Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Last Updated: Apr 19 2024 19:14, Started by
Octavian___
, May 24 2021 22:05
·
23
#1099
Posted 24 March 2022 - 20:52
Poate fi diferență și din cauza flanșelor tasate, a arcurilor aftermarket din oțel... îndoielnic, etc.
|
#1100
Posted 25 March 2022 - 08:02
Octavian___, on 24 martie 2022 - 20:32, said:
Azi am schimbat placutele, au rezistat aproape 20000 km.. Am pus tot ATE , se duc repede dar sunt multumit de cum franeaza. Le-am schimbat la lucru asa in pauza de masa, tzaca paca salopeta pe mine si baga. Mi-am facut si doua cliente, mai urmeaza sa ne intelegem cu platesc )) In rest toate bune, sau aproape bune. Telescoapele trebuie musai schimbate. Am diferenta de garda la sol de minim 10 mm fata stanga vs fata dreapta. Stanga e mai lasata, dreapta sta mai sus. Treaba asta se simte la accelerare puternica si la franare de la viteza mare, fata usor dezechilibrata. Telescopul din stanga se simte la mana ca e mai obosit (am vazut ca o inceput sa si transpire) Arcurile se vad ca au fost schimbate, exista probabilitatea sa fie diferenta de garda din cauza telescoapelor inegal uzate? ATE sunt foarte bune dar cam rapid s-au dus , cam jumatate de viata din cat au , pe la 40k te gandesti la schimbat . Cu clientele iti spun eu : in gand pleci cat le ceri in bani , altfel ramai cu buzele umflate si fara bani si fara ...cozonac, prajitura s.a. Daca un telescop fata lucreaza aiurea imediat te penalizeaza problema este ca numai pe banc vezi procentajul. Ca sa ai o idee cam la 80% maxim vin noi din tipla . Ore pui noi ori stand - sfatul meu nou fata ambele si atentie la rulmentul si garniturile din capul telescopului. |
#1101
Posted 25 March 2022 - 08:13
Voi pune noi si iau si kitu de flansa+rulment. Ar fi pacat sa nu schimb si flansele cu rulmentii, cu siguranta n-au fost schimbate niciodata.
Cu frana...ce sa zic, daca mergi mai tare, si franezi mai tare in principiu Oricum nu ma asteptam sa se duca chiar asa de repede (una din placute nici 1 mm nu mai avea) dar mu e stres, preturile sunt f ok si manopera gratis + relaxare mentala |
#1102
Posted 25 March 2022 - 10:04
Octavian___, on 24 martie 2022 - 20:32, said:
Arcurile se vad ca au fost schimbate, exista probabilitatea sa fie diferenta de garda din cauza telescoapelor inegal uzate? Caroseria sta pe arcuri si elementele lor auxiliare. Restul sunt acolo doar ca sa controleze miscarea relativa dintre caroserie si bratele suspensiei. Gandeste-te la o suspensie pe aer. S-a desumflat, masina e pe burta. |
#1104
Posted 25 March 2022 - 12:36
Pt ca pare o vineri linistita la job m-am dus la indreptare de jante.
Acu astept, fiind in plan drept acu o vad mai bine ca sta mai lasata stanga fata, fuck... Exceptand consumul, o placere sa mergi prin trafic de oras, cat ii de elastica, se simte ca-i usoara, stiu colegii ce zic cu Logan 1.6 16v sau Clio cu acelasi agregat sub capota ) Edited by Octavian___, 25 March 2022 - 12:36. |
#1106
Posted 26 March 2022 - 12:28
Octavian la mine arcul din dreapta era mai scurt decât cel din stânga.
Cumpara 2 arcuri același cod de culoare noi când schimbi și amortizoarele. Te duci cu seria VIN a mașinii la un magazin de piese auto si comanzi arcuri fata. Te uiți și la pata de culoare de pe arc. Pune kitul de flansa+rulment+cupola ricoseu OE Renault. |
#1107
Posted 28 March 2022 - 11:00
Da, f probabil sa fie si la mime un arc mai scurt/slabit asta de pe stanga.
Io am spus...in imaginatia mea Loganu asta a fost condus de o nemtoaica mare si grasa. Acuma cu arcurile, va rog daca ma puteti ajuta cu o relatie, arcuri cu punct galben. Cu albastru am gasit, dar vreau din astea ce am pe masina cu punct galben, pt ca sunt (foarte) tari , nu vreau mai moi/slabe. Si nici Eibach sau altele care sa imi coboare garda. Sa fie tari ca astea si sa pastreze garda stock. |
#1108
Posted 30 March 2022 - 18:48
Octavian___, on 25 martie 2022 - 12:36, said:
Pt ca pare o vineri linistita la job m-am dus la indreptare de jante. ... ..... Dar cea mai mare buba au fost inelele de centrare, erau excentrice, foarte putin dar destul cat sa bata la viteza. Acum e ok ata/snur/laser Nu am vazut cat au ET-ul, dar sunt o idee mai iesite decat cele de tabla, nu mult/ostentativ, numa cat trebe ) |
|
#1109
Posted 02 April 2022 - 15:26
Octavian___, on 30 martie 2022 - 18:48, said: Au avut vopsea neuniforma la partea de strangere pe butuc, pt ca sunt vopsite (le stiu de noi, erau negre) Dar cea mai mare buba au fost inelele de centrare, erau excentrice, foarte putin dar destul cat sa bata la viteza. Acum e ok ata/snur/laser Nu am vazut cat au ET-ul, dar sunt o idee mai iesite decat cele de tabla, nu mult/ostentativ, numa cat trebe ) |
#1110
Posted 03 April 2022 - 08:16
Si eu la fel, dar astea sunt faine, usoare si le-am primit moca (ceva troc ma rog)
Apropo de vulcanizare, nu mai are nevoie de recomandari pt ca se stie in Arad ca sunt ok, dar il pomenesc si eu pt ca sunt de nota 10+ , inclusiv patronu Pancescu cum ii zice si la firma. Doar ca evident e plin de masini tot timpul, nu merge cu programare, trebe sa astepti. Pt ca n-am avut nevoie de masina, i-am lasat-o dimineata si dupamasa m-am dus dupa ea. Si n-am platit nimic pana nu m-am dus la o tura pe autostrada sa-i dau blana, asta la indemnul patronului. Nu recomand unde am fost prima data, atelierul La Neamtu, evitati. Scumpi grav, si din pacate domnu administrator mai are de invatat cum se masoara un diametru la gaura de centrare janta (lui i-a dat 70,x am luat eu subleru si i-am aratat ca e 72,6 mm ) , cum se pozitioneaza o anvelopa pe janta ca sa ceara mai putin plumb...nimic de mirare ca e gol la ei si are de gand sa inchida atelierul, trebuia sa ma mir inainte sa merg acolo. Nu am apucat sa trag acel fir de masa bord nici acum, sa-mi fie rusine. Am mai patit o data sa opresc motorul (pe pozitia de mijloc la contact) si motorul sa nu se opreasca imediat...caraiala in bord, e clar ca e ceva problema, contact, masa) |
#1111
Posted 06 May 2022 - 16:48
Octavian___, on 12 octombrie 2021 - 19:03, said:
Am schimbat oloiu. Tipic la Logan (ca numai la Logan am patit) sa nu poti desface filtrul de ulei. Cu cheia de tabla dedicata nicio sansa. Mana cereasca cheia universala luata de la lidl, folosita de prima data si si-a scos banii Ma duc la o tura Nah...ny stiu cat am avut si evident nu stiu cat am rulat...inuman 145750 km acum. Il schimb... |
#1112
Posted 06 May 2022 - 17:01
Octavian___, on 10 septembrie 2021 - 10:30, said:
Si acum tot intamplator am vazut valoare rotunda (m-am dus sa iau tigari si sa alimentez, texte.... ) 1000 km in 3 sapt doar foiala. LE: scuzee, 2000 km in 3 sapt ! zzzz.... Deci a se vedea ce linistit sta ralanti-ul pe prima liniuta ) o sa iti dau un carnetel ) |
#1113
Posted 07 May 2022 - 18:37
...o tura ceva...? Nimeni nimic..? Io sunt pregatit, oloi schimbat, benzina putina in rezervor ca sa fie usoara, ceruita ca sa alunece bine aeru, cu copilu am fost in parc... )
Attached Files |
|
#1114
Posted 07 May 2022 - 19:19
#1115
Posted 07 May 2022 - 20:15
De locatie nu-mi dau seama, dar daca esti din Arad ne intalnim si noi frumos in parcare la Expo.
Io m-am si intors acu, sa vad antrenamentele si calificarile la F1 Cat am fo plecat am renuntat la usurime si am pus porcu mare sa impresionez fietilii din parc, cu geamurile fata un pic deschise evident sa nu faca presiune sa se sparga naiba... )) Attached Files |
#1116
Posted 07 May 2022 - 22:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users