Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sfat achizitie masina noua buget ...

Companiile de telefoane si pretur...

centrala termica gaz
 Vanzare parte din teren

Iesire din devalmasie -concubinaj

Remediere izolatie planseu pod ne...

Miros parchet
 Sa vedem ce usb-stick-uri aveti s...

Instalatie termica pe Cu - Teava ...

Autentificare aplicatie cod acces

Laptop Facultate
 Modificari ilegale și fara a...

Curs Electrician autorizat?

Dostinex , sa continui sau ?

cum conectez un tv
 

Hibrid cu motor termic aspirat sau turbo

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
135 replies to this topic

#109
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,388
  • Înscris: 08.03.2015

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 10:06, said:

Explica-mi si mie care este diferenta intre cele doua sisteme - consumul, la cele doua sisteme ca sa nu fiu tendentios.
Ca sa fiu onesct despre ce? Despre dimensiune sau consum?
De fapt las-o asa, nu ai masina hybrid, nici PHEV dar nici mild de 48v.
Onest cu ce vrei tu dar aparent e mai greu decat credeam. Vad ca aproape ai avut o tentativa dar nu te-a lasat orgoliul ala stupid. Ai fi putut fi de ajutor celor care vor sa isi ia o masina dar ai ales sa postezi pentru tine nu pentru comunitate.
Pari ca esti ok cu impresia de pacalici lasata initial asa ca, enjoy!

In caz ca n-ai inteles ce despre ce e vorba, nu e cu victorii si cu trasul spuzei pe turta proprie, e cu impartasit experiente, mai ales ca esti in postura de a le impartasi. Concluziile si le trage fiecare.

#110
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015
Iar o intorci cum vrei. TE-AM INTREBAT DACA AI MACAR CEVA DIN CE TI-AM ZIS. Macar ai masina?
Despre cum si ce crezi tu este irelevant pentru mine.
Vad ca te-ai bagat in discutie doar ca sa te faci auzit. Te tot intreb ceva si tu o lalai cu abureli si cu impresii. Aici nu e vorba ca doresc victoria, este ceva mai mult, tu te-ai comportat ca un badaran jignind. Nu ma cunosti dar jignesti. Pacalici esti tu !

Edited by deloghi, 19 March 2021 - 13:50.


#111
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 13:48, said:

Iar o intorci cum vrei. TE-AM INTREBAT DACA AI MACAR CEVA DIN CE TI-AM ZIS. Macar ai masina?
Despre cum si ce crezi tu este irelevant pentru mine.
Vad ca te-ai bagat in discutie doar ca sa te faci auzit. Te tot intreb ceva si tu o lalai cu abureli si cu impresii. Aici nu e vorba ca doresc victoria, este ceva mai mult, tu te-ai comportat ca un badaran jignind.

Nu stiu de la ce a inceput polemica, dar deja offtopic-ul predomina.

#112
deloghi

deloghi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 16.08.2015

View PostFord4, on 19 martie 2021 - 11:10, said:

@deloghi ai facut o alegere buna pentru tine cu acest Superb plug-in hibrid. Insa in inversunarea ta de a demonstra ca alegerea ta e cea mai buna pentru toti, faci o varza in ceea ce scrii, spunand balarii despre celelelalte tipuri de hibride si comparand consumuri de clasa medie cu clasa compacta.

In Olanda exista chiar o propunere de reducere a subventiilor pentru plug-in hibrid la nivelul celor full hibrid deoarece s-a constatat ca in orase marea majoritate care si-au luat plug-in hibrid le foloseau doar in modul hibrid fara sa le incarce regulat.

Am spus, ele sunt mai bune atata timp cat le incarci regulat.

Subventia la plug-in nu difera mult de cea clasic hybrid.
Cand am afirmat cu inversunare ca plug-in este cel mai ok !?
Eu, am pus o intrebare destul de clara - Care este diferenta de consum intre cele doua tipuri de hybrid clasic si mild hybrid 48v . Inca nu am raspuns. Inca nu am gasit la cineva scris...acesta este ! Vreau sa stiu de ce trebuie sa cumpar clasic hybrid sau mild hybrid de 48v ( nu cel de 12v ) strict din punct de vedere al consumului.
Nu o iau ca un afront, doresc sa stiu, de ce trebuie sa ma diferentiez de un model sau de altul. Nu am inca raspuns aici. Consumul la ambele modele este identic.
Inrebarea mea urmatoare, a fost ca o continuare cu pretul - de ce, trebuie sa dau in plus pe hybrid clasic daca valorile sunt identice la consum? De la A la B pentru 100 km.

Edited by deloghi, 19 March 2021 - 14:15.


#113
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 14:09, said:

Subventia la plug-in nu difera mult de cea clasic hybrid.

😁

#114
onzaueb

onzaueb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 18.06.2007

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 14:09, said:

Subventia la plug-in nu difera mult de cea clasic hybrid.
Cand am afirmat cu inversunare ca plug-in este cel mai ok !?
Eu, am pus o intrebare destul de clara - Care este diferenta de consum intre cele doua tipuri de hybrid clasic si mild hybrid 48v . Inca nu am raspuns. Inca nu am gasit la cineva scris...acesta este ! Vreau sa stiu de ce trebuie sa cumpar clasic hybrid sau mild hybrid de 48v ( nu cel de 12v ) strict din punct de vedere al consumului.
Nu o iau ca un afront, doresc sa stiu, de ce trebuie sa ma diferentiez de un model sau de altul. Nu am inca raspuns aici. Consumul la ambele modele este identic.
Inrebarea mea urmatoare, a fost ca o continuare cu pretul - de ce, trebuie sa dau in plus pe hybrid clasic daca valorile sunt identice la consum? De la A la B pentru 100 km.

2 tipuri hibrid: hibrid standard si plug-in. Mild hibrid sau alte sisteme electrice cu voltaje apropiate de 24-48 sunt o struto-vaca, doar pornesc motorul mai usor si il ajuta la relanti sau coasting.
Nu "trebuie" sa faci nimic, nu te obliga nimeni sa cumperi hibrid.
Nu exista hibrid de 12v.
Din nou, nu trebuie sa faci ceva anume, nu te obliga nimeni la nimic.
Consumul nu este identic. In functie de distanta si tipul de trafic (oras bara-la-bara, oras normal, extra-urban, autostrada): plug-in  < hibrid standard < mild. Distante mici avantajeaza plug-in-ul.
Banuiesc ca la condus agresiv si viteza mare pe perioade lungi consumul clar va fi diferit si greu de spus daca se mentine ordinea. Dar daca iti iei o masina hibrid si mergi ca si cum ai fi pe anabolizante dar speri sa ai consumuri mult mai mici, poate nu ai facut cea mai buna alegere.

#115
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,249
  • Înscris: 13.11.2017
Există și micro hibrid cu baterie de 12 V. Ăla nu ajută în nici-un fel la deplasare. Suzuki se lăuda că face hibride și avea așa ceva. Acum au trecut și ei la mild hibrid.

#116
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,388
  • Înscris: 08.03.2015

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 13:48, said:

Iar o intorci cum vrei. TE-AM INTREBAT DACA AI MACAR CEVA DIN CE TI-AM ZIS. Macar ai masina?
Despre cum si ce crezi tu este irelevant pentru mine.
Vad ca te-ai bagat in discutie doar ca sa te faci auzit. Te tot intreb ceva si tu o lalai cu abureli si cu impresii. Aici nu e vorba ca doresc victoria, este ceva mai mult, tu te-ai comportat ca un badaran jignind. Nu ma cunosti dar jignesti. Pacalici esti tu !

LOL. Bine. Faptul ca te simti tu jignit ma lasa rece iar faptul ca incerci sa pasezi problema, si mai rece. De ce ar conta ce conduci cand bagi preturi in $ si consumuri omologate in US? Ca nu mai conteaza.
Impresia nu mai e doar o impresia. Ai confirmat. Nu ca ar fi fost o surpriza.

Treaba e simpla. Ai facut o comparatie cat se poate de tendentioasa doar asa pentru "victorie" si te simti jignit pentru ca ti se spune ca lasi impreaia de pacalici cand faci un astfel de lucru desi te laudai ca nu te intereseaza feedbackul. Ai avut feedback desi probabil sperai sa nu existe :)
Deal with it! Ti-ai facut-o cu mana ta. Ca ma faci si tu pacalici chiar nu conteaza. Ideea e sa nu fii, nu sa il faci pe altul, cum faci tu.
Atata timp cat o arzi tendentios si argumentezi pe baza de cherry picking convenabil, e greu sa nu lasi impresia aia iar altii sa nu observe.

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 07:12, said:


(...)
N-am folosit preturile si consumurile din Romania. Le-am luat de pe global.
Cu siguranta o sa sara mustarul la cativa de aici. Oricum nu imi pasa. Cine se ambaleaza, se ambaleaza degeaba.
Nu ma intereseaza aceste modele de masini, am vrut doar sa lamurim putin problema.

Macar daca chiar aratai ca nu te intereseaza feedbackul si tot era ceva...

Cam atat dpmdv. Am dat feedbackul si am lamurit neclaritatile pe care le aveai.
Daca vrei sa schimbi ceva e treaba ta.

Edited by underb, 21 March 2021 - 08:52.


#117
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Postcata, on 16 martie 2021 - 12:00, said:

Hibrid cu aspirat sau turbo nici nu mai conteaza, hibrid sa fiePosted Image
• Motorizări preferate de românii care au cumpărat mașini noi în primele două luni ale anului 2021.
• Mașini hibrid fără încărcare la priză: 1.144 (+35.9%).
• Mașini plug-in hybrid (PHEV): 224 (+83.6%).
• Mașini electrice: 301 (+30.3%).
• Mașini pe benzină: 7.735 (-44.5%).
• Mașini diesel: 3.324 (-43.7%).
• După primele două luni ale anului, cota de piață a mașinilor electrificate (hibrid, hibrid plug-in și electric) a urcat la 13.1%, în creștere cu 7.4 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.
• În total, în primele două luni ale anului, românii au înmatriculat 12.728 mașini noi, în scădere cu 39.5% față de perioada similară din 2020.

Sursa

Adica sa dam procentele mai corect (nu in functie de "crestere sau scadere", ca e foarte misleading sa fie prezentate asa):

Masini pur termice: 86,88% din total (si cu asta cred ca am zis tot). Sunt 11.059 de bucati din totalul de 12.728

Masini pur termice + mild hybrid (care sunt un mare fas): 95,87%. Adica 12.203 bucati din 12.728

Cand ceva foarte mic creste, da bine sa fie prezentat procentual, ca sa para mare.

Daca la o facultate anul trecut a fost un singur candidat si anul asta sunt 5, wow, ia te uita dom'ne ce facultate de succes, crestere de 400%. "Ce succes fulminant, nemapomenit, ce domeniu de viitor e facultatea asta" bla-bla...

Edited by cattavencu, 21 March 2021 - 08:53.


#118
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,388
  • Înscris: 08.03.2015
Atata timp cat numarul total de masini vandute nu va creste prea mult iar din ce in ce mai multi producatori lanseaza noi modele hibride, e normal ca vanzarile de hibride sa "fure" din vanzarile termicelor.

In plus, lipsa de optiuni a contribuit si ea la aceste procente. Inainte daca mergeai putin luai benzina iar daca mergeai mult diesel. Acum dieselul a inceput sa dispara din oferte.

Sunt curios cum au evoluat vanzarile de termice pe benzina. Daca hibridele au luat si din piata termicelor benzinare sau doar din piata dieselului.  Ma refer strict la piata, nu la nivel individual.

"Simt" ca o parte importanta dintre clientii de diesel s-au indreptat spre termica pe benzina nu spre hibrid.
Are cineva statistici cu evolutia termicelor pe benzina?

Edited by underb, 21 March 2021 - 09:00.


#119
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002

View Postunderb, on 21 martie 2021 - 09:03, said:


Are cineva statistici cu evolutia termicelor pe benzina?
2016-2019.
https://www.acea.be/...-passenger-cars

https://www.acea.be/...2017-by-country

2020
https://cursdeguvern...ietei-auto.html

View Postcattavencu, on 21 martie 2021 - 08:49, said:



Daca la o facultate anul trecut a fost un singur candidat si anul asta sunt 5, wow, ia te uita dom'ne ce facultate de succes, crestere de 400%. "Ce succes fulminant, nemapomenit, ce domeniu de viitor e facultatea asta" bla-bla...
Daca te uiți la anul 2017 și vezi câți producători aveau hibride, fie și cele doar cu numele, o sa vezi că oferta era mică rau în comparație cu anul 2021.
Pandemia și noile norme de poluare nu ajuta termicele, deocamdată nu se vede cât de mare este schimbarea pentru că trendul vânzărilor este pe minus de 15 luni.Attached File  Screenshot_20210321-093722.jpg   91.3K   5 downloads

Attached Files


Edited by cata, 21 March 2021 - 09:40.


#120
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,388
  • Înscris: 08.03.2015
Merci. Initial s-a intamplat ce intuiam eu - o crestere a vanzarilor de benzinare pe fondul descurajarii diesel.
Ulterior vad ca au scazut si benzinarele, desi incadrarea mild hybridelor e discutabila si se poate schimba "peste noapte". Probabil ca vor mai scadea dar din ce in ce mai lent pana pe la 40% dupa care vor scadea f greu ca si procentaj. Mai ales ca pana atunci majoritatea vor fi mild hybrid care probabil nu va mai fi catalogat drept hibrid ci doar o cerinta minima/standard pentru omologarea noilor modele termice.
Anyway, benzina simpla + benzina mild, daca vor fi bagate in aceeasi categorie a termicelor pe viitor, vor scadea foarte lent odata ajunse la 40% din cauza vanzarilor de masini ieftine care e greu sa fie mai mult decat mild (start/stop avansat cum incepe sa i se zica) si care au totusi partea lor din piata.

Edited by underb, 22 March 2021 - 10:45.


#121
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,932
  • Înscris: 08.01.2021

View Postdeloghi, on 19 martie 2021 - 14:09, said:

Vreau sa stiu de ce trebuie sa cumpar clasic hybrid sau mild hybrid de 48v ( nu cel de 12v ) strict din punct de vedere al consumului.

In oras este destul de mare. Un hibrid clasic are o baterie pe la 1.5kwh, si motor electric de vreo 60CP sau mai mult, si pe distante scurte se pot deplasa in mod electric pur. Un mild are baterie de 0.2kwh si un motor de pana in 15-20CP, nu se deplaseaza pur electric nici macar 1m.


Hibridele clasice pot veni cu motoare termice foarte eficiente (gen atkinson destul de "impins") care ajuta si asta la consum indiferent de regim.

Edited by KiloW, 22 March 2021 - 11:51.


#122
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002
BMW oferă acum un X2 cu încărcare la priză. Deocamdată, nu-i 100% electric. Dar e unul dintre cele mai echilibrate PHEV-uri de pe piață.

#123
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,764
  • Înscris: 15.12.2009
Este exact trenul de rulare folosit pe countryman. Modelul meu are baterie de 7kwh - cca 30km autonomie reala electric dar cele care se vând începand de anul trecut sunt livrate cu baterie de 10kwh si 50km autonomie electrica.
Aceleași motoare ca la x2. E super ok, într-adevăr.


#124
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,442
  • Înscris: 23.01.2010
30km,....este putin, este un ris de electric.
Macar un 200km sa spui ca poti face ceva mai mult decit masina de dosare, casa, 5km job, retur.

#125
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,521
  • Înscris: 16.02.2002

View PostXTH, on 25 martie 2021 - 11:19, said:

30km,....este putin, este un ris de electric.
Râs de plug inPosted Image .

View Postcata, on 25 martie 2021 - 10:39, said:

BMW oferă acum un X2 cu încărcare la priză. Deocamdată, nu-i 100% electric. Dar e unul dintre cele mai echilibrate PHEV-uri de pe piață.


#126
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,764
  • Înscris: 15.12.2009

View PostXTH, on 25 martie 2021 - 11:19, said:

30km,....este putin, este un ris de electric.
Nu e  mașină electica: e un hibrid. Combustibilul principal este benzina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate