Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Renault Megane E-TECH

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
427 replies to this topic

#19
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020
Imi pare rau ca nu intelegi. Sper sa ti se imbunatateasca nivelul de intelegere. Inteleg ca uleiul de peste ajuta.

#20
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View Postmegastorm, on 18 decembrie 2021 - 00:41, said:

iartati ma...dar cum sa va plangeti de 22kw ac??
nu vreau sa spun ca sunteti habarnisti...dar nici departe
este absolut geniala incarcarea de 22 pe ac. Stai o ora la mall si mergi 100-120km cu acel curent!
Poate pentru că oamenii vor să folosească mașina și pentru altceva decât mersul la mall sau la Kaufland. Mă gândesc că e foarte mișto să mergi la mare și să stai 2 ore la "pompă" la Medgidia.

Edited by zaboss, 18 December 2021 - 13:11.


#21
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

View Postmurdar, on 18 decembrie 2021 - 13:08, said:

Imi pare rau ca nu intelegi. Sper sa ti se imbunatateasca nivelul de intelegere. Inteleg ca uleiul de peste ajuta.
Problema e la tine, nu stii sa te exprimi coerent si nu esti capabil sa exprimi un punct de vedere relevant si la subiect.

#22
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020
...si-mi zice un prieten ca si lecitina.

#23
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postkolfleading, on 18 decembrie 2021 - 13:06, said:

Nu inteleg ce vrei sa spui cu asta si nici nu vad ce legatura are cu subiectul si nici nu vad ce utilitate are pentru societate postarea ta.

In situația în care și-ar lua toți locuitorii electrice ai sta cu zilele/săptămânile la coada sa incarci. Asta vrea să zică.
De curiozitate ce mașină electrică ai?

#24
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013
Pentru cei doi colegi cu deficit de atentie:
  • Topicul este despre Megane E-TECH.
  • Discutia este despre avantajul de a avea incarcare AC pe 22 kW.


#25
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai și eu am Megane și îți dau ceață rău la ID.3ul tau de 204 iepe așa că să nu mai pomenești in veci de accelerația/performantele electricelor.
De diferența de preț nici nu mai zic.
La fel și cu Megane etech de 220 cp, costa dublu decât costa a meu la vremea lui și e mult mai lent.
Curentul oricum o sa se tot scumpească ...cerere...oferta...lumea își ia electrice, creste cererea, se mărește prețul la curent.

Eu asta vroiam de la Renault
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7hdVw6XwK1A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca făceau asta, cu un range de 160 km, dar in forță, îmi luam electrica.

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 14:43.


#26
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 01.05.2006

View Postmurdar, on 18 decembrie 2021 - 09:26, said:

Romania e praf la infrastructura de incarcare masini electrice.

Daca in schimb stai la bloc, sau chiar la casa in oras, fara curte, forget about it.

Era culmea sa fie mii de statii de incarcare in Ro la cateva sute de masini electrice, ca vanzarile asa erau pana la aparatia D Spring.

Unii se incapataneaza sa creada ca Renault (ca si ceilalti constructori) fac masini cu gandul la cei ce stau in garsoniere la etajul 7 in Drumul Taberei.
In lumea civilizata blocurile de locuintele reprezinta o cantitate neglijabila chiar si in capitale sau orase mari.

Cat despre Renault Megane E-TECH gasesc ca e o masina frumoasa si moderna.
Iar daca la 20 de mii nu va convine autonomia de 300 nu-i nici o problema, exista pe piata masini cu autonomie dubla si de 4 ori pretul, deci o gama extinsa care sa satisfaca orice hipster.

#27
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 14:41, said:

Daca făceau asta, cu un range de 160 km, dar in forță, îmi luam electrica.

Din fericire pentru Renault nu toti se viseaza Ayrton Senna. Unii vor doar sa duca kinderii la gradinita.

#28
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Da, aia e o audiență. Dar Renault Sport/Alpine fac și mașini grozave pt entuziaști.
Gen facă Zoe-ul normal pt tarait ecologic, și facă un ZOE RS pt distracție.
Și Megane-ul meu, au făcut 1.5 dci-ul să meargă la infinit la consum foarte bun. Și ai făcut Megane RS cu consum triplu dar care face entuziaștii sa zâmbească.
E o rețetă folosita de foarte multi producători. Și Hyundai face niște mașini triste rău, dar când le adaugă litera N devin chiar atractive. 😁

Oricum Alpine R5 o să fie mult mai fain decât Megane etech. Iar Renault are tradiție multa in F1. De exemplu în perioada când au făcut mașina mea Renault domina grav F1 4 ani la rând 2010-2013, după începând dominația Mercedes. Ce vreau sa zic e că Renault nu înseamnă doar mașini banale ci și unele din cele mai fun.
Și influențele astea curg cate un pic și în mașinile banale in pachete gen GT Line cu suspensia mai faină.

Personal mă tem de separarea in Alpine și Renault, deoarece poți oferi mult mai ieftin o mașină pt entuziaști bazata pe o mașină banala produsa in milioane de exemplare fata de una făcută de la 0 doar pt entuziaști gen Alpine A110.

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 18:26.


#29
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 05.09.2017
Megane-ul electric a aparut deja in Romania, am vazut eu azi unul la Dedeman.
Se pare ca incarca chiar la 2x22kW simultan, ca ocupase doua locuri de incarcare.
Attached File  IMG_20211218_152414.jpg   313.1K   102 downloads

#30
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

View PostSpeedDemon, on 18 decembrie 2021 - 14:41, said:

Pai și eu am Megane și îți dau ceață rău la ID.3ul tau de 204 iepe așa că să nu mai pomenești in veci de accelerația/performantele electricelor.
Este absolut irelevanta comparatia.

Majoritatea electricelor au performanta si acceleratie peste 80% din masinile de pe strada.
Dar marele avantaj al electricelor este modul in care se poate obtine performanta.
Tu, ca sa scoti performanta din Megane-ul tau trebuie sa faci linie de credit la benzinarie, sa turezi motorul ca nebunul, sa fii mare maestru in schimbarea vitezelor, samd.
Pe cand cu ID3-ul meu, pana si bunica-mea poate sa scoata performanta maxima si care nu-i deloc de neglijat.
De aceea, pentru 90% dintre soferi, accelerația/performantele electricelor reprezinta un mare avantaj.

Edited by kolfleading, 18 December 2021 - 19:58.


#31
__-__

__-__

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 303
  • Înscris: 30.11.2021
Megane-ul are un buton numit Launch Control si cutie de viteze pe numele ei EDC...si bunica e in stare sa tina de covrig si sa caste ochii la asfalt....
Momentan o termica este mai eficienta de exploatat pe durata de posesie dpdv cost/beneficiu.
Din astia de is masoara potenta nu sunt multi asa ca e irelevanta comparatia.

#32
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

View Post__-__, on 18 decembrie 2021 - 20:18, said:

Momentan o termica este mai eficienta de exploatat pe durata de posesie dpdv cost/beneficiu.
Foarte corect daca te referi la AZI si la tinichele din gama low-cost.

"Maine" insa, cand o sa coste 3-5-10 euro 1 litru de benzina si 5000 euro pe an taxa la afumatori nu prea o sa mai fie valabila treaba de mai sus. Si o sa vedem asta in urmatorii 10 ani, maxim 15.

Ca daca e sa o iei la comparatie pret la pret, azi deja nu poti invinge nici o electrica incepand de pe la 40K euro (pret de nou) cu o termica de aceeasi valoare (pret de nou), cand compari cost/beneficiu ;) ...

Da, cazaturi sehaș de 15 ani nu poti combate inca.

#33
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Pai din contra, ce zici tu e fix anticapitalist.
Deja observam trendul scumpirii curentului electric, cerere mare din cauza noilor ev-uri, oferta mai redusa prin inchiderea temrocentralelor...si a celor nucleare. Benzina e chiar mai ieftina ca inainte de covid, si pe masura ce o sa ia toti ev-uri o sa ramana mai multa benzina pt noi astia cu ICE. Iar tarile OPEC chiar o sa ofera cat mai ieftin sa mai aiba ce vinde. Din cate stiu, motorina e un produs secundar al productiei de benzina, si cum o sa fie mult mai mare consumul de motorina in timp ce ala de benzina o sa scada in urmatorii ani, vehiculele comerciale ramanand diesel cel putin pana prin 2040, https://www.theguard...w-diesel-trucks , eu zic ca pretul benzinei o sa scada doar sa fie cine sa o cumpere.
De exemplu un Megane 275 il luai chel nou cu 23.5k, un Hyundai i30 N (tot 275 caluti) il luai nou inainte sa o ia razna preturile cu 26k si asta nu chiar chel.
Si vorbim de masini la care acceleratia nu e in nici un caz prioritatea, aia fiind manevrabilitatea.
Apoi e aspectul ala, id3 204 cai are suta in 7.3 cu bateria mica (1737 kg), in 7.9 cu bateria mare (1853 kg).
Pai am prieten cu E60, sufragerie pe roti si relativ luxoasa, motorizare n52 2.5, mai usoara in ciuda dimensiunilor si cu performante similare.
Si sa nu crezi ca is hater, imi place ID.3, si cred ca ID.3 GTX o sa fie grozava.
E doar ca nu o alegere pt cineva interesat de performanta.
Si hai sa adresam si elefantul horror din incapere...chestie care m-a suparat la GTX si care e deja mai suparatoare la asta.
Limitarea la 160 km/h. Vorbim de o masina de 35k+ pe care o depaseste si cel mai lent Logan. Loganul 1.4 merge considerabil mai repede, Loganul 0.9 si el la fel.
Si aici cred ca e vorba de capacitatea de descarcare a bateriilor.
https://www.auto-dat...automatic-32671
Pai cel mai chel model 3 pare o alegere mult mai performanta, de aia 204 cai ofera 209 viteza maxima, suta in 5.9.
Iar Megane etech 220 are acceasi limitare la 160 km/h.
Asa ca momentan Model 3 domina in 2 aspecte, cel mai misto sh ieftin "performant", ala de 204 caluti rwd.
Cea mai misto electrica ca aspect performance cu Model 3 Performance.

Da pe la 40k e un sweet spot al electricelor.
Problema e ca 40k e un pret mare totusi, si astronomic pt Ro.

Si mai e un aspect, suspensile nu au devenit magice, frana sa zicem ca e ajutata de regenerativa...dar implica sa o conduci gen camionul cu retarder.
O masina grea ICE uzeaza rapid suspensiile. Vazusem un interviu cu ceva mecanic de Tesla de pe la noi si explica omul o chestie deloc surprinzatoare pt greutatea lui Model S.
Model 3 e mult mai usoara, nu cred ca o sa aiba genul asta de probleme, dar electricele grele, gen 1.8t+ o sa se loveasca de motivele pt care masini gen x5, q7 sunt scumpe la intretinere, greutatea lor. https://youtu.be/z_b32dQirG8?t=132 Omul zice ca intr-un oras cu asfalt selenar gen Bucuresti schimbi suspensia la Model S (2t+) la 30.000 km.

Edited by SpeedDemon, 18 December 2021 - 21:19.


#34
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Eu astept reviews sa vad dacă masina poate sa meargă de la București la Constanța cu viteza de autostrada fără încărcare, sau orice distanta de peste 200km la mers normal.

#35
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,327
  • Înscris: 24.09.2017
uff, am inceput la drum cu Megane etech si inevitabilul a venit, lumea vrea sa aduca pareri pro si contra despre ice vs electric. de parca va obliga cineva sa va luati.

s-a ajuns sa se vorbeasca de performante, cand meganne-ul a fost mereu o masina de familie ieftina, da sigur RS si RS TROPHY, au fost alaturi de ALPINE dedicate pasionatilor. dar sincer acum, un megane intens hatch 140cp/automata cu rabla e 21.000.
asta  electric e 21.000 si are 130cp. nu mai auzi motor, nu mai ai vibratii, nu mai schimbi uleiuri, nu mai poluezi lumea si ai parte si de liniste. mai bagi 5000 si ai 220cp si cuplu instant, si bateria care te duce 400km(pack de 60). sunt sigur ca si la viteze de autostrada depaseste 250km. inca nu-s date pentru megane dar id3 ia cam 20kwh/100km la vitezele alea. n-am studiat care-s mai aerodinamice.

serios acum, nu trebuie sa fii geniu sa-ti dai seama ca deja a devenit mai ok sa iei electrica. daca ai unde sa o incarci unde stai, atunci sigur gasesti si in alea 2 drumuri mai lungi/an pe care le face romanu obisnuit. eu as lua electrica si maine, chiar daca stau la bloc, dar merg prea putin ca sa dau bani multi pe masina. acum sunt sigur ca fiecare are scenariul lui unde masina electrica s-a descurca mai greu. dar pentru majoritatea oamenilor chiar si in Romania, e ok si o electrica.

Edited by bobitad, 18 December 2021 - 22:06.


#36
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,176
  • Înscris: 16.05.2012

View PostMicroEdge, on 18 decembrie 2021 - 21:21, said:

Eu astept reviews sa vad dacă masina poate sa meargă de la București la Constanța cu viteza de autostrada fără încărcare, sau orice distanta de peste 200km la mers normal.
Pai ar trebui sa poata macar 250km la 130km/h la 60kwh ca doar nu o avea consum de peste 30kwh/100km.
Din specificatii cica ar sari de 300km https://ev-database....Tech-EV60-220hp

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate