Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Suzuki Swace SZ5 1.8l hibrid 122cp

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

 cata, on 18 februarie 2022 - 09:02, said:

Exista varianta Toyota, motorul de 2.0 184cp.

Stiu, dar cand am fost la toyota puteai sa iei motorul ala doar pe echiparea Exclusive, care era vreo 31k, probabil se aplica rabla dupa, dar tot insemna mult mai mult. Si cred ca ma opream la civic care atunci era putin peste 27k si bifa aproape tot ce voiam.

 MiG29, on 18 februarie 2022 - 11:30, said:

Eu am dat pe Octavia 1.5 TSI DSG STYLE cu optionale 24 si un pic in 2021. Acum sare la 30.000. WTF? N-a trecut nici macar un an

Aseara am facut configuratia inca o data de curiozitate. La octavia combi, dar ma indoiesc ca doar de-acolo e diferenta. Fara nicio dotare in plus,. pretul din configurator era 30800. Daca pun si senzori, scaune incalzite, volan incalzit, oglinzi pliabile electric ajunge spre 32k.
Eu am plecat de la ideea ca nu o sa primesc discounturi fata de pretul de pe site mai mari de 1-2k eur, si unde am intrebat (la putini ce-i drept), cam asa a fost, nimeni nu a vrut sa miste mai deloc. Asa ca si daca se aplica rabla acolo, tot nu ma apropiam de ea.

#20
MiG29

MiG29

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,051
  • Înscris: 16.12.2002
Skoda s-a scumpit intre timp, m-am uitat si eu in configurator, si au disparut si "clever pack-urile". Ce am luat eu acum e peste 30k. Si fara parcare automata, nu mai exista optiunea asta vad...

#21
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 21.01.2013

 TehCube, on 17 februarie 2022 - 19:34, said:

Multumesc, am o singura poza vai steaua ei cu interiorul pe care am facut-o la repezeala in prima zi pentru un prieten, si nu o mai am la rezolutie originala, din pacate, ca am luat-o de pe istoricul de messenger.
O sa-i mai fac, dar nu mi-a trecut prin cap pana acum. Oricum, e 100% interior de Corolla, il gasiti usor prin clipuri de genul asta:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MzICPU1imEM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
sau fara vorbaraie:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/utDUgOQutk4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Inca ceva, ce am uitat sa mentionez, are o treapta in plus la schimbator, marcata "B", in care tine motorul pornit pentru a genera mai mult curent in timpul franarii regenerative. In timpul franarii oricum foloseste motorul electric pentru regenerare, dar in treapta respectiva foloseste SI frana de motor pentru a regenera si mai mult. E mult mai eficienta regenerarea in modul asta, dar doar daca cobori un deal. Pe drum drept nu ai mare beneficiu, ba chiar poti consuma mai mult din cauza ca tine motorul termic pornit tot timpul.
Efectul secundar pentru care imi place treapta asta este ca poti face frana de motor, chestie care nu e foarte usor de facut pe restul automatelor pe care le-am condus. Singura care mi-a placut pana acum a fost un s-tronic cu padele, care trecea in modul manual cand coborai treapta, si aveai frana de motor "reala", dar in rest i-am cam simtit lipsa franei de motor la cutia automatica. Totusi, treapta asta compenseaza cat-de-cat. Mult mai ok decat pe drive la vale in treapta asta.

Celelalte Suzuki cu AT Aisin au padele si poti avea frana de motor "reala".

#22
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Cel mai important e sa iti placa tie, fiecare isi stie socotelile cu perechea.
Senzatia mea e ca ti-a placut mai mult Ceed SW, daca ai ramas cu gandu la Ceed si ai luat Swace, e trist.

Swace mi se pare o masina grea/care se misca greu extraurban si la polul opus Ceed 1.5 e racheta in comparatie directa.
Mi se pare un pic nerealist acel ~5% extraurban, zic in regim de autostrada legal 130-140 pe distanta mare nu 30 de km.

Sa va poarte sanatosi!

#23
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

 blackiesasha, on 20 februarie 2022 - 07:41, said:

Celelalte Suzuki cu AT Aisin au padele si poti avea frana de motor "reala".
Probabil, pentru ca celelalte suzuki sunt suzuki. Posted Image
Dar da, in general toate cu padele sunt ok din punctul asta de vedere.

 Octavian___, on 20 februarie 2022 - 09:54, said:

Senzatia mea e ca ti-a placut mai mult Ceed SW, daca ai ramas cu gandu la Ceed si ai luat Swace, e trist.

Nu chiar, cand am facut threadul ma gandeam daca ar trebui sa aleg iar ce as alege, si aproape sigur tot swace as fi luat. Daca luam ceed imi puneam mai putine chestii pe ea ca sa iasa mai ieftin, sigur nu luam auto, ceea ce acum mi se pare o greseala. Cand am ales ziceam ca nu am nevoie de auto, pentru ca am detinut doar manuale, dar acum nu mai sunt de aceeasi parere. Da, mi-a placut mai mult cum "trage" ceed, sunt convins ca ceed e mai distractiva pe autostrada, dar pana acum din 1500 de km am facut cam 250 de km de autostrada. Sper sa mai recuperez pe viitor dar se pare ca o conduc mult mai mult in oras decat planuiam. Si in afara de putere efectiv, mi se pare mai placut de condus swace. Se simte mai fain directia, e foarte "smooth" acceleratia ca nu simti schimbari de viteza, mi-e greu sa descriu de ce, dar e relaxant de plimbat cu ea prin oras.
Legat de consum, nu am avut 5% in afara. Media B->BV si intors a fost peste 6, asta am zis. Iar pe autostrada cu CC la 135 e probabil peste 6.5 la distante lungi, pana acum am testat doar tentativa noastra de autostrada bucuresti-ploiesti...

Am facut threadul asta ca sa explic tot procesul de cumparare si care au fost motivele alegerii. Am incercat sa insist pe partile negative ca sa fie util celor care se gandesc la swace/corolla ts, dar chiar nu sunt dezamagit deloc de alegere. Stiam de la inceput despre toate partile negative, nu m-a surprins nimic. Doar ca mi s-a parut ca partile pozitive (pentru noi, nu in general) sunt ceva mai importante la optiunea asta. Either way, ambele mi s-au parut optiuni bune, altfel nu ajungeam sa aleg intre ele. Probabil eram la fel de vesel si cu Kia.

Edited by TehCube, 20 February 2022 - 12:00.


#24
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Felicitari de achizitie! Eu o detin pe "sora ei" CT200h si sunt foarte multumit de ceea ce poate.
Daca vrei sa detii masina pe termen lung 200k+ atunci ai gasit probabil una din cele mai bune combinatii motor-cutie. Problemele la cutia eCVT sunt non-existente si motorul e de ceva timp pe piata (2zr-fxe), a primit ceva imbunatatiri in ultimii ani si e bulletproof.
Ai zis ceva de un canal de youtube, probabil te-ai referit la Car Care Nut channel. Omul e incredibil si ofera o tona de informatii valoroase pt owneri si DIY.
Aici in UK avem garantie 10 ani + inca 5 ani daca platesti un fee anual si 15 ani la sistemul hibrid daca faci verificarea la ei (Toyota/Lexus).
Sistemul hibrid il poti testa si tu dar fiind masina noua, as zice pas cativa ani, macar de dragul garantiei.

Edited by diabolik213, 21 February 2022 - 15:46.


#25
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Mersi, da, la car care nut m-am tot uitat de cand a intrat hibrida pe radar. Am vazut cam tot ce-a postat despre cum functioneaza sistemul hibrid, pros and cons, probleme cu Corolla, ce sa faci ce sa nu faci cu ea, etc. etc.. Mi-a placut si partea asta tehnica, simteam ca primesc mai multe chestii in aceeasi bani. :)
Si da, planuiesc s-o tin minim 5-6 ani, ideal vreo 10 ani, si apoi s-o dau cuiva din familie, eventual cu baterie schimbata sau ceva.

#26
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Slabe sanse ca bateria sa te lase. Generatia 3 hibrid inca nu are astfel de probleme si a fost lansata in 2010. Sunt 100% sigur ca pe gen4 cu baterii litiu o sa te tina chiar mai mult.
Evita temperaturile mari in masina (mai ales vara cand e canicula) si nu o sa ai probleme :)

#27
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 17.04.2009
Eu am aproape 4 ani cu bateriile LiPo de pe Hyundai. Degradare 0% pe absolut toate modulele din baterie. Ma astept mai degraba sa pice ceva din ansablul termic sau cutia DCT decat la sistemul hibrid. La tine "cutia" este foolprof, asa ca si asta iese din discutie. Era cineva, pe forumul mono-marca, care se "plangea" ca a trebuit sa schimbe cateva module la bateria "standard" de pe Prius, dupa 20 de ani de la data fabricatiei. 20, nu 8, sau 10... Eu zic sa nu are sens sa te gandesti la probleme peste 5,6,10 ani.

#28
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,098
  • Înscris: 22.01.2014
Poate nu sunt cele mai distractive masini sau care sa iti ia ochii,dar Toyota face masini bune,fiabile care isi fac treaba. de aceea toyota inca este nr.1 la hibride.
Unii se plang de cutia de la toyota ca este ciudata,de scuter sau ca nu le ofera senzatia de sportivitate,dar in schimb iti ofera fiabilitate foarte buna,lucru pe care nu il putem spune despre alte CVT-uri,care au fost dezastru la fiabilitate sau DCT-urile care pica mult prea devreme.

Edited by netty1994, 23 February 2022 - 10:37.


#29
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,577
  • Înscris: 05.11.2009
salut. Felicitari pentru masina, sa o stapanesti sanatos. Poti sa faci te rog niste poze mai mari cu covorasele de la HotAuto? Ai luat si tavita pentru portbagaj?

#30
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Mersi. Da, o sa fac, am tot zis dar nu am apucat, si acu' sunt destul de jegoase. Dar o sa-mi fac timp in weekend cumva sa le curat si le fac poze. Sper.
Nu am luat tavita pentru portbagaj pentru ca masina are podeaua portbagajului cu 2 fete, una cu textil si una cu plastic, si cand merg la munte sau car chestii care pot sa faca mizerie o intorc pe partea cu plastic.

#31
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
@vanitty Nu mai pot sa editez postul, dar pana o sa le fac cateva poze, recomand sa verificati pagina lor de FB, ale mele arata exact ca alea din postul asta: https://www.facebook...425437275727136 doar ca difera putin forma.
Am aruncat un ochi in mare si au foarte multe poze pe site, destul de detaliate. Inclusiv videouri, inclusiv cu "tavita" de portbagaj care pare a fi tot pres dar decupat pe forma portbagajului.

Sper sa nu se considere reclama, nu am nicio legatura cu ei.

Edited by TehCube, 04 March 2022 - 13:28.


#32
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

 vanitty, on 04 martie 2022 - 07:47, said:

Poti sa faci te rog niste poze mai mari cu covorasele de la HotAuto?

Nu sunt cel mai prompt dar ma tin de cuvinte. Am scos acu' cateva zile covorasele sa le spal si am facut si ceva poze. Era noapte, lumina de la spalatorie, atat s-a putut. :)

Asa ca un update despre masina, am trecut de 2500 km, niciun stres. Am tot testat consumul in diverse conditii, intr-adevar e diferenta mare intre cum alegi sa o conduci, nu prea conteaza daca-i pe eco/normal/sport ci conteaza cat de agitat esti.
A inceput sa o conduca si doamna, de bunavoie. La inceput am insistat eu, acum se ofera ea.

Attached Files



#33
robitza11

robitza11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 01.06.2005
Salutare, binevenit thread-ul, l-am citit din scoarță în scoarță :)

Eu am o Swace de anul trecut din Octombrie și am cca 8000 km. Am doua chestii care mă termina nervos și nu știu dacă sunt singurul.

1. Zgomotul la interior e odios peste 120km/h, am măsurat peste 80db
2. Sistemul audio e de toată jena. Se aude înfundat și încet, cam in orice condiții.

Știu ca's chestii care tin și de senzația fiecăruia, dar și la alți posesori e la fel?

Thanks,
Robert

Edited by robitza11, 10 April 2022 - 21:22.


#34
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
Salut, cred ca la zgomot interior e ceva general valabil la Toyota. Multi se plang de asta, si la yaris si la Corolla si la Rav4, la Camry ar trebui sa fie mai bine dar n-am avut ocazia sa testez.
De curiozitate, o sa testez si eu cand mai ajung pe autostrada, ca fix acu ma joc cu un aparat profi de masurat audio/zgomot/etc., sa fac niste masuratori pe cat posibil, daca merg cu cineva.

Cert e ca da, nu e silentioasa la viteza. Eu inca sunt pe cauciucuri de iarna dar o sa trec in curand pe cele de vara sa vad daca e road noise sau wind noise, dar ceva imi zice ca e wind noise. In schimb, daca te incalzeste cu ceva, e cam aceeasi situatie si la alte masini din aceeasi gama pe care le-am testat, Kia, Hyundai, octaviile de prin firma, Honda civic, etc. Or fi cu cativa db in plus sau in minus dar pana nu am trecut de 30k eur nu am vazut nimic care sa fie considerabil mai silentioasa. (sunt convins ca sunt si antifonate mai bine, dar zic ca in general e trista situatia aici)

Legat de sistemul audio, depinde cu ce compari, I guess? Nu mi se pare ca se aude infundat, dar mi se pare ca e bass-ul cam exagerat. L-am setat cu 1-2 steps mai jos la inceput si n-am mai umblat la el de-atunci. Ascult in general undeva intre voum 25 si maxim 40, nu am simtit nevoia sa-l dau mai tare nici la 140 km/h. Sursa e 99% youtube music. Nu e stralucit dar nici nu m-a deranjat in mod deosebit, cu siguranta se poate mai bine.
Pe scurt, la 1 da, e la fel, la 2, ori ai pretentii ori s-ar putea sa fie o problema la amplificare.

#35
robitza11

robitza11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 01.06.2005
Thanks de răspuns, sunt curios daca ies alte valori, daca apuci sa masori. Eu am testat cu o app de pe telefon... Deci dependent de calitatea microfonului din telefon.

O sa caut ceva servicii de antifonare, căci chiar mă deranjeaza. E drept că probabil e si de la gumele all weather, dar oricum mi se pare că vâjâie de pe la portiere...

Poate schimb și boxele de pe fata măcar, oare care e politica de la garantie? Oare măcăne ceva de la antifonare/schimbat de boxe?

#36
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007
De apucat sigur apuc ca am deviceul la mine, dar inca n-am niciun drum de iesit din oras ca sa am ocazia. Cand apare unul, nu o sa uit sa iau ala si prietena cu mine ca sa putem masura.
Oricum, si app-urile de pe telefon sunt destul de decente, au un plus minus cativa db pentru ca nu sunt calibrate pe modelul specific de telefon dar e foarte ok pentru comparat de exemplu pe loc vs 40 km/h vs 80 km/h vs 120 km/h, iti faci o idee buna despre cati db ai in plus la fiecare "pas". Si eu folosesc aplicatii de genul destul de des la munca.
Oricum, daca gasesti servicii de antifonare (si sigur gasesti ca au facut astia cu Spring, deci ar trebui sa fie lejer), sa-mi zici si mie cat costa, cata greutate pui pe ea, ce diferente sunt (chiar si masurate pe telefon).
Eu inca am gumele de iarna, o sa incerc sa fac test iarna vs vara daca tot ma complic. :)

Legat de garantie, cel mai bine intrebi la dealer, sau la un service autorizat. Cred ca gasesti un service care sa fie dispusi sa le instaleze ei, si atunci n-ar trebui sa ai probleme la boxe. La antifonare, greu de zis, dar la fel, intreaba, ca nu pierzi nimic.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate