Hibrid cu motor termic aspirat sau turbo
#74
Posted 13 March 2021 - 08:33
Valorile incep sa creasca atunci cand presiunea in anvelopa nu corespunde. Adica 2.6 - 2.4 - 2.2 - 2 - etc PSI.
Valorile de mai sus au fost realizate la o presiune de 2.8 psi. Adica calculatorul a bifat presiunea aceasta cu anvelope iarna Michelin 215 60 r17 ( DOT - Sept. 2020 ) Edited by deloghi, 13 March 2021 - 08:45. |
#75
Posted 13 March 2021 - 08:59
Sunt f. multi care cand vin in service, se plang de autonomie. Cand incepe baiatul sa-i intrebe, ei au incalzirea blana in volan, au scaune cu incalzire si masaj, au sett full caldura, ruleaza in drive ( D ) cu scart si pedala frana de la semafor, folosesc luminile de noapte ziua, folosesc SPORT in oras. Cand le explica .....pai unde mai este confortul si placerea ?! .... Da, dar unde s-a consumat curentul?
Edited by deloghi, 13 March 2021 - 09:02. |
#76
Posted 15 March 2021 - 07:10
Acum, in pandemie a fost aprobata o lege foarte importanta. Obligatia asociatiilor de proprietari imoble nerezidentiale dar si rezidentiale de montare statii de incarcare. Deci, administratorul sau asociatia este obligata sa puna statii si sa asigure infrastructura pentru masini electrice. Legea nu este aleeatorie, este obligatie !
Masinile electrice sau hybrid PHEV administrate privat sau sub alta formafa pot solicita locul si amplasarea statiilor, atentie nu pe cheltuiala detinatorului de masina. Daca administratorul nu vrea sau nu poate, tr identificate zonele prin obligativitatea Legii 101/2020 fara scuze sau motive diverse. Principalele noutăţi care au intrat în vigoare prin Legea 101/2020, care modifică prevederile Legii 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor: Prevederi privind electromobilitatea În cazul clădirilor nerezidenţiale noi sau supuse unor lucrări de renovare majoră, care au mai mult de 10 locuri de parcare, investitorii/proprietarii acestora, după caz, sunt obligaţi să instaleze cel puţin un punct de reîncărcare pentru vehicule electrice, precum şi tubulatura încastrată pentru cablurile electrice pentru cel puţin 20% din locurile de parcare prevăzute. Deci, OBLIGATI !! Acestea trebuie să permită instalarea, într-o etapă ulterioară, a punctelor de reîncărcare pentru vehicule electrice. Regula se aplică atunci când parcarea se situează în interiorul clădirii sau este adiacentă acesteia, ori dacă măsurile de renovare includ parcarea sau infrastructura electrică a clădirii/parcării. În cazul clădirilor nerezidenţiale existente cu peste 20 de locuri de parcare, proprietarii au obligaţia de a instala până la data de 1 ianuarie 2025 un număr de puncte de reîncărcare pentru vehicule electrice cel puţin egal cu 10% din numărul total al locurilor de parcare, dar nu mai puţin de două puncte de reîncărcare pentru vehicule electrice. Excepţie de la aceste obligaţii fac clădirile deţinute şi ocupate de întreprinderi mici şi mijlocii. În cazul clădirilor rezidenţiale noi sau renovate major, care au mai mult de 10 locuri de parcare, investitorii/proprietarii acestora, după caz, sunt obligaţi să asigure instalarea tubulaturii încastrate pentru cabluri electrice pentru fiecare loc de parcare, pentru a permite instalarea într-o etapă ulterioară a punctelor de reîncărcare pentru vehicule electrice. iN CAZUL CLADIRILOR VECHI COMUNISTE - acestea nu detin parcari proprii sau private, multii posesori de masini au locuri inchiriate de la Primarie. In cazul acesta Primaria ce va face? Pune statii, modifica amplasamente, etc? Edited by deloghi, 15 March 2021 - 07:22. |
#77
Posted 15 March 2021 - 08:24
deloghi, on 15 martie 2021 - 07:10, said:
Acum, in pandemie a fost aprobata o lege foarte importanta. Obligatia asociatiilor de proprietari imoble nerezidentiale dar si rezidentiale de montare statii de incarcare. Deci, administratorul sau asociatia este obligata sa puna statii si sa asigure infrastructura pentru masini electrice. Legea nu este aleeatorie, este obligatie ! deloghi, on 15 martie 2021 - 07:10, said:
iN CAZUL CLADIRILOR VECHI COMUNISTE - acestea nu detin parcari proprii sau private, multii posesori de masini au locuri inchiriate de la Primarie. In cazul acesta Primaria ce va face? Pune statii, modifica amplasamente, etc? Nu ai invatat nimic in relatia cu statul roman? Stie sa ia, doar sa ia. Edited by cata, 15 March 2021 - 08:24. |
#78
Posted 16 March 2021 - 12:00
Hibrid cu aspirat sau turbo nici nu mai conteaza, hibrid sa fie
• Motorizări preferate de românii care au cumpărat mașini noi în primele două luni ale anului 2021. • Mașini hibrid fără încărcare la priză: 1.144 (+35.9%). • Mașini plug-in hybrid (PHEV): 224 (+83.6%). • Mașini electrice: 301 (+30.3%). • Mașini pe benzină: 7.735 (-44.5%). • Mașini diesel: 3.324 (-43.7%). • După primele două luni ale anului, cota de piață a mașinilor electrificate (hibrid, hibrid plug-in și electric) a urcat la 13.1%, în creștere cu 7.4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut. • În total, în primele două luni ale anului, românii au înmatriculat 12.728 mașini noi, în scădere cu 39.5% față de perioada similară din 2020. Sursa Attached FilesEdited by cata, 16 March 2021 - 12:01. |
#79
Posted 18 March 2021 - 09:29
Dupa cate vad PHEV cu incarcare la priza are cea mai mare crestere.
Era cineva aici, stie el cine, care incerca sa ne convinga ca nu este asa. Parca citise el prin strainatatiuri ca se renunta pe capete la asfel de modele. Bravo ! Am cautat si eu statistici dar multe sunt aiureli facut de anumite publicatii. Mai nou se promoveaza noua generatie de Toyota, hybrid clasic care cica are autonomie pe electric.....exact ca generatia a - 3 a. Adica, fix pix. Au schimbat putin la imagine exterioara si....cam atat. Le-a dat cu tehnologia in cap baietii de la Atelierul de Detailing. Nu va ganditi la reduceri, s-a scumpit noua generatie. Unde este castigul?! Mai nou, am vazut descrierea dar si cateva zeci de filmulete pentru Octavia mild hybrid de 48v. Chiar mi-a placut si chiar bate frumos la poponet noua generatie de Toyota, mai ales la pret chiar daca sunt clase diferite de motorizari. Edited by deloghi, 18 March 2021 - 09:39. |
#80
Posted 18 March 2021 - 09:38
Creșterea este mai mare, dar în cifre absolute se vinde un PHEV la 5 HEV.
Probabil și fiindcă asta e raportul celor care au posibilități de încărcare acasă sau la serviciu. Chiar și electricele se vând mai bine decât PHEV în cifre absolute deoarece beneficiază de încărcare rapidă. Edited by Ford4, 18 March 2021 - 09:39. |
#81
Posted 18 March 2021 - 10:17
Nu ai cum sa compari mild hibrid cu hibrid. Sper sa interzică folosirea termenului de mild hibrid, mai degrabă sa se numească advanced stop start system.
|
#83
Posted 18 March 2021 - 11:52
MicroEdge, on 18 martie 2021 - 10:17, said:
Nu ai cum sa compari mild hibrid cu hibrid. Sper sa interzică folosirea termenului de mild hibrid, mai degrabă sa se numească advanced stop start system. Am la Karoq start stop cu baterie normala de 65amp. Aici faci confuzie, acesta ajuta la tractiune....exact ca si hybridul toyotei. Rasfoieste documentatia apoi vino sa vorbim. Ai tractiune pentru mildu-l de 48v, adica mergi ca un hybrid.....De aceia se vinde numai cu cutie automata. Cel de 12v tine consumatorii electrici, vorbim de mildul de 12v. Ai si sustinere pentru start stop la acesta plus iluminat, senzori, etc. uite aici cum lucreaza [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AGLh0sypiEs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] uita-te si ce valori a scos la consum pana la sfarsit.....chiar mai jos decat la Toyota. Edited by deloghi, 18 March 2021 - 12:01. |
#84
Posted 18 March 2021 - 12:07
Ford4, on 18 martie 2021 - 09:38, said:
Creșterea este mai mare, dar în cifre absolute se vinde un PHEV la 5 HEV. Probabil și fiindcă asta e raportul celor care au posibilități de încărcare acasă sau la serviciu. Chiar și electricele se vând mai bine decât PHEV în cifre absolute deoarece beneficiază de încărcare rapidă. |
#85
Posted 18 March 2021 - 12:08
deloghi, on 18 martie 2021 - 11:52, said:
Alooo, ce legatura are start-stop? Am la Karoq start stop cu baterie normala de 65amp. Aici faci confuzie, acesta ajuta la tractiune....exact ca si hybridul toyotei. Rasfoieste documentatia apoi vino sa vorbim. Ai tractiune pentru mildu-l de 48v, adica mergi ca un hybrid... Aici nu ai dreptate. Capacitatea bateriei intre un hibrid si un mildhibrid e mare (ca diferenta intre un hibrid si un plugin). La mersul pe care l-a avut in video 30-40 km/h un hibrid scotea lejer 3,5 l in loc de 4,9l . |
#86
Posted 18 March 2021 - 14:06
deloghi, on 18 martie 2021 - 11:52, said: Alooo, ce legatura are start-stop? Am la Karoq start stop cu baterie normala de 65amp. Aici faci confuzie, acesta ajuta la tractiune....exact ca si hybridul toyotei. Rasfoieste documentatia apoi vino sa vorbim. Ai tractiune pentru mildu-l de 48v, adica mergi ca un hybrid.....De aceia se vinde numai cu cutie automata. Cel de 12v tine consumatorii electrici, vorbim de mildul de 12v. Ai si sustinere pentru start stop la acesta plus iluminat, senzori, etc. uite aici cum lucreaza [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AGLh0sypiEs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] uita-te si ce valori a scos la consum pana la sfarsit.....chiar mai jos decat la Toyota. Sistemul doar te ajuta în accelerare nu poți merge doar electric |
#88
Posted 18 March 2021 - 14:40
MicroEdge, on 18 martie 2021 - 14:06, said:
Ești sigur ca nu exista mild hibrid cu cutie manuala? Sistemul doar te ajuta în accelerare nu poți merge doar electric NORMAL CA AJUTA.....Am spus eu altfel? IN MERS, IN REPRIZE SCURTE CEL DE 48V AJUTA TRACTIUNEA ....Se opreste injectia si preia alternatorul. |
#89
Posted 18 March 2021 - 15:59
raven75, on 18 martie 2021 - 12:08, said:
La mersul pe care l-a avut in video 30-40 km/h un hibrid scotea lejer 3,5 l in loc de 4,9l . Deci, eu nu cred ca hybridul de care zici 3,5L, scoate sub 4-4,5 l iarna. Ai vazut ce zapada este in filmare, sigur este sub - 1,- 2,- 3,- 4 gr.C....DACA NU SI MAI BINE. INTAMPLATOR AM SI EU MASINA DE GENUL...Stiu ce inseamna sa coboare sub minus afara. Edited by deloghi, 18 March 2021 - 16:09. |
#90
Posted 18 March 2021 - 16:05
deloghi, on 18 martie 2021 - 11:52, said:
Aici faci confuzie, acesta ajuta la tractiune....exact ca si hybridul toyotei. L.E. Am vazut filmuletul si omul ala merge extreeeeeeeeeeeeeem de subturat. Nu a depasit 2200 rpm deci deloc surprinzator consumul. Am condus un golf dsg benzina si exact asa mergea masina aia. Am detestat-o cu spume pentru tendinta de subturare. Sa nu mai vorbim ca nu ajuta pe termen lung sa mearga atat de subturat. Si nici putere nu are, cuplul maxim fiind undeva aproape de 2000 rpm si nicidecum sub 1500 cum merge tipul din clip. Edited by onzaueb, 18 March 2021 - 16:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users