Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 

Ce parere aveti, vreau o Ninja zx-6r ?

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
doggz

doggz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.04.2006
Care poate sa ma ajute cu un sfat, o sa-i raman recunoscator. Incepator, acum incep scoala. Intr-o sapt. obtin creditul pt o ninja zx-6r din 1999, la 26000 km. Stie cineva cateva tips despre motor ?

#2
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Incearca aici

#3
un papagal

un papagal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 06.11.2005
man ... de ce vrei zx6r din prima ... chiar te crezi in stare de un astfel de motor ca incepator ... ti-as recomanda ca incepator,  pt a-ti satisface nevoia de huruit puternic de motor , un supermoto de 600 ...

#4
1NebunDupaMotoare

1NebunDupaMotoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.01.2006
baiat, daca vrei zx6  ca prima dragoste... esti f nebun si suparat pe viata.
daca vreo ceva mai mare de 250 din prima esti 60% mort,
daca vrei ceva mai mare de 500 din prima... esti 90% mort.

am cazut cu mobra din imagine in primul an de nu mai aveam piele in genunchi, probabil ca daca eram pe atuci cu kawa actual.. imi aduceai flori.

faci ce vrei... dar e pacat.. mor deja prea multi de-ai nostrii.. nu vreau sa prolifereze acest fapt.

asfalt uscat.

#5
eliz

eliz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 17.02.2004

View Post1NebunDupaMotoare, on Apr 8 2006, 20:04, said:

daca vreo ceva mai mare de 250 din prima esti 60% mort,
daca vrei ceva mai mare de 500 din prima... esti 90% mort.

hmmm ... mi-ai dat de gandit. chiar e pe bune statistica aia ?  :o

eu am condus 2 ani o mobra (cam 1000 km am experienta). am cazut de 2 ori cu ea (norocul meu ca pe pamant nu pe beton) si odata era sa ma loveasca o masina in plin ... din cauza ca i s-a oprit motorul blestematei exact in mijlocul intersectiei.
crezi ca ar fi f periculos sa sar direct la una de 600cm3 ? (SUZUKI GSX600F la second hand ... 84 cai)

mi-as lua una de 400cm3 dar am vazut ca nu difera prea mult preturile (defapt erau cam la fel)

cu ocazia asta ma bantuie o intrebare pt ca as vrea un motor de oras (care sa nu consume mult):
sa zicem ca ai 1 motocicleta de 500cm3 si una de 250cm3. care din ele consuma mai mult
ma gandeam ca aia de 250 ... dar din moment ce are mai putina putere clar ca o sa ii fortezi motorul mai mult deci o sa consume mai multa benzina. deci ?

#6
doggz

doggz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.04.2006

View Post1NebunDupaMotoare, on Apr 8 2006, 21:04, said:

baiat, daca vrei zx6  ca prima dragoste... esti f nebun si suparat pe viata.
daca vreo ceva mai mare de 250 din prima esti 60% mort,
daca vrei ceva mai mare de 500 din prima... esti 90% mort.

am cazut cu mobra din imagine in primul an de nu mai aveam piele in genunchi, probabil ca daca eram pe atuci cu kawa actual.. imi aduceai flori.

faci ce vrei... dar e pacat.. mor deja prea multi de-ai nostrii.. nu vreau sa prolifereze acest fapt.

asfalt uscat.

da...thanks pt sfat, dar ma gandesc si eu ca ceilalti ca o merg incet...stiu ca e o scuza de kkt, dar parca ceva ma atrage si nu mai pot sa dau inapoi...

View Postun papagal, on Apr 5 2006, 20:51, said:

man ... de ce vrei zx6r din prima ... chiar te crezi in stare de un astfel de motor ca incepator ...



ninja asta mi-a placut...adevarul ca nici nu am experienta deloc pt motoare...dar ma gandesc ca daca dau banii pe una de capacitate mai mica sa nu raman cu ea...

#7
Big_Ben

Big_Ben

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 01.07.2005
O sa ne crezi nebuni,sau ca ne e ciuda(mie imi e putin ;) )dar chiar nu ai ce cauta "direct" pe un 636 cand tu cu gura ta spui "...adevarul e ca nu am experienta deloc pt. motoare..." Sincer sa fiu,imi e mila de halul in care va ajunge saracul Ninja in mai putin de jumatate de an.

Nu am nimic cu tine,nu te cunosc,nu ma cunosti,dar sincer,ar fi trebuit si tu sa urmezi "pasii" pe care trebuie sa ii faca un motociclist adevarat:mopede,scuter,apoi ceva de 125cmc....Dupa un an (sa zicem) de experienta in trafic ( a se citi obisnuitul cu lipsa acordarii de prioritate&Co. de catre conservari...),apoi ai putea sa iti iei (daca te vei simti in stare) ce motor vrea "muschiul tau"....Parerea mea pur personala.... :peacefingers:

#8
1NebunDupaMotoare

1NebunDupaMotoare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 23.01.2006

Quote

da...thanks pt sfat, dar ma gandesc si eu ca ceilalti ca o merg incet...stiu ca e o scuza de kkt, dar parca ceva ma atrage si nu mai pot sa dau inapoi...

chiar ca e o scuza de kkt.
mai filozofic vorbind, normalul, incetul.. sunt chesti relative... adik... cu mobra cu siguranta mergi mai incet decat cu kawa.
ideea e ca ai destul de mult tupeu pentru experienta ta. iti recomand o tranta la 15km/h in trafic de pe o fiara de 200kg.. pe urma depinde de interpretarea ta.

Quote

hmmm ... mi-ai dat de gandit. chiar e pe bune statistica aia ? ohmy.gif

eu am condus 2 ani o mobra (cam 1000 km am experienta). am cazut de 2 ori cu ea (norocul meu ca pe pamant nu pe beton) si odata era sa ma loveasca o masina in plin ... din cauza ca i s-a oprit motorul blestematei exact in mijlocul intersectiei.
crezi ca ar fi f periculos sa sar direct la una de 600cm3 ? (SUZUKI GSX600F la second hand ... 84 cai)

mi-as lua una de 400cm3 dar am vazut ca nu difera prea mult preturile (defapt erau cam la fel)

cu ocazia asta ma bantuie o intrebare pt ca as vrea un motor de oras (care sa nu consume mult):
sa zicem ca ai 1 motocicleta de 500cm3 si una de 250cm3. care din ele consuma mai mult
ma gandeam ca aia de 250 ... dar din moment ce are mai putina putere clar ca o sa ii fortezi motorul mai mult deci o sa consume mai multa benzina. deci ?

sincer nu cred ca e moarte curata... adik.. considerand ca deja ai in cap conduita moto... poti sa te acomodezi cu un 600cm. totusi daca ai putea in 250-400 intermediar ar fi mai bine.
cat despre aia 1000km .. depinde de trasee si cati din ei erau inainte sa dai de permis ( astia.. nu prea au aceeasi greutate )

#9
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002
odihneste-te in pace.

#10
un papagal

un papagal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 06.11.2005

View Postzahei, on Apr 13 2006, 14:57, said:

odihneste-te in pace.

man , nu stiu cum pot fi convinsi incepatorii sa inceapa pe ceva pana in 250 . ei trebuie sa stie ca mai bine o viata intreaga si plina de bucurii pe motor , decat una scurta si penibila ... dar stim cum e , pana nu o patesti pe pielea ta nu crezi nimik .
Singurul sfat al meu pt incepatori , chiar daca poate parea putin pueril este sa incerce Superbikes 2001 de la EA SPORTS (cel mai realist joc PC MOTO) si sa ruleze jocul cu setarile la realism la maxim , iar apoi sa-si imagineze ca in realitate e de o mie de ori mai greu ca in joc ... sper ca vor fi convinsi ca e o greseala sa faci pe grozavu pe un supersport sau superbike ca incepator ...

#11
Colonelu'

Colonelu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.12.2003
in mod normal nu m-as fi bagat dar cand cum se aduna penibilul... s-o luam cu inceputul:

1. mai intai, in primii 6 ani dupa ce-ti iei permis va trebui sa mergi DOAR pe un poket-bike pentru a te obisnui cu ideea de motocicleta si cu vitezele ametitoare (vezi poza1)
2. dupa ce termini junioratul, ai voie sa treci la etapa urmatoare, respectiv la un moped (vezi poza2). aici vei beneficia de o tinuta mai buna de drum dar si pericolele sint mai mari. vei simti cum te maninca palma s-o dai pe o roata, sa pui genunchiul jos dar te sfatuiesc sa nu exagerezi in primii 2-3 ani de moped. ah, am uitat sa spun, cu acest moped vai sta obligatoriu 8 ani. BAIATE, AI GRIJA CA NU E DE GLUMA, MONSTRUL ASTA TE POATE DOBORI INTR-O CLIPITA!!1
3. urmeaza o faza intermediara (scurta) de scuter. zic scurta pentru ca dureaza doar 4 ani. aceasta faza este necesara pentru a te obisnui cu forma unei motociclete sportive si cu semnalele, luminile, oglinzile, etc, etc. nu mai pun poza pentru ca sint convins ca stii cum arata un scuter.
4. urmatoarele faze sint simetrice si tin cate 5 ani fiecare: 125cc, 250cc, 400cc, 500cc, 600cc, 750cc si apoi saltul cel mare. daca am omis vreo clasa in enumerarea asta TU SA NU INDRAZNESTI SA SARI PESTE EA PENTRU CA ITI FURI SINGUR CACIULA!!oneone
5. dupa ce vei termina toate aceste faze, iti recomand un atas pentru motorul tau deoarece vei avea 80+ ani si o sa-ti fie de mare ajutor.



si acum, ca sa fiu "ontopic":
am facut misto-ul asta pentru ca sint uimit cati "experti" isi dau cu parerea ca esti mort 120% daca iti iei direct de 600cc sau mai mare. te vei plictisi in maxim 2-3 luni de una de 250cc si chiar de 400cc pentru ca sint puturoase rau.
eu mi-am luat direct de 750cc (poza3) si acum, dupa 1 an, am sarit la 1000cc (poza4). poate mai trebuia sa stau cu aia de 750cc pentru ca asta noua efectiv este exagerata din toate punctele de vedere dar ... vom vedea

daca esti un om moderat iti poti lua linistit un motor de 600cc din prima, daca esti salbatic din fire urmareste cu atentie ce am postat la pasii 1-5. sansele tale de supravietuire tin de TINE nu de motorul pe care o sa-l achizitionezi.

bafta multa si asfalt uscat!

Attached Files


Edited by Colonelu', 19 April 2006 - 15:40.


#12
niciodata_n_viatza_ta

niciodata_n_viatza_ta

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.04.2006
ia zi man colonele ...  cat la suta din zx10r-u ala folosesti , aaaa? daca as avea timp te-ash provoca pe circuit la o cursa cu ducati monsterul meu de 600 ca sa vedem care a invatat mai mult , eu de la 125 pana la 600 treptat in 5 ani sau tu direct pe supersportiva de 600 ??? vezi ca statistica nu minte ... la fel de grozavi sunt toti smecherashii care au murit ca prostii pe super sportivele lor ... se numeste dobitoc cel ce-si cumpara supersportiva de 600 sperand ca invata sa piloteze cu adevarat o motocicleta ... poate ne razboim cat mai repede ca acum am in planuri o agusta f4 si atunci n-o sa mai ai nici o sansa

#13
un papagal

un papagal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 06.11.2005
da ba gigi ... lasa-l ca are dreptate manu ... ba toti iincepatorii care sunt smecherii , da numa aia , ascultati acilea da !: "Luati-va zx6r , zx10r , gsxr1000 cbr7000 yamaha r10000000 si nu va fie frica . Pt ca daca colonelul a putut poate putetzi si voi . Adik ce-i vrejeala asta cu invatatul gradat , pilotaj tehnic , control si cunoastere completeta a motocicletei ... bazaconiii "
faza cu "daca esti moderat" ..... n-ai de unde stii cat de moderat esti pe un supermotor decat cand te urci pe el ... se poate intampla f des sa nu-ti cunosti anumite instincte decat atunci cand experimentezi diverse si diverse ...

Edited by un papagal, 19 April 2006 - 22:58.


#14
ipman

ipman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,810
  • Înscris: 16.05.2004
ZX10 nu e facut pentru circuite de karting, ce pana mea.
Pe circuitul ala te poate face foarte bine cineva cu o moto mai mica si mai usoara.
Monster-ul e moto de strada, dar totusi mai mica si mai usoara decit ZX10R.
De ce nu compari si tu doua moto de aceeasi clasa si calareti diferiti?

#15
doggz

doggz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 05.04.2006
Va multumesc pt. sfaturi, dar am o intrebare: cati din cei pe care voi ii pomeniti ca au dat ortul popii, erau incepatori, si in special ca au inceput cu ceva mai mare de 500 cc. ? Nu stiu de ce, dar presimt ca majoritatea erau cu experienta...
  Si nu stiu cata experientza pot sa aiba unii "nebuni", cand faci slalom printre masini la 120 km/h ?
  Recunosc ca este normal sa cresca riscul cand nu ai experienta si cand ai un motor puternic...dar cred ca si voi la randul vostru daca erati in locul meu ati fi facut la fel...adica daca sa zicem ca ati fi avut banii pt un super moto de 600, v-ati fi luat un prapadit de 125 ?
  Si apropo...ieri m-am dat cu el...pt prima data in viata mea pe un moto..l-am intrebat doar sa-mi zica cum bag in treapta 1 si 2...si mi-a cam placut sincer cand m-am dus cu el in 9 mii de ture...

#16
Colonelu'

Colonelu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.12.2003
sa vezi peste 9000 de ture, unde incepe puterea adevarata...
anyway, pericolul te paste cand ai impresia ca ai inceput sa stii sa te dai cu motorul... cand ai impresia ca esti bazat, ca poti stapani motocicleta... atunci esti in cel mai mare pericol sa faci accident, nu cand esti "boboc"

#17
Big_Ben

Big_Ben

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 01.07.2005

View PostColonelu', on Apr 19 2006, 16:33, said:

in mod normal nu m-as fi bagat dar cand cum se aduna penibilul... s-o luam cu inceputul:

1. mai intai, in primii 6 ani dupa ce-ti iei permis va trebui sa mergi DOAR pe un poket-bike pentru a te obisnui cu ideea de motocicleta si cu vitezele ametitoare (vezi poza1)
2. dupa ce termini junioratul, ai voie sa treci la etapa urmatoare, respectiv la un moped (vezi poza2). aici vei beneficia de o tinuta mai buna de drum dar si pericolele sint mai mari. vei simti cum te maninca palma s-o dai pe o roata, sa pui genunchiul jos dar te sfatuiesc sa nu exagerezi in primii 2-3 ani de moped. ah, am uitat sa spun, cu acest moped vai sta obligatoriu 8 ani. BAIATE, AI GRIJA CA NU E DE GLUMA, MONSTRUL ASTA TE POATE DOBORI INTR-O CLIPITA!!1
3. urmeaza o faza intermediara (scurta) de scuter. zic scurta pentru ca dureaza doar 4 ani. aceasta faza este necesara pentru a te obisnui cu forma unei motociclete sportive si cu semnalele, luminile, oglinzile, etc, etc. nu mai pun poza pentru ca sint convins ca stii cum arata un scuter.
4. urmatoarele faze sint simetrice si tin cate 5 ani fiecare: 125cc, 250cc, 400cc, 500cc, 600cc, 750cc si apoi saltul cel mare. daca am omis vreo clasa in enumerarea asta TU SA NU INDRAZNESTI SA SARI PESTE EA PENTRU CA ITI FURI SINGUR CACIULA!!oneone
5. dupa ce vei termina toate aceste faze, iti recomand un atas pentru motorul tau deoarece vei avea 80+ ani si o sa-ti fie de mare ajutor.
si acum, ca sa fiu "ontopic":
am facut misto-ul asta pentru ca sint uimit cati "experti" isi dau cu parerea ca esti mort 120% daca iti iei direct de 600cc sau mai mare. te vei plictisi in maxim 2-3 luni de una de 250cc si chiar de 400cc pentru ca sint puturoase rau.
eu mi-am luat direct de 750cc (poza3) si acum, dupa 1 an, am sarit la 1000cc (poza4). poate mai trebuia sa stau cu aia de 750cc pentru ca asta noua efectiv este exagerata din toate punctele de vedere dar ... vom vedea

daca esti un om moderat iti poti lua linistit un motor de 600cc din prima, daca esti salbatic din fire urmareste cu atentie ce am postat la pasii 1-5. sansele tale de supravietuire tin de TINE nu de motorul pe care o sa-l achizitionezi.

bafta multa si asfalt uscat!

La fel am zis si eu:"...ma abtin..."Dar cand vad cum persisti in penibil,chiar nu m-am putut abtine sa nu iti dau replica ( ca de la "expert" la "expert")  B) .Zici ca e o mare prostie asta cu inceputul cu "pasi mici" si continuand incet-incet pana se ajunge la alergat?  :nonobad: Pai atunci poate imi explici si mie de ce 98% din pilotii de moto GP sau ce vor muschii tai,au trecut prin toate clasele inferioare pana a ajunge la clasa regina?Sau poate tu stii mai mult de 5 piloti(din cateva sute/mii) care au trecut direct la clasa suprema si au avut si rezulatate pe masura...?
Valabila chestia si la automobilism...Stii tu:carting,formula Renault,Formula 3,etc.... Sau de ce 90% din biker-ii (adevarati) pe care ii intalnesti pe strada au inceput de la varste foarte foarte fragede,si intotdeauna pe motoare care "iarta" (a.k.a. "comuniste" sau de cmc putini) si spun in general acelasi lucru pe care l-am spus si eu putin mai sus? Daca te uitai atent,eu ii recomandasem macar un an de mers cu ceva mai mic(un Bandit de 400cmc ce avea?),cu ceva care iarta greselile inerente,pe care inclusiv tu trebuie sa recunosti ca orice incepator le face....Sau poate nu stii cum sunt numiti (in general) cei din categoria ta(persoanele de fata se exclud,nu vreau sa se simta nimeni jignit) :FIZZBIKERI.Ring a bell??? :w00t:

    Imi si inchipui discutia:"Tata-tata...vreau motor..."
                                     "...sigur...De care?Verde sau albastru?Sau negru?..."
                                     "...Nu mai tati...De 600(750)!!!!!..."
    
    Ai citit(si constientizat) ultimul post al initiatorului topicului?Da-mi voie sa iti reamintesc:
"Si apropo...ieri m-am dat cu el...pt prima data in viata mea pe un moto..l-am intrebat doar sa-mi zica cum bag in treapta 1 si 2...si mi-a cam placut sincer cand m-am dus cu el in 9 mii de ture..."

Mie unul,asta imi indica urmatoarele:ca el habar nu are cu ce se mananca un Minsk(sa zicem) daraminte un Ninja, dar a mers cu el deja in 9000 de ture =~100/120 km/h???????? Si tu incurajezi oameni din acestia?Evident tu esti unul dintre cei X% care nu confirma regula,dar sincer cred ca initiatorul topicului nu este la fel ca tine....

In final,nu pot decat sa va doresc asfalt uscat,si poate ne-om vedea(intregi)  pe la vreo intalnire prin tara.

Edited by Big_Ben, 27 April 2006 - 15:07.


#18
Colonelu'

Colonelu'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.12.2003
din cate am citit eu, initiatorul topicului nu vrea sa faca mare performanta si nu vrea sa se inscrie in nicio competitie auto sau moto. vrea doar sa-si ia motor si sa se dea cu el vara (daca e fitzos sau nu, e treaba lui).

eu ce sa fac daca m-a apucat pasiunea la 25 de ani? si am 1.90? sa imi iau gilera de 49cc sau o Honda cbr de 125 ca sa invat pe ea primul an? apoi sa sar la 250-400? si tot asa? intr-adevar, nu mai am nici o sansa sa alerg ca rossi pe vreun circuit in viata vietilor mele, dar sa ma dau corect pe sosea si sa-mi fac damblaua din cand in cand - eu zic ca pot. stiu, si eu as fi vrut sa trec prin fazele astea si acum poate participam la curse in campionatul national sau, daca taica-miu era de teapa lui sechelariu, acum eram prin italia si dormeam pe circuit. dar nu se poate da timpul inapoi si o sa ma multumesc sa ma asez linistit in patura de 90% de motociclisti mediocrii, fara aptitudini de cursieri dar care pot si ei savura timpul petrecut pe motor.

iar initiatorul topicului se va urca pe motor (puternic sau nu) dupa ce va termina scoala de soferi si va lua un examen la ilioara asa ca nu cred ca va mai fi vorba de "unde e prima treapta si a 2-a" prea mult timp de acum incolo... cand o sa fie calare pe propriul motor si cu permisul in buzunar va avea deja la activ niste ore de condus, niste cazaturi in poligon, etc

repet, este doar parerea mea, nimic mai mult ...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate