Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Haideti sa inlocuim condusul pe distante mici cu mersul pe bicicleta
Last Updated: Jul 19 2022 13:03, Started by
CDaniel7
, Mar 10 2022 12:35
·
0
#19
Posted 10 March 2022 - 14:04
Cel mai mult am mers pe jos intr-o zi vreo 45 de km.
In Paris, nu in Bucuresti, evident. |
#20
Posted 10 March 2022 - 14:15
Courage, on 10 martie 2022 - 13:51, said:
Fac 50 Km/zi in oras minim. Si ca sa nu ramana initiatorul cu intrebari fara raspuns completez: 1. Nu ai pe unde sa mergi. Trebuie sa fii destul de bun la pedalat, altfel e un calvar. Cati stiu sa urce o bordura din mers? 2. Gropi langa bordura, canale lasate, balti kilometrice care pot ascunde o gaura in care sa-ti infigi roata, gheata iarna, te face sa-ti bagi picioarele in bicicleta. 3. Educatia rutiera a soferilor si a biciclistilor lasa de dorit. 4. Se fura biciclete la greu. Nu ai unde sa o lasi, nici pe casa scarilor nu e in siguranta. Cine vrea sa faca ceva, sa intre intr-o organizatie din asta de promovare a bicicletelor si sa-l suduie pe primar 365 de zile pe an. In plus se pot face clipuri, filmulete, flyere, brosuri pentru educarea populatiei vizavi de siguranta rutiera a biciclistilor. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BEQidS1vxzA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 334 de vizualizari. Un interes enorm a romanilor pentru biciclete Un clip util. Asta are 1,6 milioane vizualizari [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/enttNeCPJyM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 10 March 2022 - 14:39
Eu nu merg cu bicla. Nu am mers niciodata. Cu masina abia m-am obisnuit, la 10 ani de la obtinerea permisului.
Pe jos da, imi place sa merg, dar nu si in interes de serviciu unde timpul inseamna bani si trebuie sa fii prezent in mai multe locuri chiar si simultan daca se poate. Pentru serviciu, pentru carat cumparaturile sau chiar pentru mers pe drumurile pline de mocirla, masina este sfanta. Clima, numai la extreme, nu e prielnica biclei, ba e prea cald, ba e prea frig, ba ploo, ba ninge sau bate vantul. Si pentru carat lampi intre Mioveni, Pitesti si Craiova, masina e indispensabila. Activitate de weekend. Mers la taranoaia iarasi, cu masina. Pe bicle pe aici vad in special tineret sau pensionari. |
#22
Posted 10 March 2022 - 14:44
CDaniel7, on 10 martie 2022 - 12:35, said:
Ma tot gandeam zilele astea.. De fapt, am devenit foarte comozi, ne-am creat o zona de confort In rest un citat celebru, fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi. Edited by andreic, 10 March 2022 - 14:46. |
#23
Posted 10 March 2022 - 14:57
Eu nu mai merg cu mașina prin oraș de ani buni. Traficul e prea nasol și locurile de parcare prea rare. La orele de vārf viteza e comparabila cu mersul pe jos și net inferioara bicicletei.
Mașina o mai folosesc cānd am ceva nașpa de carat, și arunci īmi aleg ore tāmpite la care nu-i toatć lumea īn trafic. |
#24
Posted 10 March 2022 - 15:08
Courage, on 10 martie 2022 - 13:51, said:
doar ca la mine e usor cam altfel, in Bucuresti/Pipera. Uite problemele mele: ai descris deja problema înainte să începi enumerarea când te-ai mutat acolo nu știai că e un fund de sat fără conexiuni? 1 aia cu vremea e de snowflakeși.. danezii merg pe gheață cu bicicletele și nu au treabă 2 copiii nu au picioare? să meargă pe jos. de ce e școala așa departe de casă? de ce ai cumpărat o locuință la mama dracu față de școli/grădinițe/parcuri/civilizație? 3 pt cumpărături există livrări, bringo, glovo, tazz, etc. te roagă să le folosești, pt 10 20 de lei e mană cerească nu mai stai tu să pierzi ore în șir 4 Courage, on 10 martie 2022 - 13:51, said:
nu vreau. un rezumat mai onest |
#25
Posted 10 March 2022 - 15:15
#26
Posted 10 March 2022 - 15:37
Datorita pandemiei, popularitatea bicicletelor a crescut, in special la cele electrice. Incercati sa gasiti oferte/discount-uri la o bicicleta buna si nu prea veti gasi.Nici la Decathlon cele electrice nu sunt tot timpul in stoc. Speram ca programul rabla sa se aplice si la biciclete, este absurd sa fii nevoit sa cumperi tot masini in loc de rable.
Eu personal merg cu bicicleta de cate ori am posibilitatea, este cat se poate de placut. Important este sa iti planifici traseul corect, poate chiar mai lung uneori, pentru a evita anumite zone. |
#27
Posted 10 March 2022 - 16:03
as deschide un topic numit ‘haideti sa ne deplasam fiecare cu ce considera mai practic, mai convenabil si mai comod si sa nu ne mai dam cu parerea despre ce ar trebui sa faca altii’, dar nu cred ca ne-am intelege nici macar acolo…
|
#28
Posted 10 March 2022 - 16:44
Păi dacă merg mai puțin cu mașina personală, și mai mult cu bicicleta, e clar că e avantaj pentru toată lumea. O mașină mai puțin în trafic și în același timp, un aer un pic mai curat.
https://www.flickr.c...wen/7999510360/ https://www.danielbo...ad-space-photo/ Edited by Digix, 10 March 2022 - 16:42. |
|
#29
Posted 10 March 2022 - 16:56
Toata europa civilizata poate sa mearga pe bicicleta pe canicula, ploaie, frig, temperaturi negative, numai romanache nu.
Nu o sa vedeti romanii renuntant la masini. Mai bine se imbraca cu zdrente si pantofi cu gaura in talpa, dar de benzina o sa aiba bani si daca se face 50 de lei litrul. |
#30
Posted 10 March 2022 - 17:13
apocalipsul, on 10 martie 2022 - 13:30, said:
chiar, hai! aaa... stai, nu, nu merge... la masina platesti impozit si asigurare chiar daca o folosesti sau nu... zic ca e mai bine s-o folosesti, sa nu platesti degeaba, nu? bicicleta trebuie s-o cumperi, so intretii si pe aia si sa ai unde s-o tii... spatiu ocupat de ce-ai da banii pe o masina ca sa n-o folosesti de toti banii?!?. consum mai mic de orice (combustibil in cazul nostru) = cadere economica (aia care vand benzina n-or sa mai aiba ce pune pe masa la copii si or sa-si piarda locurile de munca, aia care fac si care vand masini la fel da un exemplu de deplasare cu bicicleta in locul masinii care sa merite incercata o viata sanatoasa ca sa ce?!? sa te chinui ani de zile sa te frustrezi ca sa te omoare unu cu masina, sau mai rau... tu chiar crezi ca vei avea beneficii de pe urma "traiului sanatos"?? macar beneficii, nu zic care sa merite efortul Lumea ar ajunge la o concluzie simplă: că ferul nu e un lucru chiar aşa de necesare precum a ajun să creadă şi că dacă nu te încadrezi în unele categorii (spre exemplu meşteri, familie cu copii mici) se poate trăi fără maşină. Dar la noi se parchează oriunde, oricum... impozitul nu e prea mare dacă nu ai maşină cu cilindree mare... mult mai ieftin decât locul de parcare. Să dai 500 Lei pe an impozit la o maşină cu cilindree mare ("Mercedes" S-Class cât are... 2.000 - 2.500 c.c.?) nu e puţin, dar nici mult. Locul de parcare 400-600 per an. Când o să fie locul de pacare cel puţin 60 Lei per lună şi se vor ridica maşinile parcate aiurea, atunci va începe să coste cu adevărat să ai o maşină. Cu cât ar putea să scadă vânzările la benzină încât să se închidă multe benzinării? Nu cred că ar scădea, că de exemplu cei care sunt meşteri, fac livrări ar face mai multe drumri. Idem taximetriştii. Poate 20% ar scădea. Întreţinerea unui biciclete nu costă aşa de mult. Dacă nu se pardeşte, cât poate costa... 200-400 Lei per an? O să dau eu poate 200 că am nevoie de reparat frână pe faţă, far (furat) şi probabil reglat spiţele. Numai să găsesc meseriaş serios, care să nu pună pe ghidon mâna murdară de ulei. Cu bicicleta e periculos, dar ieri de 3 ori accidentele auto au afectat circulaţia transportului în comun pe unele linii din Bucureşti. Prea multe maşini, prea mulţi şoferi proşti (nu că nu ar fi şi destui biciclişti). born2lose, on 10 martie 2022 - 16:03, said:
as deschide un topic numit ‘haideti sa ne deplasam fiecare cu ce considera mai practic, mai convenabil si mai comod si sa nu ne mai dam cu parerea despre ce ar trebui sa faca altii’, dar nu cred ca ne-am intelege nici macar acolo… Nu ne-am înţelege dintr-un simplu motiv: că şoferii vor ca totul să fie a lor: drumuri, treceri de pietoni, trotuare, spaţii verzi. Şi cineva trebuie să-i oprească. Spaţiul e limitat, deci numai nu poate creşte la infinit numărul de maşini. Din păcate biciliştii şi trotinetiştii se iau după şoferi. @ Flat şi abac : voi mergeţi iarna cu bicicleta? Eu nu merg, că-s friguros şi sensibil la răceli. Alftel, dacă nu ar ploua, m-aş sui. Să mergi cu bicicleta nu e totuşi echivalent cu mersul pe jos. |
#31
Posted 10 March 2022 - 17:22
azi la mine a fost viscol si 2 grade, ce propui tu merge cand e vremea buna adica nici foarte cald nici foarte frig.
|
#32
Posted 10 March 2022 - 17:50
Sansele sa mori mergand cu bicicleta pe drumrurile publice din Romania-s mari. Soferii sunt asa cum sunt, infrastructura e asa cum e, tara nu-i facuta pentru biciclism. Nici macar pe distante scurte.
|
#33
Posted 10 March 2022 - 17:51
Quote Nu ne-am înţelege dintr-un simplu motiv: că şoferii vor ca totul să fie a lor: drumuri, treceri de pietoni, trotuare, spaţii verzi. soferii platesc tot... e pe banii lor... cu bicla te poti plimba la tine in casa cat te suporta vecinii murdariti si zgariati liftul cu bicicletele... Quote Lumea ar ajunge la o concluzie simplă Edited by apocalipsul, 10 March 2022 - 17:54. |
|
#35
Posted 10 March 2022 - 18:39
Am zeci de ani de ''biciclat'' in tinerete , acum nu mai vreau si mi-ar fi si frica de cei cu auto .
Cred ca ar fi suficient ca fiecare sa isi faca un fel de ''routing'' , organizare a traseelor , sa nu iasa de 20 de ori pentru chestii diferite . Pe principiul , imi rezolv toate problemele in zona prin care circul , nu ma intorc de 10 ori pentru chestii diferite . Aprovizionarea de 2 , maxim 3 ori pe saptamana si comenzi la curieri...ca aia oricum umbla si cu masina goala si cu plina . Platile pe net ! Solutiile drastice nu vor functiona niciodata si nici generalizarile . Avem varste diferite , preocupari diferite , responsabilitati diferite , distante diferite de parcurs si pot continua mult . Edited by Alltrack, 10 March 2022 - 18:40. |
#36
Posted 10 March 2022 - 19:41
apocalipsul, on 10 martie 2022 - 17:51, said: murdariti si zgariati liftul cu bicicletele... apocalipsul, on 10 martie 2022 - 17:51, said: ce e rau in asta? soferii platesc tot... e pe banii lor... Eventual eu ti-as da inapoi toti banii pe care spui tu ca i-ai dat ca sa afumi orasul cu gioarsa. Renunti la masina? apocalipsul, on 10 martie 2022 - 17:51, said: lumea care nu poate si e pe sarachie, da... asa ar face... Bine ca romanii sunt pe bogatie. Mai ai cugetari din-astea 'telectuale? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users