Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Spalatorie auto
Last Updated: Nov 19 2017 11:21, Started by
RoKeRu
, Mar 26 2006 22:13
·
0
#145
Posted 23 August 2008 - 12:59
Lalo
La ce pret a ajuns aceasta investitie la care ne-ai trimis poze? lalo, on Aug 15 2008, 14:18, said: Citeva poze/lincuri de la instalati strada / boxe. http://www.wap-waschbaer.de/biberach http://www.wap-wasch....de/galerie.asp http://www.wap-wasch...m...0.jpg&w=400 http://www.wap-wasch...m...0.jpg&w=400 http://www.wap-wasch...m...0.jpg&w=400 http://www.map-ettlingen.de/ http://www.map-ettli...schstrasse.html http://www.map-ettli...bstwaschen.html http://www.map-ettli...gerplaetze.html http://www.map-ettli...reislisten.html http://www.wap-wasch....de/galerie.asp http://www.wap-wasch....de/galerie.asp |
#146
Posted 23 August 2008 - 20:12
Depinde de ce costuri discutam.
1. Instalatie Boxe (unde clientul plateste si trebuie sa lucreze (spele)- cel putin asa este in germania) aproximativ 50.000 € + structura (acoperisul boxelor) 2. Strada incepe tot la 100.000 € si se termina la 200.000 sau mai departe. Suplimentar trebuie calculat terenul, cladirea, placa de beton si totul ce se afla in pamint, (depozite de apa....) Lalo |
#147
Posted 26 August 2008 - 13:52
SPALATORII AUTO AUTOMATE,BEAUTY CAR tip TUNEL AUTO, acestea reprezinta varianta cea mai performanta de spalare a autovehiculelor . Datoritã dimensiunilor si performantelor ridicate, acest TUNEL AUTO reprezintã alegerea idealã in vitezã ºi eficienþã pentru spalarea autovehiculelor, fie ele de mare tonaj - camioane, autobuze, autocare, etc. Un TUNEL AUTO combinã tehnologia de spãlare prin spalare cu perii ºi înaltã presiune cu sistemul eficient de uscare silenþioasã. Un TUNEL AUTO este dotat cu perii rotative de tip CARLITE (GARANTAT NU ZGARIE MASINA ! ! ! ) pentru a asigura o curãþare impecabilã la viteze mari ºi pe distanþe cat mai scurte posibil. Acest sistem nou de perii automate, rotative, asigura o curãþare uºoarã, delicatã ºi totuºi de o calitate extrem de buna. Instalatiile sunt proiectate si garantate pentru spalarea unui numar foarte mare de masini pe zi peste 500 masini /zi ! ! ! ) facandu -le astfel adevarate “ MASINI DE FACUT BANI” pentru proprietarii lor si adevarate “ INSULE DE SALVARE A TIMPULUI” pentru utilizatori. Timpul de spalare a unei masini este cuprins intre 3 -5 minute (! ! ! ) , astfel soferii grabiti nu vor mai fi nevoiti sa stea la coada cu orele asteptand ca masina sa le fie spalata. Pentru realizarea unui TUNEL AUTO existã pânã la 100 de opþiuni diferite. Puteti personaliza incepand de la configuratia echipamentului, la culoarea periilor, la culoarea spumei active de spalare. Nimic mai simplu ! ! ! VA INVATAM NOI ! ! ! Consultanta GRATUITA va este oferita incepand cu amplasarea locatiei, avizele de mediu necesare si terminand cu cele mai mici detalii pe toata durata exploatarii. . .
TUNEL,FARA PERII,CU PERII, PORTAL , SPUMA ACTIVA WWW.SPALATORII-AUTO.BIZ WWW.BEAUTYCARSRL.COM WWW.AUTOEQUIP.IT WWW.RYKO.COM Attached Files |
#148
Posted 26 August 2008 - 15:28
Poza reprezinta un portal autoequip din Iatalia. Acest portal poate spala in realitate pina la 8 masini pe ora. In catalog se scrie de pina la 12 masini. Dar asta inseamna ca trebuie sa functioneze cu selectarea programului, pozitionarea masini, parasirea spatioului de spalat, startul programului ......
La materialul Car-Lite este problema ca din cauza porilor incise acest material nu atrage murdarie, dar nici apa. Asta are ca dezavataj ca materialul ramina usor iar intre perie si caroserie se formeaza un fil de apa asemanator cu aquaplingul iar murdaria nu dispare de pe masina. Societatea Nilfisc-Alto, cauta dealar pentru zona Romaniei. Nilfisc-Alto = WAP. www.nilfisk-alto-carwash.com Edited by lalo, 26 August 2008 - 15:32. |
#149
Posted 26 August 2008 - 16:25
lalo, on Aug 26 2008, 16:28, said: Poza reprezinta un portal autoequip din Iatalia. Acest portal poate spala in realitate pina la 8 masini pe ora. In catalog se scrie de pina la 12 masini. Dar asta inseamna ca trebuie sa functioneze cu selectarea programului, pozitionarea masini, parasirea spatioului de spalat, startul programului ...... La materialul Car-Lite este problema ca din cauza porilor incise acest material nu atrage murdarie, dar nici apa. Asta are ca dezavataj ca materialul ramina usor iar intre perie si caroserie se formeaza un fil de apa asemanator cu aquaplingul iar murdaria nu dispare de pe masina. Societatea Nilfisc-Alto, cauta dealar pentru zona Romaniei. Nilfisc-Alto = WAP. www.nilfisk-alto-carwash.com portal fara perii model tornado .... AUTOEQUIP no carlite...... touch less 15 masine ..... forte tare.... PISTE SELF SERVICE ........... PORTAL FARA PERII PORTAL CU PERII TUNEL CU PERII TUNEL FARA PERII Societatea newtouch italy cauta dealar pentru zona Romaniei. tel 0747709068 Attached FilesEdited by newtouchwash, 26 August 2008 - 16:15. |
#150
Posted 27 August 2008 - 11:08
Salut,
Am o si eu o intrebare, cum ai facut cu autorizatia de la mediu? In cat timp ai primit-o? Poti sa incepi treaba fara ea? Si eu sunt in stadiul de final pt demararea spalatoriei. Tks |
#151
Posted 27 August 2008 - 17:11
pentru mediu....Buna ziua,
atasam lista completa cu utilajele solicitate de dvs si de asemenea un model de utilaj de RECICLARE A APELOR IN PROPORTIE DE 50% care costa 16.600 euro. Daca nu aveti canalizare va trebuie un sistem de reciclare 100% care costa 22.000 euro Attached Files |
#152
Posted 30 August 2008 - 05:59
hornetb, on Jun 25 2008, 15:19, said: Caut partener (de preferinta care detine teren, dar nu neaparat) pentru deschiderea unei spalatorii auto in Bucuresti. Dupa cum stiti (sau nu), am deja una acasa in Severin (de unde sunt), dar vreau sa deschid una si-n Bucuresti (unde locuiesc si lucrez) ...considerand ca cea de aici n-are cum sa nu mearga, imposibil sa nu fie afacere sigura:). Astept propuneri...daca sunt persoane interesate. Multumesc spune-mi si mie pls cum vezi tu parteneriatul asta.Astept un semn d la u. bafta all si spor la gologani |
#153
Posted 03 September 2008 - 22:38
Buna ziua tuturor,
Am citit cu interes discutiile de pe acest forum si profitand de experienta voastra va pun cateva intrebari: 1. O instalatie de spalat cu apa calda, la 60 grade Celsius si 100 bar face fata unei utilizari in regim de spalatorie auto? 2. Daca nu ai posibilitate de racord la reteaua de canalizare a orasului, ci doar fosa septica ce sanse ai sa poti autoriza dpdv al Protectiei Mediului, o spalatorie auto? Am citit despre instalatiile reciclare a apei, l-as ruga pe newtouchwash sa ne furnizeze si schita celei de 22000 EUR, cu reciclare 100%. 3. Ce consum de apa/masina este necesar intr-o spalatorie auto? Cei ce au spalatorie deja sunt convins ca stiu cat platesc si implicit cata apa consuma/luna... 4. Am vazut ca a aparut o oferta de franciza la o spalatorie fara apa, curatirea autovehicolului facandu-se doar pe baza unor detergenti zice-se ecologici care sunt stersi cu laveta dupa cateva minute de la aplicare... Crede cineva ca ar avea succes o asemenea "spalatorie"? Are cineva dintre voi asa ceva? Va multumesc. |
#154
Posted 05 September 2008 - 08:50
@ automapa.
1. despre ce spalatorie vorbim? - Strada, Portal sau boxe? Strada sau Portalul necesita apa rece (nu se pot plati costurile de energie de a incalzi atita apa - portalul incepe la 70-75 l/minut - Stada incepe la 200 l/minut) 2. Un reciclator functioneaza fara probleme mari numai la strada si portal (vezi desenul pdf de la newtouchwash). La fiecare spalare se necesita apa de la retea, deci apa care nu contine shampoo sau spuma, pentru clatire si ceruire. (Shamoo si spuna nu se inpaca cu ceara - asta duce la uscare foarte proasta) Idea de baza a reciclarii 100% este ca apa care se necestita de la retea sa fie purtata in afara cladiri prin masina spalata. (apa ce ramine pe masina precum si in golurile in caroserie....) Asta inseamna ca la fiecare spalare trebuie adaugate minim 30 l apa de la retea cea ce inseamna automat ca trebuie sa dispara si 30 l prin purtare in afara cladiri. Cu cit sta masina mai mult inpozitia de spalare dupa spalare cu cit se scurge mai multa apa de pa masina in bazinul de reciclare, si acesta nu o sa mai aiba spatiu de depozitare. Un reciclator de apa la o instalatie self-service NU FUNCTIONEAZA - Fiecare producator a incercat deja acest sistem si a cazut pe nas. Cel mai important motiv este ca in apa depozitata se formeaza bacterii, prin jetul de apa cu mai multi de 60 bari se formeaza un aerosol forte periculos - care duce la cancer pulmonal. Eu ca producator, sau vinzator, sau propietar a unei asemenea instalatii nu am chief ca in 10 sau 15 ani sa platesc pensie muncitorilor care s-au inbolnavit la munca din aceste motive. Consumuri de apa: (medie) Boxe/Piste = 10l/minut/pista Portal = 3.000 l/ora Strada = 10.000 / ora Cu un reciclator de apa se pot recicla 80% din consumul strazi/portalului. Lalo Edited by lalo, 05 September 2008 - 09:19. |
|
#155
Posted 06 September 2008 - 19:35
Multumesc Lalo,
Dar tot nu sunt lamurit pe deplin. Ceea ce ma intereseaza pe mine este, neavand canalizare, cata apa murdara voi deversa zilnic in fosa septica. Aceasta are doar 8 m3 si nu imi dau seama cam cat de des va trebui sa o vidanjez. Golirea fosei ma costa deobicei 100 RON, deci practic la fiecare 8000 L apa mai pierd 100 RON... La o spalatorie de talie medie, cu 2-3 posturi de spalare, cata apa se consuma zilnic? Vreau sa-mi fac o idee inainte de a ma apuca de orice fiindca unde sunt eu nu am posibilitate de racord la canalizarea orasului... Exista vreo varianta de a reduce consumul de apa/masina, sau de a reutiliza apa uzata? Din cate inteleg varianta cu recuperatorul de apa nu functioneaza pt varianta self-service. Eu as vrea sa fac o spalatorie manuala, asa cum sunt mai toate pe la noi, cu vreo 3-4 angajati si nu sunt curios sa-i inbolnavesc de cancer pulmonar asa cum ziceai tu... Macar daca ar exista ceva cu care sa pot trata apele uzate astfel incat sa fie bune pt udat gradina... Exista astfel de instalatii, dar din cate stiu eu trateaza apele menajere de la consumul casnic, unde nu ai atatea uleiuri si detergenti. Poate imi zice cineva care are spalatorie cata apa consuma pe luna... Numai bine ! |
#156
Posted 09 September 2008 - 20:58
automapa, on Sep 6 2008, 20:35, said: Multumesc Lalo, Dar tot nu sunt lamurit pe deplin. Ceea ce ma intereseaza pe mine este, neavand canalizare, cata apa murdara voi deversa zilnic in fosa septica. Aceasta are doar 8 m3 si nu imi dau seama cam cat de des va trebui sa o vidanjez. Golirea fosei ma costa deobicei 100 RON, deci practic la fiecare 8000 L apa mai pierd 100 RON... La o spalatorie de talie medie, cu 2-3 posturi de spalare, cata apa se consuma zilnic? Vreau sa-mi fac o idee inainte de a ma apuca de orice fiindca unde sunt eu nu am posibilitate de racord la canalizarea orasului... Exista vreo varianta de a reduce consumul de apa/masina, sau de a reutiliza apa uzata? Din cate inteleg varianta cu recuperatorul de apa nu functioneaza pt varianta self-service. Eu as vrea sa fac o spalatorie manuala, asa cum sunt mai toate pe la noi, cu vreo 3-4 angajati si nu sunt curios sa-i inbolnavesc de cancer pulmonar asa cum ziceai tu... Macar daca ar exista ceva cu care sa pot trata apele uzate astfel incat sa fie bune pt udat gradina... Exista astfel de instalatii, dar din cate stiu eu trateaza apele menajere de la consumul casnic, unde nu ai atatea uleiuri si detergenti. Poate imi zice cineva care are spalatorie cata apa consuma pe luna... Numai bine ! Deci foarte simplu: 1 post consuma 440 l/ora in medie = 3 Posturi 3X440l/ora = 1320/ora - daca se lucreaza 8 ore pe zi ai un consum maxim de 10560 l/zi. Dar pentru ca masina trebuie sa intre, iasa, discutii cu soferul, plata se mai pierde inca odata 10% din timp. Asta inseamna ca zilnic se aduna 9500 l apa pe zi. Pe masina mai ramin inca odata 1-3% (dar numai daca masina su se prelucreaza cu pielea de caprioara in spatiul de spalat, ci de exemplu in fata cladiri) se reduce cantitatea la 9200 l/ zi. In zile calde, si numai daca este posibil se mai pot scade inca odata 1-2% pierdere prin evaporare (sper ca asa se numeste) 9000l/zi. Asta inseamna ca zilnic ar trebui golit bazinul = 100 RON zilnic suplimenatr. Un reciclator nu aduce aproape nimic la o asemenea instalatie. Bine ar fii daca apa sar putea trata in asa fel ca acesta sa poata strecura in pamint. Da aici nu se necesita un reciclator ci o statie de epurare????- lalo |
#157
Posted 11 September 2008 - 21:52
Salutare,
nu am mai scris de mult, am fost plecat din Bucuresti. Vad ca discutia s-a transformat in reclama la un anumit fel de spalatorie, cea cu periii si modele nemtesti de lucru. Am sa imi dau si eu cu parerea: 1. Ce merge bine in Germania (sau in oricare alta tara din U.E) nu e obligatoriu sa meraga si la noi. Din potriva lumea fuge de spalatoriile alea cu periii ca dracul de tamaie. 2. Daca va uitati vreodata la o spalatorie din aceea tip tunel sau strada sau cum io mai zice, amplasata in Bucuresti (zona asta o cunosc si despre ea vorbesc) o sa vedeti ca nu e coada, din contra nu vine nimeni. 3. Timpul de spalare mai rapid......nu este atat de important, important este sa nu imi atinga masina cu perie, carpa, bidinea sau orice altceva (mentalitate de client care pretuieste masina ca pe .....ochii din cap). Nu conteaza marca, conteaza ca e a mea. 4. De ce ar plati la un selfservice sa zicem 10 lei (nu stiu daca asta e suma exacta) aspiratorul si sa il folosesc 30 min (probabil) cand mi-e mai simplu sa il folosesc pe al meu de acasa pe gratis sau sa ii dau aluia de la spalatorie 5 lei si sa insiste prin toate ungherele, tinand cont si de faptul ca romanului nu ii place sa se aplece, sa transpire, sa se murdareasca pe haine si sa se urce asa in masina ( sa fie asta mentalitatea germana?) 5. Daca ar fi asa nu ar aparea spalatoriile manuale ca ciupercile dupa ploaie. 6. Sa nu uitam de spatiul necesar unui tunel de spalare, probabil undeva pe centura (oricum si acolo e foarte scump terenul) 7. In 25 - 30 de metri patrati incap 2 boxe productiveasa ca..........bafta si la mai mare Cat despre intreprinderea mea in domeniul spalatoriei, sunt in acelasi punct de asta vara, adica caut locatie, arhitect, sfaturi si pareri Pentru hortneb: poate ne intalnim cand ajungi prin Bucuresti sa imi impartasesti din experienta ta. Sa auzim numai de excelent !!!!! Edited by agarbiceanu, 11 September 2008 - 21:55. |
#158
Posted 12 September 2008 - 19:36
@ agarbiceanu
am citit posturile tale, imi pare rau ca trebuie sa spun acest lucra, dar care muncitor lucreaza pentru 500 lei / luna. Poate azi sau in viitorul apropiat. Da fiecare vrea sa cistige in fiecare an mai mult. Asta inseamna ca in-trum an sau 2 el vrea 1500 lei = 10 muncitori nu mai sund de platit. (vezi ce se intimpla la Dacia/renault - s-a facut greva, muncitorii au cerut mai multi bani si au primit mai multi bani.) Instalatiile de care se discuta acuma in romanaia au fost folosite in germainia an anii 1980 - deci auma 28 de ani. Atunci nu se discuta de tuneluri si portaluri, se pala masina in fata casei sau in spalatorii mici. Numa ca costurile de personal au crescut asa de imens ca nu mai erau rentabile. In schimb spalatoriile automate au inceput sa vina, precum si spalare proprie in boxe fara angajati. Unde clientul plateste si trebuie sa lucreze. Sa fim cinstiti, daca azi. unde mincitorul cistiga 500 lei/luna si o spalare coste 23 lei, in 2-3 ani muncitorul cere 1500, precum curentul si apa creste la pret, crezi ca mai vine unul sa spele masina daca spalarea o sa coste 70-85 lei? Sunt sigur ca nu, si atunci el se va duce la o spalatorie automate unde va plati 10-12 lei! Clientului o sa fie in acest moment indiferent daca masina va fii atinsa de perii. Lalo. |
#159
Posted 14 September 2008 - 18:25
lalo, on Sep 12 2008, 20:36, said: @ agarbiceanu Sa fim cinstiti, daca azi. unde mincitorul cistiga 500 lei/luna si o spalare coste 23 lei, in 2-3 ani muncitorul cere 1500, precum curentul si apa creste la pret, crezi ca mai vine unul sa spele masina daca spalarea o sa coste 70-85 lei? Sunt sigur ca nu, si atunci el se va duce la o spalatorie automate unde va plati 10-12 lei! Clientului o sa fie in acest moment indiferent daca masina va fii atinsa de perii. Lalo. Salut Lalo, La Timisoara,am stat de vorba cu mai multi spalatori si majoritatea lucreaza 12h si au salar de aprox.850lei+transport de la sate de laga oras(Timisoara).Si in MEDIE o spalare costa 12 lei.Deci in 2-3 ani in nici un caz nu o sa se ajunga la 70-85 lei.Si daca tu chiar crezi ca clientul o sa fie indiferent daca masina va fi atunsa de perii sau nu,gresesti foarte tare.Eu personal,as plati si duplu-triplu la o spalatorie manuala dacat la una automata numai sa stiu ca masina nu va fi zgariata.Si sunt sigur ca cei mai multi din RO vor face la fel.Ca odata ce ai bani sa-ti speli masina,nu o speli tu acasa(daca stai la casa-dar poate si in spatele blocului s-ar putea..) si te duci la o spalatorie,atunci sigur o sa accepti sa dai si mai multi bani numai ca masina ta sa fie in siguranta. Andrei |
|
#160
Posted 15 September 2008 - 07:52
Buna ziua Andrei,
hai sa asteptam ce o sa mai vina. Dar nu imi pot inchipui ca si in viitor spalatoriile care arata parca ar fii cazut o bomba pe iele, precum in spatele casei pot supravietui. Cei care au baini se duc sa cumpere marfa la Carefur, Metro, sau la Molurile nou. Cei care nu au bani cumpara mai departe la cioscurile care au aparut imdeiat dupa Ceausescu. Dar si acestea o sa dispara. Si in SUA se spala masina manual (inainte si dupa perii) cu Mexicani. Pentru ca acesti muncitori sunt ieftini. Mai ales in zona Californiei, pentru ca vremea este tot anul calda. Dar in zona nordului se spala automat. Acuma 10-15 ani in SUA la fiecare benzinarie primeai o spalare gratuita la un portal daca cumparai mai mult de 10 galoane de benzina. Eu pentru persoana mea sunt aprope in toata europa pe drum si predau instalatiile de spalatorie clientilor. (Ca constructor sef fac acest lucru numai la instalatii care apar nou pe piata pentro ca sa pot rezolva problemele care inca nu au fost rezolvate la fata locului) Dar pot sa pun ca inca nu am vazut nicaieri instalatii de soiul care se foloseste in RO. Ciar si in Albania se instaleaza cu incetul instalatii automate. In Moscova se spala masina asemanator ca in RO - dar cladirea este foarte moderna, 80% cu geamuri. Deasupra bar si restaurant cu cele mai scumpe pieli, importate din Italia si GB - original de la Bentley, deci baruri de categoria ++Lux. Sgur o sa mai functioneze spalatoriile din spatele casei inca citi va ani, dar fara optica si mai ales fara reciclatoare de apa si ne-ecologice (mai ales ca si Ro este in UE si partidul ecologic o sa creasca si in RO) acestea instalatii o sa dispara in favoarea celor moderne. Nu trebuie neaparat sa fie instalatii automate, dar optica ma ales va trebui inbunatatita ca sa poata supravietui. Acuma 2 ani am fost la Brasov. La intrare din drectia Sibiu se afla o instalatie Spaniola la OMV. Acolo am putut vedea ca aceasta instalatie este dotata cu unul dintre cele mai scumpe sisteme de reciclare existente pe piata. (40.000 EURO sau poate mai mult) Pentreu ca cunosc codurile de acces a acestor instalatii am putut citi si numarul de spalari exexutate de aceasta instalatie. - dupa un an aproape 12.000 spalari. Asta inseamna ca are aproximativ aceleasi spalari ca o instalatie di Germania sau Olanda. Acuma ma intreb eu, oare cine spala aici, daca nimeni nu vrea sa mearga la o asemenea instalatie? Anul trecut am stat la o asemenea instalatie la OMV in Brasov gara la coada sa spal masina. Dupa ce am vazut ca sunt ma multi ca 5 persoana in fata mea, cea ce inseamna im nod normal min. 30 minute asteptare am dat unui client bonul de splare gartuit si am plecat mai departe. Lalo |
#161
Posted 15 September 2008 - 08:35
lalo, on Sep 15 2008, 08:52, said: Buna ziua Andrei, hai sa asteptam ce o sa mai vina. Dar nu imi pot inchipui ca si in viitor spalatoriile care arata parca ar fii cazut o bomba pe iele, precum in spatele casei pot supravietui. Cei care au baini se duc sa cumpere marfa la Carefur, Metro, sau la Molurile nou. Cei care nu au bani cumpara mai departe la cioscurile care au aparut imdeiat dupa Ceausescu. Dar si acestea o sa dispara. Si in SUA se spala masina manual (inainte si dupa perii) cu Mexicani. Pentru ca acesti muncitori sunt ieftini. Mai ales in zona Californiei, pentru ca vremea este tot anul calda. Dar in zona nordului se spala automat. Acuma 10-15 ani in SUA la fiecare benzinarie primeai o spalare gratuita la un portal daca cumparai mai mult de 10 galoane de benzina. Eu pentru persoana mea sunt aprope in toata europa pe drum si predau instalatiile de spalatorie clientilor. (Ca constructor sef fac acest lucru numai la instalatii care apar nou pe piata pentro ca sa pot rezolva problemele care inca nu au fost rezolvate la fata locului) Dar pot sa pun ca inca nu am vazut nicaieri instalatii de soiul care se foloseste in RO. Ciar si in Albania se instaleaza cu incetul instalatii automate. In Moscova se spala masina asemanator ca in RO - dar cladirea este foarte moderna, 80% cu geamuri. Deasupra bar si restaurant cu cele mai scumpe pieli, importate din Italia si GB - original de la Bentley, deci baruri de categoria ++Lux. Sgur o sa mai functioneze spalatoriile din spatele casei inca citi va ani, dar fara optica si mai ales fara reciclatoare de apa si ne-ecologice (mai ales ca si Ro este in UE si partidul ecologic o sa creasca si in RO) acestea instalatii o sa dispara in favoarea celor moderne. Nu trebuie neaparat sa fie instalatii automate, dar optica ma ales va trebui inbunatatita ca sa poata supravietui. Acuma 2 ani am fost la Brasov. La intrare din drectia Sibiu se afla o instalatie Spaniola la OMV. Acolo am putut vedea ca aceasta instalatie este dotata cu unul dintre cele mai scumpe sisteme de reciclare existente pe piata. (40.000 EURO sau poate mai mult) Pentreu ca cunosc codurile de acces a acestor instalatii am putut citi si numarul de spalari exexutate de aceasta instalatie. - dupa un an aproape 12.000 spalari. Asta inseamna ca are aproximativ aceleasi spalari ca o instalatie di Germania sau Olanda. Acuma ma intreb eu, oare cine spala aici, daca nimeni nu vrea sa mearga la o asemenea instalatie? Anul trecut am stat la o asemenea instalatie la OMV in Brasov gara la coada sa spal masina. Dupa ce am vazut ca sunt ma multi ca 5 persoana in fata mea, cea ce inseamna im nod normal min. 30 minute asteptare am dat unui client bonul de splare gartuit si am plecat mai departe. Asemanator este la Timisoara, La statia OMV venind de la granita cu HU dupa Coca-Cola, aeroprt sau ce o fii erau doua avione, vine pe parte stinga o statie OMV. Si acolo spalarile erau destul de binisoare. Lalo Edited by lalo, 15 September 2008 - 08:36. |
#162
Posted 15 September 2008 - 19:40
Buna, am citit topicul cu interes. Ideea e ca vreau si eu sa-mi deschid o spalatorie auto. Am 2 garaje la casa si ma gandeam ca in ele ar fi ok, ar trebuia numai sa le imbrac in gresie.
Ma intereseaza de ce echipamente am nevoie, pt. ca nu sunt sigur, as dori o lista daca se poate. (vreau sa vad la cat ar ajunge investitia). Apa calda? stiu ca sunt si aparate cu apa calda dar sunt mult mai scumpe, pot sa alimentez cu apa calda de la altceva? Va multumesc anticipat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users