Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#5761
Posted 30 June 2022 - 15:12
Platon, on 30 iunie 2022 - 14:51, said: Mai angajam vreo 200 de mii de bugetari care sa urmareasca timpii de raspuns, poate le dam si o pensie speciala si ii scoatem la pensie pe la 32, sa nu fie prea obositi cand vine postasul, iti dai seama ca romanii au parte de legi aberante, pentru ca sunt scrise de analfabeti functionali, insusi sistemul asta a fost conceput de un analfabet functional care a avut niste interese in cap, numai poporul nu a fost introdus in ecuatia asta Oricum este o mareeeeee balarie, ANRE nu i-a amendat pana acum pe furnizori pe motiv ca standardul de calitate vechi (care este abrogat de maine) era doar pentru FUI , insa ANRE nu are voie nici sa modifice legile, nici sa adauge la ele, nici sa le interpreteze prin regulamentele sale - care nu au putere de lege si, observam: REGULAMENTUL din 20 decembrie 2019 de furnizare a energiei electrice la clienții finali - Aprobat prin ORDINUL nr. 235 din 20 decembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 7 din 7 ianuarie 2020, Articolul 19 - (1) Contractul de furnizare încheiat pe piața concurențială, valabil pentru o perioadă nedeterminată sau pe o perioadă determinată convenită de părți, trebuie să respecte prevederile legislației în vigoare și să cuprindă, pe lângă elementele prevăzute în mod expres de aceasta, cel puțin următoarele: h) compensații acordate și modalitatea de rambursare a acestora, în cazul în care nu sunt îndeplinite nivelurile de calitate a serviciilor prevăzute în contract, inclusiv în cazul facturării inexacte și realizate cu întârziere din culpa furnizorului; deci povestea ca nu se platesc despagubiri pentru facturare intarziata din culpa furnizorului ... e doar pentru noi, prostii de consumatori ... |
#5762
Posted 30 June 2022 - 17:34
@Malineanu
Sa vezi acum ce o sa gaseasca justificare si ANRE si furnizorii sa nu ne dea despagubiri, o sa zica ca momentul incalcarii era pe legea veche care nu se aplica, deci doar pentru spete cu incalcari dupa 1 iulie se aplica. Oricum, eu astept de peste 2 luni raspunsul la o contestare de factura la Enel gaze. Punem pariu ca ANRE o sa interpreteze ca pana nu primesc un raspuns, nu se pot calcula penalitatile datorate si deci nu se pot plati? Vezi: Articolul 9 (1) Indicatorul de calitate se determină ca număr de zile lucrătoare de la data înregistrării la furnizor a unei solicitări referitoare la o factură emisă până la data transmiterii către solicitant a răspunsului la această solicitare. Deci, daca nu raspunde nimeni la solicitari, nici nu datoreaza penalitati. |
#5763
Posted 30 June 2022 - 17:58
Da, dar dupa 5 zile faci sesizare la ANRE pentru depasirea termenului, ca si pana acum, cum era in 30 de zile.
Daca macar la una din sesizari intra pe ordinul nou si ii obliga anre sa raspunda, ai kw gratis... Oricum ei raspund dupa 4,5 luni. Ideea este sa ramai clientul lor ca se termina contractul si nu mai despagubesc. |
#5764
Posted 30 June 2022 - 18:03
Perioada de transmitere index este 24-28. Factura va fi pe ce perioada?
Doar ce am devenit client HE. |
#5765
Posted 30 June 2022 - 18:16
ForsakenTotal, on 30 iunie 2022 - 17:34, said:
@Malineanu Sa vezi acum ce o sa gaseasca justificare si ANRE si furnizorii sa nu ne dea despagubiri, o sa zica ca momentul incalcarii era pe legea veche care nu se aplica, deci doar pentru spete cu incalcari dupa 1 iulie se aplica. Oricum, eu astept de peste 2 luni raspunsul la o contestare de factura la Enel gaze. Punem pariu ca ANRE o sa interpreteze ca pana nu primesc un raspuns, nu se pot calcula penalitatile datorate si deci nu se pot plati? Vezi: Articolul 9 (1) Indicatorul de calitate se determină ca număr de zile lucrătoare de la data înregistrării la furnizor a unei solicitări referitoare la o factură emisă până la data transmiterii către solicitant a răspunsului la această solicitare. Deci, daca nu raspunde nimeni la solicitari, nici nu datoreaza penalitati. Oricum, ANRE nu a jucat cartile corect. Daca avea 2 ordine dintre care - primul - care se abroga maine - preciza ca standardul se aplica doar FUI , si al 2-lea ordin - REGULAMENT din 20 decembrie 2019 de furnizare a energiei electrice la clienții finali EMITENT AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 7 din 7 ianuarie 2020 - Nu exista actiuni suferite de acest act deci, fiind valid pe timpul sesizarilor noastre, ANRE nu trebuia sa raspunda ca furnizorii nu platesc despagubiri decat daca sunt FUI, ANRE trebuia sa raspunda ca - in cazul contractului de furnizare încheiat pe piața concurențială - se aplica: ORDINUL nr. 235 din 20 decembrie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 7 din 7 ianuarie 2020., Articolul 19 - (1) Contractul de furnizare încheiat pe piața concurențială, valabil pentru o perioadă nedeterminată sau pe o perioadă determinată convenită de părți, trebuie să respecte prevederile legislației în vigoare și să cuprindă, pe lângă elementele prevăzute în mod expres de aceasta, cel puțin următoarele: h) compensații acordate și modalitatea de rambursare a acestora, în cazul în care nu sunt îndeplinite nivelurile de calitate a serviciilor prevăzute în contract, inclusiv în cazul facturării inexacte și realizate cu întârziere din culpa furnizorului; _despagubirile sunt obligatorii - in baza obligativitatii contractelor de a le contine _si sa oblige la plata acestora Faptul ca ne-a ametit cu unele Ordine ANRE - prelungite, in loc sa fie abrogate si alte Ordine ANRE prorogate pana maine a fost ceata in ochi atat timp cat ORDINUL nr. 235 nu a fost modificat, fiind aplicabil tot timpul. Insa ANRE nu verifica si legalitatea contractelor (obligativitatea insertiei compensatiilor in corpul contractului), desi ar trebui s-o faca. Nici respectarea lor (termenul de emitere a facturilor), desi ar trebui s-o faca. Despre incalcarea termenelor raspunsului la sesizari nici nu mai vorbesc, nici despre obligativitatea mentinerii punctului unic de contact care prevede email de primire a sesizarilor NERESTRICTIONAT la 2 kb, nici despre descurajarea nemotivata a modificarii contractului din initiativa consumatorului. Edited by Malineanu, 30 June 2022 - 18:23. |
#5766
Posted 30 June 2022 - 21:33
Ajung sincer la concluzia ca functionarii de la ANRE incearca pur si simplu orice tertip pentru a munci cat mai putin posibil, practic sperand ca reclamantii o sa cedeze nervos si sa accepte toate magariile furnizorilor. Adevarul e ca la cate abuzuri si incalcari ale legii fac practic toti furnizorii, le-ar trebui o armata la ANRE daca chiar ar dori sa-si faca treaba.
|
#5767
Posted 30 June 2022 - 21:58
ForsakenTotal, on 30 iunie 2022 - 21:33, said:
Ajung sincer la concluzia ca functionarii de la ANRE incearca pur si simplu orice tertip pentru a munci cat mai putin posibil, practic sperand ca reclamantii o sa cedeze nervos si sa accepte toate magariile furnizorilor. Adevarul e ca la cate abuzuri si incalcari ale legii fac practic toti furnizorii, le-ar trebui o armata la ANRE daca chiar ar dori sa-si faca treaba. Au trecut aproape 10 luni de cand pe topicul vecin a trebuit sa facem cateva sute de insi plangeri peste tot, peste tot s au trimis, disperati de nepasarea lor, ca ANRE sa si revizuiasca raspunsurile aiurea catre noi, veneau copiate la indigo, eram consumatorii nimanui si a fost nevoie de multa rabdare sa amendeze furnizorul care ne ignora cu legea in mana... Nu stiu ce destin degenerat face ca repetarea circumstantelor sa ne aduca in aceeasi stare de fapt, ignorarea tuturor cererilor noastre, acum cu alt furnizor , iarasi cu legea in mana ... |
#5768
Posted 30 June 2022 - 22:05
ForsakenTotal, on 30 iunie 2022 - 21:33, said:
Ajung sincer la concluzia ca functionarii de la ANRE incearca pur si simplu orice tertip pentru a munci cat mai putin posibil, practic sperand ca reclamantii o sa cedeze nervos si sa accepte toate magariile furnizorilor. Adevarul e ca la cate abuzuri si incalcari ale legii fac practic toti furnizorii, le-ar trebui o armata la ANRE daca chiar ar dori sa-si faca treaba. Am fost azi la sediu la Hidroelectrica. Nu rezolva nicio problema contractuala, te trimit inapoi la... trimis de mail-uri... Cu probleme cu facturi erau destui pe acolo, ca aveau neaparat nevoie de ele sau erau gresite, i don't know... Si si-au schimbat programul sa fie vizitati doar intre 11 si 13 si doar de luni pana joi. Edited by Cr1spy, 30 June 2022 - 22:10. |
#5769
Posted 30 June 2022 - 22:56
Daca mai continua asa cu facturile, ma intorc la Enel. Pana in martie 2023, pretul e acceptabil, la cat consum eu, si 80 bani per kwh e convenabil, dar barem stiu ca platesc consumul EE constant, de pe o luna pe cealalta…
Nici nu ma imbogatesc, iar de saracit nici atat )) |
#5770
Posted 01 July 2022 - 04:40
Mai complicat e pentru cine inchiriaza unul dintre apartamentele de la hidro... Pleaca unul, vine altul si trebuie sa i tii pe toti încurcați cate jumatate de an ...
|
|
#5771
Posted 01 July 2022 - 06:49
Malineanu, on 01 iulie 2022 - 04:40, said:
Mai complicat e pentru cine inchiriaza unul dintre apartamentele de la hidro... Pleaca unul, vine altul si trebuie sa i tii pe toti încurcați cate jumatate de an ... |
#5772
Posted 01 July 2022 - 08:41
andreic, on 25 iunie 2022 - 12:13, said:
Eu cred ca vor prelungi sau in cel mai rau caz vor mai indexa putin. "Pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pana la 31.12.2022);" Sursa: https://www.hidroele...48-8ea9d20735f9 Edited by andreic, 01 July 2022 - 08:43. |
#5773
Posted 01 July 2022 - 09:18
Este singura parghie a statului care poate tine pretul la energie electrica sub control.
|
#5774
Posted 01 July 2022 - 09:50
aris86, on 01 iulie 2022 - 09:18, said:
Este singura parghie a statului care poate tine pretul la energie electrica sub control. Pai la gaze si benzina Shell a declarat ca nu mareste productia , desi ar putea, ca sa mentina dividende mari actionarilor avantajati de preturile crescute, desi costurile de productie au ramas la fel. Aceeasi situatie la EE, costurile sunt aceleasi. Sunt smecherii Lumii care joaca preturile pe tema razboiului si a Covid etc |
#5775
Posted 01 July 2022 - 09:53
MembruAnonim, on 30 iunie 2022 - 18:03, said:
Perioada de transmitere index este 24-28. Factura va fi pe ce perioada? Doar ce am devenit client HE. |
|
#5776
Posted 01 July 2022 - 10:50
Am contract cu ei din ianuarie, au emis o factura in 13/04 si una in 13/05. De atunci liniste si pace.
A primit cineva factura de la ei in iunie? |
#5777
Posted 01 July 2022 - 11:26
Atata timp cat indexele la energie sunt date in perioada stabilita si inregistrate pe site si apar si la distribuitor pe site , teoretic ar trebui sa nu fie nici o problema , pentru ca oricand ar veni factura tot 0.8lei pe Kw va fi, aproximativ.
Practic insa s-ar putea sa fie unele probleme . |
#5778
Posted 01 July 2022 - 12:44
Daca tot e 1 iulie si de azi a intrat in vigoare noul standard de performanta, le-am facut o sesizare legata de factura pe aprilie inca neemisa.Sa vedem daca raspund in 5 zile lucratoare.De fapt vreau sa ma conving ca nimic nu s-a schimbat odata cu acest nou standard de performanta si anume..ca nu voi primi raspuns in 5 zile.
|
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 1 anonymous users