Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Electric & Gas Power Trade SRL - pareri, opinii, experiente
Last Updated: Apr 15 2022 09:55, Started by
ionut_p71
, Sep 02 2021 11:56
·
0
#55
Posted 04 November 2021 - 15:51
daca vand portofoliul, cel care cumpara trebuie sa respecte contractele. teoretic si legal. incearca vad sa nu procedeze ca restart.
eu astept falimentul. |
#56
Posted 04 November 2021 - 16:05
daddy0307, on 04 noiembrie 2021 - 15:51, said:
daca vand portofoliul, cel care cumpara trebuie sa respecte contractele. teoretic si legal. incearca vad sa nu procedeze ca restart. eu astept falimentul. Nu cred.. Tocmai de asta-i suna pe clienti, sa-i amageasca sa incheie contracte noi la preturi de 3x mai mari. Faptul ca la astia de la Electric & Gas Power sunt clienti care au plecat de la Restart in speranta ca rezolva iar noul furnizor i-a tinut doar o luna si i-a aruncat pe drumuri spune foarte multe despre tara africana in care traim. Deci oamenii aia au venit la acest furnizor pentru un pret fix pe 3 luni (deja majorat) iar combinatia a durat numai o luna, dupa care au ajuns din nou pe drumuri.. incredibil... |
#57
Posted 04 November 2021 - 16:43
nu i suna nici EGP nici Enel.
in Africa e mai bine cred. |
#58
Posted 04 November 2021 - 17:04
daddy0307, on 04 noiembrie 2021 - 16:43, said:
nu i suna nici EGP nici Enel. Cum nu-i suna ENEL? Citeste posturile #39, #40, etc.. O parte din oamenii de la Electric Gas sunt mutati de la Restart (alti tepari) cu numai o luna in urma. Oamenii aia s-au bucurat la un contract cu pret fix pe 3 luni, sa treaca macar Sarbatorile... Ce nenorocti.. bai tataie... ! |
#59
Posted 04 November 2021 - 17:11
dupa cum arata cineva mai sus, suna din partea Enel. ofertele sunt primite apoi de la customservice, agentie de intermediere.
pe altii i au sunat de la distributie gaz. pe mine nu m a sunat nimeni inca. eu unul nu cred ca suna angajati Enel |
#60
Posted 04 November 2021 - 17:40
Rav_885, on 04 noiembrie 2021 - 17:04, said: Cum nu-i suna ENEL? Citeste posturile #39, #40, etc.. O parte din oamenii de la Electric Gas sunt mutati de la Restart (alti tepari) cu numai o luna in urma. Oamenii aia s-au bucurat la un contract cu pret fix pe 3 luni, sa treaca macar Sarbatorile... Ce nenorocti.. bai tataie... ! |
#61
Posted 04 November 2021 - 17:43
daddy0307, on 04 noiembrie 2021 - 17:11, said:
dupa cum arata cineva mai sus, suna din partea Enel. ofertele sunt primite apoi de la customservice, agentie de intermediere. Pai si cine le-a dat numerel de telefon la aia, bai nenica.. ca-i treaba de GDPR .. ce treaba au aia cu datele personale ale clientilor de la Electric Gas? Pe bune... ! Pe mine m-a sunat odata ENEL-u sa-mi propuna niste balarii dar.. pastrasem un loc de consum la ei.. aveau numarul de telefon, precum si acordul meu. Ce draku se petrece in tara asta bai tataie... ? |
#62
Posted 04 November 2021 - 19:12
Am intrat un pic in EGP si am zis ca am contract fix pana 31.12.2021, darr pretu criza etc. si am zis luam legatura cu ANRE ca incalti contractul cu pret fix? dupa tanti mi-a confirmat ca da am pret fix dar dupa se va schimba si o sa fie maaare.
Ca ar fi bine sa trec la ENEL au oferta "custom" si ei sunt singuri pe piata care mai incheie contract de gaj, in decembrie nu o sa vrea nimeni sa incheie contract cu mine, bla bla bla.... Pe mine ma bate gandu sa bag o reclamatie la ANRE, Delgaz Gird si astea cu GDPR-ul |
#63
Posted 04 November 2021 - 19:54
Heavyd, on 04 noiembrie 2021 - 19:12, said:
Am intrat un pic in EGP si am zis ca am contract fix pana 31.12.2021, darr pretu criza etc. si am zis luam legatura cu ANRE ca incalti contractul cu pret fix? dupa tanti mi-a confirmat ca da am pret fix dar dupa se va schimba si o sa fie maaare. Ca ar fi bine sa trec la ENEL au oferta "custom" si ei sunt singuri pe piata care mai incheie contract de gaj, in decembrie nu o sa vrea nimeni sa incheie contract cu mine, bla bla bla.... Pe mine ma bate gandu sa bag o reclamatie la ANRE, Delgaz Gird si astea cu GDPR-ul Pai baga.. ca noi am inrosit ANREu si ANPCu de cand cu Restart.... Problema e ca n-ai primit totusi o notificare oficiala ca iti creste pretul, doar niste telefoane. Noi am primit notificare.. mai bine stai sa vezi care e mersul. |
#64
Posted 04 November 2021 - 19:55
oferta custom de acum de la Enel cu 315 lei fara taxe depaseste plafonarea de 370 lei cu taxe incluse.
deci cu ce ma ajuta ca va fi mare in ianuarie ca oricum e plafon maxim la pret pana in aprilie. iar in dec cand ma notifica ei, plec unde vreau. |
|
#65
Posted 04 November 2021 - 21:00
daddy0307, on 04 noiembrie 2021 - 19:55, said:
oferta custom de acum de la Enel cu 315 lei fara taxe depaseste plafonarea de 370 lei cu taxe incluse. deci cu ce ma ajuta ca va fi mare in ianuarie ca oricum e plafon maxim la pret pana in aprilie. iar in dec cand ma notifica ei, plec unde vreau. Nici eu nu am inteles cum drku se aplica plafonarea in conditiile in care toate preturile actuale din piata depasec cu 25% plafoanele din OUG 118/2021. Am impresia ca furnizorii forteaza acceptarea acestor preturi ca sa le poata factura din aprilie 2022 incolo, adica de cand dispar compensarile. |
#66
Posted 04 November 2021 - 22:00
Am trimis si eu acte la astia,s-au cacacit pe ei si mi-au trimis contractul dupa 2 sapt.nu am mai semnat nimic,se pare ca am avut noroc chior
|
#67
Posted 04 November 2021 - 22:03
Mai, eu nu inteleg.. daca stiau ca nu-si pot respecta contracte... la ce drku au mai lasat oamenii sa aplice la ofertele lor?
Aia de la Restart, saracii, sunt cei mai loviti... desi au semnat cu un pret mai mare decat aveau la Restart, nu au apucat sa se bucure decat o luna.. nici nu s-a uscat cerneala de pe contract. Asta numesc eu piata concurentiala varza, facuta pe genunchi.. sa fie ceva acolo... sa iasa banu... din pacate se sparge in capul oamenilor simpli care au si ei un aragaz si o centrala termica. |
#68
Posted 05 November 2021 - 00:15
Oare a primit cineva vreo notificare despre EGP?
De unde se poate afla situatia? |
#69
Posted 05 November 2021 - 01:15
Nu, nu am primit notificare scrisa si nici factura de octombrie nu este emis...
|
|
#70
Posted 05 November 2021 - 09:51
O vazut golaneala restart si ce si-o spus,da noi suntem mai prosti,daca tot se poate,hai si noi,nu este niciodata o solutie violenta,dar astia doar asa pot pricepe,ar trebui mers la sedii anpc sau alte institutii,scosi oamenii afara si dat foc,ca si asa nu fac nimic pt noi,din contra s-au inhaitat cu astia si ne f... care cum vor
|
#71
Posted 05 November 2021 - 09:53
Daca nu ați primit notificare, contractul se derulează așa cum l-ați încheiat. Sunt obligați prin lege sa notifice orice schimbare.
Chiar daca vând portofoliul de clienți la Enel, cei de la Enel trebuie sa respecte contractele încheiate, macar cele 3 luni de care s-a discutat. După care pot notifica majorări de prețuri Edited by Rav_885, 05 November 2021 - 09:55. |
#72
Posted 05 November 2021 - 11:22
Au timp sa trimita si acele notificari,suntem in tara in care nu se mai respecta nimic
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users