Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercedes EQS - a fost lansat!
#199
Posted 08 September 2021 - 19:57
Evident ca sunt putin rautacios .. altfel discutia ar fi prea plictisitoare ...
Dar, serios acum: - Ai suficiente butoane pe volanul ala ca sa faci o tastatura de baza ... plus manete si butoane pe laterale, pe portiere ... dar in mijloc ai toar touch-ul ... - Guri de ventilatie rotunde pe margine si patrate in mijloc ... cand exista tehnologie de guri de ventilatie ascunse, invizibile (vezi Tesla, vezi Hyundai) - Ai displayuri integrate in plansa de bord (integrate frumos ce-i drept, dar sunt 3 displayuri distincte si mie nu imi place asa ceva) dar ai 2 "tablete" pentru pasagerii din spate ... integreaza-le naibii si pe alea, daca tot ai pornit cu linia asta de design. Nu comentez luxul, nu e nimic de comentat acolo ... si nici calitatea superba a materialelor si modul impecabil de asamblare. E vorba doar de o incoerenta in design cu care nu sunt de acord. Edited by ro_explorer, 08 September 2021 - 20:01. |
#200
Posted 08 September 2021 - 20:34
Nu stiu daca este incoerenta in design ci este o alegere, totul este asumat.
Daca luam la puricat orice masina, gasim 100% chestii cu care nu esti de acord in privinta design-ului. Bine, mai putin la Tesla, ca acolo nu putem vb de design. Ptr mine este absolut inacceptabil ca interiorul unei masini de 50k sa arate asa : Attached FilesEdited by beria81, 08 September 2021 - 20:35. |
#201
Posted 08 September 2021 - 20:44
E OK. Nici eu nu il gasesc deosebit de frumos, dar este deosebit de practic si confortabil. Iar calitatea materialelor este acolo. Are tot ce trebuie sa aiba o masina in gama aia de pret (plus extra). Dupa cum spuneam, dpdv tehnologic este mult peste EQS.
Edited by ro_explorer, 08 September 2021 - 20:50. |
#202
Posted 08 September 2021 - 20:56
ro_explorer said: 1631126640[/url]' post='28205619'] E OK. Nici eu nu il gasesc deosebit de frumos, dar este deosebit de practic si confortabil. Iar calitatea materialelor este acolo. Are tot ce trebuie sa aiba o masina in gama aia de pret (plus extra). Dupa cum spuneam, dpdv tehnologic este mult peste EQS. Ce inseamna mult? Detaliaza…dar ceva fara de care nu poti functiona. nu a zis nimeni ca nu este practic…si interioriul de Trabant era practic, am zis doar ca este incredibil de auster si de dull…in ceea ce priveste calitatea materialelor, este la ani lumina in urma Mercedesului, nici nu are rost sa discutam despre asta. Edited by beria81, 08 September 2021 - 21:01. |
#203
Posted 08 September 2021 - 21:16
beria81, on 08 septembrie 2021 - 20:56, said:
Ce inseamna mult? Detaliaza… Pe partea de tableta din bord, ceea ce e evident, fluiditatea si functionalitatea interfetei. beria81, on 08 septembrie 2021 - 20:56, said:
in ceea ce priveste calitatea materialelor, Tesla nu are piele .. ci un vinyl nu stiu de care ... super confortabil de altfel si rezistent la uzura. Scaunele au un confort deosebit, nu obosesti la drum lung deloc .. antifonarea e destul de buna (putea fi mai buna). Ce sa zic? Ii lipsesc 100K euro in materiale si finisaje ... nu e nimic de comparat pe partea asta. Eu stiu ca interiorul auster nu e pe gustul tuturor dar nici candelabrele din cristal si bude din aur nu sunt pe gustul tuturor. Edited by ro_explorer, 08 September 2021 - 21:22. |
#204
Posted 08 September 2021 - 21:42
Tesla astăzi oferă 2 chestii mișto: un motor extrem de puternic electric la o baterie bună ceea ce duce la o chestie combinata f buna: un range f bun.
Restul e doar marketing și materiale de cacao... nu mai zic de confort și insonorizare care sunt dea dreptul jalnice. Pilotul ala nu e nimic dar absolut nimic. E un enhanced acc de la Audi. Ca poate în 2040 o sa fie ceva mai bun... acum face același lucru ce făcea un s klasse acum 7 8 ani. Din ce m-am uitat pe specs eqs are peste 750 km range... și destui cai putere sa mulțumească orice pasionat de viteza. Singura chestie e suma ceruta pe masina oricum sunt sigur ca arunci când dai 120k pe masina o sa îți iei eqs și nu Tesla x sau s. Edited by MembruAnonim, 08 September 2021 - 21:43. |
#205
Posted 08 September 2021 - 21:46
MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 21:42, said:
Restul e doar marketing și materiale de cacao... nu mai zic de confort și insonorizare care sunt dea dreptul jalnice. MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 21:42, said:
Pilotul ala nu e nimic dar absolut nimic. E un enhanced acc de la Audi. Ca poate în 2040 o sa fie ceva mai bun... acum face același lucru ce făcea un s klasse acum 7 8 ani. |
#206
Posted 08 September 2021 - 21:54
Am mers destui ca să îmi dau seama ca e doar lauda. E o gogorita momentan. Da I drumul pe drumurile din ro sa vedem dacă tine macar banda asa pe centura. Și România are drumuri ca dacă o trimiți în siberia acolo nici nu exista asa ceva. haide mai... E departe ce visa musk ca în 2021 o sa avem 1 milion de robotaxi pe drum.
E pur marketing. În Europa l-au catalogat maxim nivel 3 deși unii ziceau ca e 2 adavanced... Cat un a8 de acum 3 ani. A dovedit ca e nivelul 3 măcar? Da eqs arata a masina și e masina. Voi tot veniți ci Tesla și o dați exemplu. Eu nu însă îmi iau tesla și ca mine alte zeci de milioane de oameni. Cum nu îmi iau nici iPhone și nici Toyota sau casa pe luna. Tesla in 7 8 ani o sa fie o marca a unora din ăștia mari. Dacă nu cumpara ea mertz o sa fie ca divizia de mașini de curse de la Toyota sau ceva de genul. Cu toată valoarea lor de piață de azi. Edited by MembruAnonim, 08 September 2021 - 22:04. |
#207
Posted 08 September 2021 - 22:04
ro_explorer, on 08 septembrie 2021 - 21:16, said:
In primul rand, pe partea de conducere, sistemele active, self driving, autosteer, AI si capabilitatea de recunoastere a lumii exterioare, Tesla este din alta dimensiune. EQC-ul nu are computerul de bord necesar procesarii si luarii deciziilor pentru asa ceva. Deci in priviinta asta nu se poate face nici o comparatie. Pe partea de tableta din bord, ceea ce e evident, fluiditatea si functionalitatea interfetei. Nu zi hop pana nu ai incercat pe pielea ta. Tesla nu are piele .. ci un vinyl nu stiu de care ... super confortabil de altfel si rezistent la uzura. Scaunele au un confort deosebit, nu obosesti la drum lung deloc .. antifonarea e destul de buna (putea fi mai buna). Ce sa zic? Ii lipsesc 100K euro in materiale si finisaje ... nu e nimic de comparat pe partea asta. Eu stiu ca interiorul auster nu e pe gustul tuturor dar nici candelabrele din cristal si bude din aur nu sunt pe gustul tuturor. Corect, dar cred ca un candelabru de cristal este mai placut vizual decat un bec atarnat de un cablu din tavan…si o buda de orice fel este de preferat unui wc in curte…daca tot facem analogii, sa le facem pana la capat. Nu vreau sa ma contrazic cand vb de materiale, sau de fluiditatea SO Tesla, ptr ca nu am avut ocazia sa conduc o astfel de masina. dar pot sa iti spun ca sunt extrem de multumit de MBUX…este extrem de fluid si de complex. Si crede-ma ca urasc lag-ul, dar la MBUX chiar nu a fost cazul pana acum. In ceea ce priveste self driving-ul, Tesla are un avantaj si datorita abordarii…au permis consumatorilor sa testeze pe pielea lor produsul inca din stadiu incipient de dezvoltare. Mercedes are alta abordare, dar asta nu inseamna ca masinile lor nu sunt capabile de asa ceva din punct de vedere hardware. Eu zic ca pe partea de software joaca un catch up…poate nu sunt atat de in spate pe cat par a fi acum. |
#208
Posted 08 September 2021 - 22:09
MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 21:54, said:
Am mers destui ca să îmi dau seama ca e doar lauda. Eu iti spun sincer, daca as avea acum 120K euro mi-as lua un model S plaid ... iar daca as fi pus acum sa aleg o masina de 65K euro, tot un model 3 as alege .. dupa cei peste 11K Km facuti la bordul unuia. |
|
#209
Posted 08 September 2021 - 22:13
Eu am condus Tesla model 3. E un golf mai înghesuit și care la 100 la ora are antifoane de dacie. Nu știu dacă e de la roti sau de la construcția mașinii dar eu nu o sa îmi iau asa ceva niciodată.
Prefer un focus Dacă urcam la tesla s atunci da... mai ok. Dar a apărut eqs... la 100k și 700 km range îți îți nene eqs. Din motive evidente. Dar autopilotul ala nu e nimic. Tot se lauda musk ca are toate capabilitățile hardware... pune 8 camere și radare peste radare... și? Nu știe sa dea singura o tura de strada la mine. Pana și cățelul meu știe asta. Degeaba ai tot ce îți trebuie dacă nu funcționează. Tehnologia actuala nu e capabila sa dea Level 5. Poate sa pună și 20 camere și 20 radare. Nu e capabil. ro_explorer, on 08 septembrie 2021 - 22:09, said: Cat ai mers? Sunt curios. Vreo 100 km chiar de curând. Pe centura cum îți zicem. Cred ca exagerez. Sunt vreo 60km. Apoi am altul ca tine, un pasionat ca tine care are tesla 3 cu charger în curte la el. Am fost la el acum ceva timp sa îmi arate ca poate sa joace nu știu ce pe ea. Ne auzim destul de des ca suntem amici buni. Si-a comandat și un tesla x. Sa fie sănătos. Nu are pe ce da banii... I am arătat ca BMW ul meu face exact același lucru ca mașina lui. Ba recunoaște și căprioarele de pe drum Haide mai ca nu mai suntem în epoca de piatra. E și pe aici. E o mașină electrica puternica cu range și atât. Restul sunt BALIVERNE. Edited by MembruAnonim, 08 September 2021 - 22:17. |
#210
Posted 08 September 2021 - 22:16
MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 22:13, said:
E o mașină electrica cu range și atât. Restul sunt BALIVERNE. Oricum, ma retrag din orice discutie in contradictoriu cu tine, pur si simplu nu are nici un sens. Sporuri. Edited by ro_explorer, 08 September 2021 - 22:17. |
#211
Posted 08 September 2021 - 22:20
Răspunde sincer. Ai citit ce e aia nivel 3 ca eu recunosc ca am stat vreo 2 we și numai asta am citit. E Tesla ta de nivel 3 măcar? Presupun ca ai tesla.
Azi, nu ce vinde musk. Ca si eu îl ascult cu placere. E el mai autist asa dar vorbește frumos de viitor și de marte... m am uitat la toate filmele lui de pe YouTube... cum vorbea el de mașini autonome. Îl rog pe colegiul meu cu tesla sa mi-o trimiți acasă din telefon. Asta înseamă nivel 3. Poate? Punct la punct. Hărțile sunt pe net. Edited by MembruAnonim, 08 September 2021 - 22:22. |
#212
Posted 08 September 2021 - 22:30
MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 22:20, said:
Ai citit ce e aia nivel 3 Inca nu exista masina nivel 3 pe piata. Exista nivel 2.5 daca vrei ... dar nivel 3 nu exista. Saltul de la 2 la 3 este cel mai greu de facut. Ce are EQS (ca deaspre asta vorbim aici) este inca inactiv pe masini si functioneaza doar pe anumite autostrazi, la viteze de sub 60Km/h, doar ziua pe vreme buna si daca e o masina in fata. Asta nu se cheama level 3 oricum te-ai uita la el. Tesla are FSD, level 3, in teste in USA si EU, functional oriunde, inclusiv orase, la viteze mici si mari de asemenea. Ultima iteratie se spune ca este incredibila (beta testerii) dar nu o sa vedem asa ceva prea curand aprobat la nivel de uniune prea curand .. sunt necesare schimbari legislative masive. Pe scurt, DA, Tesla are level 3 real (mult .. mult peste ce e pe EQS), dar e doar beta si o sa mai fie asa inca ceva timp ... Eu unul nu am cumparat pachetul FSD caci pana se legifereaza asa ceva si o sa pot sa ma bucur de el mai schimb cel putin o masina. EU am doar pachetul de baza: autosteer + ACC .... practc se conduce singura odata ce intri pe o banda. Se asteapta update masiv de software in Q4 ... si daca este intr-adevar bun, poate fac upgrade la "enhanced autopilot" ... vezi pe net ce inseamna asta (si da, poti sa activezi optiunea asta post-vanzare). P.S.: autopilotul pe masina mea merge si daca dispar liniile de pe sosea, vede foarte clar marginile drumului. Am testat intentionat asta. Daca mergi prea mult insa pe drum fara marcaje te anunta ca iti reda controlul. MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 22:20, said:
Îl rog pe colegiul meu cu tesla sa mi-o trimiți acasă din telefon. Asta înseamă nivel 3. Poate? Punct la punct. Edited by ro_explorer, 08 September 2021 - 22:31. |
#213
Posted 08 September 2021 - 22:36
Este exact level 3 ce zic eu. Nu e nimeni pe drum acum, stau la câtiva km de unul cu telsa doar tre sa ia 4-5 curbe și sa parcheze în fata curții.
Tesla nu are acum level 3. Exact cum ai zis are level 2 ca orice alta mașina mai performanta. Singurii care se lauda din ce am citit eu sunt Audi cu a8 lor care nu au si demonstrat asta. Asa sa te lauzi pe Twitter și sa pui 8 camere pe mașină stai ca vin chinezii cu 20. Asa și? Pe centura la noi iese în balarii... Daca n-are cât de cât o deimitare sa vadă camerele alea drumul o ia pe aratura rau.
Edited by argonaut, 08 September 2021 - 22:47.
|
|
#214
Posted 08 September 2021 - 22:40
#215
Posted 08 September 2021 - 22:42
ro_explorer, on 08 septembrie 2021 - 22:30, said: Ce are EQS (ca deaspre asta vorbim aici) este Atât. Are tot ce trebuie ca unul care își permite sa dea 120k pe o mașină o sa dea cu placere. Restul cu baliverne ca noi suntem gata hardaare sa facem căcatul praf... Pai ești gata sau te dai cotit? Nu dar avem totul sa fim gata. Mai nebe nu ești capabil sa pui o mașină pe un drum nemarcat și sa facă 5 km de la un punct la altul. Unde. Uite aici la mine tzara. Da o tura de pădure. Pe unde? Pai vreo 300 m e drum de pământ. |
#216
Posted 08 September 2021 - 22:42
MembruAnonim, on 08 septembrie 2021 - 22:36, said:
Pe centura la noi iese în balarii... Daca n-are cât de cât o deimitare sa vadă camerele alea drumul o ia pe aratura rau. Edited by argonaut, 08 September 2021 - 22:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users