Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#19837
Publicat: 02 mai 2024 - 14:15
Astazi mi-a aparut in contul de la DEER TN indexul transmis in 27 aprilie prin iHidro si nu cel transmis prin metoda veche client.hidroelectrica.ro/autocitire in data de 28 aprilie! Asa cum spuneam intr-o postare acum cateva zile, mie in ultimile luni imi ia in considerare indexul transmis prin iHidro in dauna celui transmis pe client.hidroelectrica.ro/autocitire!
|
#19839
Publicat: 02 mai 2024 - 14:35
Chestie geniala de la Hidroelectrica:
"În completarea răspunsului transmis anterior vă informăm faptul că Operatorul de distribuție nu a acceptat convenția de consum transmisă de dumneavoastră deoarece are de deviație mai mare de 10% față de cea inițială. Pentru detalii vă rugăm să vă adresați Operatorului de distribuție DelgazGrid." Asta dupa ce am trimis in acelasi timp, aceeasi conventie la Delgaz si au raspuns ca au procesat-o fara probleme. |
#19840
Publicat: 02 mai 2024 - 14:53
#19842
Publicat: 02 mai 2024 - 16:08
wertyck, on 02 mai 2024 - 15:57, said:
Verifică acum si mai vorbim. Se face "automat" stingerea soldul dacă la detaliile de plata apar informațiile cerute, nu e mana lui Dorel de la Hidroelectrica... _Claudiu_, on 02 mai 2024 - 03:54, said:
Ăștia de la Hidroelectrica procesează manual plățile fracturilor? Am plătit, din neatenție și redirecționat fiind din lipsă de chef de către angajate, la un terminal SelfPay din interiorul CEC BANK. Acum, zic aia e, plata va trece prin Salt Bank, dar măcar contul contractului a fost preluat la detalii. Plata a fost făcută pe 24.04., pentru ultima factură care include soldul celei precedente. Pe 30.04. verific și în ihidro, dar nu e nicio schimbare de sold. Mă apuc și sun la Relații Clienți, sunt mustrat că nu am plătit prin băncile partenere și decid să plătesc factura precedentă prin BCR. La automatul de plată BCR preia doar contul contractului bine, ca la SelfPay (văzut la fața locului). Așa că plătesc prin George folosind plățile șablonate. Trec număr cont contract / număr factură, la fel ca în avertismentele scrise de pe factură, finalizez. Nici până azi, direct prin contul BCR al Hidroelectrica, nu s-a procesat plata mea. Ce să înțeleg!? Zici că au ajuns în void banii. Asta pe lângă că codul locului de consum de pe factura Hidroelectrica e incompatibil cu evidențele Distribuție Oltenia, trebuie să mă uit la o factură veche CEZ să pot lua legătura cu ei, așa ceva... Am făcut direct reclamație ANPC și cred că va mai urma una, fiindcă deși datele inițiale pentru încheierea contractului au fost preluate corect (dovezile fiind documentele contractuale primite), de aproape 2 luni se chinuiesc să îmi actualizeze adresa locului de consum și adresa de corespondență care sunt trecute ca fiind N/A! Editat de georgepopoiu, 02 mai 2024 - 16:09. |
#19843
Publicat: 02 mai 2024 - 16:38
Nu s-a actualizat nimic:
Screenshot 2024-05-02 173257.png 824,22K
22 download-uri
Screenshot 2024-05-02 173359.png 135,88K
25 download-uri
Fișiere atașateEditat de _Claudiu_, 02 mai 2024 - 16:41. |
#19844
Publicat: 02 mai 2024 - 16:58
_Claudiu_, on 02 mai 2024 - 16:38, said:
Am fost convins ca asa va fi! Exact cum am afirmat mai devreme, n-are nicio legatura ziua bancara cu actualizarea platii in iHidro, plata s-a efectuat, Hidro a incasat banii, dar actualizarea in aplicatie o face Hidro, nu banca ! Se va actualiza in 7 mai cand revin la lucru cei de la Hidro! Sarbatori cu bine!
|
#19846
Publicat: 02 mai 2024 - 18:26
jeff48, on 02 mai 2024 - 14:19, said:
E ca și ,,moartă” vechea metoda. Rămân viabile metodele telverde și chiar dacă eu personal nu utilizez, transmiterea din aplicația iHidro Inca transmit prin vechea metoda. Am verificat acum in portalul OD si apare indexul transmis pe 24 apr. Deci inca functioneaza metoda |
|
#19847
Publicat: 02 mai 2024 - 19:57
jeff48, pe 02 mai 2024 - 14:19, a scris:
E ca și ,,moartă” vechea metoda. Rămân viabile metodele telverde și chiar dacă eu personal nu utilizez, transmiterea din aplicația iHidro REGULAMENT din 3 februarie 2023 de furnizare a energiei electrice la clienții finali EMITENT AUTORITATEA NAȚIONALĂ DE REGLEMENTARE ÎN DOMENIUL ENERGIEI Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 100 din 6 februarie 2023 Notă Aprobat prin ORDINUL nr. 5 din 3 februarie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 100 din 6 februarie 2023. Capitolul I Dispoziții generale ...... Capitolul II Furnizarea energiei electrice la clienți ...... Secţiunea a 12-a Informarea de către furnizor a clientului .... Articolul 31 .... (3) Pagina de internet a furnizorului de energie electrică trebuie să pună la dispoziția clientului final, prin acces parolat, gratuit, în timp real și securizat, cel puțin: a) accesarea datelor proprii privind valoarea facturilor emise și istoricul de consum aferent locului/locurilor de consum propriu/proprii, pentru o perioadă de până la 12 luni anterioare solicitării sau pentru perioada scursă de la încheierea contractului de furnizare a energiei electrice, dacă aceasta din urmă este mai mică, istoricul plăților și, dacă este cazul, al sumelor datorate; b) transmiterea indexului autocitit; |
#19850
Publicat: 02 mai 2024 - 21:45
Sterone, pe 02 mai 2024 - 21:03, a scris:
Din pacate HE nu prea are treaba cu legile Asta asa este. Astept raspunsuri, solicitate de ANRE, din partea celor de la hidroelectrica. Au depasit termenele impuse de ANRE, cele pentru compensatii sint depasite de foarte mult timp, avantaj eu. Cei de la Retele Electrice au raspuns in termenul impus de catre ANRE, cu astia nu am nimica, a cerut ANRE-ul niste clarificari din partea lor. Editat de petrepescarul, 02 mai 2024 - 21:45. |
#19853
Publicat: 03 mai 2024 - 07:36
av_myjob, on 02 mai 2024 - 18:25, said:
Factura pe februarie are Data scadență: 03.05.2024, iar cum zilele de 3, 4, 5 si 6 Mai sunt zile nelucratoare, scadenta va fi 07.05.2024...sa vedem daca le iese cu penalitati de intarziere... Pe de o parte banii nu vor fi la termen in conturile HE, pe de altă parte era mai presus de voința părții piedica, bine că sunt penalitățile mici. petrepescarul, on 02 mai 2024 - 21:45, said: Asta asa este. Astept raspunsuri, solicitate de ANRE, din partea celor de la hidroelectrica. Au depasit termenele impuse de ANRE, cele pentru compensatii sint depasite de foarte mult timp, avantaj eu. Cei de la Retele Electrice au raspuns in termenul impus de catre ANRE, cu astia nu am nimica, a cerut ANRE-ul niste clarificari din partea lor. Trebuie să Contesti răspunsurile HE unul câte unul pana îți dau despăgubirile, altfel vor înțelege toți că ai renuntat. În CC pui ANPC și ANRE mereu, in felul asta ii tii la curent și faci din cauza ta lupta lor Cine nu e prezent nu primește dreptate Editat de Sterone, 03 mai 2024 - 07:38. |
#19854
Publicat: 03 mai 2024 - 08:37
Sterone, pe 03 mai 2024 - 07:36, a scris: Pe de o parte banii nu vor fi la termen in conturile HE, … Sterone, pe 03 mai 2024 - 07:36, a scris: … pe de altă parte era mai presus de voința părții piedica, … (*) Pot exista si reguli diferite in functie de modalitatea de plata. De exemplu la plata cu card data platii este automat cea la care a fost autorizata, chiar daca decontarea se face mai tarziu. De asemenea, din ce stiu la BCR pentru plati furnizor cu sablon (si derivate: scanare cod de bare) data platii este cea la care s-a debitat contul platitor, ceea ce poate avea loc si in zile nelucratoare. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 8
2 membri, 5 vizitatori, 1 utilizatori anonimi
ElcapoMafia, tataiepure