Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

SUV familie - buget 30-48k

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#109
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011
Deocamdata ce am adunat eu:

Toyota Rav4 Hybrid Luxury: 46.295 + vopsea. Termen de livrare pe modelul 2023 (schimba tableta pe consola centrala, ceasurile de bord...) intre 4...6 luni. Discount 1% :D
Hyundai Tucson Hybrid Luxury: 39.500...41.500 (depinde de dealer). Aici termenele is intre 2...6...12 luni. Dar in acelasi timp colegul a cumparat deja una care era la Curtici. Deci se poate si intr-o saptamana sa ai masina!
Honda CR-V Hybrid Executive: 46.150 cu termen de livrare 2...3 luni. Nu se negociaza nimic :)

#110
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Doar asa ca idee, Rav4 mi se pare destul de scump.
Inca gasesti la autonet Suzuki Across, care-i de fapt RAV4 PHEV la pretul ala - https://www.autovit....d-ID7GG6yh.html
Da, mai e una singura (probabil) pentru ca pretul de lista e de 52.500 varianta luxus (care-i oarecum echivalenta cu luxury de la toyota), iar asta din lista e GLX, putin mai slab echipata, dar totusi e PHEV, versiunea asta la Toyota incepe de la 54.300, deci cu vreo 8000 de euro in plus. Si ai si peste 300 de cai. :)

Daca ai cum sa incarci acasa, as zice ca PHEV e net superior daca te intereseaza RAV4.

Ai facut test drive cu vreuna din ele pana acum? Care-ti place mai mult?

#111
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011
Nu am acasa posibilitate de incarcare, pentru asta am ales o comparatie intre variantele hibrid. Toate la respectiva gama de dotari si preturi au plusuri si minusuri in dotari/performante, dar care nu is neaparat definitorii. Tucson ii la mijloc de viata, CR-V ii un model pe final (anul viitor iese noul model), iar la Rav4 modelul nou aduce ceva modificari care zic eu ii schimba in plus interiorul si "tableta" aia. Greu...

#112
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Infotainment-ul de pe Toyota e absolut jenant. Nu înțeleg cum au tupeul sa ceară 50k pe o mașină cu asa ceva. Practic e comparabila chestia aia cu o tableta chinezească naspa de acum mai bine de 10 ani...

#113
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Yup, dar si ceilalti japonezi sunt tristi la capitolul asta. Nici ce-i pe Honda si Mazda in aceeasi bani nu ma mandresc. La CX-5 in timp ce conduci nu te lasa sa folosesti touch-ul, tre' sa te joci cu joystickul. Really?

Daca urci in sportage/tucson esti pe alta planeta la capitolul asta, la astea europene la fel, si Peugeot, si ds7, si skoda-uri, etc. Nu stiu de ce japonezii nu baga mai multi bani in asta.

#114
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011
Se mai schimba și la Rav4 interiorul...

[ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]https://images.app.g...aTgh82RhtxjSdR6

#115
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
La fel si cu butoanele. Seamănă mai degrabă cu butoanele de pe electrocasnice decat cu ce ar trebui sa fie pe-o mașină...

La Hyundai parca-o cam exagerează. Nici sa fie prea intruziv infotainment-ul nu-i ok. La fel cum nu-i ok sa ai numai touchscreen-uri. Reglarea temperaturii de pe touch e de porc rau de tot.

View Postsebip_sebip, on 05 septembrie 2022 - 21:43, said:

Se mai schimba și la Rav4 interiorul...

[ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.app.goo.gl/MsaTgh82RhtxjSdR6 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]https://images.app.g...aTgh82RhtxjSdR6
Mare schimbare: au scos butoanele de pe lateral la tabletă. A ramas doar rotița de volum. Plus au scos "acele" de pe bord si-au pus un display mai mare. Sunt curios ala ce rezolutie o sa aiba...

#116
mrjay

mrjay

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 13.02.2006
salut,
eu am facut test drive cu toate cele de mai sus (RAV4, CR-V, Tucson) + Kia Sportage + Mitsubishi Cross Climate something.
dintre toate am ales Rav4. masina am comandat-o undeva in martie si mi-a ajuns zilele astea la dealer si astept sa finalizez actele de leasing sa ma duc sa o iau.
am mers pe varianta Luxury Premium pentru ca am tinut mortis la plafonul panoramic.
finalistele au fost RAV si CRV. am ales RAV pentru motorul mai mare de 2.5, optiuni minore gen scaun pasager reglabil electric si ventilat si ca spatiul pasagerilor din spate e un pic mai mare fata de CRV.
CRV mi-a placut la interior mai mult fata de RAV, dar RAV-ul mi-a placut mult mai mult la test drive.
sper sa te ajute in alegere.

#117
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011
Pentru ca in final la Tucson nu am putut sa gasesc o comanda "refuzata" de altii m-am dus mai departe si am stat in dubii intre Rav4 si CR-V. In final am dat avans la Rav4 varianta Luxury. Am intors clepsidra si asteptam cuminti! :D

#118
mrjay

mrjay

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 13.02.2006

View Postsebip_sebip, on 12 septembrie 2022 - 17:39, said:

Pentru ca in final la Tucson nu am putut sa gasesc o comanda "refuzata" de altii m-am dus mai departe si am stat in dubii intre Rav4 si CR-V. In final am dat avans la Rav4 varianta Luxury. Am intors clepsidra si asteptam cuminti! Posted Image

la tucson si la mine timpul de asteptare a fost un motiv sa nu. vorbind cu dealerul, mi-a zis ca daca ma grabesc sa dau comanda pana pe 15 februarie, intru cu comanda in aprilie si de acolo cel putin 8 luni pana se livreaza.

#119
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
E clar ceva in neregulă daca un Hyundai a ajuns sa fie dat pe sub mână...

#120
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti.
Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate.

Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot.

#121
PIonut24

PIonut24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 02.01.2011

View Postmrjay, on 12 septembrie 2022 - 16:34, said:

salut,
eu am facut test drive cu toate cele de mai sus (RAV4, CR-V, Tucson) + Kia Sportage + Mitsubishi Cross Climate something.
dintre toate am ales Rav4. masina am comandat-o undeva in martie si mi-a ajuns zilele astea la dealer si astept sa finalizez actele de leasing sa ma duc sa o iau.
am mers pe varianta Luxury Premium pentru ca am tinut mortis la plafonul panoramic.
finalistele au fost RAV si CRV. am ales RAV pentru motorul mai mare de 2.5, optiuni minore gen scaun pasager reglabil electric si ventilat si ca spatiul pasagerilor din spate e un pic mai mare fata de CRV.
CRV mi-a placut la interior mai mult fata de RAV, dar RAV-ul mi-a placut mult mai mult la test drive.
sper sa te ajute in alegere.

La ce pret ai reusit sa iei Luxury Premium (pret cu rabla sau fara) ? Acum sare de 50k


View Postsebip_sebip, on 12 septembrie 2022 - 17:39, said:

Pentru ca in final la Tucson nu am putut sa gasesc o comanda "refuzata" de altii m-am dus mai departe si am stat in dubii intre Rav4 si CRV. In final am dat avans la Rav4 varianta Luxury. Am intors clepsidra si asteptam cuminti! Posted Image
Ciudat, eu am tot gasit comenzi, chiar si acum sunt disponibile.
Cand ai dat comanda pentru Luxury si cu ce pret ai luat-o ? (cu rabla sau fara)

Mersi.

#122
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

View PostNikoroB, on 13 septembrie 2022 - 10:25, said:

E clar ceva in neregulă daca un Hyundai a ajuns sa fie dat pe sub mână...

„neregula” este că primești „multă” mașină de banii ăia
dacă faci un tabel comparativ, de la luxury Toyota, Honda, hyundai (nu mai vb de europene, care sar din schemă), vei vedea că hyundai prezintă cel mai bun raport preț/dotări.

și dacă luați în considerare aspectul deloc de neglijat că rata de intrare-n service este același la toate aceste mărci, atunci io-nțeleg de ce rumânii pragmatici aleg tucson/kona/elantra...

PS: unde mai pui că, cel puțin în cazul Tucson, interiorul este din alt univers, iar dacă aveți ocazia să vă „preseze” unul din spate noaptea, șiragul de lumini îl fac senzațional!

#123
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

View PostTehCube, on 13 septembrie 2022 - 10:51, said:

Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti.
Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate.

Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot.
Salut! Si eu si cativa colegi de munca am fost tratati cu "fundul" de angajati ai dealerilor Hyundai din Bucuresti si Ilfov, in mai multe reprezentante. Prin urmare e o problema generala. Se uita urat la tine, iti zic ca n-au pe stoc, ca n-are rost sa comanzi, nu vor "sa se deranjeze" sa-ti arate masina de Drive Test si tot asa. Pacat mare pacat.
Recent am auzit ca si pe la reprezentanta Tesla se practica ignorarea clientilor, au patit mai multi colegi sa nu fie bagati in seama atat la telefon/email cat si fizic in reprezentanta... E o boala grea!

#124
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Pai na, de cand a ajuns Hyundai sa aibă pretenții de luxury nici in showroom nu mai poti sa intrii asa cum o faci la Dacia...

#125
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

View Postgushpi, on 13 septembrie 2022 - 12:01, said:

PS: unde mai pui că, cel puțin în cazul Tucson, interiorul este din alt univers, iar dacă aveți ocazia să vă „preseze” unul din spate noaptea, șiragul de lumini îl fac senzațional!

Mie fix farurile nu-mi plac la Tucson, as lua Sportage doar din cauza asta. Fiecare cu piticii lui pe creier. :D
Si la interior e discutabil, infotainmentul da, e cu multi ani inaintea japonezelor, dar ca spatiu, confort, materiale nu mi se pare peste CR-V. Oricum, e si mai ieftin deci pana la urma conteaza ce vrei de la masina. Pentru mine conteaza mai mult infotainmentul decat materialele de pe bord si usi, sau spatiul din spate, de exemplu, pentru altii nu.

View PostA_Stere, on 13 septembrie 2022 - 12:50, said:

Salut! Si eu si cativa colegi de munca am fost tratati cu "fundul" de angajati ai dealerilor Hyundai din Bucuresti si Ilfov, in mai multe reprezentante. Prin urmare e o problema generala. Se uita urat la tine, iti zic ca n-au pe stoc, ca n-are rost sa comanzi, nu vor "sa se deranjeze" sa-ti arate masina de Drive Test si tot asa. Pacat mare pacat.
Recent am auzit ca si pe la reprezentanta Tesla se practica ignorarea clientilor, au patit mai multi colegi sa nu fie bagati in seama atat la telefon/email cat si fizic in reprezentanta... E o boala grea!

Mda, dar nu stiu cum se face ca doar la Hyundai m-au tratat asa. In rest am fost si la Kia, Toyota, Suzuki, Renault, Mazda, si probabil inca cativa, si doar la Hyundai au fost de-a dreptul nesimtiti.
Cand am vorbit despre tesla la DAB auto au zis ca au doar un birou inchiriat in cladire si nu prea lucreaza multi oameni acolo (ba from home, ba dracu' stie), asa ca nu ma mira ca sunt ignorati clientii. Oricum si in state unde au reprezentante "reale" se intampla des partea cu ignoratul, d-apai la noi unde au un birou si o parcare pentru toata Romania. Am auzit si eu povesti destul de triste cu ridicat masini care de fapt stai ca nu se pot ridica, ne pare rau ca ati venit pana in Bucuresti dar mai asteptati 2-3 zile, si tot asa.

#126
sebip_sebip

sebip_sebip

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 09.03.2011

View PostPIonut24, on 13 septembrie 2022 - 11:57, said:

La ce pret ai reusit sa iei Luxury Premium (pret cu rabla sau fara) ? Acum sare de 50k



Ciudat, eu am tot gasit comenzi, chiar si acum sunt disponibile.
Cand ai dat comanda pentru Luxury si cu ce pret ai luat-o ? (cu rabla sau fara)

Mersi.

Acuma preturile is cele de pe site. La Honda aveau termen de livrare mai rapid ( cca. 2 luni), dar nu negociau nimic.
La Toyota preturile de pe site, la care se mai poate negocia 1...greu 2%! Am luat-o fara rabla, nu am masini de dat, iar la cat de bine merge programul am zis ca nu are rost sa ma mai complic.

View PostTehCube, on 13 septembrie 2022 - 10:51, said:

Eu am tot zis-o, sunt dealerii foarte nesimtiti.
Si partea de preturi, ca majoritatea dealerilor din Romania au decis sa scoata preturile de pe site in ideea in care se joaca cu ele in functie de cerere. Si pe partea de interactiune cu clientii, ca povesteam ca am fost la 2 dealeri din Bucuresti si mi-au dat cu flit ca nu voiam sa iau ce-i pe stoc (sfarsit de 2021 cand exista notiunea de stoc). Am aflat apoi de la colegi ca trebuia sa merg la Ploiesti ca acolo sunt seriosi, dar prea tarziu din pacate.

Criza a facut ca puterea sa se mute de la client la dealer, si atunci se nasc tot felul de situatii de genul. Da, o sa-si revina la un moment dat piata auto, dar pana atunci mulg si ei ce pot.
Sa stii ca daca gasesti ceva comandat si "refuzat" preturile is cam tot acolo sau poate mai mici fata de cele pe care le mai gasesti pe cateva site-uri.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate