Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone renunță la aplicația Horizon GO din 30 iulie 2021
Last Updated: Nov 09 2021 20:00, Started by
IceCoolExtreme
, Jul 19 2021 12:29
·
0
#55
Posted 27 July 2021 - 19:49
Sceleron, on 27 iulie 2021 - 15:40, said:
Ce aplicatie? Sau e vorba despre accesare web, cu browser? Multumesc. In cazul meu am 4 conectari contorizate asa: -una de pe telefonul mobil -una de pe un laptop unde am doar Chrome -doua pe un alt laptop unde am atat Edge cat si Chrome. Aici imi cam merge sincopat si vreau sa pun limita de banda in Edge sa vedem daca se rezolva (asa am in HBO). Procesor vechi, nu face fata la redare daca ii las banda intreaga, pe la 300KBps pare sa fie ok. Asadar am doua contorizari pe acelasi laptop! |
#56
Posted 27 July 2021 - 20:00
Tot e bine: browserul si dispozitivul, deci. Cumva, e normal asa. Si la HBO Go tot asa e: daca ai doua browsere pe un PC si intri cu ele, sunt contorizate ambele, dar si sunt evidentiate ca atare, in log: browser 1 si browser 2. La Digi e complet aiurea...
|
#57
Posted 28 July 2021 - 16:27
Tot Sistemu' (cum ii zic angajatii Vodafone, mandri) pare o carpeala uriasa care merge din inertie. O mizerie...
- Am facut cont MyVodafone nou, gol: din 5 logari, in 4 cazuri imi baga faza cu "Something went wrong" - Am "asociat" serviciile fixe cu succes si felicitari: si totusi nu pot vedea nimic inlauntru, nu a preluat nimic din vechiul cont MyPC, nici facturi, nici servicii, nimic. In permanenta imi zice ca sa mai incerc o data, ca la Loz in plic - Contul MyVodafone odata facut, desi nefunctional, imi foloseste cu succes la logarea pe Vodafone TV . - In Vodafone TV, alte faze: din ~90 de programe accesibile live, am ramas cu 62 - La mine, Vodafone TV se vede mai prost decat Horizon Go; noroc ca merge sacadat Si tot asa... PS: o idee personala pentru cei care nu au cont MyVodafone, inca: poate nu ar fi rau sa mai astepte pana mai regleaza astia Sistemu'... To be continued |
#58
Posted 28 July 2021 - 16:31
Sacadatul asta va fi mult si bine, asta in binecunoscuta traditie Vodafone.
Cum naiba de platforma Focus ofera aceleasi canale in format HD la cursivitate cap-coada iar Vf la 3 secunde hopa... Ce daca e stadiu beta sau e neoficial, asa va fi si dupa, nu se va rezolva nimic. |
#59
Posted 28 July 2021 - 16:43
danghetau, on 28 iulie 2021 - 16:31, said:
Sacadatul asta va fi mult si bine, asta in binecunoscuta traditie Vodafone. Cum naiba de platforma Focus ofera aceleasi canale in format HD la cursivitate cap-coada iar Vf la 3 secunde hopa... Ce daca e stadiu beta sau e neoficial, asa va fi si dupa, nu se va rezolva nimic. ma gandeam ca astia de la vodafone sunt profesionisti dau sunt amatori rau !!! bine ca sunt scumpi....... si eu patesc multe rahaturi cu ei ! un mare minus trecerea de la upc la vodafone!.. daca nu se redreseaza trec pe digi sau orange ! |
#60
Posted 28 July 2021 - 16:47
Sceleron, on 28 iulie 2021 - 16:27, said:
- Am facut cont MyVodafone nou, gol: din 5 logari, in 4 cazuri imi baga faza cu "Something went wrong" - Am "asociat" serviciile fixe cu succes si felicitari: si totusi nu pot vedea nimic inlauntru, nu a preluat nimic din vechiul cont MyPC, nici facturi, nici servicii, nimic. In permanenta imi zice ca sa mai incerc o data, ca la Loz in plic PS: o idee personala pentru cei care nu au cont MyVodafone, inca: poate nu ar fi rau sa mai astepte pana mai regleaza astia Sistemu'... To be continued Cum ai introdus contul de client, cu liniuta -1 sau fara? Edited by Yonutx, 28 July 2021 - 16:47. |
#61
Posted 28 July 2021 - 16:58
Ma deranjeaza si faza cu numarul de canale accesibile. NU am apucat sa vad cum e si cu functia de Replay, am facut teste pe un abonament care are doar carduri, nu si mediabox.
Mai las conturile astea noi la... dospit, mai am rabdare, totusi. Asta vine din experientele anterioare. Si asa nu prea am vreme si, oricum, si eu sunt patit cu Vodafone. Mai oameni buni, da' nimic nu am avut de la Vodafone care sa mearga brici sau macar decent; tot ce am avut si/sau am de la ei are cate o duda... O companie fabricata din vorbe si din PR glamour. PS: UPC tot mai avea niste profesionisti care rezolvau onorabil problemele, pana la urma. Pare ca aia nu au ajuns la Vodafone... |
#62
Posted 28 July 2021 - 17:44
Yonutx, on 28 iulie 2021 - 16:47, said:
Cum ai introdus contul de client, cu liniuta -1 sau fara? In timp ce faci contul, scrie in campul liber, mai cu gri, asa, inainte sa completezi, ce forma trebuie bagata. Stiu ca nu inseamna mare lucru, indicatia venind de la Vodafone . Dar mie asa mi-a mers. Ma rog, asa cum a mers... |
#64
Posted 28 July 2021 - 18:43
Sunt aceiasi oameni, preluati de la UPC.
Nu a venit Vf cu oameni noi, scoliti/specializati in ale vodafoniei. |
|
#65
Posted 28 July 2021 - 18:44
Te asigur ca 95% din echipa UPC sunt la Vodafone.
În ceea ce privește sistemele și integrarea iti dau parțial dreptate. Nu este atât de ușor sa unești 2 baze, sisteme diferite. Necesita timp. Edited by a_d_y, 28 July 2021 - 18:45. |
#66
Posted 28 July 2021 - 18:49
a_d_y, on 28 iulie 2021 - 18:44, said:
Te asigur ca 95% din echipa UPC sunt la Vodafone. În ceea ce privește sistemele și integrarea iti dau parțial dreptate. Nu este atât de ușor sa unești 2 baze, sisteme diferite. Necesita timp. |
#67
Posted 28 July 2021 - 19:17
La astfel de replici, slabe șanse să-ți răspund
Edited by a_d_y, 28 July 2021 - 19:17. |
#68
Posted 29 July 2021 - 12:17
KLM2009, on 28 iulie 2021 - 18:39, said:
La unii cu minus 1, la alții fără. Logica Vodafone. Fara -1 mi-a zis asa: "Datele nu corespund Codul de client și numele de familie/CUI-ul nu corespund. Verifică și încearcă din nou. Codul de client trebuie să fie de forma XXXXXXX-1" Apoi am pus si -1 la final si a mers. -------- Intre timp. de cand am facut contul si apoi asocierea cu "fixele": - pot folosi Vodafone TV fara probleme, am mai scris; dar cam ciuntit Vodafone TV asta - noul cont MyVodafone inca nu a preluat datele agregate din MyUPC: in loc de o sigla de servicii combinate, am 4 sigle de servicii individuale, deci odata logat in noul cont, atunci cand aleg codul de client ma pune sa aleg si un serviciu anume (altminteri nu pot da OK). Si orice as alege, serviciile nefiind facturate separat, apare eroarea cu "incearca din nou". Mai astept, poate se face complet transferul de date dupa un timp anume. Sau o sa trebuiasca sa dau telefoane, ca de obicei... Nota: in interiorul contului MyVodafone, codul de client apare fara -1 la sfarsit - foarte interesant: daca vreau sa fad factura unui abonament, fara cont MyVodafone (pe facura vodafone ro), daca introduc exact aceeasi adresa de email pe care am folosit-o la contul proaspat facut, pot vedea serviciile acelui abonament, preluate exact asa cum trebuie (corect) din MyUPC, vad factura pdf, pot face plati samd. Sincer, e o situatie de tot rasul: cu o adresa de email, fara sa folosesc vreun cont anume, pot accesa aproape tot ce e legat de un abonament, iar cu un cont facut special pentru acel abonament si la care am folosit aceeasi adresa de email nu pot sa fac mai nimic. Eh, ceva-ceva tot fac: login la Vodafone TV , ca sa ma enerveze numarul mic de canale... To be continued |
#69
Posted 29 July 2021 - 20:21
Asa...
Azi am facut un al doilea cont MyVodafone, pentru un al doilea abonament, tot cu scopul de a avea cum sa accesez, in final, Vodafone TV. Abonamentul asta are si mediabox Horizon. Pe scurt, vreau sa vad daca exista functia Replay, sa verific diferenta de canale din Vodafone TV web intre abonamentele cu mediabox Horizon vs cele cu CI+ (daca o fi vreo diferenta) samd. Totul a mers bine, cand, deodata, iaca pozna: nu pot asocia contului MyVodafone codul de abonat, cu sau fara -1 la sfarsit. Ehe... Pauza To be continued |
|
#70
Posted 30 July 2021 - 05:52
Horizon GO in continuare functional, parca trebuiau sa-l inchida azi noapte nu ?
|
#71
Posted 30 July 2021 - 06:35
Nu-l inchid ei atat de repede, cred. Asa, dupa spusele lor, trebuia sa fi inchis si MyUPC (MyVodafone Fix & TV).
La mai toate schimbarile de pana acum, tranzitia a mai durat si luna urmatoare. Plus ca "vedeta", Vodafone TV, inca nu le merge bine, mai sunt si probleme cu conturile astea MyVodafone, asocieri de servicii etc. Si oricum au timp pana la sfarsitul anului sa respecte intelegerea cu UPC. |
#72
Posted 31 July 2021 - 08:57
din ce data se va renunta la Horizon GO sau nu se mai renunta?
in acest moment functioneaza fara nici o problema,trebuia sa se inchida ieri 30 iulie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users