Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Vodafone renunță la aplicația Horizon GO din 30 iulie 2021

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
152 replies to this topic

#55
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008

 Sceleron, on 27 iulie 2021 - 15:40, said:

Ce aplicatie? Sau e vorba despre accesare web, cu browser? Multumesc.
Da, accesarea in web dar exista posibilitatea (exact ca la HBO) sa poti deschide direct in aplicatie, ca o fereastra. Asa am si Antena Play.
In cazul meu am 4 conectari contorizate asa:
-una de pe telefonul mobil
-una de pe un laptop unde am doar Chrome
-doua pe un alt laptop unde am atat Edge cat si Chrome. Aici imi cam merge sincopat si vreau sa pun limita de banda in Edge sa vedem daca se rezolva (asa am in HBO). Procesor vechi, nu face fata la redare daca ii las banda intreaga, pe la 300KBps pare sa fie ok.
Asadar am doua contorizari pe acelasi laptop!

#56
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Tot e bine: browserul si dispozitivul, deci. Cumva, e normal asa. Si la HBO Go tot asa e: daca ai doua browsere pe un PC si intri cu ele, sunt contorizate ambele, dar si sunt evidentiate ca atare, in log: browser 1 si browser 2. La Digi e complet aiurea...

#57
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Tot Sistemu' (cum ii zic angajatii Vodafone, mandri) pare o carpeala uriasa care merge din inertie. O mizerie...
- Am facut cont MyVodafone nou, gol: din 5 logari, in 4 cazuri imi baga faza cu "Something went wrong"
- Am "asociat" serviciile fixe cu succes si felicitari: si totusi nu pot vedea nimic inlauntru, nu a preluat nimic din vechiul cont MyPC, nici facturi, nici servicii, nimic. In permanenta imi zice ca sa mai incerc o data, ca la Loz in plic
- Contul MyVodafone odata facut, desi nefunctional, imi foloseste cu succes la logarea pe Vodafone TV Posted Image .
- In Vodafone TV, alte faze: din ~90 de programe accesibile live, am ramas cu 62
- La mine, Vodafone TV se vede mai prost decat Horizon Go; noroc ca merge sacadat Posted Image
Si tot asa...
PS: o idee personala pentru cei care nu au cont MyVodafone, inca: poate nu ar fi rau sa mai astepte pana mai regleaza astia Sistemu'...

To be continued

#58
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
Sacadatul asta va fi mult si bine, asta in binecunoscuta traditie Vodafone.
Cum naiba de platforma Focus ofera aceleasi canale in format HD la cursivitate cap-coada iar Vf la 3 secunde hopa...
Ce daca e stadiu beta sau e neoficial, asa va fi si dupa, nu se va rezolva nimic.

#59
djmaxx

djmaxx

    Tehnicus20

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,174
  • Înscris: 15.07.2005

 danghetau, on 28 iulie 2021 - 16:31, said:

Sacadatul asta va fi mult si bine, asta in binecunoscuta traditie Vodafone.
Cum naiba de platforma Focus ofera aceleasi canale in format HD la cursivitate cap-coada iar Vf la 3 secunde hopa...
Ce daca e stadiu beta sau e neoficial, asa va fi si dupa, nu se va rezolva nimic.

ma gandeam ca astia de la vodafone sunt profesionisti dau sunt amatori rau !!! bine ca sunt scumpi....... si eu patesc multe rahaturi cu ei ! un mare minus trecerea de la upc la vodafone!.. daca nu se redreseaza trec pe digi sau orange !

#60
Yonutx

Yonutx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 08.10.2009

 Sceleron, on 28 iulie 2021 - 16:27, said:

- Am facut cont MyVodafone nou, gol: din 5 logari, in 4 cazuri imi baga faza cu "Something went wrong"
- Am "asociat" serviciile fixe cu succes si felicitari: si totusi nu pot vedea nimic inlauntru, nu a preluat nimic din vechiul cont MyPC, nici facturi, nici servicii, nimic. In permanenta imi zice ca sa mai incerc o data, ca la Loz in plic
PS: o idee personala pentru cei care nu au cont MyVodafone, inca: poate nu ar fi rau sa mai astepte pana mai regleaza astia Sistemu'...

To be continued

Cum ai introdus contul de client, cu liniuta -1 sau fara?

Edited by Yonutx, 28 July 2021 - 16:47.


#61
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Ma deranjeaza si faza cu numarul de canale accesibile. NU am apucat sa vad cum e si cu functia de Replay, am facut teste pe un abonament care are doar carduri, nu si mediabox.
Mai las conturile astea noi la... dospit, mai am rabdare, totusi. Asta vine din experientele anterioare. Si asa nu prea am vreme si, oricum, si eu sunt patit cu Vodafone.
Mai oameni buni, da' nimic nu am avut de la Vodafone care sa mearga brici sau macar decent; tot ce am avut si/sau am de la ei are cate o duda... O companie fabricata din vorbe si din PR glamour.
PS: UPC tot mai avea niste profesionisti care rezolvau onorabil problemele, pana la urma. Pare ca aia nu au ajuns la Vodafone...

#62
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010

 Yonutx, on 28 iulie 2021 - 16:47, said:

Cum ai introdus contul de client, cu liniuta -1 sau fara?
cu -1 la final.
In timp ce faci contul, scrie in campul liber, mai cu gri, asa, inainte sa completezi, ce forma trebuie bagata. Stiu ca nu inseamna mare lucru, indicatia venind de la Vodafone Posted Image . Dar mie asa mi-a mers. Ma rog, asa cum a mers...

#63
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,807
  • Înscris: 07.07.2009
La unii cu minus 1, la alții fără. Logica Vodafone.

#64
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,594
  • Înscris: 21.08.2008
Sunt aceiasi oameni, preluati de la UPC.
Nu a venit Vf cu oameni noi, scoliti/specializati in ale vodafoniei.

#65
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,362
  • Înscris: 05.09.2005
Te asigur ca 95% din echipa UPC sunt la Vodafone.

În ceea ce privește sistemele și integrarea iti dau parțial dreptate. Nu este atât de ușor sa unești 2 baze, sisteme diferite. Necesita timp.

Edited by a_d_y, 28 July 2021 - 18:45.


#66
Kip9

Kip9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 371
  • Înscris: 15.04.2021

 a_d_y, on 28 iulie 2021 - 18:44, said:

Te asigur ca 95% din echipa UPC sunt la Vodafone.

În ceea ce privește sistemele și integrarea iti dau parțial dreptate. Nu este atât de ușor sa unești 2 baze, sisteme diferite. Necesita timp.
Da și marmota împacheta ciocolata!și angajații Upc unde au dispărut la Cățu la tăiat pădurea?!?

#67
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,362
  • Înscris: 05.09.2005
La astfel de replici, slabe șanse să-ți răspund

Edited by a_d_y, 28 July 2021 - 19:17.


#68
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010

 KLM2009, on 28 iulie 2021 - 18:39, said:

La unii cu minus 1, la alții fără. Logica Vodafone.
Eu am incercat si cu si fara -1.
Fara -1 mi-a zis asa:
"Datele nu corespund
Codul de client și numele de familie/CUI-ul nu corespund. Verifică și încearcă din nou. Codul de client trebuie să fie de forma XXXXXXX-1"
Apoi am pus si -1 la final si a mers.
--------
Intre timp. de cand am facut contul si apoi asocierea cu "fixele":
- pot folosi Vodafone TV fara probleme, am mai scris; dar cam ciuntit Vodafone TV asta Posted Image
- noul cont MyVodafone inca nu a preluat datele agregate din MyUPC: in loc de o sigla de servicii combinate, am 4 sigle de servicii individuale, deci odata logat in noul cont, atunci cand aleg codul de client ma pune sa aleg si un serviciu anume (altminteri nu pot da OK). Si orice as alege, serviciile nefiind facturate separat, apare eroarea cu "incearca din nou". Mai astept, poate se face complet transferul de date dupa un timp anume. Sau o sa trebuiasca sa dau telefoane, ca de obicei...
Nota: in interiorul contului MyVodafone, codul de client apare fara -1 la sfarsit Posted Image
- foarte interesant: daca vreau sa fad factura unui abonament, fara cont MyVodafone (pe facura vodafone ro), daca introduc exact aceeasi adresa de email pe care am folosit-o la contul proaspat facut, pot vedea serviciile acelui abonament, preluate exact asa cum trebuie (corect) din MyUPC, vad factura pdf, pot face plati samd. Sincer, e o situatie de tot rasul: cu o adresa de email, fara sa folosesc vreun cont anume, pot accesa aproape tot ce e legat de un abonament, iar cu un cont facut special pentru acel abonament si la care am folosit aceeasi adresa de email nu pot sa fac mai nimic. Eh, ceva-ceva tot fac: login la Vodafone TV Posted Image , ca sa ma enerveze numarul mic de canale...

To be continued

#69
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Asa...
Azi am facut un al doilea cont MyVodafone, pentru un al doilea abonament, tot cu scopul de a avea cum sa accesez, in final, Vodafone TV.
Abonamentul asta are si mediabox Horizon.
Pe scurt, vreau sa vad daca exista functia Replay, sa verific diferenta de canale din Vodafone TV web intre abonamentele cu mediabox Horizon vs cele cu CI+ (daca o fi vreo diferenta) samd.
Totul a mers bine, cand, deodata, iaca pozna: nu pot asocia contului MyVodafone codul de abonat, cu sau fara -1 la sfarsit. Ehe...
Pauza Posted Image

To be continued

#70
_RBT_

_RBT_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,338
  • Înscris: 19.01.2015
Horizon GO in continuare functional, parca trebuiau sa-l inchida azi noapte nu ?

#71
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Nu-l inchid ei atat de repede, cred. Asa, dupa spusele lor, trebuia sa fi inchis si MyUPC (MyVodafone Fix & TV).
La mai toate schimbarile de pana acum, tranzitia a mai durat si luna urmatoare. Plus ca "vedeta", Vodafone TV, inca nu le merge bine, mai sunt si probleme cu conturile astea MyVodafone, asocieri de servicii etc.
Si oricum au timp pana la sfarsitul anului sa respecte intelegerea cu UPC.

#72
djnichipizza

djnichipizza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 02.07.2014
din ce data se va renunta la Horizon GO sau nu se mai renunta?
in acest moment functioneaza fara nici o problema,trebuia sa se inchida ieri 30 iulie

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate