Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
YOU BRD
Last Updated: Apr 29 2024 15:26, Started by
zyppster
, Jul 08 2021 07:28
·
34
#181
Posted 17 May 2022 - 13:32
Mihai_3, on 08 mai 2022 - 13:25, said:
bine înțeles ca iar nu merge YOU BRD.....de data asta spune ca Tokenul a expirat daca incerc sa urmez pasii mai departe (ca orice om normal...) cu completarea CNP-ului si numărului de telefon si dupa introducerea lor primesc o alta eroare ca ceva nu a mers.... Screenshot_20220508-142246.jpg m-am cam saturat de mizeriile lor... Rares95, on 10 mai 2022 - 18:45, said:
Eu nu am primit niciodată notificare de autorizare din aplicație -semnarea/aprobarea cu aplicatia -Parola online Acum nu mai cere nimic |
#182
Posted 17 May 2022 - 13:37
Oricum, e cea mai penibilă aplicație de mobile banking în anul 2022.
|
#183
Posted 18 May 2022 - 13:29
Am primit azi notificări în aplicația You...am efectuat câteva plăți la un comerciant din străinătate și la secțiunea Inbox am găsit cursul de schimb valutar și informarea de plată. Sunt curios dacă cumva se aplică și la alimentări în cont aceste notificări.
|
#184
Posted 18 May 2022 - 14:03
Poti incerca si singur, sa vezi daca te notifica. Iti trimiti niste bani in contul atasat cardului, prin transfer bancar sau il alimentezi instant, cu cash la o statie SelfPay, folosind aplicatia SelfPay Now, in care ai adaugat in prealabil cardul tau BRD.
|
#185
Posted 19 May 2022 - 08:28
Mie mi se pare ireal faptul ca inca nu sunt capabili sa implementeze functia "scan a barcode" pentru plata facturilor. Vechea aplicatie (My BRD) stie sa faca asta.
|
#186
Posted 19 May 2022 - 09:34
#187
Posted 19 May 2022 - 16:19
acvaristul, on 19 mai 2022 - 08:28, said:
Mie mi se pare ireal faptul ca inca nu sunt capabili sa implementeze functia "scan a barcode" pentru plata facturilor. Vechea aplicatie (My BRD) stie sa faca asta. In ideea ca au dezvoltat o aplicatie noua de la zero, cu (aproape) zero functionalitate, adaugand pe parcurs. Problema nu e ca adauga pe parcurs, ci ca lipsesc multe lucruri foarte utile de la inceput. Ca altfel multe aplicatii au adaugat ulterior si a fost ok, dar au inceput cu minimum necesar. |
#188
Posted 23 May 2022 - 20:45
O întrebare despre YOU BRD. Pot fi administrate 2 conturi curente a 2 persoane diferite din această aplicație de pe un singur telefon?
Persoana X a transferat 100 lei către Y. Y a primit 100 lei însă apare că i-a trimis Z. La X nu apare nicio sumă transferată. Însă crede că au plecat de la Z. X și Z sunt fiu și tata. Deci poate fiul X să facă de pe telefonul lui tranzacții din contul Z al tatălui? Eu nu am BRD și nu pot verifica daca se pot administra 2 conturi simultan de pe aceeași aplicatie. |
#189
Posted 23 May 2022 - 21:09
Sa inteleg ca tatal si fiul nu discuta intre ei, ca sa lamureasca cine ce anume a platit?
|
#190
Posted 23 May 2022 - 21:13
Nu ai înțeles nimic.
Reiau pt tine: Deci poate fiul X să facă de pe telefonul lui tranzacții din contul Z al tatălui? De pe aceeași aplicative YOU BRD se pot gestiona simultan 2 conturi diferite? |
|
#191
Posted 23 May 2022 - 21:48
Nu stiu sigur dar cred ca este o optiune care se poate activa in sucursala prin care sa poti avea acces la contul sotiei/sotului si poate si copil/parinte.
Eu stiu ca poți imputernici pe cineva sa aiba acces si sa poata face tranzacții. Nu se pot gestiona doua conturi diferite. Dar poti fi imputernicit sa ai acces in contul sotiei/partenerului etc din cate stiu eu. |
#192
Posted 23 May 2022 - 22:12
2 conturi diferite, firește a 2 persoane diferite se pot gestiona dia aplicația de mobil?
Știe cineva sigur daca e posibil? Persoanele: tata-fiu Deci au deja împuternicire că fiul să facă tranzacții pe contul tatălui. Dar poate fiul să facă acest lucru de pe un singur telefon? Are această aplicație posibilitatea sa schimbi contul din care transferi? Adică să alegi contul X sau contul Z din care faci transferul? Că asta ar fi singura explicație pt ce s-au întâmplat. Din greșeală să fi selectat contul Z in loc de contul X pt transfer. |
#193
Posted 23 May 2022 - 23:46
În aplicație vezi toate conturile tale și pe cele pe care ești împuternicit. Evident, poți face orice transfer din orice cont.
|
#194
Posted 24 May 2022 - 06:16
Mulțumesc. Asta e singura explicație. X nu a căscat ochii când a făcut transferul către Y. A ales contul tatălui (Z) și nu al lui (X).
Comutarea între conturile pe care e împuternicit se face așa ușor? O simpla neatenție poate duce la așa ceva? |
#195
Posted 24 May 2022 - 08:43
Nu se face o comutare.... iti apar in ordine in lista. Ale tale si cele pe care esti imputernicit. Cand faci o plata alegi din ce cont o faci. Deci trebuie sa fii atent sa alegi contul corect.
|
|
#196
Posted 24 May 2022 - 10:48
#197
Posted 24 May 2022 - 11:17
Apare dacă ati fost la banca si ati făcut acea imputernicire. Altfel nu.
|
#198
Posted 24 May 2022 - 11:20
Evident că apar toate la conturile pe care ești împuternicit.
Nu ești împuternicit în mod implicit pe toate conturile din familie. Doar cu solicitare făcută de titular se poate face alta persoana împuternicită. In cazul pt care am întrebat eu, era fiul împuternicit de tata și a făcut un transfer. Asta e exicatia că a făcut transferul din contul tatălui. Nu a căscat ochii de unde transfera. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users