Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Canon 1300D probleme de focalizare

limitatoare de viteza

Camera auto DVR interior-exterior
 Astrologul Minerva angajata la BNR

Problema electronica Mercedes C22...

Plinta parchet lata

Pareri produse vetter.ro
 Honor 8x blocat la pin

Laptop Asus nu recunoaste SSD si ...

cumparare 2/3

Criza de politisti in SUA in cont...
 Spuma poliuretanica vs Vata bazal...

Cu ce as putea inlocui telecomand...

Recomandare reglare termopane

Ascita caine
 

Hibrid cu motor termic aspirat sau turbo

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
135 replies to this topic

#55
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,238
  • Înscris: 13.11.2017

 deloghi, on 11 martie 2021 - 07:09, said:

Cele 5 incarcari n-au fost complete. In medie am stat cam 1.30 -2 ore la fiecare incarcare.

Personal, dacă mi-aș lua hibridă plug-in nu as sta sa o incarc la drumuri lungi decât dacă aș opri fiindcă as avea și eu treabă acolo. As lăsa-o să meargă doar pe modul hibrid tot drumul.
Daca nu mă deranjeaza să stau atât la fiecare încărcare, atunci mi-aș lua direct electrica.

#56
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Acolo unde am oprit am mancat, am mai facut oprire sa vizitez, deci am incarcat. Ultima oprire am facut-o la crama unde am luat vin si am stat cel mai mult - aproape 2.30 la o friptura in sange cu vin alb. Am cerut voie la restaurant sa le folosesc priza, am bagat statia portabila....restul a mers ca uns.

Edited by deloghi, 11 March 2021 - 08:39.


#57
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,517
  • Înscris: 16.02.2002

 deloghi, on 11 martie 2021 - 07:09, said:

. In medie am stat cam 1.30 -2 ore la fiecare incarcare.
Bravo tie, ai rabdare de electricaPosted Image

 deloghi, on 11 martie 2021 - 06:40, said:

Dupa update autonomia s-a marit de la 50km la 70km

Daca ar face toti update de genul asta, ar fi ceva.
Bravo, VW.

Edited by cata, 11 March 2021 - 08:42.


#58
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015

 underb, on 11 martie 2021 - 07:44, said:

Teorie - s-ar putea face ieftin mii de statii low power pentru hibride plugin si pt cei cu electrica care stau la bloc si o pot baga peste noapte.
Practica - nici macar nu stiu aia care ar putea face asta. In caz ca i-ar interesa.
Pe mine m-a costat statia cu aproximatie 400 lei. Cabluri 2.5 mm, tub pex, siguranta automata de 25Amp, priza ceramica speciala ptr auto, cutie metalica, banda izoler. Cel mai mult a costat cutia IPS 68 de la Dedeman ( 189 lei ). Am luat-o mai mare ca sa incapa statia portabila. I-am facut 2 zone de racire/ventilare cu bormasina .....
Am optat ptr contract la ENEL - Simplu Anual fara abonament. Am sub 70-90 kw PE LUNA consum pentru toata casa, asa ca daca invertorul solar are zile cu nori statia trage din retea.
Pana acum am avut 2 facturi, pe 2 luni de cand este masina, una de 146 lei si acum urmeaza cea din Febroarie-Martie care banuiesc ca vine sub 100 lei deoarece au fost zile cu soare.

Edited by deloghi, 11 March 2021 - 09:01.


#59
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
La un hotel din Mamaia este o statie foarte ok - cei din hotel au gratis incarcare pana la 10 kw iar cei care sunt in vizita 20 kw cu 0.8 lei pe kw. .... mi s-a parut foarte rezonabil. Mai ales ca statia este de 3.2kw ora, mica, usor de folosit, plata se face la receptie. Cu 0.8 lei practic isi acopera exact factura. Sunt statii de la E-ON,ENEL,ETC care te jupoaie cu 2 lei sau 2.80 lei/kw. Inteleg ca vrei sa furi dar uita sa zica japcarii ca sunt puse din bani comunitari, deci, nu au investit nimic ei. Posted Image  sunt furnizori de energie.....

Edited by deloghi, 11 March 2021 - 09:20.


#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,238
  • Înscris: 13.11.2017

 deloghi, on 11 martie 2021 - 08:38, said:

Acolo unde am oprit am mancat, am mai facut oprire sa vizitez, deci am incarcat. Ultima oprire am facut-o la crama unde am luat vin si am stat cel mai mult - aproape 2.30 la o friptura in sange cu vin alb. Am cerut voie la restaurant sa le folosesc priza, am bagat statia portabila....restul a mers ca uns.

Asa da, merită. Postează te rog și un consum la un drum de 300 km când mergi doar pe modul hibrid fara sa încarci decât eventual acasă.
Cred că aici s-ar putea sa ai un consum puțin mai mare decât la o hibridă clasica datorita greutății mai mari.
In rest daca astfel de drumuri nu sunt majoritare e normal să ai un consum per total mai mic.

#61
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 08.01.2021
Totusi nu toata lumea e dispusa sa faca 500km in 13h Posted Image  

Eu fac in weekend 500km, sa pierd 8h inchinandu-ma la masina in timp ce se incarca ca sa economisesc 40€, si aia ipotetici (la mine nu mai exista incarcare moaca, iar pe autostrada nici nu a existat vreodata)  mi se pare un deal prost. De asta spun, e o alegere pentru unii, insa pentru altii e un no-go. Depinde fiecare cum foloseste masina.
Eu urban ma deplasez pe doua roti cu tractiune animala, cu masina nu cred ca adun 700km/an.  Iar cand iau masina fac distante destul de lungi si timpul e mai important decat banii.

No, cam ce consum scoate un Superb PHEV mergand la modul asta?

Attached Files



#62
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

 KiloW, on 10 martie 2021 - 23:18, said:

La mine e mort link-ul..
Ce au zis de consumul pe autostrada, la un drum de peste 150km? Sau 100 mile din alea de-ale lor Posted Image
Ei au facut testul pe 23.000 de km. Consumul mediu: 4.7%. "For a repeat purchase, the only thing I’d change is the engine – but, as with the line that’s so feared at the end of a first date, “it’s not you, it’s me.” The Superb iV’s plug-in hybrid system has more than proven its ability to return incredible economy; the peak I saw was 79.9mpg – astonishing for such a responsive and rapid car. On the other hand, at one point my economy dropped to 43.4mpg – only fractionally better than the 42.8mpg official figure given for the non-hybrid 1.5 TSI petrol. This all comes down to the unpredictable journey lengths I subject the car to." Da, marea problema este consumul pe autostrada.

Edited by edi10000, 11 March 2021 - 10:45.


#63
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 08.01.2021
Mda :) Si tine cont ca daca au facut testul in UK acolo restrictiile de viteza sunt mai scazute decat noi si pe autostrada.  Daca le respecti probabil nu depasesti 100km/h viteza medie.

#64
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015

 mi20r, on 10 martie 2021 - 18:01, said:

Până la ce viteză merge Superbul în mod EV pe autostradă? Cam câți kilometri faci cu un "plin" de curent dacă o ții la 130-140?
Top speed 138 km/h numai motor electric. Motorul electric este capsulat pe blocul motor direct actionand axul cu o putere de 400 Nm / 215 bhp / 160 kW cand lucreaza ambele.
Eficienta baterie la 130 km/h - 393 Wh.

 Ford4, on 11 martie 2021 - 10:41, said:

Cred că aici s-ar putea sa ai un consum puțin mai mare decât la o hibridă clasica datorita greutății mai mari.
Nu inteleg de ce trebuie sa combinam greutatea cu consumul?!
Bateria are 134 kg !
Daca era full electrica - 480 kg sau 560 kg sau 579 kg, numai bateria ....diferite modele, nu le mai enumar....asa da poti lua in calcul. Dar la 134 kg este fix pix deoarece o ti in B si ai compensare prin regenerare.
De aceea tot afirm si tot scriu nu numai aici - CITITI MANUALUL DE UTILIZARE, INVATATI SA CONDUCETI EFICIENT O ELECTRICA. Cine invata jmecheriile si stapaneste anumite manevre va scoate niste consumuri cu astfel de masini super decente.
Cand este frig, aveti o setare F.F.F.F IMPORTANTA care majoritatea o ignora - TEMPERATURA DE LUCRU A BATERIEI.O gasiti in setting si ajustati la 25 gr C cand este frig. Cand coboara sub 0 gr C setati la 26 gr C temperatura acumulatorului.
Din fabrica ea vine setata la 22 gr C iar cand este frig o sa aveti eficienta kw/h la jumatate. ....

Edited by deloghi, 11 March 2021 - 12:11.


#65
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 08.01.2021
La mine, conform cartii diferenta, e mai mare, 270kile (1402 1.5TSI DSG vs 1672phev-ul)

#66
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Aprope toti producatorii au un grafic de temp pentru litiu-ion.
Pentru masina mea - acumulatorii sunt facuti in Portugalia - graficul eficienta,consum, temperatura este la 25 gr C.
Daca acumulatorul este tinut afara, preia temp mediului sa zicem 0 gr.C eu trebuie sa preincalzesc la minim 25 gr.C IN TIMPUL INCARCARII.....Toate aceste informatii le gasiti la cel care a vandut masina.
O sa fiti surprinsi cat de importanta este aceasta temp in economia masinii cand ruleaza.
Multi habar nu au cum sa seteze corect apoi se plang ca nu are autonomie masina iarna.Posted Image

#67
mi20r

mi20r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 17.04.2009

 deloghi, on 11 martie 2021 - 06:40, said:

Intrebarile de genul cat am autonomie la 130km/h nu sunt relevante.
In cazul meu, in naveta zilnica, daca nu vreau sa intru prin oras pentru ca ma grabesc, am de parcurs 10 kilometri de autostrada. Si daca o astfel de masina poate sa mearga electric cu viteza maxima legala acei 10 de kilometri pe care ii fac pentru ca ma grabesc este suficient.

Deci intrebarile puse sunt foarte relevante pentru mine, de aceea am si intrebat. Pentru altii, probabil ca nu.

#68
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 08.01.2021
Pentru asta Superb PHEV cred ca e perfecta. Merge cu 130 ca EV si face 10km la viteza asta fara probleme.

#69
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Mai pune inca 40 km.

Edited by deloghi, 11 March 2021 - 16:56.


#70
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,337
  • Înscris: 08.03.2015
"Eficienta baterie la 130 km/h - 393 Wh."

Adica?

#71
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,893
  • Înscris: 08.01.2021
Probabil 393wh/km.
Si mie tot cam asa mi-a iesit. Am facut cam 5km cu viteza redusa pana la intrarea pe autostrada +mai putin de 30 pe autostrada pana a intrat termicul (primii mai usurel ca era un pic de trafic, apoi asa, la limita de toleranta a radarului :D Adica mers normal, nici schumacher insa nici ecomarathon) . Cand a intrat termicul imi afisa 36kwh/100km.

Edited by KiloW, 12 March 2021 - 10:35.


#72
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015

 underb, on 12 martie 2021 - 07:42, said:

"Eficienta baterie la 130 km/h - 393 Wh."

Adica?
La 1 km parcurs cu 130 Km/h consumul a fost de 393 W/h. daca mergi constant numai  cu 130 Km/h parcurgi 33,078 Km cu un acumulator de 13 KW/h.
La 1 km parcurs cu 100 Km/h consumul a fost de 187 W/h adica mergi 69,518 Km.
Aceste valori se pot afla daca pui softul in priza masini. Mai pe romaneste ii rogi frumos pe baietii de la service. Vin cu tableta si iti arata ce valori vrei tu. Astfel poti sa afli daca acumulatorul este ok, daca BMS-ul lucreaza, echilbreaza, daca cablurile n-au pierderi. Poti afla multe cu softul lor.
Nu ai cum sa menti aceste valori constante ..... teoretic acestea sunt valorile la acumulatorul meu de 13 KW/h
Aceste valori sunt ptr motor electric capsulat pe blocul motor termic ( Passat gte, Skoda superb iv, etc ).

Majoritatea masinilor au motorul electric pe roata deci, alte valori de consum alti algoritmi.

Edited by deloghi, 13 March 2021 - 08:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate