Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Noul Suzuki S-Cross vs Kia xCeed

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#37
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
Nu incape comparatie intre Xceed / S-Cross vs Puma. Spatiu mai mare, comfort mai bun, clasa superioara, interior mai calitativ (la xceed). Intre astea 3 modele merita Puma doar daca la dotari similare iesea cu 4-5 mii mai ieftin decat Xceed (adica daca nu depasea 16.5k). In cazul lui parca a fost o diferenta de doar 1500 euro intre ele. Eu nu as fi stat pe ganduri si as fi luat Xceed, dar asta este pentru nevoile mele. Mai ales la drumuri in afara diferenta intre o clasa compacta si una mica este destul de vizibila. Daca o intreb pe nevasta-mea, probabil ea si-ar fi ales Puma, pt mers doar prin oras. Deci depinde de mai multi factori, care tin de individ. Dar nu mai are sens sa fie dezbatut subiectul.

pt inaltimea initiatorului, e posibil sa fie mai usor de intrat in SX-Cross.

p.s: Opel Grandland nu e o optiune? Stiu ca au discounturi maricele de obicei. Trage okish cu motorul de 1.2, iar cutia automata e Aisin in 8 trepte parca; mai buna decat DCT-ul de la Kia.
A aparut si faceliftul asa ca ce mai au acum pe stoc cred ca dau la pret bun. Vad ca e 19k cea cu manuala, probabil cu automata nu sare de 21, daca gasesti pe undeva: https://www.autovit....2-ID7GN5hO.html

Edit: 21.5k cu automata (fab 2019, dar de showroom): https://www.opel-sto.../16525?ph=false

Edited by Genesis, 12 January 2022 - 13:40.


#38
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Fără supărare dar XCeed este mai mică la interior decât Scross, probat de mine.

#39
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
da, ca spatiu e mai mare Sx Cross, de aia am zis si eu ca pt el la 1.90 e mai ok dpadv. Dar la interior e mai calitativ xceed (daca e un criteriu pt initiator).

#40
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
XCeed are mai multe calitati fata de amandoua pretendentele, gen suspensie spate independenta, motor mai puternic, interior mai calitativ, garantia cea mai ok, atat ca ani cat si ca service.

#41
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

View Postgabrieldanutsincu, on 11 ianuarie 2022 - 13:55, said:

sx cross-ul --lent și foarte lent. Bagi piciorul și auzi doar motorul cum se tureaza in gol.
În care univers?

Dupã 4 ani de S-Cross: încãpãtoare, cel puțin pentru 2 persoane, la 4 persoane și bagaje pentru un weekend lung faci Tetris.
Fâșneațã, mai ales în "Sport", decentã în "Auto". În oraș mã duc cam la 9+/100km, afarã 7.2 la un drum de București, cam 50% autostradã. Am scos 6.2 de curiozitate sã vãd dacã pot sã merg la consum.
Întreținere, nimic special, doar reviziile periodice și plãcuțele de frânã.

Edited by garett, 14 January 2022 - 15:51.


#42
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Daca omul vine de pe 3-400 cp si 400-500 nm….se explica ca are impresia ca sta pe loc.

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostGenesis, on 12 ianuarie 2022 - 13:35, said:

p.s: Opel Grandland nu e o optiune? Stiu ca au discounturi maricele de obicei. Trage okish cu motorul de 1.2, iar cutia automata e Aisin in 8 trepte parca; mai buna decat DCT-ul de la Kia.
A aparut si faceliftul asa ca ce mai au acum pe stoc cred ca dau la pret bun.

Opel Grandland? - numai discountul e de ei! Masina aia nu merita, motorul dupa 50.000 km o sa manance mult ulei, iar build-quality la caroserie+ interior e muult sub Kia,chiar si sub Suzuki.  Si crede-ma nu sunt fan Suzuki.
Are un coleg (prof universitar)  Mokka 2 -  numai probleme cu masina! Si Grandland e sub Mokka ca si linie/ calitate !  De aia dau asa discount-uri, si acuma cand e global shortage,  ca  stau cu ele in Showroom.

#44
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Un coleg, director general de multinationala, m-a rugat sa te intreb daca nu erai tu ala care voia sa ia Logan dar nu stiai care motor e mai fiabil. Daca e ala de 90 sau ala de 100.
Asa ca te intreb. Tu erai? :)

#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da,  o sa ia tata Logan nou, asa e planul lui ! :)  desi ziceam sa ia  altceva tot logan vrea... Si nu ma pricep la motoarele astea noi in 3 cilindri

#46
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Am avut SCross 2018 si stai departe, mai ales la banii astia, ca in afara de cosmetica nu au facut mare lucru la ea. Priveste SWace daca ai bugetul asta, nu este crossover, dar este o Toyota deghizata in Suzuki. Mai bine iei un Duster TCe EDC.

#47
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View Postconnectorxp, on 17 ianuarie 2022 - 23:16, said:

Am avut SCross 2018 si stai departe,
Ai avut cel de 1L adica cel mai slab si prost dintre toate . Nici nu cred ca se mai fabrica motorul ala.

#48
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,531
  • Înscris: 19.08.2012
Lasa-l in pace ca si-a luat Dacie cu motor tot de cositoare, ma astept ca si de masina asta sa spuna ca este peste Suzuki la toate capitolele.

Omul pe unde apuca aduce aminte ca a avut Suzuki si ca este praf, dar nu spune si amanunte.

#49
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,593
  • Înscris: 05.11.2009
colegul conector nu cred ca mananca bors, asta e parerea lui ca platitor al acelei masini si ca utilizator. Daca el a fost dezamagit de aceea masina, inseamna ca realitatea e aceea: ca el a fost dezamagit de acel Suzuki..

Edited by vanitty, 18 January 2022 - 20:25.


#50
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,171
  • Înscris: 01.03.2010
Motorul de 1L de la Suzuki nu era de lepadat. Contrar aparentelor , nu au fost probleme cu el. Exista Vitara cu motorul asta care are 2 ani si 8 luni de zile luata de noua in care a facut 115.000 km ( vedeti forum Suzuki la jurnale bord). Revizii la 19k km numai la reprezentanta. Intradevar , merge foarte putin oras , 95% extern. Completeaza cam 200 ml ulei la 12.000 km si atat. Alte probleme nu are. La fel , mecanicul la care ma duc la reprezentanta a avut pe mana la o revizie o Vitara cu motorul de 1.4 turbo ( ne-hibrid) cu 180.000 km. Tot asa mergea mult in extern , masina de 3 ani si unpic. Fara probleme cu motorul. Alte detalii n a putut sa mi dea. Acuma , sper sa ma tina si pe mine atat desi eu merg tocmai invers 95% oras. Oricum cred ca oricarei masini ii place sa mearga numai la drum intins.

Swace e misto , incapatoare , full hibrid , dotari si calitate mai buna dar garda la sol foarte jos. E un impediment maricel dupa mine la drumurile noastre.

Edited by eolianu, 19 January 2022 - 00:55.


#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBaXXXon, on 17 ianuarie 2022 - 23:26, said:

Ai avut cel de 1L adica cel mai slab si prost dintre toate . Nici nu cred ca se mai fabrica motorul ala.

Pai tocmai ca s-au modernizat. A separat Suzuki  linia de motocositoare de linia de masini !  Acum sunt mult mai ok,  si nu is fan Suzuki.  Dar decat Opel ...

#52
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007
Nu se mai fabrica motorul de 1L de vreo 2 ani, iar anul viitor apare pe S-Cross motor nou in varianta Full-hybrid (Pe Vitara inca de anul acesta). Deci poate ca S Cross e scump la banii astia (~16000 eur versiunea de baza), dar la anul sigur pretul de pornire va sari pe la 20k euro...;)

#53
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,730
  • Înscris: 23.04.2007

View Posttabek, on 19 ianuarie 2022 - 13:51, said:

motor nou in varianta Full-hybrid
De 1.5 Dualjet Hybrid zici ?

#54
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004

View Postkiario, on 18 ianuarie 2022 - 05:32, said:


Motorul este praf dar aici nu m-am legat de el, fiind vorba de K14D pentru varianta "hibrid" si nu K10C pe care l-am avut eu. Probleme au fost si la restul masinii, nu doar motor si cutie care cu cateva reparatii si update-uri tot nu funcitonau corect. Sa incep cu plasticele slabe care se zgariau usor, zornaiau la denivelari, sa trec la scaunele moi fara suport, la sistemul media care se bloca cand iti era mai mare nevoie de el, de antifonarea inexistenta, faptul ca dansa la 130 pe autostrada cu usor vant lateral? Pe Bratislava-Viena aveam senzatia ca decolez la ce vanturi am prins acolo. Puntea spate galagioasa si nerafinata.

A fost cea mai slaba masina a mea. La Sandero am asteptari joase, iar masina va fi de oras, desi la un test mai lung s-a simtit mai bine decat SCross. Cu 5 ani garantie nu am decat sa le-o fac si pe asta guler, ca de SX4 am scapat fara sa pierd la ea Posted Image , dupa un an si 20K rulati.

Dar asa este cand unora le place sa comenteze si sa dea cu hate. Eu doar il sfatuiesc pe om sa caute altceva. Masina aia este deficitara.

Dual Jet Hybrid suna prea similar cu motorul M15A-FXE/FKS de la Toyota, dar sa vedem specificatiile exacte, desi nu ma mira, mai ales de cand sunt in cardasie.

Edited by connectorxp, 19 January 2022 - 19:47.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate