Cum denunt un contract Telekom in curs
Last Updated: Dec 03 2021 21:08, Started by
Shieu
, Dec 03 2021 15:42
·
0
#19
Posted 03 December 2021 - 20:39
#20
Posted 03 December 2021 - 21:05
Mananca, dar degeaba :-)
Crezi ca se sperie furnizorii telecom de un avocat?!? Este fix acelasi lucru ca trimite avocatul notificare sau ca trimiti tu direct ca si client! Important este sa soliciti exact ce trebuie si cum trebuie; sa te exprimi coerent si consecvent si o sa primesti raspunsurile la fel. Cu fiecare operator cu care am avut "probleme" le-am rezolvat amiabil, in scris si corect pana la urma. Poate nu instant, dar intr-un termen rezonabil s-au miscat fiecare (respectiv toti in afara de VDF unde nu am fost client). |
#21
Posted 03 December 2021 - 21:08
Exact. Eu la fel cu Telekom, Orange, UPC si acum Vodafone. Totul rezolvat cu mailuri. Ma cautau ei pe urma. Nu sunam eu la cc ca e mult de așteptat.
La unii si cu mesaje aici la @helper sau mesaje pe FB. Nu iti trebuie niun avocat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users