Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Renault intenționează sa vândă 60% din acțiunile afacerii cu motorizări termice
Last Updated: May 29 2022 10:23, Started by
max_01
, May 26 2022 22:09
·
0
#1
Posted 26 May 2022 - 22:09
Renault vrea sa vândă 60% din pachetul de acțiuni al diviziei sale care produce autoturisme cu motorizări termice și dorește sa se axeze pe motorizări electrice.
Un posibil cumparator al pachetului majoritar la motorizări termice ar putea fi marca Nissan. Entitatea dedicată mașinilor electrice ar urma să fie centrată în Franța, în timp ce activitățile cu combustie internă ar urma să se desfășoare în locații din afara țării, unde Renault construiește deja majoritatea vehiculelor sale neelectrice. Această entitate pentru motoare cu combustie va include așadar fabrici care vor produce motoare și cutii de viteze pentru mașini pe benzină și hibride în Spania, Portugalia, Turcia, România și America Latină. https://economedia.r...ml#.Yo_dAWlDOk8 Edited by max_01, 26 May 2022 - 22:11. |
#4
Posted 26 May 2022 - 22:32
Mda, beneficii... asta e ideea. Nu despre piaţă, nu despre oameni, ci despre nişte pixeli. La ce nebunie a ajuns piaţa auto, bang, o mică greşeală şi mai toţi ajung la fier vechi.
|
#7
Posted 26 May 2022 - 22:50
Încă nu a priceput multă lume ce se întîmplă.
Răzbelul pare mic, dar nu este, o să conteze pe zeci de ani. Electrificarea o să mai întîrzie, poate chiar cu 10 ani, peste ce se preconiza înainte de balamuc. Dacă nu cumva cădem toți cu totul, în ghenă. Ținem legătura 😉 andreic, on 26 mai 2022 - 22:41, said:
Poate Nissan ? He he he 😂 |
#8
Posted 26 May 2022 - 23:00
horhescu, on 26 mai 2022 - 22:36, said:
O decizie gresita. Renault era stiut ca un brand care face masini fiabile cu aceste motorizari termice. Pe partea de electric si-au cam dat cu stangul in dreptul cu stelele de la euroncap. Pacat Ce platesti aia primesti. Daca ai bani, exista Renault Megane E-Tech - 5 stele la euro ncap https://www.euroncap...ne-e-tech/45241 |
#9
Posted 27 May 2022 - 00:15
Cred ca gresesc asa cum au gresit, peste ocean, Ford, GM, Fiat-Chrysler care in mare parte au abandonat piata sedan-urilor si s-au axat pe SUV-uri care multe din ele erau bazate chiar pe sedan-uri. Citeam de exemplu ca Ford cerea cu vreo $3K mai mult pe Ford Ecosport care e bazat pe Ford Fiesta. Acum cand litrul de benzina e in jur de $2 un plin te costa aproape $100, iar pe la un SUV mai mare sau truck (care sunt foarte populare in America de Nord) te duce spre $200. Daca mai iei in considerare inflatia si marirea dobanzilor viitorul nu suna roz de loc. Singura raza e ca oferta de job-uri e buna (inca).
|
#10
Posted 27 May 2022 - 06:02
#11
Posted 27 May 2022 - 08:30
un SUV consuma (mult) mai mult ca o masina, iar in 2008 firmele americane in special (vezi si https://en.wikipedia..._of_2008â2010 ) au fost serios afectate. La sfarsitul perioadei de lease (echivalentul lease-ului operational din Romania) mai toata lumea a dat inapoi SUV-urile si truck-urile ce consuma excesiv si au cumparat masini mai mici. Ca urmare firmele americane s-au trezit cu stocuri excesive de masini si au trebuit sa dea discounturi substantiale la masinile vechi si noi ca sa supravietuiasca. Pentru o perioada buna de timp lease-ul a disparut si puteai cumpara numai in rate masinile. Ca sa scada pretul la rate (unul din avantajele lease-ului e ca ai rate mai mici, dar sunt tot timpul) au marit perioada la rate de la 5 ani la 8 sau chiar 9 ani si puteai lua masina cu 0% dobanda sau cu discounturi de mii de dolari, dar niciodata amandoua. Acum nu mai sunt discounturi si dobanzile au ajuns la 4-5%. Daca socoti ca un plin la o masina obisnuita sa cam dublat ajungand la $100 sau spre dublu la un SUV sau truck si faci plinul saptamanal, iar majoritatea familiilor au 2 masini si folosirea transportului in comun e, in general, nepractica in America de Nord plus celelalte scumpiri iti cam poti da seama la ce stres e supus bugetul unei familii.
|
#12
Posted 27 May 2022 - 09:04
Eu cred ca aceasta separare va fi un lucru bun pentru Romania. Cererea de masini va continua sa scada in Europa deoarece se va prioritiza productia de masini electrice, care deocamdata sunt scumpe. In aceste conditii mentinerea productiei mari macar la fabrica de motoare care va fi preluata de partenerii din alianta, Nissan sau Mitsubishi care au piete mari de export in zone care nu au un plan de trecere rapida la masini electrice, va mentine industria auto din Romania pe linia de plutire.
Eventual fabrica de autoturisme ar putea prelua productia de Spring-uri macar pe una din liniile care sigur va deveni redundanta datorita scaderii productiei de ICE-uri. Dar despre asta vom afla mai tarziu dupa ce Renault isi va face calculul cat ar costa retehnologizarea acelei linii. Sigur isi vor face si aceste calcule dupa succesul Spring in Europa. |
#13
Posted 27 May 2022 - 09:12
Eu cred ca Rusii ar fi foarte fericiti sa poata ei sa cumpere actiunile si sa produca doar masini cu motorare termice. Ei nu (mai) fac parte din nicio conventie de mediu. Pot sa polueze in draci.
|
#15
Posted 27 May 2022 - 09:29
#16
Posted 27 May 2022 - 10:08
Ford4, on 27 mai 2022 - 09:04, said:
............................................................................ Eventual fabrica de autoturisme ar putea prelua productia de Spring-uri macar pe una din liniile care sigur va deveni redundanta datorita scaderii productiei de ICE-uri. Dar despre asta vom afla mai tarziu dupa ce Renault isi va face calculul cat ar costa retehnologizarea acelei linii. Sigur isi vor face si aceste calcule dupa succesul Spring in Europa. Edited by gabrieln2016, 27 May 2022 - 10:12. |
#17
Posted 27 May 2022 - 10:44
#18
Posted 27 May 2022 - 10:55
Întreaga industrie auto europeana face tranziția către electric, și re-muta producția lor către "nucleul imperiului" cum ar spune un mare filozof contemporan de pe sp.
Europa centrala (Slovacia, Cehia, Polonia, Ungaria, România) ar putea ieși șifonate din chestia asta. Cehia are ceva litiu și ar putea avea de câștigat însă dacă astilalti nu reușesc sa atragă repede investii pe partea de electrificare s-ar putea să rămână cu buza umflata. Iar pentru unii gen Slovacia unde industria auto e o componenta zdravănă de PIB e nasol. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users