Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vodafone renunță la aplicația Horizon GO din 30 iulie 2021
Last Updated: Nov 09 2021 20:00, Started by
IceCoolExtreme
, Jul 19 2021 12:29
·
0
#91
Posted 03 August 2021 - 08:54
Puteau sa lase Horizon Go, nu inteleg cu ce-i deranja?
|
#92
Posted 03 August 2021 - 09:19
#93
Posted 03 August 2021 - 09:20
Horizon era brand Liberty Global din cate stiu si nu au voie sa mai foloseasca numele, probabil nici interfata.
|
#94
Posted 03 August 2021 - 09:37
Asa e. Din ce imi dau seama, tinand cont si de cele ce se intampla la celelalte UPC-uri cumparate de Vodafone, cred ca termenul limita este finalul acestui an. Si nu doar pentru Horizon Go, ci si pentru MyUPC, upcmail samd, adica tot ce inseamna brandul UPC.
|
#95
Posted 03 August 2021 - 09:37
va functiona mult si bine pana la un moment dat. el deja nu mai exista in anumite situatii asa ca eliminarea lui e in desfășurare.
|
#96
Posted 03 August 2021 - 10:37
gogu1905, on 02 august 2021 - 19:11, said:
"Varii motive"? Eu stiu unul singur. Tu cate motive stii? Ca raspuns la solicitarea dvs. din data de 20.07.2021, dorim sa va comunicam ca din verificarile efectuate in sistem este actualizat numarul de contact (este inregistrat numarul ). Insa in acest moment clienti de servicii fixe, care incearca sa-si asocieze codul de client in aplicatia MyVodafone primesc una din urmatoarele 4 erori: “Cont administrat” “Datele nu corespunde” “Ceva nu a functionat corect” “Serviciu momentan indisponibil” Suplimentar, o parte din clienti primesc SMS cu codul de validare se trimite pe un nr. de telefon pe care clientii nu-l recunosc si care nu apare in nicio aplicatie. Situatia este adresata catre echipele specializate si partener, fiind in curs de rezolvare. In acest moment departamentul tehnic lucreaza la remedierea acestui incident, urmand ca in cel mai scurt timp situatia sa revina la normal. Dorim să ne exprimăm regretul pentru eventualele inconveniente create şi apreciem foarte mult faptul că ne ajutaţi să înţelegem ce aşteptări aveţi de la noi. Echipa Vodafone vă mulţumeşte pentru timpul acordat şi vă stă permanent la dispoziţie pentru orice solicitare legată de serviciile noastre. Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp. Va doresc o zi frumoasa in continuare! Eu am eroarea cu SMS-ul cu codul de validare care se trimite pe un nr. de telefon pe care nu-l recunosc Edited by nehru, 03 August 2021 - 10:40. |
#97
Posted 03 August 2021 - 12:33
Eu altceva nu pricep, pai Vodafone nu este un brand de garaj, cum adica nu sunt in stare sa faca tranzitia rapid catre Vodafone TV? Unde-s it-istii lor capabili?
O companie prezenta in 93 de tari cu 450 de milioane de abonati se caca pe ea sa faca o aplicatie? |
#98
Posted 03 August 2021 - 13:00
Valmont43, on 03 august 2021 - 12:33, said:
O companie prezenta in 93 de tari cu 450 de milioane de abonati se caca pe ea sa faca o aplicatie? |
#99
Posted 03 August 2021 - 14:16
nehru, on 03 august 2021 - 10:37, said:
Stimate client, Ca raspuns la solicitarea dvs. din data de 20.07.2021, dorim sa va comunicam ca din verificarile efectuate in sistem este actualizat numarul de contact (este inregistrat numarul ). Insa in acest moment clienti de servicii fixe, care incearca sa-si asocieze codul de client in aplicatia MyVodafone primesc una din urmatoarele 4 erori: “Cont administrat” “Datele nu corespunde” “Ceva nu a functionat corect” “Serviciu momentan indisponibil” Suplimentar, o parte din clienti primesc SMS cu codul de validare se trimite pe un nr. de telefon pe care clientii nu-l recunosc si care nu apare in nicio aplicatie. Situatia este adresata catre echipele specializate si partener, fiind in curs de rezolvare. In acest moment departamentul tehnic lucreaza la remedierea acestui incident, urmand ca in cel mai scurt timp situatia sa revina la normal. Dorim să ne exprimăm regretul pentru eventualele inconveniente create şi apreciem foarte mult faptul că ne ajutaţi să înţelegem ce aşteptări aveţi de la noi. Echipa Vodafone vă mulţumeşte pentru timpul acordat şi vă stă permanent la dispoziţie pentru orice solicitare legată de serviciile noastre. Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp. Va doresc o zi frumoasa in continuare! Eu am eroarea cu SMS-ul cu codul de validare care se trimite pe un nr. de telefon pe care nu-l recunosc |
#100
Posted 03 August 2021 - 18:19
Singura data cand am patit ceva asemanator cu un cont (la UPC, nu la Vodafone), eu am preferat sa-i pun sa-mi stearga contul. Apoi l-am refacut eu de la zero, cu acelasi numar de telefon si a mers. Mi se parea aiurea sa tot schimb si/sau sa le dau numere de telefon, in speranta c-o sa mearga.
Ma rog, abordari diferite ... PS: faptul ca, din experienta, stiu ca pana la urma or sa rezolve ei cumva toata sandramaua asta, nu mi-i face mai simpatici |
|
#101
Posted 03 August 2021 - 20:15
La aplicatia mobila vodafon tv, si la voi cere tot timpul: Va rugam sa activati accesul la locatie! Altfel nu merge la mine, doar daca dau drumul la locatie ???
|
#102
Posted 03 August 2021 - 20:56
la mine nu se pot asocia serviciile fixe deoarece imi trimit sms pe un numar vechi care in momentul de fata nu mai exista fizic la niciun operator de telefonie mobila. UPC are inregistrat numarul nou de telefon, insa Vodafone trimite sms pe un alt numar de telefon pentru activarea serviciilor. noroc este ca inca functioneaza myupc.
daca nu am asociate servicii fixe nu pot avea acces la vodafone tv, inca utilizez horizon go de la upc. |
#103
Posted 03 August 2021 - 21:53
#104
Posted 04 August 2021 - 12:58
Iaro, on 03 august 2021 - 20:56, said:
la mine nu se pot asocia serviciile fixe deoarece imi trimit sms pe un numar vechi care in momentul de fata nu mai exista fizic la niciun operator de telefonie mobila. UPC are inregistrat numarul nou de telefon, insa Vodafone trimite sms pe un alt numar de telefon pentru activarea serviciilor. noroc este ca inca functioneaza myupc. daca nu am asociate servicii fixe nu pot avea acces la vodafone tv, inca utilizez horizon go de la upc. |
#105
Posted 04 August 2021 - 15:35
deja aplicația oficială a celor de la Liberty Global se numește UPC TV GO...
deci s-a renunțat și la numele Horizon |
|
#106
Posted 04 August 2021 - 17:12
... iar saitul pentru web este upctv pl.
Marca Horizon trebuie sa dispara, insa, si de la Vodafone ro. Sa-i vedem... PS: saitul UPC Polonia este foarte explicit sub toate aspectele: comerial, tehnic etc. La gloabele astea de la Vodafone ro mai multe afli de prin zvonuri |
#107
Posted 06 August 2021 - 11:42
Pe Vodafone TV la cate canale are acces un abonament vechi si care are cont MyVodafone functional? Daca raspunde cineva, rog sa mentioneze si abonamentul si, eventual si extraoptiunile? Multumesc.
Cu abonament Maxim (cu Sport inclus) si cu MaxPack activ, eu pot vedea live 62 de canale (dintre care 5 sunt in MaxPack). Ma rog, am putut sa vad pana ieri, ca azi am acces la 0 (zero) programe, atat in sectiunea "Canale TV Online", cat si in cea numita "Din abonament". In sectiunea "Toate canalele" sunt fix 100 si la fiecare cica: "Acest canal nu face parte din abonamentul dvs" Ce talent, dedicatie si abnegatie au astia in a le umple de sange... LE - am uitat sa adaug ca pentru jumatate de zi, ieri, la logare, am primit mesajul: "Autentificarea nu s-a putut realiza. Vă rugăm să încercați mai târziu. (WA122)". Dupa care a mers asa cum am zis mai sus... Edited by Sceleron, 06 August 2021 - 11:44. |
#108
Posted 06 August 2021 - 15:15
Am abonament maxim sport maxpak incheiat in euro in iulie 2020. Am si abonament de voce mobila incheiat in februarie 2020 si innoit in iulie 2021.
- ma pot loga pe net si in app iphone si ipad - pe net nu pot urmari canalele deloc, am mesaj de eroare - in app pot vedea doar canalele din lista veche Vodafone - nu e actualizata Una peste alta, mesajele Vodafone pe tema asta sunt o minciuna sfruntata, iar modul in care Vodafone (nu) rezolva problemele reclamate de clienti este o bataie de joc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users