Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Last Updated: May 07 2024 08:43, Started by
Octavian___
, May 24 2021 22:05
·
23
#1243
Posted 12 January 2023 - 21:26
Nici pe departe, fara sa intru in amanunt, cine are cap sa vada si sa discearna niste informatii, are doar de castigat, un "risc" asumat gratuit.
Una e sa recomanzi din lectura si alta e sa faci asta din experienta. Eu sunt profund indatorat pt informatiile, sfaturile primite, candva, de undeva probabil de vor intoarce . Si daca nu se intampla asta, macar stii ca exista undeva cineva care iti multumeste pt asta. Mai atat de sincer n-am cum sa fiu |
#1244
Posted 13 March 2023 - 11:46
162300 km, nu am nimic de obiectat, merge bine.
Usile de autobuz sunt foarte facile intrare/iesire daca Doamne fere ai de transportat persoane cu dificultati locomotorii. Portiera si plafon inalte, scaunele nici prea jos, nici prea sus. Uleiu Triax zic din nou, e tazta de matza, nu se cere schimbat dupa ~7000 km. ...ii murdara dar tot luceste ) Cu luceala am fost intrebat si in spalatorie si la job ce i-am facut de luceste asa Nimic fratica, intretinere minima, spalata si o ceara din cand in cand LE: ia uite, aici se vede mai fain luceala , si nu e spalata La praguri se vede ceara scursa de cum am tratat-o cu ceara solida d-aia de protectie la coroziune Attached FilesEdited by Octavian___, 13 March 2023 - 11:47. |
#1245
Posted 13 March 2023 - 14:34
Am bagat si eu in motor (acum vreo 3 saptamani, in 1.8 TSI) Triax-ul 0w40 pe care il aveam pregatit din August 2022. Comportamentul motorului imi aduce aminte de Redline 0w40, asa cum VX-ul lor 5w30 se comporta relativ similar cu Redline 5w30 Euro Series. Am cu el doar 1000km deocamdata dar presimt ca il tin vreo 10 - 12k km fara vreun stres...
|
#1246
Posted 13 March 2023 - 15:01
Peste 1 milion km cu Triax pe flota - nici cea mai mica problema , ba chiar il lauda toti ca sunt pe gaz/benzina ca diesel .
Mie totdeuna mi-au placut chestiile astea ascunse , nu stie nimeni multe despre ele dar te sparg ca si calitate , peste tot gasesti dar e mult de sapat si teste . Ia cutare ulei ca are mao,pao, lulu - bagi triax si te minunezi desi mare lucru nu stie de el Edited by ldpe, 13 March 2023 - 15:02. |
#1247
Posted 13 March 2023 - 20:37
Mi-am distrus bujiile Denso cu o tubulara aiurea "de buji" de la Yato , am luat cu 3 "craci" de la Renault , de pe emag - superb merge motorul , trage de jos de mananca pamantul fata de Denso . Consum pe oras cu o medie de 19km/h am 10,2 l/100 conform calculator bord , e super , aveam 11,4 cu Denso
https://www.emag.ro/...4/pd/D53GG2MBM/ Pe tester scanteia este alb intens si compact vs alb stins/albastrui cu ruperi la denso Edited by ldpe, 13 March 2023 - 20:39. |
#1248
Posted 16 March 2023 - 19:23
al-padrino, on 27 noiembrie 2022 - 13:48, said:
O sa cam uiti de acele 16 valve. Nu ca ar fi avion vs deltaplan (cu Focusu tot la 2-3 zile luam Loganu la o tura) dar ma simt super ok la volan, te duce fain prin oras, e chiar placut la condus. Loganu il mai dezmortesc asa o data la 2 sapt... La a mea ii place la mers mai mult Loganu ca nu smuceste asa ca Stepwayu, e mai smooth...dar chiar nu trag in acceleratie tare la Sandel, intra bine cuplu ala mic...si al drac stie cand sunt pe gaz "iara esti pe gaz" . La Focus (neresoftat) era mai smooth, la Sandel cum o calci putin mai tare, cum nu-i mai smooth, schimbi treapta pac ii vine capatana in fata la nevsta-mea.. Iti dai seama daca aveam un Lamborghini, ii rupeam capu... Doamne ajuta ca nu am )))) |
#1249
Posted 17 March 2023 - 08:39
Nu este vreun avion, dar e diferenta destul de mare intre ele. Ti-am spus, pt ca asa am facut si eu. Norocul meu, daca pot spune asa, este ca 1.6 16v-ul i l-am lasat baiatului meu sa-l alerge prin Bucuresti sau pe unde mai are el drumuri.
|
#1250
Posted 18 March 2023 - 10:54
fara o aparenta legatura cu threadul lui Octavian: K4M este, si va ramane pentru decade, una dintre cele mai robuste familii de motoare benzina fabricate pe Planeta Albastra.
|
#1251
Posted 27 April 2023 - 18:56
163000 km, 41000km facuti de mine in doi ani fara o luna.
Cele mai mari stricaciuni pana acum au fost provocate de propritar si nu de vechimea masinii (scaun ars cu tigarea, catalizator anulat, julit spoiler.. praguri indoite de la cric pus aiurea ) Am schimbat (din nou) placutele de frana, tot ATE d-alea eco&shit, se uzeaza repede, nu mai tin nici 20000 km, mai lergeau dar erau la 60+% uzura. Toata operarirla max 30 minute simplu si eficient. Imi plac astea ca nu uzeaza grav discurile si franeaza decent. Nu stiu ce sa mai zic...daca ai noroc sa prinzi o sarachie d-asta nelovita, neabuzata, te tine plictisitor de mult si poti abuza grav de ea )) Mai mare dragu in aglomeratie cu toti stresatii langa mine ) Am o dilema grava cu anvelopele directia...dar NU e de la directie. Am pus gumele de vara, trage intr-o parte...am simtit si anu trecut, dar anu asta parca s-a acutizat... Ba' da-o drac...trage stanga...bun...hai sa schimb pe fata stanga cu dreapta, haaaaatzz...trage acum dreapta...ba serios?? Bun, deci nu e directia (cu anvelopele de iarna, jante tabla merge linie!! ) Am luat subler de anvelope, e o diferenta minuscula, 5,8mm carne la una si 5,5 mm la cealalta... Am vrut sa pe pun pe cele de pe spate, dar acolo la una 4,8 mm si la cealalta 5,4 mm , deci nimic de facut.. Un lucru e cert, atunci cand am pus gumele de vara pe jantele de aliaj, ala mi le-a incurcat. Dar oricum, trebuie sa fie diferenta mult mai mare de uzura ca sa traga asa directia. Eu din ce stiu, trage in directia unde e mai mic diametru la roata...dar nu, la mine trage spre dreapta unde am carne 5,8mm ..fata de stanga unde e 5,5mm... si repet, daca le inversez, trage in partea cealalta...ba esti nebun? Acu merg cu 2,4 unde trage dreapta (5,8mm carne) si 2,1 pe stanga (5,5mm carne) ca sa fie relativ ok, tot trage dr dar nu mai asa tare Imi vine sa pun inapoi gumepe de iarna.. Poa sa fie si de la jante? Nu vad logica, dar na intreb ...sa iau doua gume noi? Sau iau un set de tabla? Si asa nu-mi pkace treaba asta cu inele de centrare |
#1252
Posted 27 April 2023 - 20:26
Te rog cântărește cele două roți de pe față cu un cântar electronic. Dacă roata mai grea se află pe partea dreaptă, direcția va trage în dreapta. Am pățit-o mai demult cumpărând două anvelope noi și punându-le pe față, geometrie perfectă, trăgea stânga. Inversam roțile, trăgea dreapta. O roată (cu tot cu plumbi) era mai grea decât cealaltă. Deci încearcă și revino cu o impresie.
|
|
#1253
Posted 28 April 2023 - 06:31
Wow...la asta chiar nu m-am gandit.
Multam, o sa fac si asta |
#1254
Posted 28 April 2023 - 07:56
Directia este controlata? Ca poate poate...
La inceputuri toti cu Accordurile din lotul de Finlanda se vaitau ca le trage directia si cind colo ce sa vezi, astea plecasera din fabrica reglate pt drumurile alora care-s mai inclinate fata de ale noastre. Le-a trebuit un pic sa se prinda si sa le modifice pt ulitele romanesti |
#1255
Posted 28 April 2023 - 08:14
ldpe, on 13 martie 2023 - 15:01, said:
Peste 1 milion km cu Triax pe flota - nici cea mai mica problema , ba chiar il lauda toti ca sunt pe gaz/benzina ca diesel . Mie totdeuna mi-au placut chestiile astea ascunse , nu stie nimeni multe despre ele dar te sparg ca si calitate , peste tot gasesti dar e mult de sapat si teste . Ia cutare ulei ca are mao,pao, lulu - bagi triax si te minunezi desi mare lucru nu stie de el Ia uite ce parere au specialistii de pe forumul dedicat lubrifiantilor despre uleiul Triax: https://forum.softpe...page__st__14886 |
#1256
Posted 28 April 2023 - 08:35
Este un ulei care a fost creeat pentru utilaje , pentru folosiri grele : camioane, dumpere de 200 tone, excavatoare, tractoare dupa care au trecut si la productia de uleiuri auto si mai nou la formula europeana de uleiuri care sunt putin diferite fata de cerintele usa . Daca cineva crede ca la uleiuri de utilaje poti minti ...e alta poveste , au zeci daca nu sute de utilaje , sunt persoana juridica , deobicei sunt firme mari , puternice cu avocati si bani , te dau in judecata de vorbesti singur .Pana in 2014 au produs uleiuri NUMAI pentru aplicatii militare si sfera industriala , dupa au intrat si pe piata de larg consum , din acest motiv sunt mai putin cunoscuti dar lucreaza in domeniul super uleiurilor .
Eu il cunosc din ce am recomandat la alti si de exemplu la VW a disparut consumul de ulei , la masini vechi de peste 20 de ani a inceput sa traiasca motorul s.a. - in total peste 1 mil. de km de recomandari DAR sa vi sa spui ca nu e bun ca nu-ti place numele e alta poveste . Folosesc personal acest ulei seria 0w40 pe 1.6 mpi 8v si sunt foarte multumit de cum se prezinta alaturi de Mobil1 0w40 pe care l-am avut inainte. E drept ca nu sunt adeptul curselor si turatiilor extravagante , undeva pe la 4000 rpm ma opresc dar uleiul se comporta ireprosabil . Pretul lui nu este sa te dea pe spate asa ca merita 1 data incercat , nu-ti place ? ok, cumperi ce crezi ca e mai bun pentru motorul tau. Cand am luat prima data dupa saptamani de citit pe net mai ales dincolo de Ocean am prins incredere si primul lucru ce mi-a trecut prin minte a fost ca aceasta firma siugur nu e falsificata grosolan cum sunt multe firme de prestigiu aduse pe la noi cu etichete stralucitioare . Avand in vedere ca exista pe piata zeci daca nu sute de oferte considerati Triax o alternativa nicidecum o obligatie sau "numai acest ulei este bun". Edited by ldpe, 28 April 2023 - 08:41. |
#1257
Posted 28 April 2023 - 10:03
Evergreen, on 28 aprilie 2023 - 07:56, said:
Directia este controlata? Ca poate poate... La inceputuri toti cu Accordurile din lotul de Finlanda se vaitau ca le trage directia si cind colo ce sa vezi, astea plecasera din fabrica reglate pt drumurile alora care-s mai inclinate fata de ale noastre. Le-a trebuit un pic sa se prinda si sa le modifice pt ulitele romanesti La mine directia/geometria e ok. Am spus, cu jantele tabla cu gumepe de iarna merge ata. Ca trage infim fc de inclinatia drumului e ceva nornal, asa TREBUIE sa faca, nu sa o tina drept daca drumu are inclinatie st/dr.. |
|
#1259
Posted 29 April 2023 - 09:39
S-o face pe alte meleaguri, p-aci pe la noi ti-o face/regleaza dupa cum dau valorile
Geometria am facut-o de doua ori, la interval relativ scurt , pe aceeasi treaba, acu imi aduc aminte, ca imi tragea subtil volanu. Nu la acelasi service, am crezut ca poate este prosti primii (pt aradeni, la Verbita, apoi la Nagy pe centura) , nu a fost nevoie de nicio corectie, atunci am pus si jantele de aliaj, da, asa a fost. N-am cantarit rotile, ma f..e o lene grava si e fierea crizata (nu va doresc asa ceva) . Dar mere bine cu presiunea asta. Am facut rapid si um schimb intermediar de ulei, cred ca vreo 9000 km cu Triax-ul, intermediar ca nu i-am pus si filtrul nou, asa in pauza de masa la lucru am luat un bidon de Total Quartz Energy 5w40 si am facut operatiunea (extragere la pompa) Poze de primavara, tre sa ii mai dau o ceara ceva )) Attached Files |
#1260
Posted 29 April 2023 - 09:43
Nu stiu ce nu intelegi, ca valorile sint oleaca altele p-acolo
Golful il duceam pe Abrud, Passatul undeva pe linga Selgros... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users