Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Suzuki S-Cross vs Kia xCeed
#1
Posted 04 January 2022 - 23:02
Salut
Dupa lungi dezbateri am ajuns la 2 masini finaliste. Ambele sunt 20k-21k euro euro cu cutie automata. Ador xceed (1.5 160cp) ca design, dotari si faptul ca e mai fasneata si putin mai sportiva. Ce ma retine este faptul ca e putin mai joasa (eu am 1.93cm si trec de pe un golf 6 break unde mereu imi tarasc piciorul drept pe sub volan ca sa il bag ))) Ador Suzuki pentru ca este ceva mai mare, mai spatioasa si mai confortabila. Acum cu facelift-ul nou chiar pare mai moderna desi interiorul parca nu se compara cu Kia. Ce e drept, nu imi trag piciorul la kia pe sub volan dar tot intru/ies/stau mai bine in suzuki. Voi personal ce ati alege? (excluzand problema mea cu inaltimea) |
#2
Posted 04 January 2022 - 23:37
Nefiind fanul vreuneia din ele, scross e o cutie goala pe langa xceed.
Cate kg de otel, tratament anticoroziv, antifonare, sticla si vopsea au economisit la Scross fata de xceed? 100? 150? Mai mult? Probabil mai mult... Scross era f ok cand era 15k euro pt ce e de fapt. Dar e ok si Suzuki. Altii au luat niste kkreze gen Honda Jazz cu bani mai multi. Edited by underb, 04 January 2022 - 23:26. |
#3
Posted 04 January 2022 - 23:43
#4
Posted 04 January 2022 - 23:53
underb, on 04 ianuarie 2022 - 23:37, said: Scross era f ok cand era 15k euro pt ce e de fapt. On topic : important e ce iti place tie si in care te simti mai bine , daca nu iti dai seama ca parerea ta conteaza in fata parerii unora de pe forum , eu zic sa-ti iei Duster manual chel line ca mai iti raman bani de benzina... |
#5
Posted 05 January 2022 - 00:34
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 23:53, said:
... eu zic sa-ti iei Duster manual chel line ca mai iti raman bani de benzina... ,,Voi personal ce ati alege? (excluzand problema mea cu inaltimea) " Asta a întrebat colegul. Ce ai cu el de îl iei la mișto nu înțeleg! Nu mă mir că ai mai fost banat în trecut. O.N. @blakccout, ca să intri ușor, ridici volanul la Kia, apoi intri, apoi îl lași înapoi, dar vezi tot timpul ce îți place, la interior și la exterior. Sau, iei tigaia de Suzuki 🤭 |
#6
Posted 05 January 2022 - 00:37
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 23:53, said: Manuala cred ca gasesti si acuma la banii astia dar stai , e vorba de automata bre ! Se schimba pretul exact ca inainte , acum vo 6 ani ... On topic : important e ce iti place tie si in care te simti mai bine , daca nu iti dai seama ca parerea ta conteaza in fata parerii unora de pe forum , eu zic sa-ti iei Duster manual chel line ca mai iti raman bani de benzina... |
#7
Posted 05 January 2022 - 05:42
Din start varianta de XCeed cea cu automata in 21k euro este cea mai cheala adica City, unde ai multe lipsuri fata de SCross, dar sa zicem ca nu te intereseaza acest aspect.
Sa o luam punctual. Avantaje = Garantia de 7 ani, insonorizare mai buna, materiale interior mai bune. Dezavantaje = Cutie automata cu dublu ambreiaj (stricacioasa dar ai garantie mare si se rezolva), mai stramta la interior, garda sol mai mica, motorizare mai gurmanda. Suzuki SCross. Avantaje = Spatiu mai mare, garda mai mare, cutie automata cu convertizor de cuplu (cade masina si ea nu) motorizare super economica, in banii de XCeed ai in plus mai multe dotari, atat de comfort cat si de siguranta (vezi si tu in comparatii) Dezavantaje = Garantie de doar 3 ani, insonorizare mai slaba (probabil la modelul nou sa fie mai buna) lipsa anumite dotari optionale vs la Kia unde le poti adauga. In rest tu decizi. Edited by kiario, 05 January 2022 - 05:44. |
#8
Posted 05 January 2022 - 08:46
Garantia la Suzuki a fost mereu in ultimii ani de la 5-7 in sus. 3 standard + 4 extra sau recent de cel putin 2 ani - 3 producator + 7 ani extra. In aia extra intra cutie viteze , motor , turbina. Depinde cum te ai cu aia din service mai schimba si altele daca e cazul. In final , nu ca ar conta garantiile astea atat de mult , e cu dus si intors , se duce de regula o lupta grea cu reprezentantele sa schimbi ceva mai serios pe garantie chiar daca e clara treaba. Si vorbesc aici de toate reprezentantele de la mai toti producatorii auto.
|
#9
Posted 05 January 2022 - 13:02
mai bine o mașină (xceed) decât două motorete (suzuki)
|
#10
Posted 05 January 2022 - 13:20
underb, on 04 ianuarie 2022 - 23:37, said:
Nefiind fanul vreuneia din ele, scross e o cutie goala pe langa xceed. Cate kg de otel, tratament anticoroziv, antifonare, sticla si vopsea au economisit la Scross fata de xceed? 100? 150? Mai mult? Probabil mai mult... Scross era f ok cand era 15k euro pt ce e de fapt. Dar e ok si Suzuki. Altii au luat niste kkreze gen Honda Jazz cu bani mai multi. Attached Files |
|
#11
Posted 05 January 2022 - 13:28
#12
Posted 05 January 2022 - 13:31
blacckout01, on 04 ianuarie 2022 - 23:02, said:
Salut Dupa lungi dezbateri am ajuns la 2 masini finaliste. Ambele sunt 20k-21k euro euro cu cutie automata. Ador xceed (1.5 160cp) ca design, dotari si faptul ca e mai fasneata si putin mai sportiva. Ce ma retine este faptul ca e putin mai joasa (eu am 1.93cm si trec de pe un golf 6 break unde mereu imi tarasc piciorul drept pe sub volan ca sa il bag ))) Ador Suzuki pentru ca este ceva mai mare, mai spatioasa si mai confortabila. Acum cu facelift-ul nou chiar pare mai moderna desi interiorul parca nu se compara cu Kia. Ce e drept, nu imi trag piciorul la kia pe sub volan dar tot intru/ies/stau mai bine in suzuki. Voi personal ce ati alege? (excluzand problema mea cu inaltimea) Korando sau Grand Tivoli. La GT iti mai raman si bani, din bugetul ala de 21 k |
#13
Posted 05 January 2022 - 13:41
BaXXXon, on 04 ianuarie 2022 - 23:53, said:
eu zic sa-ti iei Duster manual chel line ca mai iti raman bani de benzina... Corect, vad ca incepem sa gandim la fel Baxy, Si eu zic la fel, mai ales daca ai caini de transportat, sau saci de cartofi, saci de ce o fi ele, butoaie de varza murata, etc. - cel mai bine iei un Duster de care nu o sa iti fie mila daca se pateaza ! Si vine si cu covoras de cauciuc in protbagaj, plus garantia Ca si minus ar fi izolarea fonica si termica la usi ... si ca ar fi bine (optional ) sa aplici tratamente anti rugina pe sub. Si Kia / Suzuki e ok, dar tivoli nuuu. Edited by MembruAnonim, 05 January 2022 - 13:44. |
#14
Posted 05 January 2022 - 14:47
marius.bunu, on 05 ianuarie 2022 - 13:31, said: Korando sau Grand Tivoli. La GT iti mai raman si bani, din bugetul ala de 21 k ericmario, on 05 ianuarie 2022 - 13:28, said:
Cui îi pasă? |
#15
Posted 05 January 2022 - 14:57
Era strict legat de consum și de alegerea Hondei Jazz, criticata mai sus.
|
|
#16
Posted 05 January 2022 - 15:00
#17
Posted 05 January 2022 - 15:09
BaXXXon, on 05 ianuarie 2022 - 14:47, said:
Grand Tivoli nu are in optiune automata si Korando o iei cheala cheala cu automata deci , gozuri. 21,330 Korando style plus 1.5 automat 18,240 Grand Tivoli style plus 1.5 automat Grand white ambele au marit putin preturile la pachetele plus dupa revelion, astea s preturile nete pentru ca nu se incadreaza la rabla la Kia, Suzuki mai dai vreo 500-600 eur pe bonul rabla Edited by stalker2142, 05 January 2022 - 15:10. |
#18
Posted 05 January 2022 - 15:15
stalker2142, on 05 ianuarie 2022 - 15:09, said:
21,330 Korando style plus 1.5 automat 18,240 Grand Tivoli style plus 1.5 automat Grand white ambele Style la Korando e echipare cu nimic , pe care poti pune automata dar e chel line fata de SX4 passion . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users