1 stea NCAP - Dacia Spring
#37
Posted 08 December 2021 - 12:25
#38
Posted 08 December 2021 - 12:29
Ion_Bumbu, on 08 decembrie 2021 - 12:18, said:
Pe ala l-au belit la asistenta altfel tot 1 stea lua. Zoe a fost depunctat masiv la siguranta activa, deoarece Lane Assist si AEB (Active Emergency Brake) sunt doar optionale. Iar Emergency Call nu e disponibil nici macar ca optional. Privind in ansamblu, in ambele cazuri, principalele carente sunt la protectia soferului (ar trebui inlocuite componentele rigide, nedeformabile), protectia capului la impact din spate (trebuie lucrat la forma tetierelor), si zborul prin habitaclu in caz de impact din partea opusa (aici trebuie airbag-tunel pe centru). In mod specific, la ZOE mai e buba cu impactul lateral, dar acolo nu prea au ce face, din cauza ca structura de rezistenta e bagata destul de mult inauntru (de-aia are usile alea care acopera plafonul cand se inchid, si intra o gramada de frunze, seminte etc. in santul ala). EDIT: hai cu Rino 5-ul ala mai repede, sa incheie capitolul Zoe... Edited by End-L-user, 08 December 2021 - 12:32. |
#39
Posted 08 December 2021 - 12:32
Dacia Spring e ieftina comparativ cu concurenta exact cum sunt surorile cu motor termic. Ca atare apar nenumarate "teste" unele serioase, altele platite de concurenta, menite sa o discrediteze! EXACT cum a patit la inceput Logan, Duster, pana clientii s-au convins de valabilitatea produsului.
Clientii decid, sa o vedem pe piata! O stea poate fi suficient acum, asa cum 3-4 stele au fost suficiente la masinile cu motor termic. Vrei 5 stele acum? Cauti alt model, nu poti pretinde pret de Clio si dotari de Mercedes! |
#40
Posted 08 December 2021 - 12:37
Faptul ca o masina a avut 5 stele acum 5 ani pe vechile norme si acum obtine doar o stea pe noile norme, asta nu o face mai nesigura decat era inainte.
Asa e si cu Dacia Spring. Pe vechea norma putea sa aibe 4 stele si era o masina safe. Acum cu o stea inseamna ca e o sinucidere asistata daca te urci la volanul ei ? |
#41
Posted 08 December 2021 - 12:42
Leo2006, on 08 decembrie 2021 - 12:37, said: Asa e si cu Dacia Spring. Pe vechea norma putea sa aibe 4 stele si era o masina safe. Acum cu o stea inseamna ca e o sinucidere asistata daca te urci la volanul ei ? E suficient sa compari cu Logan...tot in 2021 evaluata. Standardele NCAP au crescut, e adevarat, dar standardele Renault au scazut. Pentru o masina vanduta la un pret dublu fata de cel al unui Logan, te astepti la un standard de siguranta macar similar. |
#42
Posted 08 December 2021 - 12:45
Testul serios ar fi cel facut de soferul ala beat cu BMW-ul in Bucuresti acum 3-4 saptamani (coliziune laterala cu stalp), sa vedem daca mai iesi viu din Dacie.
Dacia nu merita steaua Edited by drive-x, 08 December 2021 - 12:47. |
#43
Posted 08 December 2021 - 12:46
Leo2006, on 08 decembrie 2021 - 12:37, said:
Faptul ca o masina a avut 5 stele acum 5 ani pe vechile norme si acum obtine doar o stea pe noile norme, asta nu o face mai nesigura decat era inainte. Nu-i chiar asa! Situatia pe drumuri este alta decit acum 8 ani cind a fost testat ZOE si a iesit cu 5 stele, pe atunci vedeai o masina grea la 10 masini, acum tot a doua, a treia masina e SUV... |
#44
Posted 08 December 2021 - 12:49
__Dan__, on 08 decembrie 2021 - 11:46, said:
Cui i-e frica de lup nu intra in padure. G. Hagi P.S. Oricum e mult mai safe decat o motocicleta, de exemplu. Fie ea si de 50.000 euro. Edited by GlCA_Contras, 08 December 2021 - 12:51. |
#45
Posted 08 December 2021 - 12:49
End-L-user, on 08 decembrie 2021 - 12:29, said:
Zoe a fost depunctat masiv la siguranta activa, deoarece Lane Assist si AEB (Active Emergency Brake) sunt doar optionale. Iar Emergency Call nu e disponibil nici macar ca optional. ... N`a fost depunctat masiv, doar de la 1 stea, ca mai mult nu avea cum sa ia, la 0 stele. Asa Loganul a fost depunctat mai mult, de la 4 stele la 2. Edited by Ion_Bumbu, 08 December 2021 - 12:58. |
#46
Posted 08 December 2021 - 12:51
drive-x, on 08 decembrie 2021 - 12:45, said:
Testul serios ar fi cel facut de soferul ala beat cu BMW-ul in Bucuresti acum 3-4 saptamani (coliziune laterala cu stalp), sa vedem daca mai iesi viu din Dacie. Dacia nu merita steaua Spring a iesit mai bine ca ZOE la impactul cu stalpul. Zoe: Quote However, in the more severe side pole impact, driver’s head directly impacted the intruding pole and head injury values indicated poor protection of this part of the body. Rib compression indicated marginal chest protection. Spring: Quote In both the side barrier test and the more severe side pole impact, rib compression indicated marginal levels of chest protection, but that of other critical body areas was good. |
|
#47
Posted 08 December 2021 - 12:51
Leo2006, on 08 decembrie 2021 - 12:37, said:
Faptul ca o masina a avut 5 stele acum 5 ani pe vechile norme si acum obtine doar o stea pe noile norme, asta nu o face mai nesigura decat era inainte. Asa e si cu Dacia Spring. Pe vechea norma putea sa aibe 4 stele si era o masina safe. Acum cu o stea inseamna ca e o sinucidere asistata daca te urci la volanul ei ? |
#48
Posted 08 December 2021 - 12:53
Ion_Bumbu, on 08 decembrie 2021 - 12:49, said:
N`a fost depunctat masiv doar de la 1 stea, ca mai mult nu avea cum sa ia la 0 stele. Asa Loganul a fost depunctat mai mult, de la 4 stele la 2. A fost depunctat la scorurile individuale care, cumulate, genereaza numarul final de stele. Daca avea AEB, LA si eCall, garantat la final avea cel putin o stea, la fel ca Spring (chit ca a iesit mai nasol la testele de impact). |
#49
Posted 08 December 2021 - 12:53
drive-x, on 08 decembrie 2021 - 12:45, said:
Testul serios ar fi cel facut de soferul ala beat cu BMW-ul in Bucuresti acum 3-4 saptamani (coliziune laterala cu stalp), sa vedem daca mai iesi viu din Dacie. Dacia nu merita steaua [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XfOtxnnR_II?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca ar fi avut pasager in dreapta, nu stiu daca ar fi scapat cu viata . Sunt foarte multe variabile cand vine vorba de un accident, iar la ncap sunt destul de basic. Mai sunt unii ce au facut accident in ungaria cu un Lamborghini Huracan si au iesit pe picioarele lor din masina dupa care a luat foc Edited by Andreysc7, 08 December 2021 - 12:55. |
#50
Posted 08 December 2021 - 12:57
Voi vreti scuter electric care sa va ofere x stele incap... la mai mare
|
#51
Posted 08 December 2021 - 13:01
Municipalwaste, on 08 decembrie 2021 - 12:07, said: De fapt, sunt si artere in oras unde se merge cu 60-70, iar daca aduni viteza ambelor masini, ai sanse sa belesti belengheru chiar si in oras Pe ambele artere am primit flash-uri ca să mă dau la o parte. Mă târâiam cu 55 km/h. |
|
#52
Posted 08 December 2021 - 13:03
Mda, ce tot o dau unii la intors ca o stea de fapt sunt 3....
Pai, sa o luam cu protectia pasagerilor: ZOE - ZERO stele - 43/52 , Spring - 1 stea - 49/56 , Fiat 500e - 4 stele - 76/80. Deci, stelele chiar eflecta gradul de siguranta. Daca de la Spring nu aveam pretentii....Zoe este o rusine, o subcompacta cu o singura stea. |
#53
Posted 08 December 2021 - 13:08
Da, nasol cu Spring. Am auzit ca daca te prinde grindina pe sosea te ciuruieste ca in filmele lui Nicolaescu. Poate strangem semnaturi pentru interzicerea modelului, trebuie protejati toti cei care ar fi tentati sa cumpere. Hai sa salvam si oamenii, nu numai gandacul de autostrada! Si poate da, dracului, Renault faliment sau se relocheaza, ca prea e singura mare firma din Romania care isi plateste taxele catre stat! Nu avem nevoie de rahatul lor de masina!
Muncesc nesimtitii aia de la uzina in loc sa puna mana pe carte sa faca cursuri de reprofilare, sa se faca chelneri sau agenti de turism. In loc sa cheltuim banii europeni pe programele de reconversie profesionala din industrie in servicii, vrem autostrazi pentru sicrie pe patru roti. Decat un Spring mai bine doua actiuni la Tesla! Le tin in buzunar si le mai duc la nas cand merg cu metroul sau tramvaiul prin Bucuresti! |
#54
Posted 08 December 2021 - 13:20
Probabil ca mai puteau baga 100kg de fier in ea sa intareasca structura. Inca vreo 20 de kg in plus in trenul de rulare sa care fierul ala si cele 20 de kg de baterie in plus care sa care fierul si trenul de rulare fara scaderea autonomiei. Si un motor mai mare care sa care fierul, bateria si trenul de rulare.
Si isi dadeau seama ca suta de kg de fier in plus nu mai era suficienta pt ca masina era semnificativ mai grea decat la inceput. Si tot asa... E f greu sa faci sigura o masina electrica mica pt ca ai 200kg de baterie care solicita structura in caz de impact. Structura trebuind sa preia si inertia bateriei. Motorul termic, daca e montat in fata nu solicita aproape deloc structura in caz de impact frontal pt ca nu are cine stie ce structura deformabila intre el obstacol. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users