Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Parere voce

Philips 3200 Espressor - Probleme

Alimentator de 8,4V sau 9V?
 Manager transport marfa . Conditi...

NASA loveste un asteroid azi/DART...

Extindere wifi peste o cale ferat...

Schimbare titular contract dupa c...
 Ciocan rotopercutor pareri si sug...

Scartait/sunet de greieri la deni...

Centrala Peleti

Centrala Termica Heat Line pe Gaz
 Problema conectare radio

Functionare lada frigorifica

Impunerea preturilor de catre Stat?

Norma de munca, part-time.
 

Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
199 replies to this topic

#55
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,477
  • Înscris: 30.01.2008

View Postericmario, on 14 aprilie 2021 - 10:28, said:

Și airbag-ul ar împiedica asta cum?

E vorba de airbag longitudinal central. Da, a fost introdus in ultimele teste, si foarte putine vehicule il au.

#56
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,200
  • Înscris: 05.09.2019

View Post_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 10:44, said:

Am școală mai multă ca tine, făcută pe vremea când nu exista facultate la privat... Tu ai înțeles la ce am făcut eu referire, sau te-ai băgat ca musca-n lapte?

Tu înțelegi cum funcționează aceste teste? Mă îndoiesc...

Să înțeleg că tu ești d-ăla fin, cu glezna goală, de-ți pute Dacia. S-au dat drumul la AC-uri în STB?

Bine măcar că ai cunoștințe...
De unde dracu tot apăreți, măi?
Cumetre,cand vrei sa faci o comparatie de inegalitate folosesti "decat". Decat tine.Sau pe intelesul tau : decat cateva clase decat sa arat ca sunt prost si nu vreau sa trec neobservat.
La celelalte afirmatii nu ti mai raspund,mi e teama ca te voi pune in dificultate cu fiecare fraza.
Inceteaza sa mi mai raspunzi. Aici vorbim despre Dacia,nu atacuri la persoana,ca nu esti in masura.

#57
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,658
  • Înscris: 17.07.2014
Golanul vad ca nu a fost testat, a primit punctajul de la Sandero.

"The Dacia Logan is structurally identical to the Sandero Stepway but has a different roof-line towards the rear.  Based on some additional tests and data reviewed by Euro NCAP, the star rating of the Sandero Stepway can be applied also to the Dacia Logan."

https://www.euroncap...cia/logan/42505

#58
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 04.11.2016
O masina de 5 stele: 86-81-78-85
O masina de 4 stele: 76-82-62-65
O masina de 3 stele: 69-75-52-59
O masina de 2 stele: 70-72-41-42

Cu alte cuvinte diferenta intre un Stepway si o masina de 3 stele este data de pietoni/biciclisti si sistemele de asistenta.

#59
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,725
  • Înscris: 05.11.2010

View Postandreic, on 14 aprilie 2021 - 09:10, said:

Sa vezi acum cati fani o sa zica ba ca testele nu sunt bune, ba ca e e aceeasi platforma, ba ca au taxat pe nedrept muhahahahaha... smioc Posted Image Uitand ca de fapt TOATE masinile sunt testate la fel.
Si alte marci au modele mai ieftine care au iesit praf la teste... se poate, asta e realitatea. Cerintele de securitate in 2021 sunt totusi altele fata de acum 10 ani.

Clio a fost testat la cerintele euroncap din 2019, care erau diferite. Eu am avut masina testata in 2012 cu 5 stele si 92% la siguranta pasagerilor. Sunt convins ca acum cu testele actuale ar lua maxim 3 stele.

La fel cum Sandero in 2008 a luat 4 stele, acum probabil ar lua o stea.

#60
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,366
  • Înscris: 19.08.2012
69-70=-1
75-72=3
3-1 = +2 puncte (bănuiesc că pe i10 ai pus ochii) în plus față de Stepway

#61
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,842
  • Înscris: 09.08.2005

View Postgabrieln2016, on 14 aprilie 2021 - 09:22, said:

Dacia a fost trasa cel mai mult in jos de decizia de a nu se folosi o camera radar frontala pentru ca aici este cea mai mare discordanta cu ceea ce exista acum pe piata. Daca ar fi folosita o asemenea camera plus un Lane Assist  ar fi fost poate o masina de patru stele.
Da, dar deja e plin forumul de cetățeni care țipă că mașina low-cost nu mai e low-cost. Dacă Renault mai punea cameră de luat vederi plus radare plus senzori plus aia plus ailaltă ar mai fi crescut prețul. Și cum prețul e avantajul esențial al Daciei, dotarea a fost limitată la ce li s-a părut lor că merită și intră în buget.

#62
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,725
  • Înscris: 05.11.2010

View Postradunic, on 14 aprilie 2021 - 11:36, said:

Da, dar deja e plin forumul de cetățeni care țipă că mașina low-cost nu mai e low-cost. Dacă Renault mai punea cameră de luat vederi plus radare plus senzori plus aia plus ailaltă ar mai fi crescut prețul. Și cum prețul e avantajul esențial al Daciei, dotarea a fost limitată la ce li s-a părut lor că merită și intră în buget.

Clio varianta de baza cu dotari de siguranta mai bune, si in rest cu acelasi motor si cam aceleasi dotari(geamuri manuale spate, clima manuala, dar volan si scaun reglabil pe inaltime, si faruri full led) costa cu vreo 2500 de euro mai mult.

#63
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

View Postgabrieln2016, on 14 aprilie 2021 - 11:27, said:

Cu alte cuvinte diferenta intre un Stepway si o masina de 3 stele este data de pietoni/biciclisti si sistemele de asistenta.
Bine punctat, mai ales in Romania unde de obicei mortul e de vina, din spital te poate da in judecata, din cimitir mai greu... :D

#64
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 04.11.2016
Nu sunt puncte, sunt procente. Cum sunt impartite inca nu am "cercetat". Un Stepway e cu un procent mai bun la pasagerii adulti decat singura masina cu trei stele prezenta pe Euro NCAP (nu conteaza marca pentru mine, am pus ochii pe singura masina care avea trei stele) si cu trei procente mai slaba la protectia copiilor. In rest diferentele sunt sensibil mai mari in favoarea masinii de trei stele.

Edited by gabrieln2016, 14 April 2021 - 11:43.


#65
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,320
  • Înscris: 02.06.2005

Quote

Concret, acest lucru înseamnă că siguranța pasivă este foarte bună pentru adulți și ocupanții copii (4 stele din 5).

Sta bine. Asta te intereseaza cand cumperi o masina nu vrajeli cu pietoni si biciclisti. Mi se cam rupe de aia sincer. Stiu, sunt egoist sau chiar mai mult.

#66
neks

neks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 701
  • Înscris: 04.04.2020
Daca o sa ajung vreodata sa conduc Logan rog sa ma impuste cineva...

#67
gabrieln2016

gabrieln2016

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 04.11.2016

View Postqew, on 14 aprilie 2021 - 11:33, said:

Clio a fost testat la cerintele euroncap din 2019, care erau diferite. Eu am avut masina testata in 2012 cu 5 stele si 92% la siguranta pasagerilor. Sunt convins ca acum cu testele actuale ar lua maxim 3 stele.

La fel cum Sandero in 2008 a luat 4 stele, acum probabil ar lua o stea.
Ai dreptate, multi nu vor sa priceapa ca cerintele sunt cu totul altele si comparatiile de acest gen nu au niciun rost. Asa este, probabil ca cele 4 stele din 2013 de la Sandero ar fi acum una sau poate chiar nici una.

Edited by gabrieln2016, 14 April 2021 - 11:52.


#68
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013

View PostdreaQ, on 14 aprilie 2021 - 11:43, said:

Sta bine. Asta te intereseaza cand cumperi o masina nu vrajeli cu pietoni si biciclisti. Mi se cam rupe de aia sincer. Stiu, sunt egoist sau chiar mai mult.
Intr-adevar, nici nu e diferenta intre omor si vatamare...

Pare ca au facut un lucru bun cei de la NCAP - au ranit orgoliile acestor daci autentici. :)

Edited by CryTeku, 14 April 2021 - 11:52.


#69
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,725
  • Înscris: 05.11.2010

View Postneks, on 14 aprilie 2021 - 11:46, said:

Daca o sa ajung vreodata sa conduc Logan rog sa ma impuste cineva...

Sa faci asta si daca ajungi sa conduci Ford Mustang.
Ca si ala a primit 72% in 2017 pentru protectia pasagerilor.

#70
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,179
  • Înscris: 16.10.2018

View Postgabrieln2016, on 14 aprilie 2021 - 11:27, said:

O masina de 5 stele: 86-81-78-85
O masina de 4 stele: 76-82-62-65
O masina de 3 stele: 69-75-52-59
O masina de 2 stele: 70-72-41-42

Cu alte cuvinte diferenta intre un Stepway si o masina de 3 stele este data de pietoni/biciclisti si sistemele de asistenta.
Oricum ar suci-o unii, Dacia a făcut un pas în față. Mic, dar e în față. Și mai trebuie adăugat un lucru: NICIODATĂ nu va avea peste 4 stele la noile modele deoarece ar canibaliza ”divizia de top reno”. Dpmdv, mai bine lăsau vechile prețuri iar acum nu mai erau aceste discuții. Așa, odată cu creșterea prețului, vin și pretențiile. Eu sunt foarte curios ce vânzări vor avea...

#71
marius.bunu

marius.bunu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,086
  • Înscris: 30.07.2006
@Radu


In caz de impact frontal, masina cu masa cea mai mare preia energia/impactul cel mai mic.
E simpla fizica.

Daca esti intr-un Yaris cu 5 stele NCAP si te lovesti de un Duster cu 3 stele NCAP, iesi mai "deranjat" din Yaris. Daca mai iesi..

Testele astea se fac la 60 km /h.
La o ciocnire frontala in care fiecare masina are 60 km/h, impactul are de fapt loc la 120 km/h.
Deci relevanta acestor teste e...

#72
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,320
  • Înscris: 02.06.2005

View PostCryTeku, on 14 aprilie 2021 - 11:51, said:

Pare ca au facut un lucru bun cei de la NCAP - au ranit orgoliile acestor daci autentici. Posted Image

Astia cu testele NCAP sunt ca aia de la AnTuTu sau DXOMARK si altii care sunt si ei destul de partinitori.
Nu-i inteleg pe astia care isi cumpara dacie dar nici nu ii blamez.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate