Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Electric & Gas Power Trade SRL - pareri, opinii, experiente
Last Updated: Apr 15 2022 09:55, Started by
ionut_p71
, Sep 02 2021 11:56
·
0
#73
Posted 05 November 2021 - 13:32
Momentan tanti de la distributie (Enel undercover) nu m-a sunat inapoi de ieri
Cand am inceput sa intreb de Mwh si ca iam zis ca am situl de la ANRE deschis pentru comparare probabil a vazut ca are de a face cu o persoana documentata Oare sa incerc sa o sun inapoi ca mai am gaz nu mi la taiat nimeni ? |
#74
Posted 05 November 2021 - 20:33
Same here, proaspat client electric & gas power sunat de cei de la "enel", mai precis Andreea Covrig - Partener Enel care are email de "customerservice.ro".
Am contactat furnizorul cu care am contract, respectiv Electric & Gas Power si i-am scuturat un pic. Tanti (una din cele 2 angajate) mi-a confirmat dupa ce i-am zis cateva cuvinte precum "reclamatie", bla bla, ca ramane valabil contractul cu pretul fix timp de 3 luni de la data semnarii. M-a sfatuit prieteneste sa accept un contract de 3x mai mare de la Enel ca si cum ar fi sansa vietii mele. I-am zis pas, si a ramas sa ne "auzim" cu instintarea oficiala de marire de pret dupa ce trec cele 3 luni. Oricum preturile sunt plafonate, nu va panicati si nu acceptati sa va schimbati furnizorul pana nu primiti instiinarea oficiala de schimbare de preturi de la Electric & Gas Power. Ea va veni oricum dupa alea 3 luni si veti putea opta pentru un nou furnizor atunci. Nu e panica si nici nu pierdeti nimic. Cheers! |
#75
Posted 05 November 2021 - 21:52
Notificarea de majorare a prețului trebuie sa vina cu cel puțin 30 zile de la intrarea in vigoare. Dacă intră în vigoare la 1 Ian 2022, atunci notificările ar putea începe să ajungă la noi in perioada 10-20 noiembrie adică în câteva zile nu după 3 luni.
Edited by constantinp, 05 November 2021 - 21:53. |
#76
Posted 06 November 2021 - 11:55
Rav_885, on 04 noiembrie 2021 - 21:00, said:
Nici eu nu am inteles cum drku se aplica plafonarea in conditiile in care toate preturile actuale din piata depasec cu 25% plafoanele din OUG 118/2021. Am impresia ca furnizorii forteaza acceptarea acestor preturi ca sa le poata factura din aprilie 2022 incolo, adica de cand dispar compensarile. bozzzan, on 05 noiembrie 2021 - 20:33, said:
Am contactat furnizorul cu care am contract, respectiv Electric & Gas Power si i-am scuturat un pic. Tanti (una din cele 2 angajate) mi-a confirmat dupa ce i-am zis cateva cuvinte precum "reclamatie", bla bla, ca ramane valabil contractul cu pretul fix timp de 3 luni de la data semnarii. M-a sfatuit prieteneste sa accept un contract de 3x mai mare de la Enel ca si cum ar fi sansa vietii mele. I-am zis pas, si a ramas sa ne "auzim" cu instintarea oficiala de marire de pret dupa ce trec cele 3 luni. Oricum preturile sunt plafonate, nu va panicati si nu acceptati sa va schimbati furnizorul pana nu primiti instiinarea oficiala de schimbare de preturi de la Electric & Gas Power. Plafonarea este oricum foarte mare (cam de 2-2,5 ori mai mare decat pretul de anul trecut!) iar compensarea e dată cumva ' la mișto' Adica este aproape imposibil să o primești în realitate (compensarea) pentru că nu te poți încadra în acel consum de 150-200 MC decât poate dacă locuiești nu la casa (și nu mă refer la vila...) ci într-un apartament mic într-un bloc izolat din sudul țării Cei din provincie care stau majoritar la casă cu sub 80-90 mp nu pot atinge acel consum nici cu 18-19grade in casă.... Bozzzan Sper sa fie respectat pretul pe cele 3 luni angajate in Contract si mai vedem după Edited by daniel_sandu, 06 November 2021 - 12:09. |
#77
Posted 07 November 2021 - 12:42
La ce număr de telefon ați sunat la electric power gas? La cel de pe site e un robot. Nu răspunde nimeni. Îți cere cod client ceea ce n-am.
|
#78
Posted 10 November 2021 - 11:08
M-au sunat si ieri si astazi de la "Enel" si "Delgaz-grid" sa trec pe contract de Enel pentru gaz cu 0.317 plus taxe.
Daca pot accesa contractul Enel pentru gaz pe care eu nu l-am solicitat. Le-am spus ca daca ma mai suna o sa fac reclamatie cu GDPR-ul si la ANRE. Am contract cu Electric Power&Gas si nu am facut cerere pentru mutare pe Enel. Am intrebat pe cea de la "Delgaz-grid" cum se face ca vin cu oferta de Enel in conditiile in care ei sunt in acelasi grup cu Eon. Mi-a spus ca Enel sunt singurii care au acceptat sa preia clientii Electric Power&Gas. Parerea ca incearca sa mute clientii "cu japca" pe un pret de 2.5 ori mai scump (mai scump decat plafonarea oficiala de la 1 Noiembrie) ca sa nu-si piarda licenta sau sa declare falimentul Electric Power&Gas. |
#79
Posted 10 November 2021 - 13:44
La mine pica bine - am un contract cu Enel prins la prețul din august, pe care au vrut să-l facă "inactiv", dar acum îl vor activa pe 15.12. Momentan sunt la Electric & Gas Power Trade, având un prety de 125 lei + abonament 0.25/ zi (parcă), iar la Enel voi avea 139 lei + abonament 0.45 lei/ zi.
Tot e bine .. |
#80
Posted 10 November 2021 - 15:12
m-am adresat lor in scris (desi eu nu am fost abordat cu alte oferte) si mi au raspuns ca
"pretul prevazut in contractul de furnizare gaze naturale isi mentine valabilitatea pe perioada prevazuta in contract. Avand in vedere ca suntem pe o piata concurentiala, dumneavoastra in calitate de client final, puteti fi contactat si de catre alti furnizori de gaze naturale, in vederea informarii asupra serviciilor pe care le ofera. Cu stima, GRENERG SRL Tel:0361.409.000 pot fi informat doar ca nu mi-am dat acordul trasmiterii datelor persoanale si nu am nicio treaba cu Enel. |
#81
Posted 10 November 2021 - 20:48
Cum ar fi sa-i reclamam pe Grenerg la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru divulgarea datelor personale fara acordul nostru?
|
#82
Posted 10 November 2021 - 21:30
corect si foarte bine ar fi, ca mai sunt si nesimtiti in raspunsuri.
|
|
#83
Posted 11 November 2021 - 16:31
bozzzan, on 05 noiembrie 2021 - 20:33, said:
Same here, proaspat client electric & gas power sunat de cei de la "enel", mai precis Andreea Covrig - Partener Enel care are email de "customerservice.ro". Am contactat furnizorul cu care am contract, respectiv Electric & Gas Power si i-am scuturat un pic. Tanti (una din cele 2 angajate) mi-a confirmat dupa ce i-am zis cateva cuvinte precum "reclamatie", bla bla, ca ramane valabil contractul cu pretul fix timp de 3 luni de la data semnarii. M-a sfatuit prieteneste sa accept un contract de 3x mai mare de la Enel ca si cum ar fi sansa vietii mele. I-am zis pas, si a ramas sa ne "auzim" cu instintarea oficiala de marire de pret dupa ce trec cele 3 luni. Oricum preturile sunt plafonate, nu va panicati si nu acceptati sa va schimbati furnizorul pana nu primiti instiinarea oficiala de schimbare de preturi de la Electric & Gas Power. Ea va veni oricum dupa alea 3 luni si veti putea opta pentru un nou furnizor atunci. Nu e panica si nici nu pierdeti nimic. Cheers! si la mine aceeasi situatie ! |
#85
Posted 13 November 2021 - 00:08
Cautand informatii online despre preturile la gaz am dat si de acest topic.
Vad ca se discuta de EGP. Eu am 2 apartamente. Sambata trecuta la usa mamei mele a batut un domn ca EGP nu mai are rezerve de gaze si peste 5 zile se va taia gazul. Mama panicata ma suna pe mine, sa vin urgent si sa discut cu acest domn. Ma duc, astept dupa el si bineinteles cu mine are un alt ton(eu fiind fost angajat la o firma care apartine patronilor EGP si am fost acolo cand si-au pornit business-ul) asa ca l-am luat la intrebari. Bineinteles ca nu mi se va taia gazul daca nu trec la ENEL, exista posibilitatea in schimb ca EGP o sa-mi vand un gaz foarte scump in urmatoarele luni si ca ENEL poate sa-mi vand pe la ~630 Lei MHh pe cand EGP il cumpara pe la ~1020 Lei. Preturile afisate sunt luate din memorie asa ca tineti pistolul in teaca. Cam greu sa dai de EGP la telefon, normal, toata lumea ii suna. In cele din urma cineva raspunde si calmi am stat de vorba vreo 5 minute. Intrebarea mea ce se intampla daca ei nu mai pot livra gaz. R: gazul nu se va taia, voi fi transferat la alt furnizor si se va face contract nou. Cum pe ultima factura am fost instiintat ca pretul se va tripla fata de ce am platit tot anul dar tot mai ieftin decat ~1020 comunicat de ENEL ... am intrebat daca pot fi fortat sa plec. R: nu pot fi fortat. Plec daca vreau. Eu am zis ca mai stau pana ce pastreaza preturile de pe factura la un pret decent. Acum astept noua factura sa vad ce o sa apara acolo. Voi reveni cu detalii daca este cazul. Pe de alta parte, cum am mai scris mai sus, cunosc patronii de la EGP si pot sa va spun ca NU sunt oameni tepari, in oras au o reputatie foarte buna dar conjuctura pietei actuale am impresia ca i-a pus si pe ei intr-un impas. Eu mai stau cu ei atat timp cat pretul oferit este unul fair. Apoi mai vedem. Intre timp am fost cautat de ENEL si pentru al doilea apartament unde locuiesc dar nu eram acasa. Agenta incerca aproape cu forta ca sotia sa semneze un contract cu ei, sa faca rost de copii buletin dar pentru ca apartamentul nu se afla pe numele nostru a fost cu mainile legate si oricum nu ar fi facut nimic fara a se consulta cu mine. Spre seara am incercat sa suna agenda, mi-a dat ocupat, nu a mai revenit. P.S. Domnul de la CC EGP mi-a spus ca daca mai am intrebari sa sun intre orele 18-20. Atunci e mai lejer si timpul de asteptare la telefon este mai mic. Am impresia ca liberalizarea astea ne-a f**** foarte rau pe noi romanii. In ciuda faptului ca avem resursele noastre proprii platim pret mai mare ca ungurii. Daca o sa mai informatii de impartit voi reveni. |
#86
Posted 14 November 2021 - 17:13
Am primit pe email factura pe octombrie. Nu m-am așteptat chiar duminică. Prețul este conform contractului, 0.133 lei / KWH.
Edited by constantinp, 14 November 2021 - 17:17. |
#87
Posted 15 November 2021 - 14:50
am primit si eu factura.
cu notificarea ca abonamentul de rezervare creste de la 0.36 lei/zi la 1,66. adica daca un abonament de 10 lei pe luna era decent, acum platesti 50 lei numai abonamentul plus consumul de gaz. numai romanisme si smecherii. mai notifica si ca de la 15.01.2022 pretul EE va fi 0,495 lei KWH. dar eu nu am EE la ei, ori au gresit si se refera la gaz ori trimit la toti pe facturi si pretul EE. Edited by daddy0307, 15 November 2021 - 15:01. |
|
#88
Posted 15 November 2021 - 15:11
Da, nu am observat, pe pagina 2 a facturii si eu am primit notificare de majorare pret energie electrica, eu avand la ei contract de furnizare doar gaze naturale, pretul majorat cu aplicare incepand cu 02 ianuarie 2022 este de 0.485 lei/kwh. rezervarea de asemenea devine 1.66 lei/zi. Eu cred ca au gresit notificarile. Sunt muci si astia. Incotro mergem?
Edited by constantinp, 15 November 2021 - 15:13. |
#89
Posted 15 November 2021 - 16:28
da am primit si eu prima factrua cu 3 erori majore!!!
1. au facturat 2 mc de gas in conditia in care eu am trimis citirea + pentru 22 mc de gaz! 2. factura cica emisa in data de 05.11.2021 si trimis numa astazi... dureaza 10 ziel sa iti vine factura pe e-mail 3. Si pe mine m-au notificat ca pretul la EE se majoreaza who cares eu am gaz Let's exploit the shit out of them! Firma de toate jena din Satu Mare!!! Edited by Heavyd, 15 November 2021 - 16:31. |
#90
Posted 15 November 2021 - 23:17
Heavyd, on 15 noiembrie 2021 - 16:28, said:
da am primit si eu prima factrua cu 3 erori majore!!! 1. au facturat 2 mc de gas in conditia in care eu am trimis citirea + pentru 22 mc de gaz! 2. factura cica emisa in data de 05.11.2021 si trimis numa astazi... dureaza 10 ziel sa iti vine factura pe e-mail 3. Si pe mine m-au notificat ca pretul la EE se majoreaza who cares eu am gaz Let's exploit the shit out of them! Firma de toate jena din Satu Mare!!! Apoi citatul din factură cu mențiunea că la telefon nu răspunde nimeni după 60 de minute în două zile adunate. „Stimate client, datorita crizei din domeniul energetic pretul gazelor naturale si a energiei electrice a suferit majorari drastice in toata zona europeana,astfel incat gazele naturale au depasit pragul de 1.000 Lei/MwH iar pretul de achizitie al energiei electrice este cu mult peste 1.500 Lei/MwH. Incontextul acestei crize si a evolutiei ascendente a tarifelor din domeniul energetic inregistrata pe parcursul anului in curs, pretul de furnizare al energiei electrice din contractul d-voastra incepand cu data de 29.01.2022 este 0,495000 lei/kWh. Lipsa unui raspuns la prezenta notificare se considera acceptare tacita, drept consecinta furnizarea energiei electrice se va face la noul pret. Va rugam sa luati in considerare ca modificarea a intervenit datorita unor imprejurari independente de vointa noastra si speram ca vom gasi intelegerea cuvenita din partea dvs. Totodata dorim sa vaasiguram ca ne vom conforma tuturor procedurilor de subventionare a utilitatilor in functie de consumul lunar de catre stat in cuantumul maxim, iar odata cu revenirea preturilor la normalitate vom fi primii care va vom micsora facturile. Stimate client, incepand cu data de 10.12.2021, abonamentul zilnic de rezervare aferent contractului de furnizare a gazelor naturale incheiat intre dvs.si societatea Electric&Gas Power Trade SRL, se modifica la 1,66 lei/zi. Lipsa unui raspuns la prezenta notificare se considera acceptare tacita al noului tarif.” |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users