Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Dacia Logan 1.6 16v

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
1450 replies to this topic

#1135
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

 crisstonne, on 30 mai 2022 - 17:34, said:

Haai măi @Idpe  Posted Image
Umplu motorul de chimicale?!

Mai întîi ai lăudat soluția de se bagă în benzină, acum pe asta de să dă puf în admisia de aer.

Tu ai făcut ambele tratamente?
Asta cu puf în admisie... se folosește tot flaconul?
Circul putin si curat permanent , reglez, desfac, curat Posted Image
E ceva in loc de pescuit
Am facut ambele tratamente , de cel spray-at acum am dat , tot flaconul odata .
Stai ca am gasit si solutie de curatat calamina de pe cap piston si supape Posted Image, am luat si un kit de acesta, sunt doua soluti, una face spuma multa si desprinde calamina , cealalt dizolva si trebuie scoasa cu o pompa afara, eu voi folosi pompa de vid de -1 bari pentru aerisit frane . Se scot bujiile si toata operatiunea decurge prin acea gaurica .
Carbon X-kit cleaning foam & neutralizer Pro-Tec , 100 lei/kit pe pro detailing , este filmulet cum trebuie utilizat .
Umplu motorul de chimicale dupa ce trec testul de minim 10 masini fara probleme dar cu rezultate, altfel nu bag ce prind la raft sau daca rezultatul e placebo .

Cel la spray pentru curatare catalizator sa sti ca ai dreptate, dupa cum am vazut parerea mea este ca jumatate ajunge , dupa ce am terminat cam jumatate nu am mai vazut ceva spectaculos ca pana acolo- merge luat in 2 si iese super , mi-ai dat o idee super Posted Image
La carbon x-kit clar merg pe jumatae sa vad ce se intampla , nu are cum sa fie asa murdar motorul sa necesite tot kitul , ce apare in filmulet e mult mai uzat si vechi fata de al meu plus ca aditivi cam tot la 5-8 k km bag de la protec


Edited by ldpe, 30 May 2022 - 20:28.


#1136
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Bueee, @Idpe, mă uo#ori!
Am dreptate, mulțumesc.
Dar cum să fac tratamentul, că nu mai știu, m-ai amețit!

Bag Oxicat, o forjez la drum lung, apoi fac și tratamentul pe admisie, cu Liqui Moly Catalytic System Cleaner?!

Haai o dată, spune, că plec pe litoral, să știu cum o forjez la drum lung.

Edited by crisstonne, 30 May 2022 - 21:08.


#1137
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Aduci motorul la cald , pana porneste gwm odata, dai jos filtrul de aer sa ai acces la corp clapeta admisie aer , faci rost de un pulverizator care sa mearga in ORICE POZITIE , pui solutia in el , un amic la volan cu piciorul fin tine la 2500-3000 rpm motorul .
La inceput dai pufuri scurte si astepti sa-si revina motorul , dupa din ce in ce mai des , auzi motorul efectiv ca va merge din ce in ce mai bine si turat - nenea de la pedala sa stea cat poate mai exact pe 2500-3000 .
La final se remonteaza filtrul si...drumuri excelente !Posted Image

Va mirosi a ars , dulceag , ceva ca si cand stai in spate la masini care fac regenerarea - sa nu te opresti ca nu arde nimic , "mananca " mizeria din catalizator care s-a adunat in faguri .

Altele : printre putinele pompe care stiu "orice pozitie" sunt Marolex , sunt si pe emag dar trebuie cautat magazinul mama , sunt mult mai ieftine
Marolex mini Viton 500 profesional folosesc la : masina, stropit dupa gandaci, stropit florile , spalt geam termopan cu sampon etc Posted Image

Edited by ldpe, 30 May 2022 - 21:22.


#1138
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011

 ldpe, on 30 mai 2022 - 21:11, said:

Posted Image
Va mirosi a ars , dulceag , ceva ca si cand stai in spate la masini care fac regenerarea - sa nu te opresti ca nu arde nimic , "mananca " mizeria din catalizator care s-a adunat in faguri.

Așa măi.
Deci, rămîne doar acest tratament, renunț la Oxi cat.

 ldpe, on 30 mai 2022 - 21:11, said:

,, gwm "

Ce este acronimul ăsta?!

#1139
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
GWM sau electroventilator racire https://www.emag.ro/...4/pd/DZN6BWBBM/

#1140
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
A, păi spune măi așa, cînd pornește ventilatorul.
Bun, rămîne așa, bag spray-ere" la admisie.

#1141
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Ce scoate proteic x din motor...

Attached Files



#1142
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 26.01.2007
Pe mine m-ai pierdut! Asta e substanta de curatat exteriorul?

#1143
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Protec x este o spuma ce vine introdusa in capul pistonului dupa ce scoti bujiile sau injectoarele la diesel . Actioneaza 20 minute dupa care trebuie dat cu spy-ul 2 din kit care lichefiaza spuma si se extrage cu o pompa . Motorul ramane curat fara calamina depusa pe piston sau supape . Este unicul spray cu rezultate wow care se gaseste pe la noi - ca sa realizezi ce face spray-ul ar trebui desfact motorul si curatat la mana ceea ce nu e nici simplu si nici lipsit de riscuri .

#1144
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 26.01.2007
Si invarti motorul manual? Stiu ca pe vremuri se baga canfor si uneori se blocau segmenții cu calamina, cu repercusiunile de rigoare...


#1145
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Nu invarti motorul , bagi spuma, neutralizezi , scoti cu o pompa si gata .
Nu are cine sa mai blocheze ca lichefiaza depunerile, iese ceva negru lichid din interior .

#1146
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Că tot vb de asta, urmarind un cu totul alt video, tipul tocmai se chinuia să scape de carbon pe pistoane și singura chestie ce i-a mers usor a fost protec. PS clipul a fost urcat azi abia :))

De la minutul 16 (nu e reclama, tipul reface un motor pt a 2-a oară la un alpina B7)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ov-AdonbTxs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



#1147
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
~26000 intr-un an, e bine.
Nu prea am ce povesti, trag de ea din toate pozitiile, merge bine, super ieftina la intretinere.

Attached Files



#1148
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
La gol daca e usoara masina merge ok si cu 1.4 si cu 1.2
Diferenta majora fata de 1.2/1.4 e incarcata, nu se compara.

Rar mi se intampla sa merg cu masina incarcata, si coclaiala afara, si AC pornit, adica scenariu ala care il invoca multi (doar ca n-am avut porcu in portbagaj, doar vreo 15 kg de muzicanti) .
Am dus ieri 4 gaite la un priveghi, asa ochiometric total vreo 250-270 kg, la una i-o intrat curu mai greu in spate, normal si cu ac-ul pornit sa nu moara vreuna  pana la baba moarta.
Departe tare de un 1.4/1.2 cand esti incarcat

AC-ul face aceleasi figuri ca anu trecut cand e super cald afara, asa la peste 35 grC incepe sa intrerupa.
Dar i-am gasit o smecherie, daca nu dau mai sus de tr 2 la ventilator, nu mai intrerupe!
Deci tr 1 (cel mai mult o tin asa) sau tr 2 si e ok, baga

Consumu e mare ca iarna...9% oras

#1149
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
ai desfundat cu sarma gaura de scurgere AC?
cu radiatorul ac din bord aeroterma cum stai?

#1150
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Nu stiu unde-i gaura aia :/



#1151
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
https://www.tutorial...-ac-la.html?m=1
Sub blocu de ventilatie de aerisire,e o supapa de cauciuc

#1152
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,760
  • Înscris: 01.10.2002
Indreptat urme pe tabla si revopsit, inclusiv jantele. Ca atunci cand era noua...

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate