Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia dispare din preferințele romanilor
Last Updated: May 21 2023 18:16, Started by
max_01
, Dec 29 2021 16:12
·
22
#271
Posted 26 December 2022 - 15:59
bimmer90f30, on 26 decembrie 2022 - 15:49, said: ii pui cutie de Golf daca vrei cutie mai scurta,da nu ai nevoie. E suficienta Skoda asa cum este ptr condus civilizat. Portbagajul e foarte incapator. Edited by utopium, 26 December 2022 - 15:59. |
#272
Posted 26 December 2022 - 20:15
utopium, on 23 decembrie 2022 - 15:54, said: "Problema" cand vrei tu sa accelerezi fara sa treci de 3.000 de ture e de cat de rapid esti la schimbat viteze, pentru ca cuplul maxim incepe oricum mai jos de 2.000 rpm, deci trage bine la 2.000 rpm. Ce se adauga la cele 10 secunde minime 0-100 e timpul in care schimbi tu vitezele de obicei, in rest cuplul e maxim oricum si daca schimbi la 3.000, ajungi rapid la 100 si cu inca 2 schimburi extra de viteza. Da, corect, cuplul e maxim dar nu cred ca si puterea maxima, adica ma gandesc acum la o cifra la ghici, probabil la 3000rpm sa ai 75CP care limiteza accelerarea. Putem sa nu comparam deloc cu dieselul. Sa-l scoatem din ecuatie. Si mai conteaza si dotarile ca s-ar putea sa fie o masina la aproape 1400kg si alta la 1250. |
#273
Posted 27 December 2022 - 10:44
#274
Posted 27 December 2022 - 13:03
E o cutie care permite consumuri sub 4 la mers constant extra-urban cu viteze pana in 100 km/h ... daca o lasi la 90 km/h intr-a sasea pe tempomat vei avea consum sub 4, iar la 75 km/h intr-a cincea pe tempomat vei avea chiar sub 3.5 (la 1.0 TSI). Pe autostrada, la 130 pe tempomat intr-a sasea ai un decent 5.4 la suta. Vrei sa fie sprintena pentru o depasire? Faci intervale gen 60-120 cu a treia si a patra si va trage absolut decent, ca un 2.0 aspirat modern.
|
#275
Posted 27 December 2022 - 20:44
utopium, on 27 decembrie 2022 - 13:03, said:
Faci intervale gen 60-120 cu a treia si a patra si va trage absolut decent, ca un 2.0 aspirat modern. N-are cum, ala cu 2.0 are cam 150CP. Pentru corectitudine, fa o comparatie pe un site care cu asta se ocupa, intre 2 masini de mase apropiate, una sa fie 0.9-1.2TSI/tce etc si cealalta sa fie 2.0 aspirat (probabil va trebui sa fie mai veche cum e golf5 2.0fsi ) Edited by sandu222, 27 December 2022 - 20:46. |
#276
Posted 27 December 2022 - 21:02
Foarte lunga cutia si moartea pasiunii la mers rapid. Toate cutiile manuale noi sunt stupide. Sa prinzi 150km/h cu 1.0Tsi e stupid, la fel ca cei 100km/h cu treapta a 2-a pentru a se lauda ca au o cutie de sub 10s pentru 100km/h. Un 2.0 aspirat cu o cutie normala e brutal, prin comparatie la o depasire in treapta a 3-a. Pana si Porsche a facut manuale stupide, mult prea lungi, cu reprize mediocre.
1.5Tsi 150CP pe Golf 7.5 prinde 140km/h in a treia, dar Golf 8 prinde 170km/h in aceeasi treapta. Totul pentru consum si nimic pentru acceleratii si reprize. Imi plac manualele, dar nu mai exista masina noua cu o manuala desteapta intr-un buget decent. Ce o fi greu sa etajezi primele 4 trepte scurt si sa faci a 5-a si a 6-a lungi, pentru consum? |
#277
Posted 28 December 2022 - 01:51
#278
Posted 28 December 2022 - 01:57
Nu e greu doar ca… norme UE!
De exemplu doar nu credem ca un inginer intreg la cap a avut ideea geniala sa luna filtru de particule la motoarele pe benzina! Dar datorita limitarilor pe care producatorul per ansamblu trebuie sa le indeplineasca de aia pun GPF. Sau de ce nu mai sunt producatoru europeni care sa produca motoare pe benzina aspirate… Fix exact din cauza asta. Daca ne place s-o ardem Eco => platim cu varf si indesat pt asta. utopium, on 28 decembrie 2022 - 01:51, said: Mazda 3 IV Sedan 2.0 SkyActiv-G (122 CP) actual face 10.4 secunde pe 0-100 conform auto-data, deci sub 1.0 TSI-ul meu care face 0-100 in 9.9 secunde. Am condus ambele motoare, dar adevarul este ca 1.0 se simte mic - merge bine, e fasnetz, dar volumul ala mic tot se simte. Nu ai cum sa bati legile fizicii. Plus ca pe autostrada, la 130, cu 4-5 oameni in masina + bagaje, motorul ala de “ascutzitoare” isi arata limitarile. Depinde ce vrei: daca mergi 70-80% in oras motorul 1.0 este ideal. La drumuri lungi mie mi se pare obositor. |
#279
Posted 28 December 2022 - 02:36
Xman_ghio, on 28 decembrie 2022 - 01:57, said:
Am condus ambele motoare, dar adevarul este ca 1.0 se simte mic - merge bine, e fasnetz, dar volumul ala mic tot se simte. Nu ai cum sa bati legile fizicii. Ca idee, cand au intrat turbo-urile mai intens in Formula 1 au ajuns sa bata aspiratele de capacitate dubla (limita capacitatii la turbo era 1.5 litri, iar la aspirate de 3 litri pana in 1986), de au trebuit sa puna limitari la presiunea boost-ului turbo la 4 bari si sa mareasca capacitatea la aspirate la 3.5 litri ca sa nu ia bataie de la turbo asa de rau, iar in 1989 le-au interzis de-a dreptul pentru ca dominau prea usor. Deci despre ce legi ale fizicii vorbim daca intr-un domeniu unde performanta e esentiala au trebuit sa interzica turbo-urile pentru ca bateau la performanta cu usurinta motoarele aspirate de capacitate dubla? |
#280
Posted 28 December 2022 - 08:37
Xman_ghio, on 28 decembrie 2022 - 01:57, said: ..................... Am condus ambele motoare, dar adevarul este ca 1.0 se simte mic - merge bine, e fasnetz, dar volumul ala mic tot se simte. Nu ai cum sa bati legile fizicii. ..................................... Si eu am condus ambele motoare. 1.0 TSI nu mi-a lasat deloc impresia ca "s-ar simti" mai mic in comparatie cu G122 de la Mazda, nici in oras si (in niciun caz) nici pe autostrada... Care sunt legile fizicii la care faci referire?! |
|
#281
Posted 28 December 2022 - 10:06
golf 7 1.0 200nm 115 vs Mazda 3 2.0 213nm 122
https://zeperfs.com/duel5920-7858.htm pana la 140 sunt cam egale..intre 140 si 180 are un avantaj mazda golf 7 1.0 200nm 115 versus Kia ceed 1.6 gdi 165nm 135 https://zeperfs.com/duel5920-6825.htm aceasi repriza 80-120, pe autostrada castiga detasat kia |
#282
Posted 28 December 2022 - 10:51
La viteze mari sunt importanti caii putere, cuplul maxim are zero importanta. Si cutia de viteze, evident. Un aspirat de 200CP si 200nm, matura pe jos cu 1.0TSI cu acelasi cuplu maxim. 1.0TSI e un motor absolut in regula pentru condus linistit sau mers constant pe autostrada. Poti sa depasesti trafic mai lent, consuma putin, e fiabil samd.
|
#283
Posted 28 December 2022 - 11:01
E vorba de piticii de pe creier, acolo se fac procese involuntare de motor mic etc, chiar daca realitatea arata altceva, piticii predomina, de s-ar da un reset total sa nu stii ca exista 1.0 , sau sa-ti induca pe neuron ca ai 1.6-1.8 nu ar mai fi nimic limitat, submotorizat.
Imi place scenariul clasic, 5 oameni, bagaje si autostrada. La 120 cp ar trebui sa fie racheta cu 350 kg incarcare, nici sa nu simta, asa cum e motoru de Mazda 2.0 122cp, racheta...not! |
#284
Posted 28 December 2022 - 11:06
#285
Posted 28 December 2022 - 11:24
Cumulus, on 28 decembrie 2022 - 10:51, said:
................Un aspirat de 200CP si 200nm, matura pe jos cu 1.0TSI cu acelasi cuplu maxim. ............... Am avut placerea (si am in continuare) sa merg cu Honda Civic TypeR EP3, marele avantaj e cutia/rapoartele inuman de scurte si apropiate intre ele, la regim de 2000-4000 rpm (greu de mers asa la Type R ep3 pt ca imediat urca in turatii, tre sa schimbi) nu te rupe, absolut, dar absolut comparabil cu o drujba turbo 1.0 de cuplu ~200Nm. In plus Type R-ul in cauza este si resoftat, pe dyno 236Nm/239 cp. |
|
#286
Posted 28 December 2022 - 13:33
no replacement for displacement apart revs.
Edited by Masutatsu-Oyama, 28 December 2022 - 13:34. |
#287
Posted 28 December 2022 - 13:37
#288
Posted 28 December 2022 - 19:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users