Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 

Ce ma sfatuiti pt praguri - Golf 5 2007

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

 MembruAnonim, on 25 iunie 2022 - 21:10, said:

goldieczr, textar e firma care produce oe la BMW. Ar fi de luat in calcul.


Textar 100% original am avut eu, ma cunostea omul de la magazin si a comandat din Ungaria pentru mine ca sa fie sigur ca nu e teapa. Cutia era super ok, calitativa cu indicatii in limba germana/engleza. Atat.

La vreo 2 ani(si vreo 15.000km) deja erau varza, microfisuri, rugina la greu, franare nasoala. N-am umblat prin ploaie sau balti. Pentru ca nu mai franau cum trebuie le-am inlocuit, dar nu prinsesera nici "buza", cred ca am consumat 1mm din ele (eu merg 90% extraurban). Placute aveam TRW.

Am luat varianta lowcost asazis cea mai buna pentru Logan, dupa spusele forumistilor de pe forumul cu dacii, discuri Ferodo si placute TRW GDB nu mai stiu ce numar. Pe cuvant daca nu franeaza aproape ca un logan nou. Scartzaie ca un tren cand se opreste, tot timpul, la orice frana dar franeaza brici. Lichidul de frana era nou si atunci, TRW.  De schimbat le-am schimbat eu deci exclus sa fi fost vreo greseala de montaj. Concluzia e ca Ferodo > Textar la logan....
Le am de 3 ani, discul uniform , curat, razuit asa cum trebuie pe toata suprafata.

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Multumesc ptr info legate de textar sandu222. Respect

La Logan am invatat o lectie,cele mai bune piese sunt cele OE, nu aftermarket. Dai un ban in plus,da merita frate.
Tot de la Unix cumparate.

targuldepiese am vazut ca sunt nesimtiti, au pe site marfa in stoc, comanzi si te suna sa iti spuna ca nu are la furnizor,ei nu au pe stoc.De evitat magazinul.Am patit recent la 2 comenzi

#39
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
dar de VAG Group ce spuneti? imi sare in ochi ca fiind ceva.. oficial Posted Image
si un model specific de la TRW, atat pt disc cat si placute (presupun ca fata/spate sunt la fel la placute).. as ramane pe ei.

Edited by Pieptoasa, 26 June 2022 - 19:26.


#40
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Nu lua niciodata componente cu sigla marcii auto pe ele. Producatorii auto nu produc frane, ci doar iau de la alti producatori si pun sigla lor peste. Cum a spus cmzo, franele cu sigla BMW pe ele sunt produse de Textar. La fel si cu uleiuri.
Din cate citesc pe net, pentru Golf 5 1.6MPI ai in felul urmator:
Puntea spate: discuri de 255mm
Puntea fata: discuri de 280mm

Cat despre model exact, nu cred ca conteaza foarte mult, eu le-am luat mereu pe cele mai ieftine de la TRW si n-am avut batai de cap.
Lasa-ne VIN-ul masinii pentru ca exista mai multe tipuri de placute si nu prea stim pe care le ai pe masina doar din motorizare.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
OE sunt de calitate, dar sunt mai scumpe. Tine mai mult decat aftermarket
OE alege o firma care face dupa caietul de sarcini al producatorului si sunt verificate suplimentar de producator,li se face ctc(control tehnic de calitate)
goldieczr trw sunt mediocru spre mediu.Nimic wow
Exista piese trw scumpe de top dar si gama lowcost mult mai ieftina tot trw. La fel e si la Brembo,Ate

Cere niste cotatii de pret si vezi ce diferente sunt intre piesa OE si o piesa aftermarket de calitate Brembo sau altceva

#42
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Buna - revin dupa ultimele update-uri si cu ceva nelamuriri :

1. Am facut schimbul de placute si frane - TRW - sunt foarte multumita, eficiente si silentioase. Problema e ca s-a cam chinuit mecanicul cu etrierele pe spate iar pt unul mi-a spus ca e posibil sa fie inlocuit daca se incalzeste janta. Sa verific daca are dupa un drum mai lung o temperatura diferita janta fata de cea de pe partea cealalta - am facut un drum de 25km cu inca 3 persoane si da - s-a simtit ca aproape ar frige (era si cald afara dar nepermisa temperatura totusi). Celalalt etrier de pe spate cam in ton cu cele de pe fata. Practic un etrier defect tine placutele apasate pe disc? Credeti ca ar fi indicat sa le schimb pe ambele de pe spate? e cam 300+ unul + manopera

2. Un schimb de distributie e in jur de 1100 ron - cum vi se pare pretul?

3. Caut capace (cel central cu vw) pentru jantele din imagine (15"); mi-a si cazut unul iar celalalte sunt cam degradate de la timp. Am masurat la exterior si ar fi 65mm. Stiti cumva un cod pt. modelul OEM de capace? Se pot scoate aceste capace fara a scoate janta? cum?

4. Am fost si la un atelier de vopsitorie : mi-a facut pret pt aripi fata noi + haion spate nou + praguri noi vopsite~ 1000eur. Mi-a spus ca nu face carpeli ca oricum nu tin. Cam mult totusi - mai ales ca la haion e un mic punct de rugina la butonul/semnul de deschidere. V-am spus doar..sa stiti.

Multumesc pt sprijin.

Attached Files


Edited by Pieptoasa, 27 July 2022 - 22:03.


#43
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 06.10.2008

View PostPieptoasa, on 27 iulie 2022 - 21:57, said:


2. Un schimb de distributie e in jur de 1100 ron - cum vi se pare pretul?



Mic si corect! La Golf4 1.6 ,fara manopera piesele costa cam 800lei, banuiesc ca ei au si ceva discount. Manopera e minim 350lei.
Vorbim de service nu de schimbat la un baiat care lucreaza la service. Sau piese luate de pe olx. Ca asa ajungi la 700-800lei.

#44
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Este vorba de un service autorizat RAR unde am facut si celelalte interventii - si am fost f. multumita din toate pct de vedere. Poate ma puteti sfatui cam ce capace centrale s-ar potrivi si daca le pot scoate fara roata pe cele vechi.

#45
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020

View PostPieptoasa, on 30 iulie 2022 - 15:17, said:

Este vorba de un service autorizat RAR unde am facut si celelalte interventii - si am fost f. multumita din toate pct de vedere. Poate ma puteti sfatui cam ce capace centrale s-ar potrivi si daca le pot scoate fara roata pe cele vechi.

Masoara cu o ruleta diametrul capacului si cauta ori pe net ori la magazine locale pe aceeasi dimensiune (exprimata in mm). Daca poti sa le scoti fara sa dai roata jos depinde doar de cat de bine sunt fixate, daca au putin joc poate ai noroc sa le fortezi afara cu o surubelnita, altfel mai astepti cateva luni pana pui setul de iarna

Edited by goldieczr, 09 August 2022 - 01:55.


#46
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns pentru sfaturi.. mai am o mica nelamurire :
- i-am facut schimbul de distributie si freon pt AC. S-a inlocuit si lichidul de racire cam pana la nivelul specificat in poza atasata.. deci mult peste necesar as spune. Mecanicul mi-a dat inca o sticla de DriveMax Antifreeze G12 1L si mi-a spus sa completez cu lichid doar daca in bord imi apare martorul aferent (lipsa/nivel redus lichid racire). Nelamuririle mele sunt :
1. Mi-a spus sa fac asta doar acasa.. dupa oprire si stationare o perioada (doar la rece deci?). Daca fac un drum mai lung si imi apare pe parcurs..cum s-o dreg?
2. Cam care ar fi nivelul pana la care e indicat sa adaugi?
3. E o depresurizare la inceput sau? nu am umblat la capacul vasului de expansiune pana acum. Ceva mai multe detalii aici mi-ar fi de folos

Multumesc pentru sfaturi. Lichidul e cel de aici :

[ https://www.pro-detailing.ro/image/cache/data/Antigel-Rosu-Concentrat-Drivemax-G12-Plus-1L-1000x1000.jpg.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files

  • Attached File  06.jpg   554.88K   16 downloads

Edited by Pieptoasa, 09 August 2022 - 20:53.


#47
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Ti-a spus sa completezi doar la rece pentru ca lichidul de racire ajunge la temperatura motorului: 90-100 grade. Daca incerci sa desfaci capacul vasului dupa ce ai mers cu masina, s-ar putea sa ai un dus surpriza cu 'apa fiarta', pentru ca o data cu temperatura creste si presiunea din vas. Daca desfaci capacul cand motorul este rece, inainte sa pleci la drum, nu este nici o presiune sau temperatura ridicata. Daca ti se aprinde martorul cand esti la drum, verifica sa nu fie gol vasul (adica sa ai o scurgere si sa risti sa ramai fara pic de lichid pe drum). Daca doar a trecut putin sub minus, poti sa continui drumul si sa completezi cand opresti masina si o lasi sa se raceasca. Minimul ala nu este ceva absolut, nu iti explodeaza motorul imediat cum scade - in teorie masina poate merge bine mersi pana se goleste complet vasul. Minimul este doar un avertisment. Cat despre nivelul de completare, evident undeva intre minim si maxim, de preferat la mijloc.

Daca iti 'fierbe' lichidul, niciodata nu deschide vasul cu motorul cald, opreste masina si las-o sa coboare complet acul de la temperatura, altfel...
https://www.youtube....rts/PPA0P0nk_hA
https://www.youtube....rts/EUbiGjUNK1w

Edited by goldieczr, 09 August 2022 - 23:10.


#48
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,370
  • Înscris: 05.04.2006
Mecanicul ti-a spus foarte bine, nu deschide capacul dupa ce ai mers si ai acel lichid fierbinte ! Tii bidonul in portbagaj si la citeva zile verifici nivelul, daca se mentine la un anumit nivel, plus sau minus putin, nu mai completezi. Daca scade, tu completezi si scade din nou inseamna ca ai o pierdere pe undeva, ceea ce inseamna sa mergi in service. Lichidul de racire poate scapa prin mai multe locuri, pe la un furtun crapat sau in zona colierului, pe la pompa de apa sau pe la garnitura de chiulasa, moment in care e posibil sa iti ajunga apa in motor. Daca se intimpla ultima situatie vei sti pentru ca iti va ajunge ulei in vasul de expansiune, masina va scoate fum intepator, cind desfaci busonul de la motor pe unde se pune ulei vei vedea ca acesta capata o oarecare culoare alba, laptoasa. Dar astea sunt cazuri extreme, sper sa nu ajungi aici. Oricum, verificarea periodica a fluidelor masinii este obligatorie, cel putin la doua saptamini. La Loganul lui tata din 2005 curgea o mufa ce avea un senzor de la servodirectie. Am observat pata sub masina. Am cumparat piesa (originala, fireste), am schimbat-o la un prieten si nu am maii avut probleme. Nu mi se aprinsese martor in bord, nu imi cazuse servodirectia, insa am observat problema la un astfel de control de rutina.

#49
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Multumesc foarte mult pentru informatiile oferite. :)

#50
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Buna! Revin cu o noua intrebare/rugaminte. S-a ars becul incandescent fata-stanga (faza scurta) si va trebui schimbat. Imi pot da seama ce tip de bec mi-ar trebui?
Conform filtrarii pe baza atributelor masinii (Golf 5 1.6MPI cod BSE) am gasit : https://www.unixauto...=false&am=false

- este dificil de schimbat? Am vazut tutoriale pe net dar parca unii se complica mai mult.
- ce bec imi recomandati? E indicat sa am aceeasi putere pe ambele parti presupun.

Multumiri.

#51
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Daca schimbi un bec, e recomandat sa cumperi set si sa le schimbi pe ambele, ca sa nu apara diferente de luminozitate sau culoare. Pe cel inca functional il poti pastra undeva de rezerva.
Sunt multe discutii pe forum referitoare la ce becuri sa cumperi si totul depinde de nevoile tale. vezi Ce becuri H7 să iau? spre exemplu.
Aici ai un tutorial pt schimbatul becului, e foarte usor pe masinile din grupul VAG, comparabil cu Renault unde mi-a luat jumatate de ora si doua degete aproape rupte.
Succes

#52
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Un singur lucru nu am inteles.. de unde imi pot da seama de soclu pentru bec? In principiu stiu ca e H7 dar scrie undeva? E usor intr-adevar de schimbat.. eventual il dau jos si merg cu el la magazin.

#53
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Nu stiu unde gasesti scris dar 100% e H7
Referitor la postarea de pe celalalt topic, modelul ales de tine de la Osram n-o sa-ti puna probleme. Atat timp cat mergi pe orice becuri halogen de culoare normala (alb cald/rece), nu o sa patesti nimic. Doar daca treci pe led/xenon o sa fie probleme.

Edited by goldieczr, 06 September 2022 - 20:59.


#54
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,480
  • Înscris: 31.07.2011
Am inteles - Cele led sunt mai durabile/ai o vizibilitate mai buna? Exista un prag de putere care trebuie respectat sau? O sa fac si itp-ul in octombrie deci.. ar trebui sa montez ceva legal.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate