Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Last Updated: Apr 19 2024 19:14, Started by
Octavian___
, May 24 2021 22:05
·
23
#1423
Posted 22 February 2024 - 07:20
Cand clipeste martorul de check engine e vorba de o problema serioasa, adica de obicei semnalizeaza ca trece combustibil nears prin motor si poti topi catalizatorul. In cazul mai comun e vorba de bobine arse, dar nu e obligatoriu.
|
#1424
Posted 22 February 2024 - 10:28
Am avut acum mai multi ani o astfel de situatie, asteptam la stop cu motorul pornit si a inceput sa clipeasca. Dupa cateva secunde s-a oprit. N-a mai reaparut eroarea iar masina merge la fel de bine dupa inca vreo 100.000km rulati.
Mi-as face probleme numai daca problema se repeta sau martorul ramane aprins. |
#1425
Posted 25 March 2024 - 15:23
ldpe, on 05 ianuarie 2024 - 09:11, said:
Dupa nenumarate teste am bagat in cutie https://www.uleidemo...nsmisii-cu-afmt Schimba mai bine decat noua , super produsul . ..... ..... Pentru carcaotasi : nu vand , nu fac reclama, nu trebie sa puneti asa ceva ca este o tampenie si bani aruncati - doar ma laud . Rau nu poa' sa-i faca ) Revin daca o fi ceva de spus dupa. |
#1426
Posted 26 March 2024 - 08:30
Numai de bine poti spune dar putina rabdare sa se amestece bine si sa ajunga peste tot .
Cu ambreiaj calcat/fara ambreiaj calcat motorul acum porneste identic masurat cu clampmetru sa vad la amperaj cum sta , inainte aveam o diferenta de 40-60A depinde de temperatura exterioara , asta arata ca isi face treaba in interior , pe langa schimbarea lina a treptelor si lipsa caraiturilor la mersul cu spatele . Trei zile am cautat un "greier" , eram disperat unde e , era in suportul de pus numarul de telefon in geam , ceva primit cadou din plastic negru , basculant - dat jos, aruncat , pus metalic , am scapat de greieri . |
#1427
Posted 26 March 2024 - 09:32
fara intentie a ofensa pe cineva: Motul Gear 300 Racing
Sandero este fericita |
#1428
Posted 26 March 2024 - 09:44
Motul este super dar 90 din coada nu e prea gros ? stiu ca la cutiile Renault apar probleme daca depasesti 80.
De cand am masina numai Elf am bagat in cutie , intreb pentru ca am citit mult pe forumul monomarca si cam toti cu 90 s-au plans . Cu 4 litri de racing ai cam dublat valoarea cutiei , nu ca eu nu fac dinastea ... Edited by ldpe, 26 March 2024 - 09:45. |
#1429
Posted 26 March 2024 - 10:19
este aproximativ un an cand am schimbat uleiul in cutie si cutia se aude bine, functioneaza bine, nu am remarcat ceva bizar. des rulat in Sud extrem al Spaniei, aproximativ 40-43C in aer, 60C la sol, buburuza este utilizata de sotie, nu risc. chiar motorul este lubricat cu 300V racing. sotia nu vrea a sti despre alta masina.
in Aprilie deschid motorul si cutia pentru inspectie. ldpe, on 26 martie 2024 - 09:44, said:
Cu 4 litri de racing ai cam dublat valoarea cutiei , nu ca eu nu fac dinastea ... hihi. deci intelegi spiritul Oyama-the-Younger, on 26 martie 2024 - 10:16, said:
lubricat lubrificat Edited by Oyama-the-Younger, 26 March 2024 - 10:19. |
#1430
Posted 26 March 2024 - 21:01
ldpe, on 26 martie 2024 - 08:30, said:
Numai de bine poti spune dar putina rabdare sa se amestece bine si sa ajunga peste tot . Cu ambreiaj calcat/fara ambreiaj calcat motorul acum porneste identic masurat cu clampmetru sa vad la amperaj cum sta , inainte aveam o diferenta de 40-60A depinde de temperatura exterioara , asta arata ca isi face treaba in interior , pe langa schimbarea lina a treptelor si lipsa caraiturilor la mersul cu spatele . Trei zile am cautat un "greier" , eram disperat unde e , era in suportul de pus numarul de telefon in geam , ceva primit cadou din plastic negru , basculant - dat jos, aruncat , pus metalic , am scapat de greieri . Attached Files |
#1431
Posted 27 March 2024 - 08:34
#1432
Posted 27 March 2024 - 19:06
Octavian___, pe 26 martie 2024 - 21:01, a scris:
e mai smooth la schimbarea treptelor, nu mai pot sa o bruschez asa usor, si din cauza asta mi se pare ca trage mai moale ) )) Ia de-i baga in alimentare https://www.emag.ro/...g_357136918_1_1 E statuta si plina de te miri de pe tevaraie pana in capul injectoarelor E un aditiv de curatare extrem de bun pentru benzinare , imi spui dupa ce termini macar jumatate de rezervor si cauta un drum mai lung, trage dupa de te miri ce ai sub capota Ieri am comandat 6 bucati, azi au venit, deja 2 saunt pe taxi prin oras Daca e ceva ieftin si bun acesta este , rar asa ceva , asta pana prind de veste sa vezi ce zboara pretul . |
|
#1433
Posted 27 March 2024 - 20:51
#1434
Posted 28 March 2024 - 08:09
Exista posibilitatea ca daca ai alimentat numai cu benzina superioara (gen MOL EVO 100 plus sau OMV MaxxMotion 100plus) sa nu mai fie necesara adaugarea de aditivi de curatare sitemul de injectie/alimentare cu carburant?
Sau e doar o "legenda" mai mult sau mai putin urbana/de marketing cum ca acesti combustibili sunt aditivati corespunzator pentru a evita nu numai depunerile din sistem dar si curatarea celor eventual existente? Bine! Si celelalte din reclame: strat protector pe suprafete, crestere performanta motor, ungere/reducere frecare etc. Va spun sincer ca noi am alimentat numai cu combustibili din categoria de mai sus (cu cateva exceptii - rare!) si am utilizat uleiuri care poate nu sunt cele mai scumpe dar nici cele mai ieftine (in special Motul). Elf mi-au pus cei de la Dacia in garantie si foarte rar cand nu am avut uleiul la mine... Si masina din 2007 trage, nu se poticneste, accelereaza bine, are putere suficienta chiar daca nu are comportament de atlet, si degeaba apesi brusc pe acceleratie la 140 km/h ca nu-i scartaie cauciucele... Si nu intreb daca merita sau nu, ca e clar ca e mai scump. Eu alimentez asa deoarece asa m-am obisnuit dar si din cauza ca nu fac mai mult de 10.000 km intr-un an. De fapt, in medie mult mai putin. Masina din 2007 are doar 110.000 km. |
#1435
Posted 28 March 2024 - 09:14
Tot Mol alimentez si eu, am card la ei si imi dau reducere de 0,0000005 bani/litru dar aditiv de curatare de cate ori bag se simte, ca cel prezentat mai sus nu am mai gasit care te face sa chiar simti diferenta mai ales la plecarea de pe loc .
Eu bag alternativ , la 2 alimentari 95 una de 100, oarecum dupa amestec ajunge undeva la 95 real power Edited by ldpe, 28 March 2024 - 09:16. |
#1436
Posted 28 March 2024 - 09:37
tot așa pe bogăție la Mol?
Am avut și eu card la ei când am luat primu Logan (doar pentru ca era peste drum de dealer și aveam șanse sa nu ajung la alt peco cu ce era în rezervor). După vreo 2 ani de client fidel am zis sa consum din puncte. Îmi ajungeau de o cafea 😀 |
#1437
Posted 28 March 2024 - 10:48
S-au schimbat acum cardurile , pe cel vechi mai aveam in jur de 200 puncte , mi-au spus la casa ca pot lua ceva de exact acea suma de pe puncte , nu pot suplimenta in + sau in - , asa ceva ...l-am aruncat si am introdus noul card . Da, punctele sunt de scos ochi cu cafelele lor cu tot ,
|
|
#1438
Posted 30 March 2024 - 09:48
MiaJiro, on 28 martie 2024 - 08:09, said:
.......................... Si masina din 2007 trage, nu se poticneste, accelereaza bine, are putere suficienta chiar daca nu are comportament de atlet, si degeaba apesi brusc pe acceleratie la 140 km/h ca nu-i scartaie cauciucele... Si nu intreb daca merita sau nu, ca e clar ca e mai scump. Eu alimentez asa deoarece asa m-am obisnuit dar si din cauza ca nu fac mai mult de 10.000 km intr-un an. De fapt, in medie mult mai putin. Masina din 2007 are doar 110.000 km. Nu e racheta, dar (inca) trage absolut decent de la ~140 la ~160+ , se duce si pt tr 5 , dar distractiv e pe tr 4, ii mai dadeam ciocane cand ma apucau impresiile de pilot, 6000+ rpm pe 4 fara stres si fara sa simti ca nu mai baga turbina ca la turbo drujbe. De altfel chiar si cu softul stock limitarea se poate duce la 7000 rpm, pe tr inferioare e castig. |
#1439
Posted 13 April 2024 - 11:47
Dupa 15 ani si 167.000km, prima problema de uzura mai serioasa. Amortizorul spate dreapta a inceput sa piarda ulei. Mecanicul a inlocuit amortizoarele cu un set de Kayaba. Ca noua.
Attached FilesEdited by Wotan, 13 April 2024 - 11:49. |
#1440
Posted 14 April 2024 - 07:47
Ooo...mare problema )))
Cand am inceput sa citesc ma gandeam ca cine stie ce nasoleala ai patit. Astea sunt nimicuri pt masina in cauza, lucrare simpla si super ieftin cu orice alt utilaj ai compara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users