Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Cat valoreaza aceste monede?
 ce parere au fetele despre barbat...

Prima comanda pe aliexpress

Temperaturi mari in idle rtx 3060

Schema Statie amplificare Electro...
 MBP de pe OLX

Vrei sa lucrezi la stat? Creaza-t...

Cum se inmulteste Caprifoiul?

Cum reciclați ambalajele Tet...
 Probleme cuptor aragaz Beko

Toaletare/taiere cais batran

Reparatie garaj

Retete simple slow cooker
 

1 stea NCAP - Dacia Spring

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#1
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,496
  • Înscris: 22.11.2006
Titlul spune totul. Sursa: https://economie.hot...ct-euroncap.htm

Sincer, eram foarte interesat de Spring, dar dupa ultimele informatii aparute despre cat de slab construita este, cred ca spun Nu multumesc!


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2indFTVpQ_Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files


Edited by Adm, 08 December 2021 - 14:26.
media


#2
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Va așteptați la mai multe? 🙃

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,100
  • Înscris: 13.03.2017
Inca mai puneti botu' la prostiile astea ?
Pai cele mai multe puncte le-a pierdut la capitolul sisteme de asitență
Cu respect dar, fac pipi pe ele
N-am nevoie de lane assist, traffic sign assist sau alte asemenea

#4
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,829
  • Înscris: 06.01.2006
Mie mi se pare ca se descurca bine chiar si la asistenta de franare care banuiesc ca e automata.

Edited by Kroghy, 08 December 2021 - 11:33.


#5
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,775
  • Înscris: 05.02.2012
da e dacie & shit , dar sa fim seriosi , statistic vorbind , o sa vedem mai multi morti in alte marci decat in ea. Majoritatea o vor folosi in oras iar cei care opteaza pentru o masina de genul, singurul pericol pentru ei ar fi acela de a intra cineva pe contrasens

#6
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,789
  • Înscris: 05.06.2002
in plus ea e conceputa ca masina de frecatp reponderent prin oras, unde de obicei sunt tamponari usoare. pt drum lung (unde apar accidentele mai nasoale) nu te ajuta nici autonomia, nici confortul.

#7
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 07.05.2007

View PostNaijax, on 08 decembrie 2021 - 11:31, said:

Inca mai puneti botu' la prostiile astea ?
Pai cele mai multe puncte le-a pierdut la capitolul sisteme de asitență
Cu respect dar, fac pipi pe ele
N-am nevoie de lane assist, traffic sign assist sau alte asemenea
in sfarsit un punct de vedere corect!

#8
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,022
  • Înscris: 16.04.2007
Oricum, e mai buna decat Reno Zoe: De precizat că EuroNCAP a testat acum și noul Renault ZOE, mașină electrică ce a primit zero (0) stele. Posted Image

#9
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,789
  • Înscris: 05.06.2002

View PostAndreysc7, on 08 decembrie 2021 - 11:34, said:

da e dacie & shit , dar sa fim seriosi , statistic vorbind , o sa vedem mai multi morti in alte marci decat in ea.
corect, bmw-ul de +10 ani  face muuuult mai multe victime si asta din cauza mentalitatii celor de la volan.

#10
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 07.05.2007

View Postbluesnake, on 08 decembrie 2021 - 11:27, said:

cat de slab construita este, cred ca spun Nu multumesc!
si un punct de vedere lipsit de fundament!

#11
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
https://www.euroncap...ia/spring/44197

49% protecția pasagerilor adulți. Nici structura de rezistență nu are. Până și noul Logan are 70%.

Edited by SpeedDemon, 08 December 2021 - 11:46.


#12
ClaudiuB10

ClaudiuB10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 04.09.2019

View Postbluesnake, on 08 decembrie 2021 - 11:27, said:

Titlul spune totul. Sursa: https://economie.hot...ct-euroncap.htm

Sincer, eram foarte interesat de Spring, dar dupa ultimele informatii aparute despre cat de slab construita este, cred ca spun Nu multumesc!

Alternative electrice la pretul de 8000 de euro cu tot cu Rabla nu prea ai. Eu as merge sa testez masina, sa vad cum se comporta si nu mi-as baza decizia pe testele EuroNCap. Altfel, ajugi sa-ti iei Wrangler SH pentru oras daca ai frica de accident.

#13
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,816
  • Înscris: 03.08.2010

View PostClaudiuB10, on 08 decembrie 2021 - 11:41, said:



Alternative electrice la pretul de 8000 de euro cu tot cu Rabla nu prea ai. Eu as merge sa testez masina, sa vad cum se comporta si nu mi-as baza decizia pe testele EuroNCap. Altfel, ajugi sa-ti iei Wrangler SH pentru oras daca ai frica de accident.
Cosciug electric la 10.000€, modelul low-cost(brad nefinisat, nu stejar :))).

#14
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,472
  • Înscris: 15.04.2019
Cui i-e frica de lup nu intra in padure. G. Hagi
P.S. Oricum e mult mai safe decat o motocicleta, de exemplu. Fie ea si de 50.000 euro.

Edited by __Dan__, 08 December 2021 - 11:50.


#15
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 931
  • Înscris: 21.03.2004
Petru oras, merge si cu 0. Daca te descursi (adica nu mori) cu bicicleta/scuter, te descurci si cu Spring.
La Spring nu siguranta e problema ci faptul ca e o chinezarie, importata in Europa ca sa indeplineasca Dacia criteriile de emisii si in acelasi timp sa nu canibalizeze vanzarile celorlalte masini electrice din grupul Renault, adica e ieftina (cu rabla) si atat.
Daca voia Renault sa faca treaba buna, electrifica Sandero dar ar fi insemnat sa omoare ZOE considerand cat de bine se vinde Sandero cu motor termic care e folosot in aceasi scop, fataiala prin oras.
Springul ar trebui sa aiba slogan de vanzari: Pute, pute, da-i caldut.

Edited by marcone, 08 December 2021 - 11:53.


#16
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,775
  • Înscris: 05.02.2012

Quote

Alternative electrice la pretul de 8000 de euro cu tot cu Rabla nu prea ai.

In banii aia , romanul vrea Rolls-Royce, nou daca se poate.
Daca stai sa te gandesti, sunt 8 salarii a unei persoane din clasa medie ... ce drac sa ai in banii astia ? Posted Image . Adica nu poti cere altceva mai bun

Edited by Andreysc7, 08 December 2021 - 11:50.


#17
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,107
  • Înscris: 30.08.2017
WTF, doar o stea? Noroc ca e gandita doar pentru oras, unde accidentele se petrec, in general, la viteze mici. Chiar si asa, e deprimant sa auzi ca a luat doar o stea. Vorbim de o masina de 19k euro, totusi.

View Postcristiany, on 08 decembrie 2021 - 11:38, said:

Oricum, e mai buna decat Reno Zoe: De precizat că EuroNCAP a testat acum și noul Renault ZOE, mașină electrică ce a primit zero (0) stele.

Deci se poate si mai rau. Interesant ca tot Renault...

Quote

Cei de la EuroNCAP spun că Dacia a lansat o mașină care merge mult dincolo de conceptul de ”frugal engineering” al Dacia pentru că este o mașină ce a avut mari probleme la testele de impact, existând pericol mare ca șoferul să fie rănit la nivelul pieptului, iar pasagerul din spate se poate lovi rău la cap în cazul unui impact frontal.
EuroNCAP nu a acordat nici măcar o stea pentru modelul Renault Zoe și spune că Renault, care era sinonimă cu siguranța acum mulți ani, obținând cinci stele cu Laguna, în 2001, lansează mașini la care siguranța nu prea mai contează.

View PostSpeedDemon, on 08 decembrie 2021 - 11:31, said:

Va așteptați la mai multe? ��

Chiar daca e produsa in China, ma asteptam la standarde de siguranta similare cu Sandero/Logan, pentru ca e gandita pentru aceeasi piata..

Edited by george_alexandru, 08 December 2021 - 11:55.


#18
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,044
  • Înscris: 01.01.2010
Nici mie nu-mi pasa de sistemele de asistenta. Dar...ati vazut vreodata Logan tamponat sau lovit frontal? Eu, da. Si stiu ca sunt multe pe la noi, mult mai multe decat alte marci, insa, luand numarul de masini de alta marca, indiferent de an si egalandu-l cu numarul de Logan-uri, va spun ca ar trebui sa va pese de siguranta. Am vazut Logan facut armonica, rupt in doua, rupt de la jumatate. Se comporta in cazul impactului, ca Dacia 1300.
Si ar trebui sa fiti atenti si la altele, cum ar fi sistemele multimedia, designul. Ca aici au plusat, au pus LED-uri, si alte chestii, ca sa ia ochii, insa unde conteaza, au lasat de la ei.
Eu platesc mai putin pe Dacia ca nu are aia, ailalta, dar vreau sa nu se faca rabat la calitate la sasiu, la rezistenta la impact. Si citit cu atentie articolul, nu le-au luat puncte ca nu are softuri ajutoatoare, nu doar pentru asta.
Deci: Dacia a obținut 45 de puncte din 100 la siguranța pasagerilor, 56 de puncte la siguranța copiilor. Daca era eleva, masina aceasta era de nota 5,5. Si asta in ceea ce priveste numai siguranta pasagerilor dpdv hardware (sasiu, elemente siguranta, airgab-uri etc).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate