Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#37
Posted 18 December 2021 - 22:06
__-__, on 18 decembrie 2021 - 20:18, said:
Megane-ul are un buton numit Launch Control si cutie de viteze pe numele ei EDC Ambele ar fi o premiera pe electrice mai low-cost. |
#38
Posted 18 December 2021 - 22:13
Se referea la Megane 4 RS EDC.
A meu e 3 rs 275 manual. Dar e mai fun asa. Si cel mai lent sofer care nu forteaza deloc tot prinde suta mai repede decat id3. Eu vazusem ca Tesla 3 LR consuma 34 kw/100 km....la 233 km/h. Ramane limitarea naspa cu 160 km/h, o viteza destul de trista pt autostrada. Dar nici 1.3-ul nu era prea grozav, ala parca avea ceva limitare la 205 km/h. Cum zici si tu, multi dintre noi pur si simplu nu facem asa multi km sa renteze sa dam o garla de bani pe masina. Eu ii fac si multi la drum lung. Am priza in garaj, dar nu cred sa imi iau electrica prea curand. Nu mi-as lasa iubita in ceva gen ZOE sau alt sicriu pe roti. Parca tot un Volvo vechi e mai bun. ID.3 vad ca a iesit foarte bine la EuroNCap. Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 22:16. |
#40
Posted 18 December 2021 - 23:06
Da, si il comparam cu alternative ICE, ca sunt tot Megane si la acceasi bani. Si surpriza, motorizarea ICE e OZN fata de electrica inclusiv la acceleratie. De manevrabilitatea afectata de greutate deja e alta discutie.
E un comportament toxic sa aperi o masina orbeste. Tu ai zis ca ce performanta e electrica, si surpriza, nu e asa performanta. RS-ul nou are suta in 5.7, totul automatizat si spre deosebire de electrica capabila doar de 160, RS-ul stie 260+. Primele masini erau mai lente decat calul. In 1938 o locomotiva pe aburi stia 203 km/h. Un an mai tarziu putea asta si o locomotiva electrica. Discutam si criticam constructiv. Merita sau nu merita electrica din punct de vedere performance. Si momentan raspunsul pare sa fie nu cu exceptia lui model 3. merita noul megane etech fata de vechiul megane clasic 1.3? discutabil, in functie de necesitati. Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 23:09. |
#41
Posted 18 December 2021 - 23:45
bobitad, on 18 decembrie 2021 - 21:54, said:
asta electric e 21.000 si are 130cp. nu mai auzi motor, nu mai ai vibratii, nu mai schimbi uleiuri, nu mai poluezi lumea si ai parte si de liniste. mai bagi 5000 si ai 220cp si cuplu instant, si bateria care te duce 400km(pack de 60). sunt sigur ca si la viteze de autostrada depaseste 250km. inca nu-s date pentru Megane dar id3 ia cam 20kwh/100km la vitezele alea. n-am studiat care-s mai aerodinamice. serios acum, nu trebuie sa fii geniu sa-ti dai seama ca deja a devenit mai ok sa iei electrica. daca ai unde sa o incarci unde stai, atunci sigur gasesti si in alea 2 drumuri mai lungi/an pe care le face romanu obisnuit. eu as lua electrica si maine, chiar daca stau la bloc, dar merg prea putin ca sa dau bani multi pe masina. acum sunt sigur ca fiecare are scenariul lui unde masina electrica s-a descurca mai greu. dar pentru majoritatea oamenilor chiar si in Romania, e ok si o electrica. Imi pot pune priza in parcare fără probleme. Fac de 2-3 ori pe luna drumuri de peste 300km dus, adică 600 km dus întors. Nu crezi ca e normal sa ma intereseze dacă pot face un drum București Constanța/Sibiu fără sa fie nevoie sa încarc obligat? Pana la Sibiu oricum fac o pauza de juma de ora deci ar fi ok, dar pana la Constanța nu opresc deci autonomia e importanta. |
#42
Posted 18 December 2021 - 23:50
SpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 22:13, said:
Ramane limitarea naspa cu 160 km/h, o viteza destul de trista pt autostrada. SpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 22:13, said:
Indiferent de teste, o masina mai grea va fi intotdeauna mai buna decat una mai usoara in caz de accident. Orice masina cat de cat recenta, dar grea, va iesi mult mai bine dintr-un impact cu o masina noua, cu 5 stele EuroNCap, dar jumate din greutate. Deci din punctul asta de vedere, Zoe / Spring / orice alta jucarie de oras e pilaf. Au alte avantaje: agilitate prin oras, consum mic. SpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 23:06, said:
Merita sau nu merita electrica din punct de vedere performance. Si momentan raspunsul pare sa fie nu cu exceptia lui model 3. merita noul Megane etech fata de vechiul megane clasic 1.3? discutabil, in functie de necesitati. Pentru masini "pamantene" conduse legal si responsabil, e discutabil, cum zici si tu. Ceea ce-i ok, e bine sa avem alternative . |
#43
Posted 19 December 2021 - 09:28
#44
Posted 19 December 2021 - 09:34
#45
Posted 19 December 2021 - 10:02
Pai sunt foarte puține mașini electrice in Ro. În orașul meu unde 50%+ din populație lucra afară și restul de 50 sau învârteli sau crapă de foame, parcarea de electrica de la Carrefour e mereu libera sau ocupata de vreun turist cu PHEV. Nu cred că am văzut vreodată mașină din județ parcată acolo.
Bine, e posibil că de când am plecat eu sa le fi venit la toți Spring și să fie bătaie la încărcare mai ales că orașul unde stau e că un muzeu Renault din cauza că mulți ani doar Dacia/Renault avea dealer aici. Edited by SpeedDemon, 19 December 2021 - 10:03. |
#46
Posted 19 December 2021 - 12:15
Dintr-un search combinat pe diverse surse disponibile pe net mi-a rezultat cam așa:
In România avem 8 - 8,5 mașini electrice per port de încărcare (in jur de 7500 EV și cca 900 de porturi). In SUA raportul e undeva pe la 20 EV per port de încărcare. S-au luat in calcul (adunat) toate porturile type 1 si 2 precum si DC. Deci, nu se poate spune ca stam rău (încă). Din evoluția raportului mai sus amintit, in SUA acum 10 ani era intre 5 și 6, deci in timp numărul de EV a crescut mai rapid. Edited by Fujitsu, 19 December 2021 - 12:17. |
|
#47
Posted 19 December 2021 - 12:56
Pînă la încărcare și descărcare io vreau să știu cît de fiabil e mecanismul mînerelor de la ușile din față. Alea îngropate în uși. Cît vor rezista la combinația mizerie+apă+frig? Și cum intri în mașină dacă alea nu reușesc să se deschidă?
|
#50
Posted 01 February 2022 - 17:08
De astazi se poate configura si la noi https://www.renault....0-electric.html si tot de azi au dat drumu si la comenzi. Din pacate inca nu au si un termen de livrare.
Eram hotarat sa comand un id3 dar cei de la VW au inchis comenzile pt Romania asa ca inca mai caut alternative si acest Megane e in top 3 in lista mea de alternative. |
#51
Posted 01 February 2022 - 17:30
Smarty, on 01 februarie 2022 - 17:08, said:
De astazi se poate configura si la noi https://www.renault....0-electric.html si tot de azi au dat drumu si la comenzi. Din pacate inca nu au si un termen de livrare. Eram hotarat sa comand un id3 dar cei de la VW au inchis comenzile pt Romania asa ca inca mai caut alternative si acest Megane e in top 3 in lista mea de alternative. la ce te mai gandesti? kona? ceva de la skoda? model 3? Edited by bobitad, 01 February 2022 - 17:33. |
|
#52
Posted 01 February 2022 - 17:37
Super charge are incarcare AC 7 kw si optimum charge are incarcare AC 22 kw (DC 130 kw ambele), pe site au gresit, par la fel.
Da e naspa ca e 1100 euro pompa de caldura si pana nu apar review-uri s-ar putea sa fie o mare pacaleala (ca la id3) si sa nu merite. (in franta e 400 euro pompa....) Da, ma gandeam la kona dar si la Hyundai deocamdata sunt inchise comenzile. |
#53
Posted 01 February 2022 - 21:57
Am aruncat si eu o privire peste configurator, dar echiparea de mijloc (Techno) cu pompa de caldura si cele 2 pachete ajunge (aproape) la pret de Model 3.
|
#54
Posted 04 March 2022 - 00:46
Review de la Fully Charged Show:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sI_MzL3HIa0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pare f faina ca constructie (Renault va fi pe un loc special in sufletul meu mereu) ... si pretul nu e rau deloc pentru ce ofera. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users