Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane E-TECH
Last Updated: Feb 26 2024 08:38, Started by
Bakkra
, Dec 17 2021 21:19
·
19
#55
Posted 05 March 2022 - 11:56
Noua linie de design din 2016 a fost si este superba iar extinderea ei la toate modelele mi se pare o miscare de imagine foarte buna, restilizarea de pe Megane EV fiind destul de interesanta.
Ce sa zic, Mr. Moustache cum ii spun eu dupa ledurile din spate ma face sa zambesc de fiecare data cand ma apropii de el 😁 chiar daca merge pe benzina si da, as merge tot pe Megane ca urmatoarea masina insa full EV nu prea, mai degraba hybrid. Ev-ul asta este interesant insa personal consider ca o masina electrica nu este pentru toata lumea datorita infrastructurii. Masina arata bine, nu prea pricep e care e treaba cu toate crossoverele astea electrice, de ce se incearca crearea unui singur tip de caroserie si de ce sunt eliminate celelalte. Da, sedanul este specific estului se spune, dar sedanul are niste liniii care nu pot fi replicate, denota alte sentimente fata de un suvulet sau o compacta. Cata vreme germanii au anuntat ca vor fabrica masini pe combustibii fosili si dupa 2035 , vremea electricelor inca nu a venit. Preturile pot fi rezonabile insa personal mi se pare aberant sa platesti o jumatate de casa pe o masina si sa iti complici viata. In Romania vom mai arde mult si bine combustibili fosili, cel putin 20 de ani dupa parerea mea . |
#56
Posted 05 March 2022 - 15:29
#58
Posted 06 March 2022 - 13:58
Cred ca-i singura masina compacta la care ai posibilitatea de AC charging @22kW, iar asta e un avantaj maricel.
In rest, pare un pret ok pentru bateria si puterea pe care le ofera (la varianta de 220cp), iar restul dotarilor par in linie cu restul modelelor contemporane. |
#59
Posted 18 March 2022 - 11:47
Nu stiu daca mai gasesti in ziua de azi benzina la pretul de sub 8 lei / litru.
Asta inseamna ca la un consum mediu de 7.5 litri de benzina platesti 60 de lei pentru a te deplasa 100 de km cu o masina cu motor cu ardere interna. Cea mai buna oferta de energie electrica pentru clienti casnici este de 0.7 lei/kw, cu toate taxele incluse, la SC Hidroelectrica SA, companie de stat. Consumul mediu in oras la o masina electrica este de 15 kw, asta inseamna ca platesti 10.5 lei pentru a te deplasa 100 de km cu o masina cu motor electric. Acum, fiecare isi face calculele si actioneaza in consecinta. |
#60
Posted 18 March 2022 - 12:13
man, mie imi plac masinile electrice, am fost printre putinii care le-au aparat. sunt unii care merg mult cu masinile, pe astia nu-i bagam in calcul, majoritatea romanului, unde ma incadrez si eu merge cam 7000km/an. eu stau intr-un oras mic si pe aici ma invart cu picioarele
7000km pentru a te plimba, zic ca-s destui. tu pe o masina electrica ca meganul, sa zicem echipare de baza cu motor de 130 si bateria de 40kwh, e la ei pe site 20300 cu rabla. si stim amandoi ca nimeni nu si-o ia pe asta sau ca nu toti o sa beneficieze de anumite discounturi, dar de dragul compararii hai sa lasam asa. un Megane sedan e 13.300 cu rabla tot la ei pe site. diferenta de 7000 euro cu 140cp. 7000km inseamna la un consum de 7, la 8 ron si clar o sa mai scada. 3920 ron/an. deci 2000 ron/an avantajat electrica. 20.000 cu rabla inseamna 100.000 de ron. majoritatea o sa-si ia masina cu baterie mai mare si echiparea mai buna. adica o sa dea 30.000. tu imi spui mie ca cineva care-si ia masina de 150.000 ron ii pasa ca da 4000 de ron pe an la benzina? crezi ca daca eu as da 150.000 RON pe masina, mi-ar pasa ca o sa castig 50 de ron la suta de km? Edited by bobitad, 18 March 2022 - 12:18. |
#61
Posted 18 March 2022 - 12:19
Pai, aia si ziceam, fiecare isi face cum considera de cuviinta calculele.
Eu nu zic ca masinile pe benzina sunt bune sau proaste, sau ca cele cu motor electric sunt bune sau proaste. Fiecare isi stie marimea buzunarului, isi face calcule si trage linie: iese pe plus sau pe minus. Este clar ca masinile electrice au si vor avea clientii lor, asa cum cele pe benzina au avut, au si vor avea clientii lor. Este simplu. |
#62
Posted 18 March 2022 - 12:31
BobaFett, on 18 martie 2022 - 12:19, said:
Pai, aia si ziceam, fiecare isi face cum considera de cuviinta calculele. Eu nu zic ca masinile pe benzina sunt bune sau proaste, sau ca cele cu motor electric sunt bune sau proaste. Fiecare isi stie marimea buzunarului, isi face calcule si trage linie: iese pe plus sau pe minus. Este clar ca masinile electrice au si vor avea clientii lor, asa cum cele pe benzina au avut, au si vor avea clientii lor. Este simplu. nu stiu ce vrei sa zici prin postul ala in afara de ”cerul e albastru”, dar eu incercam sa spun prin al meu ca pentru un om obisnuit avantajele masinii electrice ar trebui sa fie cuplu instant, silentiozitatea, comfortul, dar nu neaparat partea financiara. asta poate renteaza pentru cei care fac uber sau care merg sute de mii de kilometrii. |
#63
Posted 18 March 2022 - 12:50
bobitad, on 18 martie 2022 - 12:31, said:
pai asta zic ca cine isi face calculele cand ia o masina de 150.000 ron inseamna ca nu e bine. adica mai bine isi lua o masina de 100.000 si statea linistit. Nu inteleg de ce te-ai oprit la masini de 30K euro ... de ce nu mergi la 50-60-80-100K ? Crezi ca aia nu se uita la 50 de euro plus sau minus lunar? A, ca 50 de euro nu sunt o corvoada daca ii dau, da, clar, dar se uita la ei, caci de 50 euro iesi la o cina intr-o seara, si tot ai castigat ceva bobitad, on 18 martie 2022 - 12:13, said:
crezi ca daca eu as da 150.000 RON pe masina, mi-ar pasa ca o sa castig 50 de ron la suta de km? |
#64
Posted 18 March 2022 - 13:37
Diferenta de pret de achizitie se amortizeaza in 3-6 ani, in functie de unde incarci si cat de mult mergi. Deci, pentru o persoana care planuieste sa tina masina macar 5 ani, costurile overall sunt cam aceleasi, iar dupa perioada respectiva de timp incepe sa fie mai ieftin EV-ul.
Decizia intre benzinara si electrica nu este una financiara - overall, electrica e mai ieftina, dar nu life changingly different. Personal, diferenta de confort si mod de exploatare ma face sa nu mai vreau vreodata un ICE. Si de-asta, daca ar fi sa aleg intre aceste ipotetice megane-uri, as lua EV-ul fara sa stau pe ganduri. |
|
#65
Posted 18 March 2022 - 14:01
Calculele pe care le faceti astazi, nu vor avea nicio valoare peste 5 luni sau 5 ani. Masina e o cheltuiala, dar ar trebui sa va faca placere sa stati in ea si sa mergeti cu ea. Un sistem audio de calitate, niste scaune excelente sau ergonomie de top sunt infinit mai importante decat o economie de 200 lei pe luna.
|
#66
Posted 18 March 2022 - 20:52
Problema de baza mai ales in Romania este ca daca la o masina termica ai autonomie minim 800 km , la EV abia daca atingi jumatate din aceasta autonomie.
Asta se traduce in mod ideal prin 1 ora pauza pentru EV fata de 10 minute la termica pentru aceeasi autonomie. Daca in strainatate poate este mai la indemana , in Romania momentan si in urmatorii 5 ani este si va fi cu adevarat un stres sa te deplasezi la acelasi nivel de autonomie cu EV-ul. Da , suna frumos "merg 300 km, ma relaxez 30 min si tot asa" , in realitate insa ti se taie dupa cateva luni , dupa ce trece efectul cumpararii unei jucarii noi. |
#67
Posted 18 March 2022 - 20:55
Citești din surse nepotrivite.
Am și mașina pe benzina, și EV. Mașina pe benzina nu are nici bătută minim 800km autonomie (rezervor 55litri, motor 1.6) și EV-ul trece cu succes de 550 km vara și minim 400 iarna .. in ultimile 10 luni am făcut 45.000 km cu EV-ul și 1000km cu benzinara. Edited by rhadoo_ds, 18 March 2022 - 20:56. |
#68
Posted 18 March 2022 - 20:56
#69
Posted 18 March 2022 - 21:24
rhadoo_ds, on 18 martie 2022 - 20:55, said:
Citești din surse nepotrivite. Am și mașina pe benzina, și EV. Mașina pe benzina nu are nici bătută minim 800km autonomie (rezervor 55litri, motor 1.6) și EV-ul trece cu succes de 550 km vara și minim 400 iarna .. in ultimile 10 luni am făcut 45.000 km cu EV-ul și 1000km cu benzinara. Benzinara mea consuma 6% in regim de autostrada si 5,2 in regim de drumuri europene. Si a mea consuma mult, a lu' utopium consuma sub 5 litri de benzina la suta de km. Bine, nu o folosesc decat de vreo 40 mii de km, e posibil sa consume mai mult si sa nu fi vazut eu inca.... ro_explorer, on 18 martie 2022 - 20:56, said: Eu zic sa lasi grijile aste apentru cei care au electrice. Discutia era despre cei care VOR masina electrica , NU despre cei care AU masina electrica. Edited by icssizero, 18 March 2022 - 21:20. |
|
#70
Posted 18 March 2022 - 21:32
icssizero, on 18 martie 2022 - 21:24, said: Eu vorbesc de masini termice moderne . Benzinara mea consuma 6% in regim de autostrada si 5,2 in regim de drumuri europene. Si a mea consuma mult, a lu' utopium consuma sub 5 litri de benzina la suta de km. Bine, nu o folosesc decat de vreo 40 mii de km, e posibil sa consume mai mult si sa nu fi vazut eu inca.... Discutia era despre cei care VOR masina electrica , NU despre cei care AU masina electrica. |
#71
Posted 18 March 2022 - 22:06
icssizero, on 18 martie 2022 - 21:24, said:
Discutia era despre cei care VOR masina electrica , NU despre cei care AU masina electrica. Repet, opiniile de genul "în realitate bla bla bla" Când Vine vorba de electrice lasă-le în seama celor care au electrice. Tu, de pe margine, poți cel mult sa întrebi sau sa verifici validitatea opiniilor tale. |
#72
Posted 18 March 2022 - 22:36
icssizero, on 18 martie 2022 - 20:52, said:
Problema de baza mai ales in Romania este ca daca la o masina termica ai autonomie minim 800 km , la EV abia daca atingi jumatate din aceasta autonomie. Asta se traduce in mod ideal prin 1 ora pauza pentru EV fata de 10 minute la termica pentru aceeasi autonomie. Daca in strainatate poate este mai la indemana , in Romania momentan si in urmatorii 5 ani este si va fi cu adevarat un stres sa te deplasezi la acelasi nivel de autonomie cu EV-ul. Da , suna frumos "merg 300 km, ma relaxez 30 min si tot asa" , in realitate insa ti se taie dupa cateva luni , dupa ce trece efectul cumpararii unei jucarii noi. * toate drumurile pe care le faci sunt mai scurte decat autonomia EV-ului, iar la ambele capete ai un bransament electric * toate drumurile pe care le faci sunt mai scurte decat jumatate din autonomia EV-ului, iar acasa poti reincarca * masina se incarca suficient de repede incat sa nu adaugi timp suplimentar calatoriei (i.e.: incarci in pauzele pe care oricum le faci la drum lung) Numarul de persoane care se incadreaza intr-una din situatiile de mai sus este extrem de mare. Daca tu nu esti una dintre ele, pur si simplu nu-i pentru tine un EV, dar asta nu inseamna ca EV-urile, in general, nu-s bune. In alta ordine de idei, 300km de mers prin Romania inseamna intre 2.5 si 5h, in functie de cata autostrada ai pe traseu si cat e de aglomerat. Eu, la fel ca multi altii, ma opream 30min (si poate chiar mai mult) dupa 3h de condus si pe vremea cand conduceam "un ICE modern". Vitejii care baga 5-6h de condus in continuu sunt unul din motivele pentru care siguranta pe soselele din Romania e la nivelul la care e. Revenind la Megane-ul electric, singura varianta care are sens e cea cu bateria de 60kWh care se incarca la 130kW DC maxim. Probabil te duce pe la 100kmph viteza medie sustenabila, ceea ce e perfect ok chiar si la drum lung, pentru foarte multi oameni. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users