Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19816 replies to this topic

#5743
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postaris86, on 29 iunie 2022 - 22:15, said:

Hidroelectrica factura o dată la cateva luni catre furnizorii de energie electrică. Orice achizitie la stat se face greoi, de asta dureaza destul de mult să isi pună la punct sistemul de facturare.

E vorba de punctul unic de contact si termenele de raspuns. Nu exista feed back, lipsa reactie.

Daca ar fi fost doar facturile nu era problema dar nu exista comunicare, Hidro sufera de autism.

#5744
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Aveti idee ce se intampla daca nu se comunica indexul , sunt capabili sa emita facturi pe estimat ? Oricum din martie si pana acum a fost emisa fix o factura .

#5745
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Evident ca daca nu trimiteti o autocitire, operatorul de distributie, va estima un consum, pe care il va trimite catre Hidroelectrica spre facturare.

#5746
Brainie

Brainie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 18.04.2007

View Postmadalinmdl1, on 30 iunie 2022 - 06:00, said:

Am platit și eu prima factura, de când sunt client Hidroelectrica. Am platito la aparatul instalat la BCR. Neavând suma fixă, am platit cu vreo 17 lei in plus. întrebarea mea este : se va scădea banii plătiți în plus ?
Idem, dar suplimentul mult mai mic, la 2 facturi. La a doua nu au scăzut nimic. A treia nu a apărut încă. La un moment dat o să-i întreb unde sunt banii în plus, dar mai aștept, poate își pun la punct sistemul de urmărire încasări.

Edited by Brainie, 30 June 2022 - 09:25.


#5747
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Softul lor de facturare nu le permite ca la emiterea unei facturi noi sa afiseze soldul clientului sau sa tina cont de platile in avans.

Platiti exact cat e factura. Tehnic asa cum este scris si pe factura, nu au posibilitatea de afisare a vreunui sold sau de a putea tine cont de sumele in avans achitate la emiterea unei noi facturi.

Daca cereti prin formularul de reclamatii fisa de client acolo veti regasi sumele platite in plus. Dar ele nu vor aparea niciodata in facturile emise.

Nu am citit nicaieri in spatiul public ca ar avea deschisa o noua licitatie pentru soft de facturare mai performant.



#5748
Laob545

Laob545

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 28.04.2022

View Postmadalinmdl1, on 30 iunie 2022 - 06:00, said:

Am platit și eu prima factura, de când sunt client Hidroelectrica. Am platito la aparatul instalat la BCR. Neavând suma fixă, am platit cu vreo 17 lei in plus. întrebarea mea este : se va scădea banii plătiți în plus ?
Nu mai faceți niciodată asa. Plătiți exact deoarece Hidroelectrica nu cred au pus la punct sistemul de facturari.

#5749
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
Unde se introduce indexul? acel PORTAL CLIENT HIDROELECTRICA de pe site-ul lor e mort (cel putin de cateva zile)

#5750
optimus prime

optimus prime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 16.04.2006

View Postaeon, on 30 iunie 2022 - 10:00, said:

Unde se introduce indexul? acel PORTAL CLIENT HIDROELECTRICA de pe site-ul lor e mort (cel putin de cateva zile)
Portalul merge foarte bine.Chiar acum am verificat daca s-a emis factura pe aprilie ....si evident ca nu s-a emis.Indexul nu poate fi transmis in afara perioadei 24-28 a lunii.

#5751
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postblackskorpion, on 30 iunie 2022 - 09:19, said:

Evident ca daca nu trimiteti o autocitire, operatorul de distributie, va estima un consum, pe care il va trimite catre Hidroelectrica spre facturare.

Nu OD face estimarea ci furnizor, in baza conventiei semnate cu furnizor, nu cu OD.

#5752
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008

View Postblackskorpion, on 30 iunie 2022 - 09:19, said:

Evident ca daca nu trimiteti o autocitire, operatorul de distributie, va estima un consum, pe care il va trimite catre Hidroelectrica spre facturare.
Operatorul Distributie Oltenia ne-a pus contoare smart. Alea trebuie sa se autociteasca singure.

Si nu era faza ca la maxim 3 luni sunt obligati sa le citeasca? Gaz si curent?

#5753
iogamac

iogamac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 05.11.2009

View Posticssizero, on 30 iunie 2022 - 08:24, said:

Aveti idee ce se intampla daca nu se comunica indexul , sunt capabili sa emita facturi pe estimat ? Oricum din martie si pana acum a fost emisa fix o factura .
Și cu indexul dat, tot pe estimat emit!...

#5754
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008
Pai si estimatele alea de unde le iau, din ce consumuri am dat pe lunile anului pe cererea de trecere la Hidroelectrica? Ca acolo pe iulie sunt 500, pe august sunt 700 kwh, adica daca ei le baga tot pe alea, degeaba as face eu economie sa nu mai pornesc aerul conditionat mare de pe hol, ci doar pe cel mic din dormitorul meu.

#5755
stericuta

stericuta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 16.03.2005

View Postblackskorpion, on 30 iunie 2022 - 09:57, said:


Nu am citit nicaieri in spatiul public ca ar avea deschisa o noua licitatie pentru soft de facturare mai performant.

https://www.profit.r...ionale-20672526

#5756
miramax_

miramax_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 17.11.2006
e durere mare de cap cu softurile astea. vad totusi ca unele firme concurente au deja platforma online perfect functionala de ani de zile si nu au nici o problema cu emiterea facturilor si introducerea indexelor de consum, etc....

Cred ca treaba asta trebuia facuta si terminata de mult, trebuiau sa fie pregatiti din ziua nr 1.

introducerea indexelor si verificarea facturilor se face la adresele urmatoare:
https://client.hidro...a.ro/autocitire
https://client.hidro...rica.ro/facturi

Edited by miramax_, 30 June 2022 - 13:32.


#5757
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020
De maine intra in vigoare STANDARD DE PERFORMANȚĂ din 30 iunie 2021 pentru activitatea de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale - care are deja forma consolidata 01.07.2022 (desi asta ar fi maine) - https://legislatie.j...mentAfis/249437,

care prevede:

1. IC1 - timpul de răspuns la o solicitare de transmitere a unei oferte de furnizare 15 zile lucrătoare pentru activitatea de furnizare a energiei electrice  100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
5 zile lucrătoare pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale
2. IC2 - timpul de răspuns la o solicitare de încheiere a unui contract de furnizare 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
3. IC3 - timpul de răspuns la o solicitare de modificare/completare a unui contract de furnizare 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
4. IC4 - timpul de răspuns la o solicitare referitoare la o factură emisă  5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
5. IC5 - timpul de răspuns la o sesizare referitoare la întreruperea/limitarea furnizării la locul de consum, după caz, dispusă nejustificat de către furnizor 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
6. IC6 - timpul de transmitere către OR a unei solicitări de reluare a furnizării la locul de consum, a cărei întrerupere/limitare a fost dispusă de către furnizor 4 ore în timpul programului de lucru 12 lei/oră de întârziere
7. IC7 - timpul de transmitere către OR a unei solicitări primite al cărei obiect este legat de domeniul de activitate al OR 3 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
8. IC8 - timpul de transmitere către solicitant a răspunsului primit de la OR 3 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
9. IC9 - timpul de răspuns la o solicitare referitoare la procesul de schimbare a furnizorului 5 zile lucrătoare 100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
10. IC10 - timpul de răspuns la o solicitare referitoare la activitatea de furnizare, al cărei obiect nu se regăsește printre indicatorii de calitate prevăzuți expres în cadrul standardului 20 de zile lucrătoare  100 lei, la care se adaugă 50 lei pentru fiecare zi de întârziere, începând cu a doua zi de întârziere
11. IC11 - timpul de preluare a unui apel telefonic efectuat prin serviciul de telefonie (call center) 8 minute, în timpul programului de lucru 0,20 lei/minut


Deci va fi simplificata dur interactionarea cu ei ...

Edited by Malineanu, 30 June 2022 - 13:40.


#5758
optimus prime

optimus prime

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 16.04.2006
Da.La noi insa, legea e doar pe hartie.Practica ne omoara.Sunt curios cine se va ocupa cu verificarea timpilor de raspuns.

Edited by optimus prime, 30 June 2022 - 14:29.


#5759
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

View Postoptimus prime, on 30 iunie 2022 - 14:29, said:

Da.La noi insa, legea e doar pe hartie.Practica ne omoara.Sunt curios cine se va ocupa cu verificarea timpilor de raspuns.

Pe vremuri ANRE si ANPC se ocupau, acum a ramas doar ANRE. Insa si ei, din ce in ce mai greu ...

Eu am de gand sa le re-trimit toate cererile nesolutionate pana in prezent (nici macar n-au raspuns), sa intre cu data de 01.07, se pare ca pana maine nu le-ar fi pasat deoarece contractele concurentiale erau lipsite de preved. standardului de calitate. Om vedea. Per aspera, ad astra ...

Edited by Malineanu, 30 June 2022 - 14:50.


#5760
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postoptimus prime, on 30 iunie 2022 - 14:29, said:

Da.La noi insa, legea e doar pe hartie.Practica ne omoara.Sunt curios cine se va ocupa cu verificarea timpilor de raspuns.


Mai angajam vreo 200 de mii de bugetari care sa urmareasca timpii de raspuns, poate le dam si o pensie speciala si ii scoatem la pensie pe la 32, sa nu fie prea obositi cand vine postasul, iti dai seama ca romanii au parte de legi aberante, pentru ca sunt scrise de analfabeti functionali, insusi sistemul asta a fost conceput de un analfabet functional care a avut niste interese in cap, numai poporul nu a fost introdus in ecuatia asta

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate