Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Cum si de unde sa invat programare de la zero?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#1
smiley2

smiley2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 14.05.2016
Am inceput sa invat bazele programarii in C++, mi s-a spus ca nu conteaza limbajul de programare pentru ca ar fi cam acelasi lucru iar prima data trebuie sa stiu algoritmii.
  Vreau sa lucrez ca freelancer sa vad cum ma descurc, sunt sanse ca apoi sa lucrez la vreo firma daca nu am o diploma de licenta?
  Stiu doi mentori din Romania (Petru de la Wellcode si Cristian Dascalu) dar nu obtin o diploma asa ca va trebui sa fac si alte cursuri precum linkacademy sau altele(nu cunosc).
  As vrea sa obtin si o calificare dar nu am timp sa fac o facultate sau sa trec prin toate nebuniile ce se mai studiaza.
  De pe siteuri straine care imi pot oferi si o diploma s-ar putea sa imi fie putin mai greu pentru ca trebuie sa traduc ce nu inteleg sa dau back si sa repet.


  Eu cunosc urmatoarele variante:
  - unul din cei doi mentori din Romania
  - de pe siteuri straine precum linkacademy
  - din carti de algoritmi in limba engleza
  - tutoriale youtube

  Cei care lucrati deja in domeniu sau sunteti freelanceri de unde ati invatat primii pasi in programare?
  Pot deveni full stack developer invatand pe cont propriu sau dintr-un program de mentorat?

Edited by smiley2, 27 December 2020 - 11:41.


#2
Friskey

Friskey

    Guru Member