Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Renault intenționează sa vândă 60% din acțiunile afacerii cu motorizări termice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Și la noi se poate face câte ceva pentru producție integrata.
Industriile ce se ocupau de motoare și accesorii ale acestora o sa dispară din Europa în scurt timp, asta o sa ducă la șomaj.


#20
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
In Texas costa 4.20-4-50 pe galon benzina,exemplu la f250 am rezervor de 34 =140-150$ un plin.Cost mediu pe stat vine cam  $/litru 1.12. Inca e decent pentru 80% din populatia din USA.

Dar cu 2 euro pe litru in EU land e cam rau pentru economie. Bine ca Tesla vinde de rupe si toata lumea normala vrea un EV sa il incarce acasa pe solar,adica aproape free.

Ce face Renault e optimizare fiscala,isi reduce riscul si reduce costurile in tari de mana a doua.Vine Nissan sau Mitsubishi pentru ca ei inca pot vinde in asia si in africa masini ieftine.

Parca era vorba sa se produca Dacia ev in Romania,ce nu mai vor sa o faca? Plus Ford a vandut la turci fabrica din craiova pe alune pentru a limita expunerea fiscala.La turci detin doar 41% din otosan.

Un EV are mult mai putine piese decat un ICE,in final asta va duce la reducere de personal si inchidere de unitati de productie de componente pentru industria auto in EU.

#21
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postgabrieln2016, on 27 mai 2022 - 10:08, said:


La Colibasi nu exista decat o singura linie de productie de pe care ies toate modelele. In Tanger/Casablanca da, sunt doua linii.

Nașpa. Înseamnă că adio Spring made in România până in 2035 :) !

#22
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Renault vrea ca majoritatea mașinilor electrice sa fie făcute în Franța.
E posibil ca anumite fabrici auto sa dispară.
De ce ar tine cei de la Renault fabrica în România după 2035 dacă pot produce în Maroc pentru piața din Africa?

#23
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostMicroEdge, on 27 mai 2022 - 19:31, said:

Renault vrea ca majoritatea mașinilor electrice sa fie făcute în Franța.
E posibil ca anumite fabrici auto sa dispară.
De ce ar tine cei de la Renault fabrica în România după 2035 dacă pot produce în Maroc pentru piața din Africa?
Foarte probabil Renault, sub presiunea sindicatului din Franta,  s-a decis sa păstreze producția de autoturisme electrice în Franța iar cele cu combustie interna destinate Africii, sa fie produse în Maroc.
Ar fi ilogic ca autoturismele  pentru Africa sa fie produse in România.
Poate dacă guvernanții romani ar fi mai interesați de păstrarea industriei auto în România, ar ajunge la o înțelegere cu producătorii auto, acordandu-le anumite facilitati, ca să nu își reloce producția auto din România, în Turcia, Maroc, Franța.

Edited by max_01, 28 May 2022 - 09:11.


#24
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Renault nu a excelat in nimic.Poate doar ca si Fiat,in preturile mici ale masinilor produse.

#25
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018

View PostMelteanu, on 28 mai 2022 - 09:32, said:

Renault nu a excelat in nimic.Poate doar ca si Fiat,in preturile mici ale masinilor produse.

sa pui egal intre fiat si Renault e blasfemie

#26
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Nu stiu daca aici e locul remarcilor despre Renault.Am mers in viata asta cu multe cazane.Pe vremuri era si r25 v6 un maxim de la r25.Si nu mi-a transmis nimic.De masini ale marcii sub r25 nu mai amintesc,ca sunt nesemnificative,pentru mine.Ah,poate Clio Wiliams,dar nu mai era mult Renault in el.Revenind,Renault e pentru acei fosti posesori de Dacie sfiosi,ce vor sa indrazneasca nitel mai mult.

#27
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Apai na, nu toti sunt fanii designului nemtesc nemuritor...de acum 20 de ani.


#28
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Lasi impresia ca n-ai iesit prea des din comuna iar cand ai iesit, n-ai inteles prea multe.

View PostMelteanu, on 28 mai 2022 - 19:25, said:

Nu stiu daca aici e locul remarcilor despre Renault.Am mers in viata asta cu multe cazane.Pe vremuri era si r25 v6 un maxim de la r25.Si nu mi-a transmis nimic.De masini ale marcii sub r25 nu mai amintesc,ca sunt nesemnificative,pentru mine.Ah,poate Clio Wiliams,dar nu mai era mult Renault in el.Revenind,Renault e pentru acei fosti posesori de Dacie sfiosi,ce vor sa indrazneasca nitel mai mult.


#29
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostMelteanu, on 28 mai 2022 - 19:25, said:

Nu stiu daca aici e locul remarcilor despre Renault.Am mers in viata asta cu multe cazane.Pe vremuri era si r25 v6 un maxim de la r25.Si nu mi-a transmis nimic.De masini ale marcii sub r25 nu mai amintesc,ca sunt nesemnificative,pentru mine.Ah,poate Clio Wiliams,dar nu mai era mult Renault in el.Revenind,Renault e pentru acei fosti posesori de Dacie sfiosi,ce vor sa indrazneasca nitel mai mult.
Noi aici vorbim de mașini de volum.

#30
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord4, on 27 mai 2022 - 17:39, said:

Nașpa. Înseamnă că adio Spring made in România până in 2035 Posted Image !
Oricum Dongfeng-ul e produs în China, deci...

#31
ZDNEJ

ZDNEJ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 17.01.2013
Si din 2024 adio spring,vine noul model de Dacia ev bazat pe Renault 4 ev.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate