25k euro pt. 4x4 automat
Last Updated: Oct 03 2023 14:04, Started by
sly888
, Mar 26 2022 20:55
·
4
#19
Posted 30 March 2022 - 12:56
Melteanu, on 30 martie 2022 - 07:18, said: Volvo e SUV nu e masina offroad.De aia la utilizare offroad nu e perfecta. Pai spune-i celui care l-a recomandat nu mie. Si nu e suv. E un break 4wd cu garda mai mare la sol dar cu unghiuri de abordare, de trecere si de degajare modeste. Adica va da usor cu botul, cu burta si cu fundul la urcare, la trecerea peste coama respectiv la terminarea coborarii. Edited by underb, 30 March 2022 - 12:50. |
#20
Posted 30 March 2022 - 21:24
Nu vreau sa creez polemici inutile.Consider ca Volvo nu e o masina offroad,dar si diferentele intre masina offroad si suv nu sunt nicaieri clare.Apreciez volvo ca se descurca in offroad,si are dotarile unei masini de lux,nu este spartana.Totodata sunt convins ca exista masini mai capabiie de offroad decat Volvo(Subaru,Toyota,MB,etc)
|
#22
Posted 31 March 2022 - 10:38
vali, on 27 martie 2022 - 17:48, said:
tot ce e peste 15cm e OK. tu te gândești la 20 ca sã fii în siguranțã și ca sã suplinești neștiința. jmek4you, on 27 martie 2022 - 21:15, said:
De ce vrei diesel euro6 daca spui ca o sa l folosesti preponderent in oras si pe off-road ? Te ai incadra cu bugetul pentru un Tiguan 1.4/2.0 TSI 2016+ . underb, on 28 martie 2022 - 12:21, said:
Tiguanul nu se incadreaza la offroad. DSGul uscat nu se incadreaza la offroad. Cine il are deja, il poate modifica. Cine nu il are, ar fi stupid sa isi cumpere unul pt a-l modifica pt offroad. Daca e de modificat poate lua un Grand Vitara 2013-2014 (sau mai nou daca o exista) si pleaca de la un baseline mult mai serios pt offroad (in comparatie cu Tigual si restul) fara ca masina sa fie ultima caruta pe asfalt. AT cu convertizor, reductor, diferential central (real, nu un simplu cuplaj pt puntea spate) blocabil (real la 100% din cuplu pe termen nelimitat), cu un dif spate care poate duce 100% din cuplu pe termen nelimitat nu o jucarie cat pumnul ca la astea cu motor transversal cu cuplaj pt puntea spate. Trebuie doar marita putin garda. Alta varianta, care s-a zis, este Foresterul. Mecanica e similara cu cea a GV (motor longitudinal, diferential central real nu un simplu cuplaj, dif spate sanatos nu cat pumnul) doar ca dif central nu se poate bloca manual si nu toate au reductor. Iar cele care au, nu au raportul atat de mic ca la GV. Chiar si asa, e mult mai apropiat de GV decat de suvurile de gradina. Misto e Foresterul hibrid care poate rula full electric la viteza mica. E un f mare plus in offroad si suplineste bine lipsa reductorului. Din pacate bugetul nu cred ca e pe masura. zamaraii, on 29 martie 2022 - 08:43, said:
Eu iti sugerez un Volvo V60 Cross Country. Ai si 4x4 si garda mare la sol, ai si portbagaj si tinuta buna de drum, nefiind SUV. At cu o viteze si convertizor de cuplu, Haldex, etc. Familia iti va multumi! underb, on 29 martie 2022 - 08:56, said:
Nu e bun pe dealuri. Are consolele lungi. Da cu botul si cu fundul de pamant. In rest e super. marr, on 30 martie 2022 - 09:39, said:
Daca am dedus corect si esti din Brasov (sau din imprejurimi), si avand in vedere faptul ca folosesti masina preponderent in oras si pe drumuri forestiere, o varianta ar putea fi si un Subaru XVcu motorul de 1.6. La 25k euro iei unul nou (in prima versiune de echipare - sau, cu ceva noroc, chiar in versiunea de mijloc). Oricum, si in echiparea de baza-i mai mult decat decent dotata - inclusiv X-Mode, Eye Sight ( include ACC), Apple Car Play/ Android Auto. Bifeaza cam tot ce ai scris acolo: AWD, cutie automata, garda la sol de 22 cm. Nu am idee cat e portbagajul la Duster - cel al XV-ului nu-i mare, dar este decent - in urma cu 2-3 ani, noi am fost 4 adulti intr-un concediu cu XV-ul si ne-am descurcat fara probleme. Singurul ”-” ar fi motorul cam mic - dar pentru modul de utilizare enuntat nu va fi deloc o problema. Sunt din Bucuresti. |
#23
Posted 31 March 2022 - 11:24
sly888, on 31 martie 2022 - 10:38, said: Colegul zicea ca un Tiguan modificat se descurca ok iar eu i-am spus ca daca ar fi de modificat, mai bine modifici o masina care e din start e mai capabila, cum e Grand Vitara. Nu am zis ca trebuie modificata. Da. La treaba cu consolele si unghiurile ma refeream la V60 cross. |
#24
Posted 31 March 2022 - 13:21
#25
Posted 01 April 2022 - 08:34
#26
Posted 01 April 2022 - 09:21
Interesanta transmisia cVT de la Subaru in contextul topicului asta.
De la ei: "Due to the linear nature of the CVT, the torque converter is able to partially lock-up at approximately 9 km/h then lock up completely at 24 km/h, and remain locked as the gear ratio changes." Deci sub 9kmph CVTul sta cuminte la raport fix iar viteza variaza doar din convertizor iar intre 9 si 24 variaza si raportul la CVT si "patineaza" si CVTul, fc de nevoi. Asta va feri CVTul de solicitari prea mari la viteze mici. |
#27
Posted 01 April 2022 - 18:06
sly888, on 26 martie 2022 - 20:55, said:
Salut! Ma ajutati cu un sfat de achizitie, va rog? Caut un 4x4 ca singura masina a familiei, circulat zilnic in oras, si in weekend pe dealuri, pe drum forestier. Bugetul e 25000 euro si mi-as dori asa: - Transmisie: automata - Tractiune: awd sau 4wd - Garda la sol >= 20cm - An >= 2016 - Portbagaj >= cu cel de Duster - Combustibil: orice. Ma oprisem la Nissan x-Trail 2.0 motorina, 2018. Dar sunt in dubii ca nu ma pricep. Si am zis sa va intreb... Salut. Sunt in aceeasi cautare. Ma uit la Kia Sorento, Sportage ( noua ), Subaru XV. Sorento ma atrage cel mai mult. |
#30
Posted 02 April 2022 - 08:37
E la moda acum,mare si proasta,adica cit mai mare si impozanta dar cu motor de masina de spalat,cica acre consum mic,si taxe minime.
|
#31
Posted 04 April 2022 - 20:19
vali, on 01 aprilie 2022 - 22:47, said:
Sorento e ditai duba. Am 3 copii. Ma uit si la cele cu 7 locuri. Ma gandesc ca acum cu cresterea pretului la motorina mai scad preturile la masini de genul acesta, motor 2.2. Astept sa vad ce prind dar pana acum Sorento mi se pare cea mai buna solutie pentru pretul ei + ca gasesc masini cu garantie inca. |
#32
Posted 04 April 2022 - 21:00
Deja cu 3 copii nevoia de spatiu e clara si evidenta.as indrazni sa avansez spre un motor de 2.5,acolo ai mai mult impozit dar ai si mai multe masini de unde alege,ca tipuri.
|
#33
Posted 13 April 2022 - 11:58
|
#34
Posted 27 April 2022 - 10:36
Iti recomand Korando.
In 25 k intra si cutia automata si AWD , si dotari destule. |
#35
Posted 28 April 2022 - 08:43
Pe mine m-au blocat niste mitsu...
https://www.autovit....4-ID7GT4j3.html https://www.autovit....d-ID7GVSDy.html Daca nici astia nu stiu cu ce se manamca 4x4... Stiu, sunt cu 10% mai scumpe , parerea mea insa este ca merita fata de o masina second de 3-4 ani. Nu cred ca un pick-up este ce trebuie, nu vad pe cineva plecand cu un Hilux sau L200 in ...Grecia in concediu. Bafta ! |
#36
Posted 28 April 2022 - 09:07
De stiut stiu. Doar ca ultimul SUV/crossover Mitsu de strada cu transmisie mai serioasa a fost Pinin.
Rest, nimic deosebit. Cine vrea transmisie 4x4 sau 4WD cat mai buna nu are motive sa se uite la masini cu motoare transversale ca se uita degeaba. Toate au fata pe direct si un simplu cuplaj pt puntea spate care suporta un cuplu limitat pt o perioada limitata de timp. In plus, arhitectura transversala este incompatibil cu montarea unui reductor. Maximul posibil dpadv este tr1 cat mai scurta (Duster si Jeepurile mici/compacte in versiunile Trail). Singurii care au reusit sa faca ceva notabil cu arhitectura transversala au fost cei de la Alfa care cumva au reusit sa puna un dif central (Torsen) pe Crosswagon si pe alte modele inrudite. Edited by underb, 28 April 2022 - 09:10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users