Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Dezbatere viteza si poluare in Bucuresti

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#73
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
De ce tot insiști cu aberația asta, eu am picat traseul de 5 ori și în final am luat permisul. Picatul doar înseamnă o amânare, te mai pregătești, până la urmă îl ia lumea.
Sa nu mai zic de toate scandalurile cu șpagă la permise și corupția generalizată din poliția rutieră. 🤢

Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 21:25.


#74
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View PostSpeedDemon, on 05 decembrie 2021 - 21:25, said:

De ce tot insiști cu aberația asta, eu am picat traseul de 5 ori și în final am luat permisul. Picatul doar înseamnă o amânare, te mai pregătești, până la urmă îl ia lumea.
Sa nu mai zic de toate scandalurile cu șpagă la permise și corupția generalizată din poliția rutieră. ��

Vezi că numai în anul 2009 mai trebuiau să apară cam 100.000 de mașini pe străzi.

Ia vezi câte au apărut.

Am auzit că vor să înăsprească examenul la traseu.

Serios ?

Poate vor lua 2 din 20 acum.

Eu băgam normă - 1 din 50.

La care luau mai mulți să îi caute anticorupția să vadă dacă nu cumva iau șpagă să dea permise.

Edited by emeral, 05 December 2021 - 21:36.


#75
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,136
  • Înscris: 14.09.2007
Ai fi facut tu multe , dar ai ajuns sa-ti versi frustrarile pe sp .










#76
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View PostNicu90, on 05 decembrie 2021 - 21:40, said:

Ai fi facut tu multe , dar ai ajuns sa-ti versi frustrarile pe sp .

Am 4 mașini. Le țin în curți. Nu pe străzi ca săracii.

#77
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Ai vrea sa își bage lumea mașinile în apartament? Tocmai incompetenta din primărie a ajuns de sunt de multe ori mai multe mașini decât locuri de parcare.
Nu toți sunt bugetari cu pensii speciale. 🤢

Edited by SpeedDemon, 05 December 2021 - 21:59.


#78
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,721
  • Înscris: 23.04.2007

View Postemeral, on 05 decembrie 2021 - 21:44, said:

Am 4 mașini. Le țin în curți.
Da' de ce nu circuli cu ele ... nu mai ai bani de benzina ?

#79
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View PostSpeedDemon, on 05 decembrie 2021 - 21:59, said:

Ai vrea sa își bage lumea mașinile în apartament? Tocmai incompetenta din primărie a ajuns de sunt de multe ori mai multe mașini decât locuri de parcare.

La mine în bloc pe etajul meu sunt 3 bărbați cu permise și 2 femei cu permise.

Deci ar trebui să avem doar noi 5 mașini pe lângă bloc.

Nici unul nu are mașină lângă bloc și se duc la muncă pe jos 2 bărbați și 1 femeie.

Deci cine e deștept se mută aproape de locul unde lucrează sau la maxim 2 stații de metrou.

În total doar cei de pe etajul meu avem 8 mașini și nici una nu e parcată lângă bloc.

Fiecare le are în curți tot în oraș pe unde mai au case.

Și în toate blocurile sunt foarte mulți care procedează așa - țin mașinile în curți și merg pe jos că nu au unde să parcheze mașinile.

Nu există loc fizic lângă blocuri ca să se poată parca atâtea mașini câte au cei care locuiesc în blocuri.

Edited by emeral, 05 December 2021 - 22:12.


#80
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,136
  • Înscris: 14.09.2007
Si daca schimbi locul de munca cum faci , schimbi si locuinta ?

#81
emeral

emeral

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,492
  • Înscris: 16.09.2021

View PostNicu90, on 05 decembrie 2021 - 22:14, said:

Si daca schimbi locul de munca cum faci , schimbi si locuinta ?

Depinde unde lucrezi. Dacă lucrezi doar în centru tot pe acolo te muți cu munca dintr-un loc în altul.

Eu am stat cel mai departe de locul de muncă la cam 1100 de metri și cel mai aproape la 300 de metri.

Ăsta e avantajul în centru că oriunde lucrezi ajungi pe jos la muncă dacă stai tot acolo și nu ai nevoie de mașină.

Edited by emeral, 05 December 2021 - 22:21.


#82
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,187
  • Înscris: 22.05.2003
Eu propun ca familiile se sa separe, daca locul de munca e prea indepartat, gen mai mult de 1000m :)
Economia merge (taras-grapis) si pt ca oamenii sunt mobili, altfel am muri de foame.

#83
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Eu n-am avut niciodată un loc de muncă la mai aproape de 500 km de casa. 🙃

In afara e ceva normal că unii să facă zilnic și 200 km dus, 200 întors, destul de aberant dar na. Și nu ii că Germania fara limita că tot trebuie mers cuminte, sunt multi km și consumul sapa rău la buzunar.

Edited by SpeedDemon, 06 December 2021 - 06:19.


#84
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,400
  • Înscris: 29.01.2008
Lui probabil i s-a dat locuință de serviciu aproape de locul de muncă, pentru că a fost bugetar "albastru". Am avut cu soția locuri de muncă la mai puțin de 1 km unul de altul, mergeam la serviciu sau cu copii la școală, apoi din motive obiective am ajuns cu locurile de muncă la 10 km unul de celălalt. După gândirea lui emeral, probabil ar fi trebuit să divorțăm și să mă mut mai aproape de serviciu sau cel puțin unul dintre noi să renunțe la serviciu. Nu i-am făcut pe plac și nu aș face-o nici acum.
Ar trebui date permisele doar pentru 2% dintre cei care dau examen? Nu e admitere la facultate cu număr limitat de locuri, e un barem care dacă e trecut iei examenul. Ce te faci dacă azi se prezintă la examen 100 de analfabeți? Treci doi din ei pentru baremul de 2%? Alice Ene la 16 ani e campioană europeană de drift. Dacă vin într-o zi 100 de candidați cu îndemânare la condus similară și care cunosc și aplică legislația la perfecție vor avea voie să ia examenul doar doi dintre ei? În stilul de gândire al lui emeral, ar fi mai util ca toți șoferii să dea anual examen pentru prelungirea permisului și doar un anumit număr dintre ei să fie admiș. Probabil va fi unul dintre cei 98% care vor cădea examenul (bineînțeles, dacă nu se va ține cont de culoarea albastră a uniformei) și până anul viitor va circula cu transportul în comun, admirându-și cele 4 mașini.

#85
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,400
  • Înscris: 29.01.2008
Un singur lucru uită emeral, că înainte să interzici un lucru necesar, trebuie să oferi alternative. Vrei să reduci traficul în București? Amenajează întâi o rețea de piste pentru biciclete, să poți ajunge în orice punct al Bucureștiului cu bicicleta, din oricare punct pleci. Asigură un transport public civilizat, cu mijloace de transport curate, încălzite iarna și cu aer condiționat vara. Asigură o predictibilitate traficului (că fiecare mijloc de transport de suprafață poate avea GPS tracker, să știi exact unde e și să poți vedea într-o aplicație (Google Maps sau alta, chiar și o aplicație locală) ce mijloace de transport să iei, cât timp ai de așteptat și o durată estimată a traseului dintr-un punct în altul.
O mașină care se mișcă poluează, dar cu o utilitate. Mașinile care stau la semafor (acolo mai ajută sistemul S&S) sau în ambuteiaje consumă și poluează inutil. Trebuie realizat un sistem inteligent de semafoare și eventual de drumuri cu sens unic pentru a fluidiza traficul. Toate clădirile noi construite să fie obligatoriu prevăzute cu locuri de parcare proprii, iar cei care „fentează” legea prin construcția de parcări mecanizate pe verticală până la obținerea autorizației de construire sau vânzarea apartamentelor, apoi le mută în altă parte să fie condamnați pentru înșelăciune, iar ei sau orice firmă la care sunt acționari să nu mai poată primi nici o autorizație de construcție pentru minim 10 ani. În zone aglomerate, cu locuri de parcare insuficiente, oricine realizează construcții care au locuri de parcare suplimentare celor prevăzute și care vor fi disponibile și pentru alte persoane decât cei pentru care se realizează construcția respectivă să beneficieze de avantaje fiscale.
Dacă se iau aceste măsuri, se pot lua și altele, pentru reducerea poluării. În Viena, dacă mergi pentru câteva zile, ai posibilitatea să lași mașina în una din numeroasele parcări ieftine de la marginea orașului, în parcarea gratuită a hotelului (dacă dispune de așa ceva) sau poți căuta unul dintre puținele locuri de parcare din centrul orașului și să lași mașina acolo, dar la tarife foarte mari. În Londra, în City nu poți intra cu orice mașină și în orice condiții și de regulă ieși mult mai scump și dacă faci asta decât dacă lași mașina în altă parte și mergi cu transportul în comun. S-a mai încercat și în București cu taxa „Oxigen”, dar era o măsură prost gândită și prost implementată, de aceea nici nu a avut succes. În alte metropole se aplică cu succes, puteau să învețe de la Ponta să dea copy-paste dacă oricum nu i-a dus mintea să gândească o modalitate diferită. Se mai pot mări impozitele pentru mașinile vechi, cu norme de poluare depășite (se reduce numărul de „cazane” aduse din vest), pot fi  majorate și pentru a doua, a treia sau mai multe mașini personale pentru un proprietar (dacă într-o familie sunt 3 șoferi, pot fi câte o mașină pe numele fiecăruia, dacă își permit mai multe mașini decât șoferi, înseamnă că-și pot permite și un impozit mai mare). De ridicat se pot ridica mașinile care încurcă circulația sau pun în pericol siguranța circulației (indiferent că e Maybach sau Dacia 1300), se pot da amenzi la cei cu mașini parcate neregulamentar și executate silit amenzile (sau suspendat permisul dacă nu se plătește amenda în termen de 6 luni), dar nu e nevoie să ridice 1000 de mașini pe noapte, pentru a avea bugetaru' unde să-și parcheze una dintre cele 4 mașini când iasă cu ele prin oraș.
Pe domeniul public și pe drumurile publice avem toți aceleași drepturi, și milionarii sau miliardarii, și bugetarii „albaștri”, și „săracii” care nu au o curte unde să-și șină cele 4 mașini luate din salariu de bugetar. Până una-alta, să nu uităm că salariile (și soldele sau indemnizațiile) bugetarilor, inclusiv impozitele, contribuțiile pentru sănătate, pensie și șomaj aferente sunt plătite din taxele și impozitele plătite de mediul privat, adică de firme, patroni și angajați la privat. Sărăntocii aceia care câștigă salariul minim pe economie trebuie să trăiască și ei, pentru a plăti salariile și pensiile (contributive sau speciale) ale bugetarilor.

#86
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,817
  • Înscris: 21.03.2020

View PostSpeedDemon, on 04 decembrie 2021 - 20:16, said:

https://www.gandul.r...strada-19711325

Pai vad că ideea creață cu limita 30 e a lui Nicușor Dan. Personal am prins ura pe USR după toate ideile lor rutiere nasoale. O să votez viitorul partid a lui Orban probabil. ��
Nicusor Dan a trecut la pelisti inainte de alegeri, chiar Orban l-a prezentat drept candidatul lor Posted Image

#87
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,678
  • Înscris: 13.06.2004

View Postvali, on 05 decembrie 2021 - 19:28, said:

un alt punct dureros pentru bucureșteni e că ei nu se uită deloc la cum e transportul în comun în alte capitale. autobuzul nu te lasă la botul calului. te lasă unde ai noroc. la 500m sau la 700m de casă, drum pe care îl parcurgi pe jos. nu vorbim aici de zonele limitrofe și de casele din câmp, ci de "orașul vechi".

500 metri nu e mult, dar în centru sunt zone unde trebuie să mergi şi 1 k.m. ca să ai acces la transport în comun (spre unele zone). A fost distrus transportul de suprfaţă de unul ciuruit acum aproape 32 de ani şi după aia refacarea a fost doar parţială. În cazul ăsta maşina devine tentantă din păcate. Am mai dat exemple...

View Postpasilla, on 04 decembrie 2021 - 21:00, said:

Fara indoiala.....intr-un oras sigur si cu transport in comun ...existent !

În Bucureşti transportul în comun e destul de existent. Destul de existent pentru că vezi ce am zis mai sus.
Şi e destul de sigur. Tu eşti mai mare decât mine cu cel puţin 15 ani, aşa că ai observat mai bine anii '90 şi începutul de anii '000. Nu era cumva mai periculos pe atunci? Nu eram aşa de înspăimântaţi de unele lucrui pentru că mass-media nu făcea atâta vâlvă. Dacă e să te iei după ce zice mass-media, rata infracţiunilor e mai mare decât în anii '90 şi 2000-2005, ceea ce nu e adevărat.
Că mass-media e un provocator de nelinişte socială, e altă discuţie şi e una lungă...
Sincer, cam până în clasa a VI sau a VII-a nu cred că e tocmai sigur să meargă copii singuri pe distanţe mai mari de 500-800 metri. După aia se poate.

View PostAdm, on 05 decembrie 2021 - 00:52, said:

Candva, intr-un alt timp aceasta viata utopica era realitate.

Ieseai din bloc zgribulit, mergeai 500m pana statia de masina/tramvai
Asteptai chiar si o ora pana venea mijlocul de transport in comun, care era deja full ochi, deci poate reuseai sa prinzi un loc "pe scara", mergand in afara autobuzului.
Acesta se tara pana undeva, unde schimbai mijlocul de transport in comun cu unul la fel de full si jegos.

Daca mai aveai norocul sa lucrezi si intr-un judet din afara Bucurestiului, precum parintii mei, mergeai la Autogara, de unde mai facea 2 ore pt 30 km.

Asta iti lua minim 5-6 ore din zi, teoretic programul incepea la 8, practic ajungeai la 10.

Nu stiu altii cum sunt, dar le doresc dusmanilor asa trai paradisiac.

Eu ma urc in al meu EV, fac 1 Km pana la strada si ma asez in coada.
Mijloace de transport in comun interurbane nu sunt, iar la orele de vf sunt un cosmar oricum.

Cu toata aglomeratia, mizeria etc fac doar o ora in comfort si caldura, in masina mea.
Las plozii la scoala si imi vad de drum.
Visez ca pe ei sa ii chinuiesc cu un autobuz si sa scap sa fac Uber, dar nu cred ca apuc sa vad acea clipa.

Asadar, avem in trecut un mare esec de trai "civilizat".

D-nă Adm, cred că vorbeşti de anii '80-'90, când într-adevăr, unele lucruri erau naşpa. Deşi pe unele trasee S.T.B. intervalul de succedare e mai prost decât în urmă cu 23 de ani...


Cât despre viteza medie de deplasare depinde de oră şi de zi.

Edited by djl, 08 December 2021 - 16:40.


#88
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postdjl, on 08 decembrie 2021 - 16:35, said:

În Bucureşti transportul în comun e destul de existent.
Sincer, cam până în clasa a VI sau a VII-a nu cred că e tocmai sigur să meargă copii singuri pe distanţe mai mari de 500-800 metri. După aia se poate.
Cu siguranta este o placere sa mergi, in 2021, cu V3A pe sinele modernizate.... in urma cu 40 de ani.

Se poate, dar cu multe riscuri legate de trafic si nu numai. Nici nu cred ca are rost sa iti povestesc intamplari prin care au trecut copii mei.

#89
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,678
  • Înscris: 13.06.2004
Da, calea de rulare e praf în unele zone, dar tot faci uneori mai puţin decât cu maşina.
De tâlhărit am fost tâlhărit în adolescenţă. Asta mi-a adus mai multă teamă de unele zone, dar tot nu am renunţat la transportul în comun. Ce au păţit copii tăi?

#90
wolfmanro

wolfmanro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,517
  • Înscris: 04.02.2012

View Postnico99900, on 04 decembrie 2021 - 16:32, said:

Da frustrati mai sunteti. De parca acuma a-ti merge cu 130 prin centrul Bucurestiului.Posted Image

Om merge, n-om merge, dar macar stim sa folosim corect o amarata de cratima.

Edited by wolfmanro, 09 December 2021 - 00:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate