Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Dacia Logan 1.6 16v

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1436 replies to this topic

#1243
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Nici pe departe, fara sa intru in amanunt, cine are cap sa vada si sa discearna niste informatii, are doar de castigat, un "risc" asumat gratuit.

Una  e sa recomanzi din lectura si alta e sa faci asta din experienta.

Eu sunt profund indatorat pt informatiile, sfaturile primite, candva, de undeva probabil de vor intoarce . Si daca nu se intampla asta, macar stii ca exista undeva cineva care iti multumeste pt asta.
Mai atat de sincer n-am cum sa fiu

#1244
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
162300 km, nu am nimic de obiectat, merge bine.
Usile de autobuz sunt foarte facile intrare/iesire daca Doamne fere ai de transportat persoane cu dificultati locomotorii.
Portiera si plafon inalte, scaunele nici prea jos, nici prea sus.

Uleiu Triax zic din nou, e tazta de matza, nu se cere schimbat dupa ~7000 km.

...ii murdara dar tot luceste :))
Cu luceala am fost intrebat si in spalatorie si la job ce i-am facut de luceste asa
Nimic fratica, intretinere minima, spalata si o ceara din cand in cand

LE: ia uite, aici se vede mai fain luceala , si nu e spalata

La praguri se vede ceara scursa de cum am tratat-o cu ceara solida d-aia de protectie la coroziune

Attached Files


Edited by Octavian___, 13 March 2023 - 11:47.


#1245
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 05.08.2007
Am bagat si eu in motor (acum vreo 3 saptamani, in 1.8 TSI) Triax-ul 0w40 pe care il aveam pregatit din August 2022. Comportamentul motorului imi aduce aminte de Redline 0w40, asa cum VX-ul lor 5w30 se comporta relativ similar cu Redline 5w30 Euro Series. Am cu el doar 1000km deocamdata dar presimt ca il tin vreo 10 - 12k km fara vreun stres...

#1246
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Peste 1 milion km cu Triax pe flota - nici cea mai mica problema , ba chiar il lauda toti ca sunt pe gaz/benzina ca diesel .
Mie totdeuna mi-au placut chestiile astea ascunse Posted Image, nu stie nimeni multe despre ele dar te sparg ca si calitate , peste tot gasesti dar e mult de sapat si teste .
Ia cutare ulei ca are mao,pao, lulu - bagi triax si te minunezi desi mare lucru nu stie de el Posted Image

Edited by ldpe, 13 March 2023 - 15:02.


#1247
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Mi-am distrus bujiile Denso cu o tubulara aiurea "de buji" de la Yato , am luat cu 3 "craci" de la Renault , de pe emag - superb merge motorul , trage de jos de mananca pamantul fata de Denso . Consum pe oras cu o medie de 19km/h Posted Image am 10,2 l/100 conform calculator bord , e super , aveam 11,4 cu Denso
https://www.emag.ro/...4/pd/D53GG2MBM/
Pe tester scanteia este alb intens si compact vs alb stins/albastrui cu ruperi la denso

Edited by ldpe, 13 March 2023 - 20:39.


#1248
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postal-padrino, on 27 noiembrie 2022 - 13:48, said:

O sa cam uiti de acele 16 valve.
Nici nu stiu cum sa zic, din pacate sau din fericire ai avut dreptate (spuneai mai in spate de Stepway ca o sa cam uit de logan)
Nu ca ar fi avion vs deltaplan (cu Focusu tot la 2-3 zile luam Loganu la o tura) dar ma simt super ok la volan, te duce fain prin oras, e chiar placut la condus.
Loganu il mai dezmortesc asa o data la 2 sapt...
La a mea ii place la mers mai mult Loganu ca nu smuceste asa ca Stepwayu, e mai smooth...dar chiar nu trag in acceleratie tare la Sandel, intra bine cuplu ala mic...si al drac stie cand sunt pe gaz "iara esti pe gaz" .
La Focus (neresoftat) era mai smooth, la Sandel cum o calci putin mai tare, cum nu-i mai smooth, schimbi treapta pac ii vine capatana in fata la nevsta-mea..
Iti dai seama daca aveam un Lamborghini, ii rupeam capu... Doamne ajuta ca nu am :)))))



#1249
al-padrino

al-padrino

    TCB

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,885
  • Înscris: 13.11.2016
Nu este vreun avion, dar e diferenta destul de mare intre ele. Ti-am spus, pt ca asa am facut si eu. Norocul meu, daca pot spune asa, este ca 1.6 16v-ul i l-am lasat baiatului meu sa-l alerge prin Bucuresti sau pe unde mai are el drumuri.

#1250
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
fara o aparenta legatura cu threadul lui Octavian: K4M este, si va ramane pentru decade, una dintre cele mai robuste familii de motoare benzina fabricate pe Planeta Albastra.

#1251
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
163000 km, 41000km facuti de mine in doi ani fara o luna.
Cele mai mari stricaciuni pana acum au fost provocate de propritar si nu de vechimea masinii (scaun ars cu tigarea, catalizator anulat, julit spoiler.. praguri indoite de la cric pus aiurea )

Am schimbat (din nou) placutele de frana, tot ATE d-alea eco&shit, se uzeaza repede, nu mai tin nici 20000 km, mai lergeau dar erau la 60+% uzura. Toata operarirla max 30 minute  simplu si eficient.
Imi plac astea ca nu uzeaza grav discurile si franeaza decent.

Nu stiu ce sa mai zic...daca ai noroc sa prinzi o sarachie d-asta nelovita, neabuzata, te tine plictisitor de mult si poti abuza grav de ea :)))

Mai mare dragu in aglomeratie cu toti stresatii langa mine :))

Am o dilema grava cu anvelopele  directia...dar NU e de la directie.

Am pus gumele de vara, trage intr-o parte...am simtit si anu trecut, dar anu asta parca s-a acutizat...
Ba' da-o drac...trage stanga...bun...hai sa schimb pe fata stanga cu dreapta, haaaaatzz...trage acum dreapta...ba serios??
Bun, deci nu e directia (cu anvelopele de iarna, jante tabla merge linie!! )

Am luat subler de anvelope, e o diferenta minuscula, 5,8mm carne la una si 5,5 mm la cealalta...
Am vrut sa pe pun pe cele de pe spate, dar acolo la una  4,8 mm si la cealalta 5,4 mm , deci nimic de facut..
Un lucru e cert, atunci cand am pus gumele de vara pe jantele de aliaj, ala mi le-a incurcat.
Dar oricum, trebuie sa fie diferenta mult mai mare de uzura ca sa traga asa directia.

Eu din ce stiu, trage in directia unde e mai mic diametru la roata...dar nu, la mine trage spre dreapta unde am carne 5,8mm ..fata de stanga unde e 5,5mm... si repet, daca le inversez, trage in partea cealalta...ba esti nebun?

Acu merg cu 2,4 unde trage dreapta (5,8mm carne) si 2,1 pe stanga (5,5mm carne) ca sa fie relativ ok, tot trage dr dar nu mai asa tare

Imi vine sa pun inapoi gumepe de iarna..

Poa sa fie si de la jante? Nu vad logica, dar na intreb

...sa iau doua gume noi? Sau iau un set de tabla? Si asa nu-mi pkace treaba asta cu inele de centrare





#1252
mike-5

mike-5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 635
  • Înscris: 14.12.2007
Te rog cântărește cele două roți de pe față cu un cântar electronic. Dacă roata mai grea se află pe partea dreaptă, direcția va trage în dreapta. Am pățit-o mai demult cumpărând două anvelope noi și punându-le pe față, geometrie perfectă, trăgea stânga. Inversam roțile, trăgea dreapta. O roată (cu tot cu plumbi) era mai grea decât cealaltă. Deci încearcă și revino cu o impresie.

#1253
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Wow...la asta chiar nu m-am gandit.
Multam, o sa fac si asta

#1254
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Directia este controlata? Ca poate poate...
La inceputuri toti cu Accordurile din lotul de Finlanda se vaitau ca le trage directia si cind colo ce sa vezi, astea plecasera din fabrica reglate pt drumurile alora care-s mai inclinate fata de ale noastre.
Le-a trebuit un pic sa se prinda si sa le modifice pt ulitele romanesti :)

#1255
misike1

misike1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 07.11.2010

View Postldpe, on 13 martie 2023 - 15:01, said:

Peste 1 milion km cu Triax pe flota - nici cea mai mica problema , ba chiar il lauda toti ca sunt pe gaz/benzina ca diesel .
Mie totdeuna mi-au placut chestiile astea ascunse Posted Image, nu stie nimeni multe despre ele dar te sparg ca si calitate , peste tot gasesti dar e mult de sapat si teste .
Ia cutare ulei ca are mao,pao, lulu - bagi triax si te minunezi desi mare lucru nu stie de el Posted Image

Ia uite ce parere au specialistii de pe forumul dedicat lubrifiantilor despre uleiul Triax:

https://forum.softpe...page__st__14886

#1256
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
Este un ulei care a fost creeat pentru utilaje , pentru folosiri grele : camioane, dumpere de 200 tone, excavatoare, tractoare dupa care au trecut si la productia de uleiuri auto si mai nou la formula europeana de uleiuri care sunt putin diferite fata de cerintele usa . Daca cineva crede ca la uleiuri de utilaje poti minti ...e alta poveste , au zeci daca nu sute de utilaje , sunt persoana juridica , deobicei sunt firme mari , puternice cu avocati si bani , te dau in judecata de vorbesti singur .Pana in 2014 au produs uleiuri NUMAI pentru aplicatii militare si sfera industriala , dupa au intrat si pe piata de larg consum , din acest motiv sunt mai putin cunoscuti dar lucreaza in domeniul super uleiurilor .
Eu il cunosc din ce am recomandat la alti si de exemplu la VW a disparut consumul de ulei , la masini vechi de peste 20 de ani a inceput sa traiasca motorul s.a. - in total peste 1 mil. de km de recomandari DAR sa vi sa spui ca nu e bun ca nu-ti place numele e alta poveste . Folosesc personal acest ulei seria 0w40 pe 1.6 mpi 8v si sunt foarte multumit de cum se prezinta alaturi de Mobil1 0w40 pe care l-am avut inainte. E drept ca nu sunt adeptul curselor si turatiilor extravagante , undeva pe la 4000 rpm ma opresc dar uleiul se comporta ireprosabil .
Pretul lui nu este sa te dea pe spate asa ca merita 1 data incercat , nu-ti place ? ok, cumperi ce crezi ca e mai bun pentru motorul tau.
Cand am luat prima data dupa saptamani de citit pe net mai ales dincolo de Ocean am prins incredere si primul lucru ce mi-a trecut prin minte a fost ca aceasta firma siugur nu e falsificata grosolan cum sunt multe firme de prestigiu aduse pe la noi cu etichete stralucitioare .
Avand in vedere ca exista pe piata zeci daca nu sute de oferte considerati Triax o alternativa nicidecum o obligatie sau "numai acest ulei este bun".

Edited by ldpe, 28 April 2023 - 08:41.


#1257
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostEvergreen, on 28 aprilie 2023 - 07:56, said:

Directia este controlata? Ca poate poate...
La inceputuri toti cu Accordurile din lotul de Finlanda se vaitau ca le trage directia si cind colo ce sa vezi, astea plecasera din fabrica reglate pt drumurile alora care-s mai inclinate fata de ale noastre.
Le-a trebuit un pic sa se prinda si sa le modifice pt ulitele romanesti :)
Directia nu se face dupa inclinatia drumului..

La mine directia/geometria e ok. Am spus, cu jantele tabla cu gumepe de iarna merge ata.
Ca trage infim fc de inclinatia drumului e ceva nornal, asa TREBUIE sa faca, nu sa o tina drept daca drumu are inclinatie st/dr..

#1258
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Ba da, se face.

#1259
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
S-o face pe alte meleaguri, p-aci pe la noi ti-o face/regleaza dupa cum dau valorile

Geometria am facut-o de doua ori, la interval relativ scurt , pe aceeasi treaba, acu imi aduc aminte, ca imi tragea subtil volanu.
Nu la acelasi service, am crezut ca poate este prosti primii (pt aradeni, la Verbita, apoi la Nagy pe centura) , nu a fost nevoie de nicio corectie, atunci am pus si jantele de aliaj, da, asa a fost.

N-am cantarit rotile, ma f..e o lene grava si e fierea crizata (nu va doresc asa ceva) .
Dar mere bine cu presiunea asta.

Am facut rapid si um schimb intermediar de ulei, cred ca vreo 9000 km cu Triax-ul, intermediar ca nu i-am pus si filtrul nou, asa in pauza de masa la lucru am luat un bidon de Total Quartz Energy 5w40 si am facut operatiunea (extragere la pompa)

Poze de primavara, tre sa ii mai dau o ceara ceva :)))

Attached Files



#1260
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Nu stiu ce nu intelegi, ca valorile sint oleaca altele p-acolo :)
Golful il duceam pe Abrud, Passatul undeva pe linga Selgros...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate