Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#5779
Posted 01 July 2022 - 12:54
Ca unul care am placat de la un furnizor care ma taxa cu cca 1,4 lei/kwh (si eu am avut anul trecut consumul mediu de cam 310kwh, ca am avut 2 luni parintii la noi si a mers mai nosn stop AC-ul) nu comentez si astept cuminte factura de la Hidro. Ca vine peste 5 luni, aia e, macar stiu ca platesc la fel de putin ca pana acum (contractul vechi care expirase era cu pret tot pe acolo). Nu folosesc banii si aia e.
Alternativa era sa platesc un an intreg pretul asta mare si eventual sa ma rog ca in aprilie 2023 furnizorul (daca nu-l schimbam intre timp) sa-mi recalculeze tot consumul la pretul mai mic, plafonat - si sa stau cu stres legat de consum, eu am in teorie cam 270 kwh/luna, daca nu fac vreun exces. Vad ca indexii sunt inregistrati si la Hidro, sunt preluati si de distribuitor, vor veni facturile vreodata... |
#5780
Posted 01 July 2022 - 13:52
@SwatKat: da, ai dreptate, numai sa nu-ti vina vreo 3 facturi deodata, aia e problema, nu ca emite hidro facturile cu intrarziere...daca iti vine deodata pt. toate lunile din urma (2 sau 3 luni), clar va fi suma mare, ca se aduna, si ce faci?
|
#5781
Posted 01 July 2022 - 13:58
toto_riina, on 01 iulie 2022 - 13:52, said:
@SwatKat: da, ai dreptate, numai sa nu-ti vina vreo 3 facturi deodata, aia e problema, nu ca emite hidro facturile cu intrarziere...daca iti vine deodata pt. toate lunile din urma (2 sau 3 luni), clar va fi suma mare, ca se aduna, si ce faci? Sunt ieftine creditele la banci zilele astea dar poate se scumpesc iar pana emite H facturile ... optimus prime, on 01 iulie 2022 - 12:44, said:
Daca tot e 1 iulie si de azi a intrat in vigoare noul standard de performanta, le-am facut o sesizare legata de factura pe aprilie inca neemisa.Sa vedem daca raspund in 5 zile lucratoare.De fapt vreau sa ma conving ca nimic nu s-a schimbat odata cu acest nou standard de performanta si anume..ca nu voi primi raspuns in 5 zile. Bravo ! Eu le-am facut de ieri, cica se aplica legea de la momentul raspunsului ... |
#5782
Posted 01 July 2022 - 14:58
toto_riina, on 01 iulie 2022 - 13:52, said:
@SwatKat: da, ai dreptate, numai sa nu-ti vina vreo 3 facturi deodata, aia e problema, nu ca emite hidro facturile cu intrarziere...daca iti vine deodata pt. toate lunile din urma (2 sau 3 luni), clar va fi suma mare, ca se aduna, si ce faci? |
#5783
Posted 01 July 2022 - 15:15
Eu nu vad de ce atata agitatie ca nu vin facturile decat dupa 2-3-4 luni (in cazul in care se factureaza indexul corect sau estimat dar aproape de adevar). Foarte bine, asta inseamna ca HE ma crediteaza toata aceasta periaoda + inca 45 zile termen de plata. Asta insemna credit fara dobanda. Ce n-as da sa fie la fel si la benzinarie, supermarket etc... sa cumpar acum si sa achit peste cateva luni.
Acum, veti spune ca vine o factura mare si din ce o sa o platesc ca se aduna o suma la fel de mare? Tot din banii pe care i-ai fi platit lunar la curent electric. Numai ca din banii pe care nu ii platesc la HE timp de 2-3-4 luni pot cumpara alte bunuri care in perioada aste se pot scumpi cu 10-20-50% etc... la curentul consumat pretul ramane acelasi la HE. |
#5784
Posted 01 July 2022 - 17:54
Si eu am trecut in februarie la hidroelectrica, trimis index luna de luna si nici acum nu mi-au venit facturile. Am pus deoparte suma care ar fi trebui sa o platesc lunar si astept.
Nu mi-e frica de deconectare, ma bazez pe faptul ca trebuie sa trimita instiintari inainte. |
#5785
Posted 01 July 2022 - 18:41
Buna treaba cu prelungirea pana la 31.12 a.c. in legatura cu pretul.
Contractul meu expira in 25.12 si presupun ca vor trimite o notificare de prelungire sau reziliere. La fel, banuiesc ca pentru prelungire vor indica acelasi pret din oferta actuala. Daca cumva nu, cer schimbarea furnizorului Hidro cu Hidro cu oferta actuala. Ar fi culmea, insa ma astept la orice. Edited by radudd, 01 July 2022 - 18:44. |
#5786
Posted 01 July 2022 - 18:55
radudd, on 01 iulie 2022 - 18:41, said:
Buna treaba cu prelungirea pana la 31.12 a.c. in legatura cu pretul. Contractul meu expira in 25.12 si presupun ca vor trimite o notificare de prelungire sau reziliere. La fel, banuiesc ca pentru prelungire vor indica acelasi pret din oferta actuala. Daca cumva nu, cer schimbarea furnizorului Hidro cu Hidro cu oferta actuala. Ar fi culmea, insa ma astept la orice. |
#5787
Posted 01 July 2022 - 19:20
vj_Heaven, on 01 iulie 2022 - 17:54, said: . Nu mi-e frica de deconectare, ma bazez pe faptul ca trebuie sa trimita instiintari inainte. |
#5788
Posted 01 July 2022 - 19:22
Azi m-au sunat de la Enel să mă întrebe de ce am plecat. Ca și cum n-ar fi evident.
Le-am zis că din cauza prețului...păreau surprinși |
|
#5789
Posted 01 July 2022 - 19:25
george_alexandru, on 01 iulie 2022 - 19:22, said:
Azi m-au sunat de la Enel să mă întrebe de ce am plecat. Ca și cum n-ar fi evident. Le-am zis că din cauza prețului...păreau surprinși Ii doare in dos , e procedura standar sa sune clientul care pleaca , plus ca e serviciu externalizat, nu o face Enel , ci au subcontractat activitatea. |
#5790
Posted 01 July 2022 - 20:03
Ce fac daca imi vine de plata o suma mare? Platesc. Exact cum a zis @CLAU03.
Oricum plateam lunar nu? Deci fie folosesc banii pe altceva acum, fie ii pun de-o parte caci stiu cam cat e factura lunara si achit la momentul respectiv 1-2-3-9 facturi. Credot fara dobanfa, ca nu ma tazeza suplimentar HE ca le consum curent fara sa platesc |
#5791
Posted 01 July 2022 - 20:32
george_alexandru, on 01 iulie 2022 - 19:22, said:
Azi m-au sunat de la Enel să mă întrebe de ce am plecat. Ca și cum n-ar fi evident. Le-am zis că din cauza prețului...păreau surprinși cuculea, on 01 iulie 2022 - 19:25, said:
Ii doare in dos , e procedura standar sa sune clientul care pleaca Exact. Din aceeasi cauza si raspunsul ar trebui sa fie unul pe masura, adica venit tot din "dos". De exemplu: - De ce nu? - Pentru ca pot! - Ma plictiseam - Era miercuri - Ploua... Cum ar fi sa se centralizeze zeci de raspunsuri din astea? In loc sa ne enervam, am putea sa ne distram pe seama acestor "derutati"... Doar zic... |
#5792
Posted 01 July 2022 - 20:47
george_alexandru, on 01 iulie 2022 - 19:22, said:
Azi m-au sunat de la Enel să mă întrebe de ce am plecat. Ca și cum n-ar fi evident. Le-am zis că din cauza prețului...păreau surprinși " Dorim sa va comunicam faptul ca momentan contractul dvs a intrat in proces de reziliere cu data de 10/07/2022, urmand a fi emisa factura de ultim consum in baza indexului citit de catre operatorul de distributie. " |
#5793
Posted 01 July 2022 - 21:18
|
#5794
Posted 02 July 2022 - 08:06
#5795
Posted 02 July 2022 - 08:48
Malineanu, on 01 iulie 2022 - 22:27, said:
Tu ai ceva din picturile naive de la Sapanta ... Poa' sa fie oful topicului cat de mare, tu vii cu albastru de Voronet si voie buna ... Sa nu se inteleaga gresit: Cand cineva iti face nasol, du-te peste el cu de toate ca saorma! Din decembrie incerc sa obtin de la Engie formulele de calcul ale plafonarii din facturile FUI, am ajuns la 6 reclamatii la ANRE, si o sa o tin tot asa pana le obtin. Chiar acu' am primit ultimul raspuns de la Engie, deci urmeaza o noua reclamatie la ANRE. Insa cand te suna cu hipstereala / prosteala de tipul "Vai, vai, da' suntem foarte uimiti ca ati plecat de la noi si vrem sa aflam exact motivul!" dupa ce tu ai trimis 5 reclamatii catre ei, n-are sens sa raspunzi serios; este moment de veselie si voie buna: mai un misto, mai o ironie, mai faci pe prostu', il faci sa piarda timpul aiurea, poate se lasa de sportul asta si produce si el ceva util (glumesc desigur, "prostia" este jobul lor principal)... |
#5796
Posted 02 July 2022 - 08:56
Enel suna pe toata lumea, chiar daca nu mai esti client de ani buni si le ai mai spus o data de ce ai plecat.
Probabil incearca sa stranga iarasi clienti sau prima oara n au notat motivul corect al plecarii. Este o campanie tampita, mai bine se concentrau pe motivele de a ramane la ei, nu pe cele de a pleca. darkangel2, on 02 iulie 2022 - 08:48, said: Sa nu se inteleaga gresit: Cand cineva iti face nasol, du-te peste el cu de toate ca saorma! Din decembrie incerc sa obtin de la Engie formulele de calcul ale plafonarii din facturile FUI, am ajuns la 6 reclamatii la ANRE, si o sa o tin tot asa pana le obtin. Chiar acu' am primit ultimul raspuns de la Engie, deci urmeaza o noua reclamatie la ANRE. Insa cand te suna cu hipstereala / prosteala de tipul "Vai, vai, da' suntem foarte uimiti ca ati plecat de la noi si vrem sa aflam exact motivul!" dupa ce tu ai trimis 5 reclamatii catre ei, n-are sens sa raspunzi serios; este moment de veselie si voie buna: mai un misto, mai o ironie, mai faci pe prostu', il faci sa piarda timpul aiurea, poate se lasa de sportul asta si produce si el ceva util (glumesc desigur, "prostia" este jobul lor principal)... Vezi ca Engie platesc rapid despăgubirile, poate ii incoltesti pe partea asta si compensezi . |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users