Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noul Suzuki S-Cross vs Kia xCeed
Last Updated: Feb 04 2022 12:07, Started by
blacckout01
, Jan 04 2022 23:02
·
0
#55
Posted 20 January 2022 - 16:54
Masina era Passion si avea sistemul SLDA, montat pe toata gama, mai putin modelul de baza cu radio, diferenta fata de echiparile superioare consta in prezenta unui difuzor central pozitionat inspre parbriz, pe mijlocul bordului, functia de navi activata si cam atat. In rest era un sistem media simplu, fara integrare in CAN-BUS, fapt pentru care nu raporta detalii la sistemul de diagnoza.
@garett: mai usor cu atacul la persoana si cu presupunerile astea! |
#56
Posted 20 January 2022 - 17:08
connectorxp, on 19 ianuarie 2022 - 19:09, said:
Motorul este praf dar aici nu m-am legat de el, fiind vorba de K14D pentru varianta "hibrid" si nu K10C pe care l-am avut eu. Probleme au fost si la restul masinii, nu doar motor si cutie care cu cateva reparatii si update-uri tot nu funcitonau corect. Sa incep cu plasticele slabe care se zgariau usor, zornaiau la denivelari, sa trec la scaunele moi fara suport, la sistemul media care se bloca cand iti era mai mare nevoie de el, de antifonarea inexistenta, faptul ca dansa la 130 pe autostrada cu usor vant lateral? Pe Bratislava-Viena aveam senzatia ca decolez la ce vanturi am prins acolo. Puntea spate galagioasa si nerafinata. connectorxp, on 20 ianuarie 2022 - 16:54, said:
Masina era Passion si avea sistemul SLDA, montat pe toata gama, mai putin modelul de baza cu radio, diferenta fata de echiparile superioare consta in prezenta unui difuzor central pozitionat inspre parbriz, pe mijlocul bordului, functia de navi activata si cam atat. In rest era un sistem media simplu, fara integrare in CAN-BUS, fapt pentru care nu raporta detalii la sistemul de diagnoza. Deci asta inseamna sa te limitezi la ce stii adica sa zici ca nu Suzuki cu motor 1,0L si nici chel line . Daca iti trece prin mana unul de 1,4 T si echipare spirit/luxus in varianta 4wd , iti schimbai parerea instant si Duster ti se parea o masina naspa . E bine cand faci o afirmatie sa spui exact la ce te referi , bazata pe experienta nu din auzite sau din faptul ca ai avut modelul cel mai slab si prost din gama. Edited by BaXXXon, 20 January 2022 - 17:12. |
#57
Posted 20 January 2022 - 17:26
Nu am Duster, masina mea de zi cu zi este un Auris hibrid, dupa ce pre-2020 m-am dat cu Lexus.
Am rasfoit brosurile Suzuki de la un cap la altul si pentru masina de oras era suficient acel motor de 1L, cat si echiparea Passion, dar am condus si motorul de 1.4, o bijuterie de motor, plin de viata si rezerva suficienta pentru masa masinii, dar depaseam specificatiile de masina de naveta, folosita ocazional si in alte activitati. Nu zic ca motorul de 1.4 este prost, doar masina este deficitara fata de banii ceruti de ei. Desi era a doua echipare, dupa Cool, avea A/C automat cu doua zone, smart key, faruri LED, senzor lumina si ploaie, camera marsarier, sistem media cu conectivitate CarPlay si Android Auto, 6 difuzoare, scaune incalzite. Suficiente pentru o masina de oras. Spirit plusa cu RBSS si ACC (franare autonoma si adaptive cruise control), senzori parcare fata-spate, 7 difuzoare si navi. Luxus avea in plus trapa si plafon panoramic, piele si ceva finisaje mai faine pe fetele de usi. Dar echiparile alea deveneau si mai scumpe prin lipsa motorului de 1L. SX4.png 632.59K 75 downloads Se pare ca nu sunt singurul care spune ca noul model nu este atat de nou cum lasa ei sa se inteleaga. |
#59
Posted 20 January 2022 - 17:41
Asta, ca nu e un model complet nou, nu-i un lucru neaparat rau. Sunt ai avantaje in asta.
Problema e ca modelul, cand a aparut acum vreo 10 ani, a fost conceput ca o masina cu pretul de pornire de 12-13.000 euro iar baza a ramas tot aia. Nici nu prea puteau da il pozitioneze mai sus a.i. sa faca si o baza mai buna pt ca genul asta de masini inca nu era pe val si nu puteau sa o vanda prea scump. Clasele erau mai bine delimitate si preferintele la fel. |
#60
Posted 20 January 2022 - 17:50
Ma bag si eu in seama in seama ca posesor de Scross, Puma si unu' care a testat XCeed in varianta cu 160CP.
Ca sa incep cu motorul, Boosterjet-ul de 1.4 cu doar 130cp se simte mai rapid decat EcoBoost-ul de 155cp si T-GDI-ul de 160. De fapt, toti reviewer-ii care au testat pt prima oara motorul de Suzuki au ramas surprinsi de cum misca masina. Mild Hybridul de 129cp pare putin mai domol, insa cel original, de 140cp reusea sa duca masina pana la suta in 8secunde si ceva, ceea ce mi se pare wow pt o masina in gama asta de pret (faza interesanta era ca in cartea tehnica avea 0-100 in 10s). Cu Aisin-ul de pe Suzuki, setat pe Sport, ma inteleg mai bine decat cu celelalte 2 cutii, dar asta probabil ca tine de fiecare. Puma, de ex, daca-l dau pe Sport mi se pare prea agresiv, se tureaza aiurea in 5000rpm, etc. Tinuta de drum cea mai sportiva o are Puma-ul, care e bazat pe Fiesta, care la randul ei e considerata cel mai fun hot-hatch de multi baieti din domeniu. Ceed-ul are comportament de compacta si se tine bine de sosea, da' parca nu-ti da niciun feeling. Suzuki-ul initial mi se parea destul de nesigur la viteza mare, fiind mai inalt si destul de usor, si primele luni l-am condus linistit. Apoi am inceput sa ma dau la el, mai ales cand am avut ocazia sa umblu pe niste drumuri care nu aveau inca receptia facuta, si uimitor, dupa ce te inveti cu ea, masina e chiar fun pt un SUV-ulet/crossover. La partea de interior XCeed-ul e cel mai calitativ, urmat de Puma, iar la final vine Suzuki-ul. "Noul" model e de fapt un facelift foarte amplu, care combina la interior elemente din 2016 (butoanele, clima, volanul) cu cele din 2021 - medianav-ul Clarion + restul sistemelor de securitate (camera 360 etc.). Materialele sunt cele mai slabe din clasa (dar peste Duster), dar decente, pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, ce ma deranjeaza e faptul ca o puteau insonoriza putin mai bine, dar nu e capat de tara. E totusi o masina pe care o iei cu 25k full, adica cu vreo 7-10k mai putin decat ai lua orice altceva din clasa cu dotarile alea. Pt mine, sa iau o masina 4x4, AT, motor potent, full de dotari, la banii aia, mi se pare clar best buy. |
#62
Posted 20 January 2022 - 19:03
herculane, on 20 ianuarie 2022 - 17:50, said:
Ma bag si eu in seama in seama ca posesor de Scross, Puma si unu' care a testat XCeed in varianta cu 160CP. Ca sa incep cu motorul, Boosterjet-ul de 1.4 cu doar 130cp se simte mai rapid decat EcoBoost-ul de 155cp si T-GDI-ul de 160. De fapt, toti reviewer-ii care au testat pt prima oara motorul de Suzuki au ramas surprinsi de cum misca masina. Mild Hybridul de 129cp pare putin mai domol, insa cel original, de 140cp reusea sa duca masina pana la suta in 8secunde si ceva, ceea ce mi se pare wow pt o masina in gama asta de pret (faza interesanta era ca in cartea tehnica avea 0-100 in 10s). Cu Aisin-ul de pe Suzuki, setat pe Sport, ma inteleg mai bine decat cu celelalte 2 cutii, dar asta probabil ca tine de fiecare. Puma, de ex, daca-l dau pe Sport mi se pare prea agresiv, se tureaza aiurea in 5000rpm, etc. Tinuta de drum cea mai sportiva o are Puma-ul, care e bazat pe Fiesta, care la randul ei e considerata cel mai fun hot-hatch de multi baieti din domeniu. Ceed-ul are comportament de compacta si se tine bine de sosea, da' parca nu-ti da niciun feeling. Suzuki-ul initial mi se parea destul de nesigur la viteza mare, fiind mai inalt si destul de usor, si primele luni l-am condus linistit. Apoi am inceput sa ma dau la el, mai ales cand am avut ocazia sa umblu pe niste drumuri care nu aveau inca receptia facuta, si uimitor, dupa ce te inveti cu ea, masina e chiar fun pt un SUV-ulet/crossover. La partea de interior XCeed-ul e cel mai calitativ, urmat de Puma, iar la final vine Suzuki-ul. "Noul" model e de fapt un facelift foarte amplu, care combina la interior elemente din 2016 (butoanele, clima, volanul) cu cele din 2021 - medianav-ul Clarion + restul sistemelor de securitate (camera 360 etc.). Materialele sunt cele mai slabe din clasa (dar peste Duster), dar decente, pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, ce ma deranjeaza e faptul ca o puteau insonoriza putin mai bine, dar nu e capat de tara. E totusi o masina pe care o iei cu 25k full, adica cu vreo 7-10k mai putin decat ai lua orice altceva din clasa cu dotarile alea. Pt mine, sa iau o masina 4x4, AT, motor potent, full de dotari, la banii aia, mi se pare clar best buy. Ai scapat topicul si pe initiator de noi ceilalti Sper sa nu vina altii... |
#63
Posted 20 January 2022 - 20:16
Ca sa zapacesc si mai mult initiatorul, ma uitam la un SsangYong Tivoli X150 cu motor turbo de 163CP si cutie automata Aisin in 6 rapoarte. O are un coleg si este multumit de ea si arata bine. Singura mea temere este reteaua de service si disponiblitatea pieselor de schimb. Cu ceva negociere il scoate in bugetul propus, cu cutie automata.
Edited by connectorxp, 20 January 2022 - 20:16. |
#64
Posted 20 January 2022 - 20:41
herculane, on 20 ianuarie 2022 - 17:50, said:
Ma bag si eu in seama in seama ca posesor de Scross, Puma si unu' care a testat XCeed in varianta cu 160CP. Ca sa incep cu motorul, Boosterjet-ul de 1.4 cu doar 130cp se simte mai rapid decat EcoBoost-ul de 155cp si T-GDI-ul de 160. De fapt, toti reviewer-ii care au testat pt prima oara motorul de Suzuki au ramas surprinsi de cum misca masina. Mild Hybridul de 129cp pare putin mai domol, insa cel original, de 140cp reusea sa duca masina pana la suta in 8secunde si ceva, ceea ce mi se pare wow pt o masina in gama asta de pret (faza interesanta era ca in cartea tehnica avea 0-100 in 10s). Cu Aisin-ul de pe Suzuki, setat pe Sport, ma inteleg mai bine decat cu celelalte 2 cutii, dar asta probabil ca tine de fiecare. Puma, de ex, daca-l dau pe Sport mi se pare prea agresiv, se tureaza aiurea in 5000rpm, etc. Tinuta de drum cea mai sportiva o are Puma-ul, care e bazat pe Fiesta, care la randul ei e considerata cel mai fun hot-hatch de multi baieti din domeniu. Ceed-ul are comportament de compacta si se tine bine de sosea, da' parca nu-ti da niciun feeling. Suzuki-ul initial mi se parea destul de nesigur la viteza mare, fiind mai inalt si destul de usor, si primele luni l-am condus linistit. Apoi am inceput sa ma dau la el, mai ales cand am avut ocazia sa umblu pe niste drumuri care nu aveau inca receptia facuta, si uimitor, dupa ce te inveti cu ea, masina e chiar fun pt un SUV-ulet/crossover. La partea de interior XCeed-ul e cel mai calitativ, urmat de Puma, iar la final vine Suzuki-ul. "Noul" model e de fapt un facelift foarte amplu, care combina la interior elemente din 2016 (butoanele, clima, volanul) cu cele din 2021 - medianav-ul Clarion + restul sistemelor de securitate (camera 360 etc.). Materialele sunt cele mai slabe din clasa (dar peste Duster), dar decente, pe mine nu ma deranjeaza cu nimic, ce ma deranjeaza e faptul ca o puteau insonoriza putin mai bine, dar nu e capat de tara. E totusi o masina pe care o iei cu 25k full, adica cu vreo 7-10k mai putin decat ai lua orice altceva din clasa cu dotarile alea. Pt mine, sa iau o masina 4x4, AT, motor potent, full de dotari, la banii aia, mi se pare clar best buy. Hai ca esti smecher rau cu comentatul. Mersi frumos underb, on 20 ianuarie 2022 - 19:03, said:
Ai scapat topicul si pe initiator de noi ceilalti Sper sa nu vina altii... Macar sa vina altii ca el ) connectorxp, on 20 ianuarie 2022 - 20:16, said:
Ca sa zapacesc si mai mult initiatorul, ma uitam la un SsangYong Tivoli X150 cu motor turbo de 163CP si cutie automata Aisin in 6 rapoarte. O are un coleg si este multumit de ea si arata bine. Singura mea temere este reteaua de service si disponiblitatea pieselor de schimb. Cu ceva negociere il scoate in bugetul propus, cu cutie automata. Acum un an chiar asta mi-am dorit eram 9/10 convins ca o iau dar sincer consumul mare, reteaua de servicii care desi este decenta am auzit lucruri proaste legate de garantie iar lipsa unui sistem hibrid (macar ca cel de la suzuki) ma cam scos din joc. Cumva ma gandeam ca imi permit consumul suplimentar deoarece rar conduc in bucuresti in timpul saptamanii dar cu preturile astea la carburant am zis hai sa o tai sa fie ceva mai econom cat de cat. Chiar e o masina buna dar daca nu locuiam in bucuresti chiar o luam |
|
#65
Posted 20 January 2022 - 20:50
blackiesasha, on 20 ianuarie 2022 - 18:41, said:
Si eu am un SX4, 1.4T, 4x4, AT, actual cu 30k km. Ma declar supermultumit de masina, in special de cutia Aisin care face echipa buna cu motorul boosterjet. Daca avea garda un pic mai mare era masina ideala pt. mine. E simplu : monteaza-i arcuri de la MAD si ai rezolvat problema. Castigi 4 cm garda la sol si confort mai bun inclusiv pe autostrada. Alt avantaj e ca nu se lasa mai deloc ( poate 1-2 cm maxim) daca o incarci full spre deosebire de arcurile stock. Ca investitie cu tot cu montaj te duce undeva la 2500 - 3000 lei maxim depinde unde le montezi. |
#66
Posted 20 January 2022 - 21:38
#67
Posted 20 January 2022 - 21:48
#68
Posted 21 January 2022 - 08:06
Toate detaliile le aveti pe forumul Suzuki. Sunt mai multi care le au inaltat si posesori de Vitara si de S Cross. Eu inca nu am apucat sa fac operatiunea si la cat ies eu cu ea pe macadamuri nu stiu daca este necesar. Sunt multumit asa cum este acum momentan. I am dat sfatul colegului pentru ca a spus ca isi doreste o garda un pic mai mare deci se poate fara compromisuri cu interventii minime. Nu cred ca este el in situatia de a face off road serios ce necesita kitr-uri si alte interventii profi. Asa s a exprimat mai sus. Dupa cum i am spus se poate fara a afecta nimic din mersul masinii ci dimpotriva. Cel mult un reglaj al farurilor si o geometrie dupa montaj daca se impune. In cazul Duster oricum este mai inalt din fabrica decat Vitara si S Cross cu vreo 2-3 cm daca il mai si inalti…. Si asa neinaltat nu se poate spune ca are o tinuta de drum buna. Toti cei de pe forumul Suzuki care si au montat arcuri MAD sunt super multumiti si au dat feedback uri pozitive , nu regreta o secunda decizia.
|
#69
Posted 21 January 2022 - 09:13
connectorxp, on 20 ianuarie 2022 - 16:54, said:
@garett: mai usor cu atacul la persoana si cu presupunerile astea! BaXXXon, on 20 ianuarie 2022 - 17:30, said:
Asta nou si mie mi se pare un regres . L-am văzut pe viu în reprezentanță acum două zile, la revizie, nu m-a impresionat. În afară de bling-bling, nimic special. Singura chestie care mi-a plăcut e că au făcut rocada între nav și gurile de ventilație, uneori e agasant să arunc o privire la nav când o folosesc. În rest mai degrabă neinspirat facelift, au scos bandourile negre de la baza portierelor, fix chestia care le proteja de pietre, nu foarte fericită ideea stopurile ies prea mult în afară, imho, farurile nu îmi plac deși fiind mai plate probabil că-s mai puțin expuse decât ale mele. |
|
#70
Posted 21 January 2022 - 09:39
eolianu, on 21 ianuarie 2022 - 08:06, said:
Toate detaliile le aveti pe forumul Suzuki. Sunt mai multi care le au inaltat si posesori de Vitara si de S Cross. Eu inca nu am apucat sa fac operatiunea si la cat ies eu cu ea pe macadamuri nu stiu daca este necesar. Sunt multumit asa cum este acum momentan. I am dat sfatul colegului pentru ca a spus ca isi doreste o garda un pic mai mare deci se poate fara compromisuri cu interventii minime. Nu cred ca este el in situatia de a face off road serios ce necesita kitr-uri si alte interventii profi. Asa s a exprimat mai sus. Dupa cum i am spus se poate fara a afecta nimic din mersul masinii ci dimpotriva. Cel mult un reglaj al farurilor si o geometrie dupa montaj daca se impune. In cazul Duster oricum este mai inalt din fabrica decat Vitara si S Cross cu vreo 2-3 cm daca il mai si inalti…. Si asa neinaltat nu se poate spune ca are o tinuta de drum buna. Toti cei de pe forumul Suzuki care si au montat arcuri MAD sunt super multumiti si au dat feedback uri pozitive , nu regreta o secunda decizia. Nu am negat posibilitatea de obtine un confort mai bun ci pe cea de a obtine un confort mai bun in conditiile in care nici masina nu s-ar mai lasa. Adica confort mai bun cu arcuri mai tari. Probabil doar li se pare ca nu se mai lasa. In rest, 4cm in plus iti strica unghiul de cadere (camber) iar la McPherson nu ai reglaj pt el. Trebuie modificata fuzeta sau pus un "excentric" sus la "oala" amortizorului. La multilink e mai simplu. De aia toate masinile care au din fabrica suspensie reglabila pe inaltime au multilink nu un simplu McPherson. |
#71
Posted 21 January 2022 - 10:12
Din ce spuneau cei care si au montat , masina nu topaie la denivelari. Deci probabil ca nu sunt cu mult mai tari decat cele stock. Pusese la un moment dat unul din ei o poza cu 2 persoane in spate + ceva bagaje in portbagaj. De asemenea poza cu ruleta inainte si dupa. De asemenea poza cu masina cu arcurile stock si dupa montaj cu cele MAD. Masurat cu ruleta. Dar se vede si la ochi oricum. De aici si comparatia. In rest nimeni nu a mentionat nimic de montarea unui extrentic sau modificare fuzeta. Banuiesc ca nu a fost necesar. Probabil de aceea este bine sa se faca o geometrie dupa. Arcurile sunt dedicate Suzuki Vitara / s cross deci pe model exact. Nu stiu ce sa zic. Chiar s au documentat in privinta asta cei care au montat , ma mir sa le fi scapat o chestie asa de importanta ca schimbare fuzeta sau montare excentric. Chiar s au pus si intrebari ce schimbari sunt necesare la montaj. De asta e cel mai bine ca , colegul , daca este interesat sa intre pe forum. Are ceva de citit. Sau chiar sa intre in discutie cu cei in cauza. E cel mai indicat
Edited by eolianu, 21 January 2022 - 10:16. |
#72
Posted 01 February 2022 - 00:00
salut baieti , azi am fost la radacini,eram interesat de Vitara dar mi-a sarit rau in ochi s cross, 6-8 luni livrarea la S-Cross sau orice altceva , ca deh,,, doar hibride au, vad ca sunt posturi de la posesori de acum din ianuarie, dumneavoastra cum a-ti procedat? a-ti avut atata rabdare sa va aduca masina? mi se pare aberanta situatia
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users