:
[ https://s13emagst.akamaized.net/products/4907/4906887/images/res_72469baa5a2faa096520da23d3107f0c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Vin si eu cu o intrebare.. cam ce brand-uri cunoasteti sa nu aiba problema de rugina ? La nivel general discutand si da.. exceptand o marca premium integral aluminiu etc :)

Edited by Pieptoasa, 06 June 2022 - 08:27.


#18
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Ce cosmetica?

Uite fara suparare, un motiv de ce merg bine atelierele asrea de garaj.
Nu stii daca e mult sau nu, mai vin vreo doi destepti si-ti spun ca e ok si dai banu impacata ca e ok...

E FOARTE mult 4000 lei.
Cauta un service sa-ti faca deviz pe ulei cutie si lichid de frana, nu te arunca asa cu banu.
Uleiu la cutie il schimbi si atat, fara spalaturi si alte cele.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate