![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia pierde prima pozitie in Cehia!
Last Updated: Aug 13 2021 07:13, Started by
PiticVerde
, Aug 06 2021 13:51
·
0

#19
Posted 06 August 2021 - 17:52

Cum sa nu miste VAG nimic? Misca bidoanele de ulei la motoarele ce papa insetate,dar nu este problema spun ei ,consumul de ulei apare si in carte ![]() ![]() |
#20
Posted 06 August 2021 - 19:35

Las' ca au pus altii pe CDTI segmenti fara sa lase picatura de ulei cam 350 k km dar calitatea aliajelor varza .. segmenti de ungere 3 din 4 "crapati"!
Mai pui volanta cu masa dubla si turbina care cad in 150 k km ? Da EGR, filtrul de particule ? PS de cand era Skoda Octavia prima ? Ma mir! Am trecut de zeci de ori prin CZ si f. putine Skode ! Acum vreo 16 ani am avut o intamplare neplacuta cu o Octavia si de atunci urasc masina asta. Cine mai vrea diesel nou azi ? Face o mare greseala si daca cumpara o benzinara .. o sa planga pe langa multe orase din UE acum! Edited by mihaiC1, 06 August 2021 - 19:42. |
#21
Posted 06 August 2021 - 23:16

Corect, inca un exemplu de stagnare a inovatiei la VAG: in loc sa investeasca in aliaje (sau macar sa licentieze daca costul dezvoltarii ar fi fost prea mare) care sa diminueze frecarea intre segmenti si peretele cilindrului, au diminuat-o permitand segmentilor sa lase ceva ulei in urma. Daca aveti cazane de prin 2005-2010 normal ca vorbiti asa... Din 2012-2014 nu mai sunt problemele alea. Pentru mine 1.4 TSI 125CP pe curea este chiar un motor foarte ok pentru preponderent urban+autostrada. |
#22
Posted 06 August 2021 - 23:19

#23
Posted 07 August 2021 - 08:33

Caldararii aia stiu ei ceva de isi pun corturile la marginea Parisului, Londrei, Romei etc. ca nu mai au carute ci dieseluri care sunt interzise
![]() PS firme renumite au renuntat de multi ani sa mai produca motorinare si nu le- au scazut vanzarile ba mai mult a crescut enorm cererea de hybride, plugin si electrice, dar ce sa faci @tauras ai mentalitate de american/ roman: masina mare si sa polueze la greu ! Ca ideie am diesel, benzinara si ultima hybrid si ma simt excelent in ea ! Edited by mihaiC1, 07 August 2021 - 08:44. |
#24
Posted 07 August 2021 - 08:34

#25
Posted 07 August 2021 - 08:52

Era o intrebare capcana si vad ca sau prins multi in ea
![]() Revenind la Skoda fabrica si ea hybride de curand ca a vazut ca "prostii cu bun simt " din vest si CZ le cer ![]() Edited by mihaiC1, 07 August 2021 - 08:57. |
#27
Posted 07 August 2021 - 12:08

#29
Posted 08 August 2021 - 08:32

NU numai ! Tot grupul VAG si esti indulgent cu numai 8 ani, poate ai uitat scandalul international...
|
|
#30
Posted 08 August 2021 - 09:13

#31
Posted 08 August 2021 - 10:21

Eco ești doar pe jos, cu bicicleta sau transport în comun. Daca ai masina- electrica, hibrid, benzina sau diesel-, poluezi!
Doar marketingul merge momentan în favoarea electricelor! Edited by bani002, 08 August 2021 - 10:23. |
#32
Posted 08 August 2021 - 10:23

#33
Posted 08 August 2021 - 10:24

Nu lua în calcul doar poluarea din exploatare.
Pune-o la socoteala și pe cea din fabricație! |
#34
Posted 08 August 2021 - 10:26

Am zis eu ceva de poluarea de fabricatie ?
Tu nu ai gradient de gri in imagine? doar alb si negru? Nici pe jos nu esti eco, caci respiri si te besesti ... daca e sa o iei asa. |
|
#35
Posted 08 August 2021 - 10:30

Pai nu zice nimeni de poluarea din fabricație, care e mai mare la electrice. La fel, ce se întâmplă după finalul de viata al bateriilor?
Sunt multe necunoscute, nu fi asa inflacarat cu electricele. La tehnologia actuala de baterii, nu pot fi înlocuite mașinile clasice de electrice! |
#36
Posted 08 August 2021 - 10:33

Pai nu zice nimeni de poluarea din fabricație, care e mai mare la electrice. La fel, ce se întâmplă după finalul de viata al bateriilor? Sunt multe necunoscute, nu fi asa inflacarat cu electricele. La tehnologia actuala de baterii, nu pot fi înlocuite mașinile clasice de electrice! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users