Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19817 replies to this topic

#9379
florin1008

florin1008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 734
  • Înscris: 17.11.2013
Tocmai am terminat trecerea de la Enel la Hidroelectrica pentru mama. Pe posf imi zicea ca schimbarea e momentan indisponibila. Am facut pe site la Hidroelectrica. In documentele alea generate automat inainte de a semna electronic scrie ca schimbarea furnizorului se va face incepand cu data de 19/12/2022. Presupun ca nu mai trebuie sa fac nimic.

Aveti idee in cat timp se trimite email-ul cu documentele contractuale mentionate la final cand spune ca procesul de contractare a fost finalizat cu succes?

#9380
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postaris86, on 16 decembrie 2022 - 11:12, said:

Contul CEZ mai este activ?
Da, pe posf apar active ambele contracte.
Pot sa trimit la CEZ o instiintare, pot sa anulez din POSF sau naiba stie ce.
Contractul cu HE e din 1.12, operatorul de distributie a facut citirea de inchidere contract (am trimis eu pe wapp la solicitarea cititorului, apoi a venit la inca o citire luna asta).
Pe portalul CEZ da mesaje dubioase gen sistem indisponibil iar pe app spune ca pe codul de client nu sunt locuri de consum active.
Inteleg ca nu o fi facuta actualizarea in posf, in seara asta trimit si mail la distribuitor de creare cont sa vad ce apare acolo.

Edited by Hansolo, 16 December 2022 - 20:04.


#9381
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 14.12.2001

View Postflorin1008, on 16 decembrie 2022 - 19:44, said:

Tocmai am terminat trecerea de la Enel la Hidroelectrica pentru mama. Pe posf imi zicea ca schimbarea e momentan indisponibila. Am facut pe site la Hidroelectrica. In documentele alea generate automat inainte de a semna electronic scrie ca schimbarea furnizorului se va face incepand cu data de 19/12/2022. Presupun ca nu mai trebuie sa fac nimic.

Aveti idee in cat timp se trimite email-ul cu documentele contractuale mentionate la final cand spune ca procesul de contractare a fost finalizat cu succes?
Si eu am facut pentru mama mea alaltaieri. Mail-ul cu contractul si celelate documente l-am gasit a doua zi dimineata , venit la ora 4.00 am Posted Image

Edited by nucutza, 16 December 2022 - 20:43.


#9382
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 14.12.2001
breaking news !

https://client.hidro...rica.ro/facturi

Ce e caraghios e ca dupa ce se lauda nu spun cum le vedem :)

#9383
aboicu123

aboicu123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 06.05.2020
Să vină facturile! Fără număr!

#9384
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 28.08.2019
Probabil ca facturile vor veni cumulate pe mai multe luni, sau vor veni mai multe la intervale scurte de timp.

#9385
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 22.05.2019

View Postjeff48, on 16 decembrie 2022 - 19:18, said:

București 0,68   E sistată complet facturarea începând din 27.10.  Fa-ți un cont la distribuitorul zonal și vezi multe detalii despre contractul tau
Mulțumesc , am cont la E-Distribuție , am să mă uit .

#9386
av_myjob

av_myjob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,257
  • Înscris: 14.04.2009
Dati ma' drumu' la facturi !...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UBlGejhljUY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#9387
SwatKat

SwatKat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,223
  • Înscris: 01.12.2005

View PostPanzaru, on 16 decembrie 2022 - 19:14, said:

Cele 2 Ordine din 2022 care înlocuiesc ordinul 234 din 2019 se referă doar la contractarea prin platforma online (eu doresc să mă mut de pe site-ul Hidroelectrica) și deci, mă lasă în ceață cu problema ridicată de mine, cea cu preavizul de 21 de zile

View PostJumong, on 16 decembrie 2022 - 19:34, said:

Pana acum te mutai deja, cred ca-ti veneau si actele pe mail. Posted Image

Exact. Ca sa nu spun ca odata cu implementarea POSF trecerea se va face de la o zi la alta.
Am incheiat 3 contracte la familie si colegi in ultimele zile, trecerea se face in max 3 zile:
- 7 dec procedura contactare, cu intrare in vigoare pe 10, imediat a aparut pe site distribuitor Cerere citire pentru schimbare furnizor tot cu data de 10, pe 10 a aparut citirea si de pe 11 apare Hidro ca furnizor.
- 16 dec (pe la ora 14.00) facut 2 contracte, cu data intrare in vigoare 19 dec, deja acum seara pe site distribuitor apare actiunea de citire contor cu data programata 19.

#9388
vasy86le

vasy86le

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 18.03.2008
Ar fi frumos daca ne-ar spune si cum putem vedea facturile..

#9389
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,542
  • Înscris: 01.08.2006
Minune că au făcut anunțul vinerea 😄

#9390
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postnucutza, on 16 decembrie 2022 - 21:41, said:

breaking news !
Frumos...dar din pacate nu inseamna nimic... tot nu se pot vedea facturile si tot nu au retras banii pentru plata ultimei facturi care a acumulat deja 21 zile de intarziere din cauza lor fireste. Sa vedem ce se mai intampla Posted Image

Edited by andreic, 16 December 2022 - 23:57.


#9391
Razvan319

Razvan319

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,891
  • Înscris: 07.06.2021

View Postnucutza, on 16 decembrie 2022 - 21:41, said:

breaking news !

https://client.hidro...rica.ro/facturi

Ce e caraghios e ca dupa ce se lauda nu spun cum le vedem :)

Arată mai bine acum, au pus la punct interfață, nu mai e așa mohorât colorata. Bine că s a putut până la urmă !

#9392
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Ma termin de ras, am vrut sa le reamintesc de intarzierea platii din vina lor si am zis hai sa scriu la esalonari Posted Image

Attached File  esalonari.jpg   38.86K   163 downloads

Am senzatia ca azi pun anuntul si luni-marti creeaza si adresa Posted Image

Edited by andreic, 17 December 2022 - 00:15.


#9393
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 26.02.2010

View PostHansolo, on 16 decembrie 2022 - 19:58, said:


Da, pe posf apar active ambele contracte.
Pot sa trimit la CEZ o instiintare, pot sa anulez din POSF sau naiba stie ce.
Contractul cu HE e din 1.12, operatorul de distributie a facut citirea de inchidere contract (am trimis eu pe wapp la solicitarea cititorului, apoi a venit la inca o citire luna asta).
Pe portalul CEZ da mesaje dubioase gen sistem indisponibil iar pe app spune ca pe codul de client nu sunt locuri de consum active.
Inteleg ca nu o fi facuta actualizarea in posf, in seara asta trimit si mail la distribuitor de creare cont sa vad ce apare acolo.

Nu mai ești la CEZ, dacă ți-au închis contul. Informația în POSF nu este actualizat în timp real.

#9394
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,542
  • Înscris: 01.08.2006
Au zis să schimbe textul că a trecut demult 1 decembrie. Acum trebuie să cheme altă echipă de IT, alte licitații, alte termene pentru crearea adresei de email 😄

#9395
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,161
  • Înscris: 15.05.2008
Mai bine bagau cererea pt plafonarea de 0,68 sau unde o trimitem,dar stai asa ca vreau prea mult.
Sa intelegem ca pt asta au muncit pe rupte peste o luna de zile! super,tiineti-o tot asa,facturi la anu si la multi ani.

#9396
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,917
  • Înscris: 31.03.2003
Ce plafonare la Hidroelectrica?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate