Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Dacia Logan 1.6 16v

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1450 replies to this topic

#1423
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,968
  • Înscris: 03.12.2005
Cand clipeste martorul de check engine e vorba de o problema serioasa, adica de obicei semnalizeaza ca trece combustibil nears prin motor si poti topi catalizatorul. In cazul mai comun e vorba de bobine arse, dar nu e obligatoriu.

#1424
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002
Am avut acum mai multi ani o astfel de situatie, asteptam la stop cu motorul pornit si a inceput sa clipeasca. Dupa cateva secunde s-a oprit. N-a mai reaparut eroarea iar masina merge la fel de bine dupa inca vreo 100.000km rulati.

Mi-as face probleme numai daca problema se repeta sau martorul ramane aprins.

#1425
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007

View Postldpe, on 05 ianuarie 2024 - 09:11, said:

Dupa nenumarate teste am bagat in cutie https://www.uleidemo...nsmisii-cu-afmt
Schimba mai bine decat noua , super produsul .
.....
.....
Pentru carcaotasi : nu vand , nu fac reclama, nu trebie sa puneti asa ceva ca este o tampenie si bani aruncati - doar ma laud .
Am luat sa bag la Stepway, merge totu brici, dar am ramas asa cu mici sechele mentale de cand au reparat-o.
Rau nu poa' sa-i faca :))
Revin daca o fi ceva de spus dupa.



#1426
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Numai de bine poti spune dar putina rabdare sa se amestece bine si sa ajunga peste tot .
Cu ambreiaj calcat/fara ambreiaj calcat motorul acum porneste identic masurat cu clampmetru sa vad la amperaj cum sta , inainte aveam o diferenta de 40-60A depinde de temperatura exterioara , asta arata ca isi face treaba in interior , pe langa schimbarea lina a treptelor si lipsa caraiturilor la mersul cu spatele .

Trei zile am cautat un "greier" Posted image, eram disperat unde e , era in suportul de pus numarul de telefon in geam , ceva primit cadou din plastic negru , basculant - dat jos, aruncat , pus metalic , am scapat de greieri .

#1427
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024
fara intentie a ofensa pe cineva: Motul Gear 300 Racing
Sandero este fericita

#1428
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Motul este super dar 90 din coada nu e prea gros ? stiu ca la cutiile Renault apar probleme daca depasesti 80.
De cand am masina numai Elf am bagat in cutie , intreb pentru ca am citit mult pe forumul monomarca si cam toti cu 90 s-au plans .
Cu 4 litri de racing ai cam dublat valoarea cutiei Posted image, nu ca eu nu fac dinastea ...

Edited by ldpe, 26 March 2024 - 09:45.


#1429
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024
este aproximativ un an cand am schimbat uleiul in cutie si cutia se aude bine, functioneaza bine, nu am remarcat ceva bizar. des rulat in Sud extrem al Spaniei, aproximativ 40-43C in aer, 60C la sol, buburuza este utilizata de sotie, nu risc. chiar motorul este lubricat cu 300V racing. sotia nu vrea a sti despre alta masina.
in Aprilie deschid motorul si cutia pentru inspectie.



View Postldpe, on 26 martie 2024 - 09:44, said:

Cu 4 litri de racing ai cam dublat valoarea cutiei Posted Image, nu ca eu nu fac dinastea ...

hihi. deci intelegi spiritul



View PostOyama-the-Younger, on 26 martie 2024 - 10:16, said:

lubricat

lubrificat

Edited by Oyama-the-Younger, 26 March 2024 - 10:19.


#1430
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007

View Postldpe, on 26 martie 2024 - 08:30, said:

Numai de bine poti spune dar putina rabdare sa se amestece bine si sa ajunga peste tot .
Cu ambreiaj calcat/fara ambreiaj calcat motorul acum porneste identic masurat cu clampmetru sa vad la amperaj cum sta , inainte aveam o diferenta de 40-60A depinde de temperatura exterioara , asta arata ca isi face treaba in interior , pe langa schimbarea lina a treptelor si lipsa caraiturilor la mersul cu spatele .

Trei zile am cautat un "greier" Posted Image, eram disperat unde e , era in suportul de pus numarul de telefon in geam , ceva primit cadou din plastic negru , basculant - dat jos, aruncat , pus metalic , am scapat de greieri .
La cald asa dupa vreo 50 km (cincizeci ) placebo nu-l pot scoate din ecuatie pt ca e totu prospat in cap (parca toata masina merge mai bine) dar un lucru evident observat de care nu stiu daca sa ma bucur sau nu, e mai smooth la schimbarea treptelor, nu mai pot sa o bruschez asa usor, si din cauza asta mi se pare ca trage mai moale :)) :)))

Attached Files



#1431
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

 Oyama-the-Younger, pe 26 martie 2024 - 10:19, a scris:

lubrificat
Lubrifiat. :)

#1432
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

Vizualizare mesajOctavian___, pe 26 martie 2024 - 21:01, a scris:

e mai smooth la schimbarea treptelor, nu mai pot sa o bruschez asa usor, si din cauza asta mi se pare ca trage mai moale Posted image) Posted image))
Unde merge mia merge si suta
Ia de-i baga in alimentare
https://www.emag.ro/...g_357136918_1_1
E statuta si plina de te miri de pe tevaraie pana in capul injectoarelor
E un aditiv de curatare extrem de bun pentru benzinare , imi spui dupa ce termini macar jumatate de rezervor si cauta un drum mai lung, trage dupa de te miri ce ai sub capota
Ieri am comandat 6 bucati, azi au venit, deja 2 saunt pe taxi prin oras Posted image
Daca e ceva ieftin si bun acesta este , rar asa ceva , asta pana prind de veste sa vezi ce zboara pretul .

#1433
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024

View PostDannyMC, on 27 martie 2024 - 08:34, said:

Lubrifiat. :)


aw, da! imi cer scuze, Limba Romana nu imi este aliat fidel…

#1434
MiaJiro

MiaJiro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,067
  • Înscris: 24.11.2019
Exista posibilitatea ca daca ai alimentat numai cu benzina superioara (gen MOL EVO 100 plus sau OMV MaxxMotion 100plus) sa nu mai fie necesara adaugarea de aditivi de curatare sitemul de injectie/alimentare cu carburant?

Sau e doar o "legenda" mai mult sau mai putin urbana/de marketing cum ca acesti combustibili sunt aditivati corespunzator pentru a evita nu numai depunerile din sistem dar si curatarea celor eventual existente? Bine! Si celelalte din reclame: strat protector pe suprafete, crestere performanta motor, ungere/reducere frecare etc.

Va spun sincer ca noi am alimentat numai cu combustibili din categoria de mai sus (cu cateva exceptii - rare!) si am utilizat uleiuri care poate nu sunt cele mai scumpe dar nici cele mai ieftine (in special Motul). Elf mi-au pus cei de la Dacia in garantie si foarte rar cand nu am avut uleiul la mine... :)

Si masina din 2007 trage, nu se poticneste, accelereaza bine, are putere suficienta chiar daca nu are comportament de atlet, si degeaba apesi brusc pe acceleratie la 140 km/h ca nu-i scartaie cauciucele...

Si nu intreb daca merita sau nu, ca e clar ca e mai scump. Eu alimentez asa deoarece asa m-am obisnuit dar si din cauza ca nu fac mai mult de 10.000 km intr-un an. De fapt, in medie mult mai putin. Masina din 2007 are doar 110.000 km.

#1435
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
Tot Mol alimentez si eu, am card la ei si imi dau reducere de 0,0000005 bani/litru dar aditiv de curatare de cate ori bag se simte, ca cel prezentat mai sus nu am mai gasit care te face sa chiar simti diferenta mai ales la plecarea de pe loc .
Eu bag alternativ , la 2 alimentari  95 una de 100, oarecum dupa amestec ajunge undeva la 95 real power Posted image

Edited by ldpe, 28 March 2024 - 09:16.


#1436
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,952
  • Înscris: 17.10.2003
:) tot așa pe bogăție la Mol?
Am avut și eu card la ei când am luat primu Logan (doar pentru ca era peste drum de dealer și aveam șanse sa nu ajung la alt peco cu ce era în rezervor).
După vreo 2 ani de client fidel am zis sa consum din puncte. Îmi ajungeau de o cafea 😀

#1437
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
S-au schimbat acum cardurile , pe cel vechi mai aveam in jur de 200 puncte , mi-au spus la casa ca pot lua ceva de exact acea suma de pe puncte , nu pot suplimenta in + sau in - , asa ceva ...l-am aruncat si am introdus noul card . Da, punctele sunt de scos ochi cu cafelele lor cu tot ,

#1438
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMiaJiro, on 28 martie 2024 - 08:09, said:

..........................

Si masina din 2007 trage, nu se poticneste, accelereaza bine, are putere suficienta chiar daca nu are comportament de atlet, si degeaba apesi brusc pe acceleratie la 140 km/h ca nu-i scartaie cauciucele...

Si nu intreb daca merita sau nu, ca e clar ca e mai scump. Eu alimentez asa deoarece asa m-am obisnuit dar si din cauza ca nu fac mai mult de 10.000 km intr-un an. De fapt, in medie mult mai putin. Masina din 2007 are doar 110.000 km.

Nu e racheta, dar (inca) trage absolut decent de la ~140 la ~160+ , se duce si pt tr 5 , dar distractiv e pe tr 4, ii mai dadeam ciocane cand ma apucau impresiile de pilot, 6000+ rpm pe 4 fara stres si fara sa simti ca nu mai baga turbina ca la turbo drujbe.
De altfel chiar si cu softul stock limitarea se poate duce la 7000 rpm, pe tr inferioare e castig.

#1439
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002
Dupa 15 ani si 167.000km, prima problema de uzura mai serioasa. Amortizorul spate dreapta a inceput sa piarda ulei. Mecanicul a inlocuit amortizoarele cu un set de Kayaba. Ca noua.

Attached Files


Edited by Wotan, 13 April 2024 - 11:49.


#1440
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007
Ooo...mare problema :))))
Cand am inceput sa citesc ma gandeam ca cine stie ce nasoleala ai patit.
Astea sunt nimicuri pt masina in cauza, lucrare simpla si super ieftin cu orice alt utilaj ai compara.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate