Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Se cauta vinovatul
Ultima postare: iul 30 2021 07:52, Inițiat de
vrajitoruldinoz
, iul 11 2021 08:40
·
0
#55
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:27
danvlas, on 13 iulie 2021 - 08:16, said:
Alex, legea nu spune ca "sensul giratoriu" e o intersectie, ci ca intersectia in care circulatia se desfasoara in sens giratoriu este una dirijata. Deja e descris un caz special de intersectie. Cat timp te rotesti prin ea, ai prioritate fata de cei care inca nu au intrat. Daca toti se rotesc, notiunea de prioritate dispare. Iesirea din rotire se face ori de pe cercul exterior (recomandabil), ori prin traversarea lui, daca te gasesti pe un inel interior. Altfel e imposibil. Traversarea inelelor se face cu asigurare. Logic si simplu. |
#56
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:36
vrajitoruldinoz, on 13 iulie 2021 - 09:01, said:
Citind aici încep să-mi dau seama cit de greu e de descris precis și clar un accident. Recomand camera de bord cu deschidere larga, eventual un duo fata/spate. |
#57
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:41
AlexD2, on 13 iulie 2021 - 09:27, said:
Nu este nimic logic atat timp cat sensul giratoriu este considerat o intersectie, faptul ca este o intersectie dirijata nu schimba datele problemei bineînțeles că se schimbă datele. este o intersecție cu reguli speciale, de ce e atât de greu de apreciat asta? numai cine are rea voință nu acceptă aceste reguli care sunt valabile peste tot în europa și în lume |
#58
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:43
Stimati barosani, dupa mii de pagini, la ce concluzie ati ajuns, cel care e la interior si iese da prioritate celui de la exterior, care vrea s-o ia roata, sau ala de la exterior ii da voia sa iasa celui din interior inainte de a-si continua invartitu-n giratoriu?
|
#60
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:49
Flat, on 13 iulie 2021 - 09:41, said:
bineînțeles că se schimbă datele. este o intersecție cu reguli speciale, de ce e atât de greu de apreciat asta? numai cine are rea voință nu acceptă aceste reguli care sunt valabile peste tot în europa și în lume Editat de AlexD2, 13 iulie 2021 - 09:57. |
#61
Publicat: 13 iulie 2021 - 09:56
și dacă este sau nu o intersecție tot se aplică reguli speciale, nu faci decât să te legi de chicițe și semantică, lucruri ce nu au nici un rost
poate suntem de acord că legiuitorul din România a fost mai bătut în cap când a scris și nu a explicat mai detaliat fiecare aspect, dar orice om de bun simț înțelege care e spiritul legii, nu se leagă neapărat de forma ei. numai un imbecil ca perțea face asta, caută chicițe și sensuri ale cuvintelor cu care să flexeze mental legea și să aplice alte reguli decât sunt gândite și aplicate în toată lumea asta. problema românilor cu giratoriile vine din altă parte, izvorăște din tendința de a circula (ilegal) pe b2 de aceea când șoferul român b2 lover întâlnește un sens giratoriu, este unica situație deranjantă în care trebuie să dea prioritate celui de pe banda 1 asta e considerată sub demnitatea lui de aceea caută toți chicițe și justificări alambicate, pentru a putea merge vijelios prin giratoriu și fraierii ăilalți să se dea la o parte. asta e tot dacă ar merge regulamentar pe b1 nu ar avea nici o problemă |
#62
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:02
Flat, on 13 iulie 2021 - 09:56, said:
și dacă este sau nu o intersecție tot se aplică reguli speciale, nu faci decât să te legi de chicițe și semantică, lucruri ce nu au nici un rost poate suntem de acord că legiuitorul din România a fost mai bătut în cap când a scris și nu a explicat mai detaliat fiecare aspect, dar orice om de bun simț înțelege care e spiritul legii, nu se leagă neapărat de forma ei. numai un imbecil ca perțea face asta, caută chicițe și sensuri ale cuvintelor cu care să flexeze mental legea și să aplice alte reguli decât sunt gândite și aplicate în toată lumea asta. problema românilor cu giratoriile vine din altă parte, izvorăște din tendința de a circula (ilegal) pe b2 de aceea când șoferul român b2 lover întâlnește un sens giratoriu, este unica situație deranjantă în care trebuie să dea prioritate celui de pe banda 1 asta e considerată sub demnitatea lui de aceea caută toți chicițe și justificări alambicate, pentru a putea merge vijelios prin giratoriu și fraierii ăilalți să se dea la o parte. asta e tot dacă ar merge regulamentar pe b1 nu ar avea nici o problemă |
#63
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:24
Notsure, on 13 iulie 2021 - 09:43, said:
Stimati barosani, dupa mii de pagini, la ce concluzie ati ajuns, cel care e la interior si iese da prioritate celui de la exterior, care vrea s-o ia roata, sau ala de la exterior ii da voia sa iasa celui din interior inainte de a-si continua invartitu-n giratoriu? Ala de la exterior nu are nici o restrictie intr-un giratoriu clasic (cu benzi discontinue), dar recomandarea e sa iasa la prima sau a doua iesire, altfel o sa recite teoria asta la politie sau la asigurator. ro_explorer, on 13 iulie 2021 - 08:55, said:
La noi aici legislația spune clar ca schimbarea benzilor în giratoriu se supune acelorași reguli cu schimbarea benzilor pe drum drept. "If a driver is about to manoeuvre into your lane then you must adapt your speed to facilitate this change of lane." |
#66
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:39
Notsure, on 13 iulie 2021 - 10:32, said:
Deci mergem pe exterior, ca e mai simplu. Dar daca faci poc, posibil politia tot tie sa-ti puna in carca, pentru ca la noi cutuma e invers, sa dai prioritate celor care ies |
#67
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:39
AlexD2, on 13 iulie 2021 - 09:27, said:
Nu are rost ca pe pagini intregi sa tot cautam argumente sofisticate, unele de semantica ca sa aducem argumentre pro sau contra pe o legislatie prost facuta. Problema cu legislația noastră este că după ce se constată că e proastă sau, în cazul giratoriilor lipsește cu desăvârșire, când se încearcă corectarea, proiectul ajunge la unul ca Flat care îl respinge pe motiv că e reglementat dar nu poate indica unde și cum, acuzându-te pe tine că nu te interesează decât mersul pe banda 2. |
#68
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:52
Notsure, on 13 iulie 2021 - 10:32, said:
Deci mergem pe exterior, ca e mai simplu. Dar daca faci poc, posibil politia tot tie sa-ti puna in carca, pentru ca la noi cutuma e invers, sa dai prioritate celor care ies "If you leave a roundabout from the left-hand lane, then you must pay particular attention to vehicles in the right-hand lane as they may continue in the roundabout. Remember that you are changing lanes." Asa se circula in toata Europa. Cu exceptia Bihorului, fireste. |
#69
Publicat: 13 iulie 2021 - 10:57
V-am mai zis candva o faza, giratoriile cu 2+ benzi nici nu sunt giratorii, functioneaza dupa cu totul alte principii
Daca am face ce zice legea aia din Suedia, s-ar bloca toate giratoriile instant. Metoda cu prioritatea la iesire are fluenta mult mai mare si previne folosirea abuziva a benzilor Editat de Notsure, 13 iulie 2021 - 10:59. |
|
#70
Publicat: 13 iulie 2021 - 11:04
Nu s-ar bloca sensurile giratorii, lumea se asigura la schimbarea directiei de mers. Daca nu poate executa manevra de schimbare a benzii continua pe banda pe care este pana cand ii este posibila aceasta manevra. Sau mai simplu, administratorul sa nu se zgarceasca la 15 metri de vopsea si sa traseze linie continua cu directia de urmat al celui de pe b1/b2/b3/b4/b infinit
|
#71
Publicat: 13 iulie 2021 - 11:13
Notsure, on 13 iulie 2021 - 10:57, said:
Daca am face ce zice legea aia din Suedia, s-ar bloca toate giratoriile instant. Metoda cu prioritatea la iesire are fluenta mult mai mare si previne folosirea abuziva a benzilor |
#72
Publicat: 13 iulie 2021 - 11:15
exqusit_drunk, on 13 iulie 2021 - 05:26, said:
Altul indignat care vorbește de marcaje deși nu poate să le identifice. Explicația acelor linii din giratoriu e în art. 79 alin. 1 lit. a) pct. 5 din HG 1931 pe când cel de delimitare a benzilor e la pct. 2. Cele 2 marcaje seamănă, dar nu sunt același lucru. Tu ori esti troll ori problema e mai grava. Editat de _-livio-_, 13 iulie 2021 - 11:16. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi