Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Skoda Octavia IV vs Mazda 3

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#19
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Impozite mai mici? Adica iti da si bani?
Reducerile astea sunt acum, pe viitor te trezesti ca baga niste impozite naspa. Asa au facut si cu diesel pana s-au inmultit bine si au avut ce sa taxeze.
Daca iei masina noua si hibrid ca pe o investitie ...

#20
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Masinile mild hibrid beneficiaza de aceleasi reduceri de impozite ca cele full hibrid, reduceri care variaza de la oras la oras. In Bucuresti, reducerea este de 95% pt anul in curs, asta insemnand ca pentru un motor de 2000cmc mild hibrid impozitul este de 10 lei (9 lei cu plata anticipata). De asemenea, beneficiaza de parcare gratuita in parcarile PMB (in baza vignetei emise) si 1000 lei in plus ca ecobonus la achizitie prin rabla (la mine ticketul a fost in valoare de 10000 lei). Poate nu ar fi rau sa astepti demararea programului, mai scazi pretul cu ~1500 Eur.
Niciodata un mild hibrid nu va avea impozite mai mari decat un ICE full, asa ca nu ai ce pierde din punctul asta de vedere.

Edited by closchkutza, 08 January 2021 - 21:30.


#21
Korloff

Korloff

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 25.08.2020

View Postutopium, on 08 ianuarie 2021 - 20:45, said:

  nu iti da nimeni impozit mai mic si parcare gratis la mild hibrid.
Te trezesti prin tari straine.

#22
dttw

dttw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 14.02.2015

View Postcloschkutza, on 08 ianuarie 2021 - 21:28, said:

Masinile mild hibrid beneficiaza de aceleasi reduceri de impozite ca cele full hibrid, reduceri care variaza de la oras la oras. In Bucuresti, reducerea este de 95% pt anul in curs, asta insemnand ca pentru un motor de 2000cmc mild hibrid impozitul este de 10 lei (9 lei cu plata anticipata). De asemenea, beneficiaza de parcare gratuita in parcarile PMB (in baza vignetei emise) si 1000 lei in plus ca ecobonus la achizitie prin rabla (la mine ticketul a fost in valoare de 10000 lei). Poate nu ar fi rau sa astepti demararea programului, mai scazi pretul cu ~1500 Eur.
Niciodata un mild hibrid nu va avea impozite mai mari decat un ICE full, asa ca nu ai ce pierde din punctul asta de vedere.
Înteleg, îmi iau mașină de 25k euro ca să nu mai plătesc 140 lei impozitul intreg. Țopăi de bucurie că dau 9 lei. Foarte isteț.

Edited by dttw, 08 January 2021 - 23:12.


#23
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,117
  • Înscris: 04.09.2013
HUD si spalator la faruri de pe Mazda sunt fix frectie, climatizarea pe 3 zone de la Skoda este o alta frectie. Nu sunt motive reale pentru care sa alegi o masina.

Singurul motiv real pe care ar trebui sa-l iei in calcul este faptul ca ai un copil mic si chiar dupa ce va mai creste si scoti scaunul de copil din spate, vei avea nevoie in continuare de spatiu in portbagaj.

In ciuda faptului ca Mazda are o putere net superioara si te va face sa zambesti atunci cand mergi singur, probabil ar fi o alegere egoista pentru ca atunci cand vei fi cu familia, cel mai probabil nu vei putea face asta, dar te vei putea bucura in schimb ca ai suficient spatiu cat sa iei tot ce este nevoie ca voi toti sa fiti impacati. Pentru asta as alege Skoda. Si pentru ca pana la urma este o masina la fel de buna care nu dezamageste, chiar si cu motorul de 1 litru.

Pace.

#24
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
@closhkutza: mildHybridele nu mai beneficiază de parcare gratuită în București.

#25
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Spune-le si celor care si-au ridicat astazi vignetele de parcare de la autoritatile PMB
Attached File  4B9C963F-DDFE-4B9B-9B00-04637BE9BF82.png   819.13K   98 downloads

https://aspmb.ro/vin...rice-si-hibrid/

Edited by closchkutza, 08 January 2021 - 23:43.


#26
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

View Postdttw, on 08 ianuarie 2021 - 23:10, said:

Înteleg, îmi iau mașină de 25k euro ca să nu mai plătesc 140 lei impozitul intreg. Țopăi de bucurie că dau 9 lei. Foarte isteț.
La 1.0 TSI e 36 de lei impozitul in Cluj (cu reducerea de 10% pentru plata inainte de 31 martie), fara sa fie mild hibrid. Deci si daca ar fi o reducere pentru mild hibrid, nu conteaza oricum, ca e 3 lei impozitul sau ca e 36 de lei, nu il vei simti oricum. Utilitatea reala poate veni eventual la consum in oras (in afara mai putin), adica sa consume sa zicem 7 in loc de 8 in oras ... aia da, ar fi ceva care ar conta cat de cat.

In parkingurile primariei aici poti incarca gratuit o electrica sau plug-in, dar nu ai nici un beneficiu pentru mild hibrid.

Pentru mine ca posesor actual de 1.0 TSI fara mild-hibrid pe Octavia 3 e o oarecare dezamagire ca i-au taiat 5 CP si ca nu au folosit mai eficient motorasul electric pentru extra-boost ca sa obtina performante superioare versiunii 1.0 TSI de pe Octavia 3. Dar inteleg de ce au facut asta, ca sa poata scadea media de grame CO2/km, scopul nu a fost sa imbunatateasca performanta. Nu neaparat ca ar fi avut nevoie de o imbunatatire (face 0-100 in 9.9 secunde ceea ce e mai mult decat ok din punctul meu de vedere, iar asta noua pierde vreo 0.4 secunde, ceea ce nu e semnificativ), dar in general cand vrei sa il incurajezi pe cineva sa iti cumpere produsele in continuare trebuie sa evoluezi, nu sa involuezi. Asa ca 1.0 TSI mild-hibrid nu ma prea atrage, eu ma uit la Octavia 4 plug-in ca si upgrade. Pe de alta parte faptul ca ar fi DSG si poate mai economica tot ar fi niste upgrade-uri de luat in seama si pentru mine, dar daca pastrau macar performanta celei vechi reducand doar poluarea era mai acceptabil. Sau daca puneau un mini-acumulator sa te poti deplasa cand stai la cozi in trafic cu maxim 20 km/h doar pe electric (pe o distanta de cateva sute de metri). Acolo e foarte ineficient un motor termic, cand mergi bara la bara prin oras ...

Edited by utopium, 09 January 2021 - 00:18.


#27
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Aștept să văd dacă intră și MildHybrid în categoria vehiculelor scutite de plata parcării. Am un vecin cu Suzuki Swift MildHybrid care NU a primit vigneta în 2020.

#28
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu vorbesc de Bucuresti aici, unde in centru parcarea costa 10 lei/h in mod normal. Pentru cei care sunt din capitala si frecventeaza zonele respective, cateva zeci de lei pe zi, niste zile pe saptamana se aduna in sume consistente, economii mai serioase decat 1 litru / 100 km. Daca sau nu aceste economii inseamna ceva decide cel care da banul.

@takis: Nu stiu ce scrie pe talonul masinii lui insa la mine scrie Hibrid. Nu mild hibrid sau alte variante.
In acelasi timp, colegii de pe forumul Mazda cu Mazda3 gen 4 isi ridica fara probleme vignetele pentru parcare.

Edited by closchkutza, 09 January 2021 - 00:19.


#29
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

View Postcloschkutza, on 09 ianuarie 2021 - 00:16, said:

Eu vorbesc de Bucuresti aici, unde in centru parcarea costa 10 lei/h in mod normal. Pentru cei care sunt din capitala si frecventeaza zonele respective, cateva zeci de lei pe zi, niste zile pe saptamana se aduna in sume consistente, economii mai serioase decat 1 litru / 100 km. Daca sau nu aceste economii inseamna ceva decide cel care da banul
Nu stiu daca exista astfel de scutiri si in alte orase ... oricum ambele modele sunt mild-hibrid.

Edited by utopium, 09 January 2021 - 00:52.


#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca nu o calci pe coada si s-o tii tot peste 5000 de ture (nu sa schimbi la 5000 de ture), motorul Mazdei nu-ti va lasa impresia unuia de 180cp. Nici pe departe. Va fi doar putin mai vioi decat skyactivul de 120cp, chiar nesemnificativ sub 4000 de ture. Si nu neaparat mai vioi decat TSIul.

Sfatul meu, da banii in plus daca si folosesti puterea in plus care e doar in ture foarte mari. Altfel, ii cam dai degeaba.

#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Pai am zis eu ceva de una sau de alta? Am invatat de mult ca e bine sa-mi vad de treaba in ceea ce priveste discutii de genul.
Motivul pentru care am postat mai sus este pentru a corecta dezinformarile postate anterior. Putin imi pasa ce masina va alege, nu eu dau banii, nu eu ma folosesc de ea apoi.

@underb: sunt curios daca chiar ai condus masina respectiva sau doar reiei impresiile altora. Similar as putea sa-ti spun ca si la un motor turbo, daca nu o calci pana la podea, nu ai access la tot cuplul pe care motorul il poate dezvolta. Cati conduc cu piciorul in podea toata ziua?

Edited by closchkutza, 09 January 2021 - 01:05.


#32
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Legat de pret, e nejustificat si pentru ce sunt si pentru ce fac in general masinile din clasa asta.

View Postcloschkutza, on 09 ianuarie 2021 - 01:01, said:

Pai am zis eu ceva de una sau de alta? Am invatat de mult ca e bine sa-mi vad de treaba in ceea ce priveste discutii de genul.
Motivul pentru care am postat mai sus este pentru a corecta dezinformarile postate anterior. Putin imi pasa ce masina va alege, nu eu dau banii, nu eu ma folosesc de ea apoi.

@underb: sunt curios daca chiar ai condus masina respectiva sau doar reiei impresiile altora. Similar as putea sa-ti spun ca si la un motor turbo, daca nu o calci pana la podea, nu ai access la tot cuplul pe care motorul il poate dezvolta. Cati conduc cu piciorul in podea toata ziua?
Pai si n-am dreptate? Ce putere are motorul de 180 la 4000 de ture?
Dar ala de 120?

Nu era vb de cat apasi acceleratia ci de ce livreaza cand o apesi in ture nu foarte mari.

Iti apun eu cat au. Unul are 120cp la 4000 iar celalalt, ala de 180, are 125cp la 4000rpm.
Si asta nu am preluat-o de la altii cum ai insinuat.

Una e sa ai un motor cu 50% mai puternic care e asa pe toata plaja de turatie de la ralanti pana la rosu (adica un motor de 180cp si 300+Nm) si alta e sa ai un motor cu 50% mai puternic doar in ture foarte mari si in rest nesemnificativ mai puternic.

Edited by underb, 09 January 2021 - 01:24.


#33
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Nu mai vorbiți din auzite;
Am mild hibrid, parcarea este gratis iar impozitul este 5 lei pe an.

Apropo în cartea mașinii nu scrie că e mild hibrid ci că e mașina electrică și termica, așa că cei de la impozite o trec ca atare.

Și nu este vorba de impozit mic ci de posibilitatea să fie taxate mașinile non electrice.

#34
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007
Parcare gratis in Bucuresti. 90% din locuitorii Romaniei nu stau in Bucuresti si nici nu ii incalzeste cu nimic parcarea gratuita in alt oras.

Oricum pare o scapare in regulament, nu vad de ce ai da gratuitati unor masini care nu pot circula electric prin oras, deci inevitabil vor polua cam la fel ca una termica. O vor corecta in curand, nu va faceti iluzii prea mari. In viitor la ce poti spera e sa incarci gratuit o hibrida plugin sau o electrica in parcarile primariei, dar si asta inca vreo 5 ani, pana vor fi prea multe electrice.

#35
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Și cum crezi că o să corecteze când în cartea masinii scrie că e electrica și termica?

#36
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
M-ar durea sufletu sa dau 25-26000 Euro pe o Octavia 1.0  
Mazda 3 2.0 180 cp in aceiasi bani mi se pare pe departe o alegere mai ok, cu plusurile evidente: motor mare si (mult) mai puternic, interior mai fain (cred ca si mai calitativ) la Mazda, exterior mai fain.
Daca spatiul interior e crucial in alegere si nimic altceva nu mai conteaza asa tare, e cam trista viata.

Alege masina care iti place tie, care-ti da satisfactie ori de cate ori o conduci, daca iti plac masinile.

Imi plac mai toate masinile, dar intre cele doua Mazda 3 ma atrage mai tare pt cum arata interior/exterior, si daca asta vine la pachet si cu o motorizare mai puternica in aceiasi bani ca Octavia...alegea ar fi simpla la mine

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate